Als het niet groot isquote:Op maandag 11 december 2023 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou heb expres een foto gepakt die niet te groot is
Skerpe opmerkingquote:Op maandag 11 december 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het niet groot is
Kun je het ook niet groot maken
quote:Op maandag 11 december 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
EnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'twas nie groot neequote:Op maandag 11 december 2023 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou heb expres een foto gepakt die niet te groot is![]()
Eh - oh sorry Stiggy
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 11 december 2023 20:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
'twas nie groot nee![]()
Eh - oh sorry Stiggy
nee dat zien wequote:Op maandag 11 december 2023 20:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
'twas nie groot nee![]()
Eh - oh sorry Stiggy
Geen valse verwachtingen scheppen en zoquote:Op maandag 11 december 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het niet groot is
Kun je het ook niet groot maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(mag natuurlijk geen DM's openbaren... dus even met Google Lens gezocht![]()
quote:Op maandag 11 december 2023 20:21 schreef Sally het volgende:
Het was ongeveer zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(mag natuurlijk geen DM's openbaren... dus even met Google Lens gezocht![]()
![]()
![]()
![]()
Het was ongeveer zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(mag natuurlijk geen DM's openbaren... dus even met Google Lens gezocht![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sleeve vergeten om te doenquote:Op maandag 11 december 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
Iemand vergeten zijn derde been te trainen
quote:Op maandag 11 december 2023 20:22 schreef Grawlix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Het was ongeveer zoKlopt wel een beetje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(mag natuurlijk geen DM's openbaren... dus even met Google Lens gezocht![]()
Maar ik draag altijd boxers
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Tja. Blame Google Lensquote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje jaMaar ik draag altijd boxers
quote:Op maandag 11 december 2023 20:22 schreef Grawlix het volgende:
Gewoon een beetje jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neeeeej dit meen je niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet jaloers op zijnquote:
Oooh oké, ik stop wel met trainenquote:Op maandag 11 december 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet jaloers op zijn
Meerderheid van de vrouwen valt hier echt niet op
Idd neequote:Op maandag 11 december 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet jaloers op zijn
Meerderheid van de vrouwen valt hier echt niet op
quote:Op maandag 11 december 2023 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Idd nee
Peter Penis is het andere uiterste
But I have the touchquote:
Ja ehm... ik mag geen dm's openbarenquote:Op maandag 11 december 2023 20:38 schreef Grawlix het volgende:
maar iets anders zien we nog steeds niet
Oeh......quote:
You know!quote:
You betcha!quote:
Ik ben veel maar geen leugenaar.quote:Op maandag 11 december 2023 20:44 schreef Grawlix het volgende:
[..]
daar zien we hier niks van
bewijs of je liegt
quote:Op maandag 11 december 2023 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben veel maar geen leugenaar.
I knowquote:Op maandag 11 december 2023 21:10 schreef Grawlix het volgende:
[..]![]()
![]()
uhm ik ben hier niet serieus he?![]()
Dat is precies wat een leugenaar zou zeggenquote:Op maandag 11 december 2023 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben veel maar geen leugenaar.
Morguh Stigquote:
Stiggy!quote:
Dotquote:
Sallykequote:
Greysquote:
Goed plan zo.quote:
Maantjequote:
Hey Moonquote:
Lovkequote:
niet alles, wel veel.quote:
oh jee, het begin van het eindequote:Op dinsdag 12 december 2023 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Prima, alleen wakker geworden met keelpijn
Nee, nu ben je aan het aftakelenquote:
Dat is wel vroeg hoor, als dat nu al begint..quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, nu ben je aan het aftakelen
leuker kunnen we het niet maken ..quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg hoor, als dat nu al begint..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuker kunnen we het niet maken ..Dan moet ik dat maar zelf doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar zelf doendan is het wel weer lenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
Hoi jijquote:
1x niet genoeg?quote:
Hihiquote:
Zag vanmorgen helemaal niet, dat je mij gegroet had..quote:
Ik voelde me al gepasseerdquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag vanmorgen helemaal niet, dat je mij gegroet had..
Zat op mobiel, dan zie je dat niet altijd sorryquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voelde me al gepasseerd
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zat op mobiel, dan zie je dat niet altijd sorry
Bikkel!quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Harrie het volgende:
En gewoon keihard aan het werk weer vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gefeliciteerd, las dat je jarig wasquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Harrie het volgende:
Gefeliciteerd Harrie!quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Harrie het volgende:
ook nog. heb je je collega's ook getrakteerd?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Harrie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Bikkel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, las dat je jarig wasDank.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Harrie!
Nee waarom zou ikquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ook nog. heb je je collega's ook getrakteerd?
aii.. spijtig.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee waarom zou ikdie brengen voor mij toch ook geen
mee
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:45 schreef Harrie het volgende:
Bij ons is een aantal mensen helemaal anti-alcohol die zouden de kerst en nieuwjaarsborrel nog het liefst alcoholvrij doenquote:
Ik drink zelf niet maar laat iedereen gewoon drinken wat ze willen. Betutteling allemaal.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij ons is een aantal mensen helemaal anti-alcohol die zouden de kerst en nieuwjaarsborrel nog het liefst alcoholvrij doen
dit inderdaad.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink zelf niet maar laat iedereen gewoon drinken wat ze willen. Betutteling allemaal.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dit inderdaad.
maar niet als ze nog naar huis moeten rijden naderhand.
Werken allemaal volwassen mensen die prima in staat zijn om daar normaal mee om te gaanquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik drink zelf niet maar laat iedereen gewoon drinken wat ze willen. Betutteling allemaal.
Waarom, als ze zelf niet drinken kunnen ze het een ander toch gewoon laten drinken.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij ons is een aantal mensen helemaal anti-alcohol die zouden de kerst en nieuwjaarsborrel nog het liefst alcoholvrij doen
En de hapjes vegetarisch zeker?quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet lekker zelf drinken wat ze willen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje zoals ze bij de kantoren van RWs hebben besloten om in de kantine enkel en alleen vegetarisch te serveren. Eten voor iedereen! Nou, nee.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, als ze zelf niet drinken kunnen ze het een ander toch gewoon laten drinken.
Dat is ook zo iets inderdaad. iedereen die vegetarisch wil eten lekker doen, maar mensen die een stukje vlees willen eten ook latenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje zoals ze bij de kantoren van RWs hebben besloten om in de kantine enkel en alleen vegetarisch te serveren. Eten voor iedereen! Nou, nee.
Ja.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo iets inderdaad. iedereen die vegetarisch wil eten lekker doen, maar mensen die een stukje vlees willen eten ook laten
Die betutteling allemaal altijd
Dat soort gezeik daar hebben ze aan mij een hele goeie aanquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje zoals ze bij de kantoren van RWs hebben besloten om in de kantine enkel en alleen vegetarisch te serveren. Eten voor iedereen! Nou, nee.
Ik Angry met je mee.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil mijn vlees
#(H)AngryStig
Het slaat ook nergens op. Gemengd was prima geweest. Ieder zijn ding, de een zijn gras en de ander zijn kroket.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat soort gezeik daar hebben ze aan mij een hele goeie aanmijn antivegetarische dieet staat mij het niet toe om een maaltijd zonder vlees te nuttigen dus dan zou ik demonstratief gewoon shoarma enzo gaan bestellen en als ze commentaar zouden geven is mijn enige tekst, leg ze maar klaar, ben al weg
Als die mongolen hun zin zouden krijgen zouden we volgend jaar alleen nog zeewier en insecten vreten en dat weg moeten spoelen met chemisch gecastreerd bronwaterquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Gemengd was prima geweest. Ieder zijn ding, de een zijn gras en de ander zijn kroket.
Dan komt die bevolkingskrimp wel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als die mongolen hun zin zouden krijgen zouden we volgend jaar alleen nog zeewier en insecten vreten en dat weg moeten spoelen met chemisch gecastreerd bronwaterBah Bah
In Afrika hebben ze schijnbaar ook niks te vreten maar daar groeit de bevolking ook als kool dus beter gewoon vlees blijven eten allemaalquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan komt die bevolkingskrimp wel.
"antivegetarisch dieet" geeft echt een hele hoop small dick energy afquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat soort gezeik daar hebben ze aan mij een hele goeie aanmijn antivegetarische dieet staat mij het niet toe om een maaltijd zonder vlees te nuttigen dus dan zou ik demonstratief gewoon shoarma enzo gaan bestellen en als ze commentaar zouden geven is mijn enige tekst, leg ze maar klaar, ben al weg
Want?quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
"antivegetarisch dieet" geeft echt een hele hoop small dick energy af
Omdat het klinkt als, fuck het milieu, fuck dieren, deze man moet elke dag 3kg vlees knagen, want stoerquote:
Ergens heb je een puntquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:13 schreef McGrath het volgende:
Overigens komt het gedrag ook niet heel erg over als "ieder zijn ding" als je daarna denigrerend over gras eten en mongolen gaan hebben. Kennelijk gunnen jullie anderen dus niet "zijn ding".
Als je gewoon niet-vegetarisch eet heb je al helemaal niet bij elke maaltijd vlees nodig. Ik eet ook wel vlees, maar zeker niet elke maaltijd en zelfs niet eens elke dag. Om boos te worden dat je dan een maaltijd in de kantine falafel moet eten is heel bekrompen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt![]()
(maar niet iedereen die niet-vegetarisch eet, heeft een echte carnivore eetwijze)
Hey Mazquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:13 schreef McGrath het volgende:
Overigens komt het gedrag ook niet heel erg over als "ieder zijn ding" als je daarna denigrerend over gras eten en mongolen gaan hebben. Kennelijk gunnen jullie anderen dus niet "zijn ding".
Iedereen zijn ding. Maar ga het niet opdringen aan anderen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je gewoon niet-vegetarisch eet heb je al helemaal niet bij elke maaltijd vlees nodig. Ik eet ook wel vlees, maar zeker niet elke maaltijd en zelfs niet eens elke dag. Om boos te worden dat je dan een maaltijd in de kantine falafel moet eten is heel bekrompen.
Stigquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zijn ding. Maar ga het niet opdringen aan anderen.
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Stig
Echt he zomaar de mckroket vervangen voor zo vega kroket
Doe dan beiden
Niemand propt die falafel in je keel toch?quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zijn ding. Maar ga het niet opdringen aan anderen.
Indirect wel als dat het enige is wat er geserveerd wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niemand propt die falafel in je keel toch?
Is die warm aan?quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:44 schreef Mazikeen het volgende:
Overigens heb ik mega hoodie aan nu op het werk
Heet uitquote:
bij de mac had je geen keuze... ik hou graag van een mckroket. en ze duwen die vega kroket door je strot. Nee gewoon neequote:Op dinsdag 12 december 2023 14:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niemand propt die falafel in je keel toch?
Sjezus, ook niks eronder zeker?quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
jawel...quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sjezus, ook niks eronder zeker?
Ah dat ziet er uit als een fijne hoodie dekenquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Ohw, kom maar hier danquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het net snel heet, met dit weer
Ben jij heet?quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, kom maar hier dan
Ik straal heel veel hitte uitquote:
Ik ook als ik in bed ligquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal heel veel hitte uit![]()
Ik ookquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:55 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Er bestaan geen gekke vragen![]()
Wel directe vragen![]()
hete lovely
ONder dat pakquote:Op dinsdag 12 december 2023 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal heel veel hitte uit![]()
Hoe is het nu op het werk met ZPNNquote:
Hoe weet jij dat?quote:
ik negeer haarquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu op het werk met ZPNN
ik ga nergens heen,quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Nou hier zijn we mooi klaar mee ppffff
https://www.nu.nl/binnenl(...)kans-op-aanslag.html
Eerst wijn?quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ga nergens heen,Gewoon lekker thuisblijven, rolluiken dicht, genoeg wijn en bier en gamen
Oeps...ik doe altijd andersomquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee eerst bier, want wijn na bier geeft plezier.
quote:
Beste wat je kan doenquote:
jaa dan denk ik aan al die kerstmarkten en tuincentra;s en winkelcentrum die nu kei druk zijnquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ga nergens heen,Gewoon lekker thuisblijven, rolluiken dicht, genoeg wijn en bier en gamen
Ja, zoveel mogelijk mijden dus.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jaa dan denk ik aan al die kerstmarkten en tuincentra;s en winkelcentrum die nu kei druk zijn
Ja, dat was ik ook wel van plan nu.. WIlde nog naar de Kerst afdelingv van Intratuin gaan maar dat ga ik dit jaar maar overslaanquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zoveel mogelijk mijden dus.
Waarom zou je je in hemelsnaam door zoiets als dit laten tegenhouden?quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook wel van plan nu.. WIlde nog naar de Kerst afdelingv van Intratuin gaan maar dat ga ik dit jaar maar overslaan
Het zit je kennelijk nogal hoog of niet kanjerquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat het klinkt als, fuck het milieu, fuck dieren, deze man moet elke dag 3kg vlees knagen, want stoer
Daarnaast kan je het gewoon een carnivoor dieet noemen, wat overigens al onzin is, ipv weer zo nodig "anti" iets.
Dat kan nu toch al wel? Ze zullen alles al wel ingericht hebben, en nu is het vast nog niet druk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook wel van plan nu.. WIlde nog naar de Kerst afdelingv van Intratuin gaan maar dat ga ik dit jaar maar overslaan
Ben je vandaag 12 geworden?quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het zit je kennelijk nogal hoog of niet kanjer
Hoe jij er bij komt dat ik fuck het mileu ben geen ideeIk gok door die linkse leugen
Van mij mag iedereen vegetarisch veganistisch of meelwormen en insekten vreten wat ze willen
Zolang ik dat maar niet hoef
Dat ik het als antivegetarisch als tegenhanger van omschrijf zou ik zeker heel serieus nemen
Dan heb ik slechts 1 advies en dat is voldoende kalmeringstabletten nemen en vooral op tijd
Dan neem ik lekker een
Je moeder kon er anders wel van genietenquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben op een vrijdagavond gegaan, harstikke rustigquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jaa dan denk ik aan al die kerstmarkten en tuincentra;s en winkelcentrum die nu kei druk zijn
Het is hier een beetje de kontenkruipers mentaliteit , je moet er van houdenquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vraag Rutte even!quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
Volle DM's?
Mijn sms inbox op mijn Nokia 3310 zit steeds vol.![]()
Elke keer twijfelen over welke smsjes je kan verwijderen.
Nee is geen blijf thuis advies, maar ik ben liever voorzichtigquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom zou je je in hemelsnaam door zoiets als dit laten tegenhouden?
Is er een Blijf-Thuis-Advies of zo? Ik las het niet (maar even snel gelezen want nog werk) in het artikel...
Hoi Puzziequote:Op dinsdag 12 december 2023 18:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hier een beetje de kontenkruipers mentaliteit , je moet er van houden
Die ik van de zeeman aan heb is zo warm dat ik hem af en toe even uit moet doen anders ga ik koken van binnenquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Je moet het net treffen,quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben op een vrijdagavond gegaan, harstikke rustig
* greysbones zit onder de tafel te wachten op sein veilig van @Sallyquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er een Blijf-Thuis-Advies of zo? Ik las het niet (maar even snel gelezen want nog werk) in het artikel...
Je veiligheidspakket al in orde?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zit onder de tafel te wachten op sein veilig van @:Sally
Kelder ligt volquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je veiligheidspakket al in orde?
Flessen water? Batterijen?
Blikvoer?
Satelliettelefoon?
PleePa @:ieniminimuis
Dan kan je altijd wel thuisblijven....die dreiging is er altijd al.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,5 rolquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je veiligheidspakket al in orde?
Flessen water? Batterijen?
Blikvoer?
Satelliettelefoon?
PleePa @:ieniminimuis
Dat zal niet van mij komenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zit onder de tafel te wachten op sein veilig van @:Sally
Dit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan kan je altijd wel thuisblijven....die dreiging is er altijd al.
Waarmee?quote:
Dat voelt voor Fokkers vertrouwd!quote:
Misschien ben je wel veiliger in een kelder, tenzij er veel regen valtquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Heb geen kelder dus weet ik niet ...
Dan heb je een probleem jaquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ben je wel veiliger in een kelder, tenzij er veel regen valt
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ben je wel veiliger in een kelder, tenzij er veel regen valt
mis je niks aan. behalve de ruimte danquote:
Dat magquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar als dan die superstorm komt....
Mag ik dan bij jou?
Moest lachenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:22 schreef Harrie het volgende:
Ik was net nog even buiten(Liep heel ff naar de schuur) en ik voelde de dreiging gewoon
Mijn extreem linkse buurman (als ik in de achtertuin sta en naar mijn huis kijk woont als ik voor op straat ga staan rechts. Het lijkt gewoon alsof de aarde aan het vergaan is vandaag.
Gewoon lekkeren kut roepen
Y
Kippetje in de pan
Die boodschap draag ik ook uitquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
zouden meer mensen regelmatig moeten doen
Nee dan ben je hier verkeerd. mijn advies is, hier de straat uit, einde links en bij die schreeuwende buurman rennen voor je levenquote:
Op het knopje drukkenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter
Goed advies, ik blijf hier nog even hangen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dan ben je hier verkeerd. mijn advies is, hier de straat uit, einde links en bij die schreeuwende buurman rennen voor je leven
Jij bent hier altijd welkom dat weet jequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed advies, ik blijf hier nog even hangen.
o haiquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed advies, ik blijf hier nog even hangen.
Geen belquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
geen knopjeOke jij hebt een koeienbel hangen
Pech voor die zeiksnor, weg gegaan plaatsje vergaan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd welkom dat weet je
Mijn boerman vroeg wel of je de volgende keer je auto niet voor zijn huis wil parkeren
Ik heb wel slechtere gezien hoor, geneer je nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pech voor die zeiksnor, weg gegaan plaatsje vergaan.
Wat een slechte rijm is dit eigenlijk, sorry @:maily
Rozen zijn roodquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb wel slechtere gezien hoor, geneer je niet
Hé Deesquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé Greet gaan we weer tegen elkaar praten?
Niet bij mij gaan klagen als je de volgende keer je auto zonder wielen op 4 bierkratjes ziet staanquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pech voor die zeiksnor, weg gegaan plaatsje vergaan.
Wat een slechte rijm is dit eigenlijk, sorry @:maily
Ow, daar kan ik niet echt over mee pratenquote:
Als je het typt is het erger dan wanneer je het zegtquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb wel slechtere gezien hoor, geneer je niet
Over wortels moet je niet lullen, maar eten!quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het typt is het erger dan wanneer je het zegt
Kun jij geen wasmachine bedienen? Het ding volproppen, kiezen voor 30 graden bonte was, een druk op start en anderhalf uur later is alles weer frisquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, daar kan ik niet echt over mee praten
Daar heb ik juist een vrouwmensch voor in huis genomenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun jij geen wasmachine bedienen? Het ding volproppen, kiezen voor 30 graden bonte was, een druk op start en anderhalf uur later is alles weer fris
Ik houd niet van moeilijk gedoe, het leven is te kort om moeilijk te doenquote:
In huis? In de kelder toch?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik juist een vrouwmensch voor in huis genomen
Ja maar het is zó simpel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik juist een vrouwmensch voor in huis genomen
Jouw kelder hoort niet bij je huis?quote:
Dan valt er voor hem wel weinig te lachen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet bij mij gaan klagen als je de volgende keer je auto zonder wielen op 4 bierkratjes ziet staanMijn boerman maakt geen grappen
Precies, daarom laat ik het haar doen. Anders doet ze helemaal niks op een dagquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef Harrie het volgende:
Ik voel wel dat ik langzaam aan echt oud aan het worden ben, moet echt ff gaan liggen na het eten
Heb geen kelderquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw kelder hoort niet bij je huis?
Ahah. Nou de kelder hoort gewoon bij het huis. Dan weet je dat voor in de toekomst.quote:
Ik lach altijd als ik hem zie en hij hoi boerman zegtquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan valt er voor hem wel weinig te lachen.
En hij ook?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik lach altijd als ik hem zie en hij hoi boerman zegt
Was je alles op 30 graden ?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun jij geen wasmachine bedienen? Het ding volproppen, kiezen voor 30 graden bonte was, een druk op start en anderhalf uur later is alles weer fris
Jaquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je hoort echter dat oudere mensen juist met minder slaap per dag toekunnen.
He de mystery guestquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je hoort echter dat oudere mensen juist met minder slaap per dag toekunnen.
Alleen tshirts, broeken en overhemden. De rest: sokken, ondergoed, handdoeken, beddegoed etc. gaan allemaal op 60 graden.quote:
Ik was niks op 30 gradenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen tshirts, broeken en overhemden. De rest: sokken, ondergoed, handdoeken, beddegoed etc. gaan allemaal op 60 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |