abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2023 @ 11:49:04 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_211603758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:48 schreef Wirelessmouse het volgende:
Lees net dit op nu.nl:

Timmermans tegen Wilders: 'U bent een bedreiging voor de rechtsstaat'

Dankzij Timmermans ben ik overtuigd, mochten er weer verkiezingen komen dan stem ik op de PVV.
.... want?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 13 december 2023 @ 11:51:15 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_211603805
Volgens mij herhaalt Timmermans gewoon de mening van de experts:

quote:
Hoogleraar staatsrecht Wim Voermans is uitgesproken over de rechtsstatelijkheid van een aantal programmapunten van de PVV. Dat zijn ze niet, zegt de Leidse hoogleraar. "Door zaken uit de grondwet te halen, verander je het karakter en de ziel van de Grondwet. Dat kan niet. Dat wordt duidelijk uit de algemene bepaling die voorafgaat aan de Grondwet. Daar staat sinds een paar jaar het volgende: 'De Grondwet waarborgt de grondrechten en de democratische rechtsstaat.'"
quote:
Ingrid Leijten is hoogleraar staatsrecht aan Tilburg University. Ze wijst erop dat de rechtsstatelijkheid van de PVV van Geert Wilders niet alléén draait om de voorstellen die daarmee in strijd zijn. "We moeten ook kijken naar de houding van de PVV. Dat is van fundamenteel belang. Want het gaat eigenlijk ook om het niet helemaal serieus nemen van de spelregels die we in Nederland hebben afgesproken: de rechtsstaat."
quote:
Hoogleraar Fundamentele Rechten Janneke Gerards wijst er net als haar twee collega’s op dat zo’n gesprek tussen politieke partijen over rechtsstatelijkheid verstandig is. "Het hele PVV-programma ademt ideeën die strijdig zijn met de rechtsstaat. Het is bij uitstek een goed idee om er eerst over te spreken, want als je het over rechtsstatelijkheid niet eens bent, dan kan je niet spreken over een regeerakkoord. Dat zijn zulke wezenlijke dingen, dan kan je niet verder."

Gerards vindt het wel opmerkelijk dat het nodig is. "We zijn best wel diep gezonken als je het hierover moet hebben. Ik vind het heel erg dat het noodzakelijk is."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-grondwet-zijn-onze
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_211604049
Leuk dat 'experts' ook een mening hebben, maar die zijn politiek gezien niet bepaald neutraal dus ook lastig serieus te nemen.
quote:
Lees net dit op nu.nl:

Dankzij Timmermans ben ik overtuigd, mochten er weer verkiezingen komen dan stem ik op de PVV.
Het is niets meer dan projectie, het is bijzonder om te zien dat Links nog altijd zo zuur is over de verkiezingsuitslag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211604090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:49 schreef speknek het volgende:

[..]
.... want?
Dat sneue verliezersgedrag. In plaats van bij zichzelf te rade te gaan over waarom de PVV zo wist te winnen alleen maar dat gehuil.
pi_211604179
TImmerfrans moet bij Plopsaland solliciteren. Daar kan ie denk ik wel premier worden.
  woensdag 13 december 2023 @ 12:27:20 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_211604289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:11 schreef Wirelessmouse het volgende:
Dat sneue verliezersgedrag. In plaats van bij zichzelf te rade te gaan over waarom de PVV zo wist te winnen alleen maar dat gehuil.
Dat is toch geen reden om op de PVV te stemmen? Hooguit om niet op GL te stemmen. Tenzij je een ontzettende kleuter bent.
pi_211604516
quote:
Lees net dit op nu.nl:

Timmermans my man!
Hij durft tenminste de waarheid te zeggen
pi_211604528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
_O- _O- 8)7

en de stikstof heb je ook nog en vleemuizen en zaldzame onkruid, o ja en weilanden zijn groen
Nooit in een bejaardentehuis geweest? Mensen worden vastgebonden
pi_211604529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:27 schreef speknek het volgende:

[..]
Dat is toch geen reden om op de PVV te stemmen? Hooguit om niet op GL te stemmen. Tenzij je een ontzettende kleuter bent.
Sowieso denken alleen kleuters dat kleuren met een rood potlood eens in de vier jaar wat oplevert.

Deze keer hebben we gestemd om o.a het weer. :) Ik begreep dat het verkeerd is gegaan. Daarom wordt het weer nu slechter.

Met Timmermans hadden we beter weer gehad.
pi_211604559
quote:
Lees net dit op nu.nl:

Dat ben je ook al zonder selectief luisteren naar Timmermans

Trouwens.. de gebeten hond spelen als iemand inhoudelijk kritiek heeft op Wilders als polticus, maar persoonlijke niet-politieke steken van Wilders naar Timmermans zijn natuurlijk prima.
pi_211604633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:16 schreef Inbox het volgende:
TImmerfrans moet bij Plopsaland solliciteren. Daar kan ie denk ik wel premier worden.
En jij bij Talpa, daar zijn ze gek op inhoudsloze drek?
  woensdag 13 december 2023 @ 12:56:07 #187
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211604641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:47 schreef grrrrg het volgende:

[..]
in dwangbuizen zeker , arme oudjes, vastgebonden zonder eten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 13 december 2023 @ 12:57:20 #188
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211604657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
_O- _O- 8)7

en de stikstof heb je ook nog en vleemuizen en zaldzame onkruid, o ja en weilanden zijn groen
Ik snap wel dat je bejaardetehuizen wil hoor. Je wilt er tenslotte direct naartoe verhuizen :P Dementerend en al.

(iets anders kan ik niet van je post maken :? )
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211604674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:47 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee grrrrg, arbeidsmigranten die worden opgesloten in boten en hotels. Paspoorten worden allemaal weggegooid. Bejaardenhuizen moeten gewoon gebouwd worden, zonder te kijken naar vraag en behoefte.
quote:
2s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik snap wel dat je bejaardetehuizen wil hoor. Je wilt er tenslotte direct naartoe verhuizen :P Dementerend en al.

(iets anders kan ik niet van je post maken :? )
Dit is lullig, hij heeft (naar eigen zeggen) altijd in de tuinbouw gewerkt met pesticiden en voelt zich kiplekker, dat je daar alzheimer van zou krijgen is flauwekul!
pi_211604761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:11 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ze hadden ook slechts veel populaire programmapunten in hun verkiezingsprogramma moeten zetten. Dan hadden ze ook veel meer stemmen gehaald. En uiteraard ook meer moeten schelden op iedere andersdenkende.
pi_211604799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 09:09 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
De internationalisering van het onderwijs komt toch echt op het conto van Plasterk als minster van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap in Balkenende 4.
Dank voor de info.
"Pools are perfect for holding water"
  Forum Admin woensdag 13 december 2023 @ 13:22:33 #192
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211604958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Ze hadden ook slechts veel populaire programmapunten in hun verkiezingsprogramma moeten zetten. Dan hadden ze ook veel meer stemmen gehaald. En uiteraard ook meer moeten schelden op iedere andersdenkende.
Je mag je afvragen hoe het komt dat zelfs de grote jongens geen antwoord hebben op anti grondwettelijke drek dat op een a4tje past.

Misschien is hun boodschap of manier van brengen gewoon niet zo populair.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211605044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je mag je afvragen hoe het komt dat zelfs de grote jongens geen antwoord hebben op anti grondwettelijke drek dat op een a4tje past.

Dat bedoel ik, verkiezingsprogramma van niks, geen leden, Wilders zelf ook in de herfst van zijn carrière...

Toch heeft niemand er een antwoord op. Nu heeft hij gewonnen en is het alleen maar fascisme, racisme, "mijn kinderen vroegen of ze nu het land uit moeten", rechtstaat in gevaar etc.

Niemand heeft het over, wat denk ik de belangrijkste reden van de overwinning van Wilders is, asielzoekers en de opvang daar van.
pi_211605163
quote:

[..]

Dit is wel een heel grote vraag inderdaad. Welke middelen heb je tegen het populisme. Ik probeer hier al jaren oplossingen voor te vinden, ergens te lezen of over na te denken, maar ik zie ze nergens.

Waarom heeft de gemiddelde PVV stemmer zo’n weerzin tegen links maar heeft de PVV wel een gedeeltelijk linkse sociale agenda.
pi_211605178
quote:
Lees net dit op nu.nl:

Lol wat? Is dat serieus hoe het werkt voor jou?
pi_211605208
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:55 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
En jij bij Talpa, daar zijn ze gek op inhoudsloze drek?
Liever niet. Ik zie 'm graag zo weinig mogelijk op tv.
  woensdag 13 december 2023 @ 13:41:19 #197
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_211605221
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:07 schreef HowardRoark het volgende:
Leuk dat 'experts' ook een mening hebben, maar die zijn politiek gezien niet bepaald neutraal dus ook lastig serieus te nemen.
Wat is dit in hemelsnaam voor een kinderachtig gelul? Omdat hun 'mening' je niet uitkomt moeten we het maar niet serieus nemen? Dat is niveautje: 'Meneer, misschien moest u eens ophouden met drinken en roken, want als u zo doorgaat haalt u de vijftig niet.' 'Ach, huisarts, wat weet jij nou. Jij rookt en drinkt zelf ook niet, dus qua dat ben je ook niet bepaald neutraal. Kan ik dat wel serieus nemen?'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_211605233
quote:

[..]
Dat is imo een beetje alsof je een gedegen FoK!-poster vraagt waarom hij of zij geen antwoord heeft op een trol die continue onzin post.
  woensdag 13 december 2023 @ 13:43:53 #199
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_211605250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 17:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wellicht weet je het antwoord wel. Wellicht is het een gezin en kun je checken of de leden dezelfde antwoorden geven. Wellicht is er inderdaad sprake van tegenstrijdigheden in het verhaal.
Je hebt dus eigenlijk geen idee begrijp ik? Geen verwijt maar een vraag.

Het lijkt mij sterk dat er daadwerkelijk kruisverhoren van een dusdanig niveau worden gevoerd.
pi_211605265
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is niets meer dan projectie, het is bijzonder om te zien dat Links nog altijd zo zuur is over de verkiezingsuitslag.
En wie is dat wel? We hebben vrijwel allemaal een politieke mening. Kan/mag er dan geen enkele expert vanuit diens werkveld iets over de Nederlandse politiek zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')