quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Je bent gewoon een heeeeeule elitaire stinkerd.quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Maar zijn we nu arrogant dat we deze Brabantse onnozelheid niks vinden?
Dat verschilt per persoon - wellicht ligt er ook aan hoe provinciaal een user is.quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
BRABANTED AIDSquote:Op maandag 11 december 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Wil een mod de TT aanpassen naar BrabantAIDS
@:coco
Randstedelijke arrogantie welquote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Nogal ja, prikt er gaatjes inquote:
Aan de date aangepastquote:Op maandag 11 december 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dit soort humor is natuurlijk van een vergelijkbaar niveau.
Nee hoor hoeft nietquote:Op maandag 11 december 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Randstedelijke arrogantie wel
Ik hou wijselijk mn mond
Zeker.quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent gewoon een heeeeeule elitaire stinkerd.![]()
![]()
![]()
Als je uit een andere provinciale regio komt: gewoon commentaar geven.quote:Op maandag 11 december 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Randstedelijke arrogantie wel
Ik hou wijselijk mn mond
Oh oke. Tot morgen.quote:
Vond ik voorheen wel gezellig eigenlijk.quote:
Ik denk dat het over hem ging, ander kan dat bijna niet.quote:Op maandag 11 december 2023 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Nog nooit in Breda geweest? Je woont er nog geen 10 km vandaan.
Haha ik woon onder de rivieren, dus sta er iets anders in, al ben ik ook geen fan van echte brabandersquote:
Ik vind Brabanders gezellig.quote:Op maandag 11 december 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik woon onder de rivieren, dus sta er iets anders in, al ben ik ook geen fan van echte brabanders
Ik ook. Vroeger veel op vakantie geweest in Frankrijk zoals elke Nederlander. En je merkte altijd echt verschil als de camping vol stond met Brabanders of met mensen uit de randstad. Brabant was altijd een stuk gezelliger en minder luid.quote:Op maandag 11 december 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Brabanders gezellig.Zou er alleen niet willen wonen.
Ze slaan je dood voor een worstenbroodje klein speedlabquote:Op maandag 11 december 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee dat dan weer niet. Of eigenlijk: ik vind het met iedereen wel gezellig.quote:Op maandag 11 december 2023 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook. Vroeger veel op vakantie geweest in Frankrijk zoals elke Nederlander. En je merkte altijd echt verschil als de camping vol stond met Brabanders of met mensen uit de randstad. Brabant was altijd een stuk gezelliger en minder luid.
Oh dat ook wel, maar is een andere mentaliteit die mij toch iets meer ligt. Lekker bourgondisch.quote:Op maandag 11 december 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee dat dan weer niet. Of eigenlijk: ik vind het met iedereen wel gezellig.
Ik vind het Brabantse accent vaak nog erger dan het Limburgs, maar vond het altijd wel prima wonen in Eindhoven.quote:Op maandag 11 december 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent niet de TS.quote:Op maandag 11 december 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Wil een mod de TT aanpassen naar BrabantAIDS
@:coco
Wat een lieverd ben jij toch ook.quote:
Das fijn!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Hallon, kom ook effe buurten, voel mij in ieder geval al wat beter dan gisteren.
Ik las op internet dat rode schoenen een kenmerk van de illuminati zijnquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:32 schreef Joop_W het volgende:
Rode schoenen doen me denken and de cowboylaarzen uit How I Met Your Mother.
Dat wordt nog een spannende date dan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las op internet dat rode schoenen een kenmerk van de illuminati zijn
Neequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Panama Jacks, leek het
Draag jij die @:3rr0r
Genoteerdquote:
Dat zijn inderdaad vaak mensen waarvan je vaak denkt dat het je collega zou kunnen zijn!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vraag me af of de gaycommunity soms geklaagd heeft dat ze wel erg overdreven haais hadden vorig seizoen. Dit seizoen zijn ze bijna allemaal best prima.
De haais van gisteren vind ik ook wel okay, tja die flap-oor vond ik dan weer wat eng en issue maar die andere was vrij normaal en had ik geen 'haai' gegevenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vraag me af of de gaycommunity soms geklaagd heeft dat ze wel erg overdreven haais hadden vorig seizoen. Dit seizoen zijn ze bijna allemaal best prima.
Hij wilde vragen om een Hollandse jongen maar is te netjes om dit te doenquote:
Vorig seizoen was een soort van drek contestquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest al aan je denkenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Tantra
Balans
Klankschaald @:dkup
Steentjes aaien
Ascendant
Rudolf Steiner
Ik wil dit ook doenquote:
Allemaal op de maat van de gong!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:37 schreef Gibson88 het volgende:
En de trilling in je vibrator is he-le-maal duracell ?
Er zal vast wel wat anders gaan stromen, huehuequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:37 schreef Gibson88 het volgende:
En de trilling in je vibrator is he-le-maal duracell ?
Die gaat in de echo lang doooooooorquote:
Deze onverwacht dus ook blijkbaarquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig seizoen was een soort van drek contest
Maar nog niet helemaalquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze onverwacht dus ook blijkbaar
Stukje worstenbrood erbij?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Zo opwindend altijd als vrouwen seks on de biets willen.
Ligt eraan wie toch?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Zo opwindend altijd als vrouwen seks on de biets willen.
Daten op karakterquote:
Oh we moeten altijd gewoon blijven. Brabant stijl.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
“Dan ben ik een gentleman, dat hoort er bij”
Nooit over jezelf zeggen!
Victor is veel te nep en verlegen of een van de twee.quote:
Dat laatste gaat te ver. Dat eerste klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh we moeten altijd gewoon blijven. Brabant stijl.
Oh wacht hij staat achter de bar, had dat even gemistquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft een date met Max blijkbaar
Dit was 100 keer beterquote:
Vooroordeel is dat randstad kapsones is dus tjaquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat laatste gaat te ver. Dat eerste klopt.
Qua energie zal t wel passenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft een date met Max blijkbaar
Als ik veel op Twitter zat, had ik even geschreven dat Max VEEL LEUKER met kandidaten isquote:
Echt?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
@:Pisces29 je droomstem staat achter de bar
Iehh bah, doe dan rum-cola ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Cola met ijs en limoen kan best lekker zijn![]()
Beter dat hij verder niks heeft verteldquote:
Taalgebruik afknapperquote:
Want het is dialect voor..?quote:
vind het wel een goede oplossing, of zij moet de feministische dame uithangen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Dit gaat tering ongemakkelijk worden met betalen
Hij was naar het toiletquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hoe zou een opgevoede vrouw als jij dat verwoorden?
Ik zie het hem idd doenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:51 schreef Felagund het volgende:
En dan een niet-eerlijke dobbelsteen gebruiken.
Haha, dat zou tamelijk geniaal zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:51 schreef Felagund het volgende:
En dan een niet-eerlijke dobbelsteen gebruiken.
Nee inderdaad. Maar nu hij het heeft gezegd zie je het wel soort van, maar nooit als eerste gedacht.quote:
PDD-NOS staat voor Pervasive Developmental Disorder Not Otherwise Specified (pervasieve* ontwikkelingsstoornis, niet anderszins omschreven).quote:
Gelderland gruwelquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ede, komt wel erg dichtbij. Verklaart ook direct het kerkelijke
Hij is liever dan ik dachtquote:
Niets mis met Gelderland, de mooiste provincie.quote:
Lekker a la Candlelightquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn stem ging omhoog bij het gedicht voorlezen, hij had hem juist wat omlaag moeten doen
neenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Gaan haai en haai Ja tegen elkaar zeggen >?
Om te wonen? Of iemand daten?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je moet kiezen, Brabant of Gelderland?
Jesse wil wel en die ander niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Gaan haai en haai Ja tegen elkaar zeggen >?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
Nog meer Brabant want we hebben ze nog niet genoeg in dit programma.
Ik ook wel @Pisces29quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allebei ben ik wel benieuwd naar nu
Ze hebben ze opgespaard. Viel al op de laatste tijd, weinig zachte g.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
Nog meer Brabant want we hebben ze nog niet genoeg in dit programma.
Andere streek zo leert de atlas ons.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:00 schreef Felagund het volgende:
Geldrop of Den Bosch, bijna hetzelfde.
Vorig jaar Schijtmegenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben ze opgespaard. Viel al op de laatste tijd, weinig zachte g.
Om te wonen geen van twee, met mes op de keel dan Brabant.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allebei ben ik wel benieuwd naar nu
Dit verzin je gewoon om ons te jennenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om te wonen geen van twee, met mes op de keel dan Brabant.
Daten ook niet. Reistijd.![]()
Heb wel een ex uit Gelderland die elke dag roept hoe zielsgelukkig hij is nu hij in de randstad woont.
"Nice" mist nog.quote:
Ik ben altijd na een dagje Amsterdam blij dat ik weer thuis kom in de rust en natuur. Vooral als je voorbij Barneveld dat hele stuk Veluwe krijgt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Heb wel een ex uit Gelderland die elke dag roept hoe zielsgelukkig hij is nu hij in de randstad woont.
Gorinchem en onder te pruimen. Bovenin, de boeren en gelovigen, vreselijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dit verzin je gewoon om ons te jennen![]()
Zou jij naar Amsterdam voor de grote liefde verhuizen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben altijd na een dagje Amsterdam blij dat ik weer thuis kom in de rust en natuur. Vooral als je voorbij Barneveld dat hele stuk Veluwe krijgt.
Bedankt voor je antwoord wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |