zitten die er nog in eigenlijk? Is toch wel jeugdsentiment.quote:
Oh had het niet over Loreenquote:Op maandag 11 december 2023 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De voltallige jury van het Songfestival, dus.
Tja tja tja...quote:Op maandag 11 december 2023 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hier had gewoon een leuker liedje van een stel Finnen kunnen staan
De Bomfunk MCs waren zojuist al aan de beurt.quote:Op maandag 11 december 2023 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hier had gewoon een leuker liedje van een stel Finnen kunnen staan
Blijft toch Rusland. Ligt gevoelig.quote:Op maandag 11 december 2023 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zitten die er nog in eigenlijk? Is toch wel jeugdsentiment.
Doe maar niejquote:Op maandag 11 december 2023 17:26 schreef bakkiestro het volgende:
[..]
In de verzameling stemlijsten heb ik 1 stemlijst met Hemingway erin. Zal ik die opzoeken?
quote:
Alles of niets!quote:Op maandag 11 december 2023 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de OP?
Kan ik verwijzen naar deze post of wil je alles in de OP zelf hebben?
Van 2500 naar 2501 ja?quote:Op maandag 11 december 2023 17:24 schreef Fylax het volgende:
Heeft iemand dan wel de lijst van 2500 naar 2501 met de uren erbij of?
Wel een bomen plaat ditquote:Op maandag 11 december 2023 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan niet leven zonder oma d'r fiets, maak ik er in een dolle bui wel eens van
In plaats van degene die er nu staat over 2022, ook van mijquote:Op maandag 11 december 2023 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de OP?
Kan ik verwijzen naar deze post of wil je alles in de OP zelf hebben?
Ik heb in ieder geval Armandquote:Op maandag 11 december 2023 17:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met de Gebroeders Ko
quote:Op maandag 11 december 2023 17:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met de Gebroeders Ko
Armandquote:Op maandag 11 december 2023 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval Armand
Vast wel meer, maar deze kwam als eerste in me op
Done!quote:Op maandag 11 december 2023 17:31 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
In plaats van degene die er nu staat over 2022, ook van mij
@Amaquote:Op maandag 11 december 2023 17:34 schreef Evenstar het volgende:
Jezus gewoon pijnlijk vals ook ...
Hier, om even paar minuten door te komen
Dit jaar nog een concert van ze geweest in Tilburgquote:Op maandag 11 december 2023 17:34 schreef Evenstar het volgende:
Jezus gewoon pijnlijk vals ook ...
Hier, om even paar minuten door te komen
Dit vind ik echt 10x niks. Nummer gaat nergens naar toe, irritant pingel geluidje hele tijd ook ....quote:Op maandag 11 december 2023 17:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een nummer van Imagine Dragons dat enigszins te pruimen is?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Over welk nummer heb je het dan?quote:Op maandag 11 december 2023 17:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een nummer van Imagine Dragons dat enigszins te pruimen is?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Fijn dat Wonderful World er weer in staat ja, al is het de KKD. Ook leuk dat morgen een ander nummer van Nina Simone voorbij komt (I Put A Spell On You).quote:Op maandag 11 december 2023 17:37 schreef Cassa95 het volgende:
Ook fijn, op Monday, Monday na staat alles uit dit lijstje in de KKD (of is teruggekeerd in de Eredivisie)https://www.pino112.nl/top2000/voorgoeduit.php
Live zijn ze zo gaaf, uit hun dakquote:Op maandag 11 december 2023 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit jaar nog een concert van ze geweest in Tilburg
Die van net, en vergeleken met een aantal van hun ergste nummers viel dit behoorlijk mee.quote:
er moest meer ruimte komen voor de 58e overbodige Coldplayquote:Op maandag 11 december 2023 17:39 schreef Evenstar het volgende:
Waarom staat deze niet gewoon in de top 2000 ..... kom op ... definitie van een klassieker dit.
Madonna heeft zichzelf nu niet bepaald een dienst bewezen de afgelopen 15 jaar.quote:Op maandag 11 december 2023 17:39 schreef Evenstar het volgende:
Waarom staat deze niet gewoon in de top 2000 ..... kom op ... definitie van een klassieker dit.
Dat is ook wel weer waar, maar toch ...quote:Op maandag 11 december 2023 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Madonna heeft zichzelf nu niet bepaald een dienst bewezen de afgelopen 15 jaar.
Vanwege het valse zingen?quote:Op maandag 11 december 2023 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze lijkt nu ook wel een Alienquote:Op maandag 11 december 2023 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
ESF 2019 memoriesquote:
Ja, dat was niet zo goed. Maar dit is toch gewoon een klassieker?quote:
En al die andere negatieve zaken, van te laat komen tot minachting tot nou ja, wat niet.quote:
Groot fan?quote:Op maandag 11 december 2023 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zeg maar niet wat ik van deze band vind. Volgens mij ben ik daar in het verleden wel duidelijk over geweest..
Ik ook wel, zolang ze geen muziek uitbrengen heb ik er geen problemen mee.quote:
Nou ja ik ben groot van van de nummer 1, maar de nummer 2 vind ik echt een draak van een nummer. Maar je zult me vrijwel iedere dag wel vinden in deze reeks als de officiele lijst wordt uitgezonden...quote:Op maandag 11 december 2023 17:48 schreef Buendia het volgende:
[..]
Nou ja, als je fan was, was de top2000 wel een stuk leuker voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |