Was al niet meer serieus te noemen toen management van Anouk zei uh Anouk heef niks ingezonden.quote:Op maandag 11 december 2023 11:11 schreef NailQueen het volgende:
Maar die mannen van 538 vallen nu genadeloos door de mand he?
Die maakt helemaal enkel bagger.quote:
Kan zijn. 90% van nl komt daar nooit dus geen schande om nog nooit van m gehoord te hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 10:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Speelt al jaren op de hoofdpodia op grote festivals, om maar wat te noemen.
Die heeft dus de inzending mede geschreven.quote:Op maandag 11 december 2023 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die maakt helemaal enkel bagger.
Dat is volgensmij al bekend gemaakt.quote:Op maandag 11 december 2023 11:18 schreef Nexum het volgende:
Nu moeten we even flink gaan lobbyen voor 100 % televoting in de finale
Of je volgt de muziekscene en nieuwe artiesten gewoon niet zo goed. 1 nummer hit in de zomer, hype onder de jeugd.quote:Op maandag 11 december 2023 11:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan zijn. 90% van nl komt daar nooit dus geen schande om nog nooit van m gehoord te hebben.
Nee is enkel nog een discussie om het te veranderen maar zal wel niet voor 2024 zijn, maar sinds dit jaar is er in de halve finales enkel televoting.quote:Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef Thrts het volgende:
[..]
Dat is volgensmij al bekend gemaakt.
Nederlands, mede geschreven door Donnie.quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of Joost met een Nederlands, Engels of een Duits liedje meegaat doen.
Zie meteen onze finaleplek wegvliegen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederlands, mede geschreven door Donnie.
Hij geeft het tenminste gewoon netjes toe. Tenminste niet zo'n afgang als vorig jaar.quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederlands, mede geschreven door Donnie.
Ik niet. We gaan opvallen tussen alle geproduceerde Engelse actsquote:Op maandag 11 december 2023 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie meteen onze finaleplek wegvliegen.
Moest op deze quote zijn:quote:Op maandag 11 december 2023 11:25 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik niet. We gaan opvallen tussen alle geproduceerde Engelse acts
quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
‘Ik kan niet zingen’
https://www.ditjesendatje(...)helemaal-niet-zingen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 december 2023 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij geeft het tenminste gewoon netjes toe. Tenminste niet zo'n afgang als vorig jaar.
Daarom zei ik het.quote:Op maandag 11 december 2023 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die heeft dus de inzending mede geschreven.
Ohja even vergeten dat we Loreen ook weer cadeau krijgen tijdens de finale waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 december 2023 11:27 schreef Nexum het volgende:
Hopen op Loreen en Joost interactie. Loreen is totaal het omgekeerde van Joost, dat moet hilarisch worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |