Nederlands, mede geschreven door Donnie.quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of Joost met een Nederlands, Engels of een Duits liedje meegaat doen.
Zie meteen onze finaleplek wegvliegen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederlands, mede geschreven door Donnie.
Hij geeft het tenminste gewoon netjes toe. Tenminste niet zo'n afgang als vorig jaar.quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nederlands, mede geschreven door Donnie.
Ik niet. We gaan opvallen tussen alle geproduceerde Engelse actsquote:Op maandag 11 december 2023 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie meteen onze finaleplek wegvliegen.
Moest op deze quote zijn:quote:Op maandag 11 december 2023 11:25 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik niet. We gaan opvallen tussen alle geproduceerde Engelse acts
quote:Op maandag 11 december 2023 11:23 schreef spapaars het volgende:
‘Ik kan niet zingen’
https://www.ditjesendatje(...)helemaal-niet-zingen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 december 2023 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij geeft het tenminste gewoon netjes toe. Tenminste niet zo'n afgang als vorig jaar.
Daarom zei ik het.quote:Op maandag 11 december 2023 11:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die heeft dus de inzending mede geschreven.
Ohja even vergeten dat we Loreen ook weer cadeau krijgen tijdens de finale waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 december 2023 11:27 schreef Nexum het volgende:
Hopen op Loreen en Joost interactie. Loreen is totaal het omgekeerde van Joost, dat moet hilarisch worden
Dat wel. Waar artiesten als Douwe Bob enz allemaal niet zo aanwezig waren denk dat Joost genoeg zijn hoofd laat zien aan de mede deelnemers en het publiek wat gaat kijken.quote:Op maandag 11 december 2023 11:25 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik niet. We gaan opvallen tussen alle geproduceerde Engelse acts
Ik verwacht eerder dat zijn Finse vriend zijn opwachting maakt in een interval act.quote:Op maandag 11 december 2023 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat wel. Waar artiesten als Douwe Bob enz allemaal niet zo aanwezig waren denk dat Joost genoeg zijn hoofd laat zien aan de mede deelnemers en het publiek wat gaat kijken.Zal zijn nieuwe Finse vriend ook komen om hem te steunen? Zweden en Finland is niet ver weg.
OPHEFquote:Op maandag 11 december 2023 11:14 schreef Cyan9 het volgende:
Het licht opgebouwde enthousiasme voor de Nederlandse inzending kan nu ook wel weer het raam uit. En ja, dat zeg ik gewoon terwijl het nummer nog niet bekend is. Sue me.
Nou dan ga ik echt helemaaaaaaaaal gek worden. Käärijä en Joost?quote:Op maandag 11 december 2023 11:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat zijn Finse vriend zijn opwachting maakt in een interval act.
Ze kunnen zich laten beïnvloeden, doordat ze zien dat hij bij de jeugd populair is of noem maar iets, maar ze zullen dat nooit toegeven.quote:Op maandag 11 december 2023 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Is gewoon algemeen bekend hoor. Ja kan nog van heel NL stemmen krijgen omdat iemand een petitie opzet maar dan ligt de TROS niet wakker om.
Eerlijk is eerlijk, Douwe deed het juist echt fantastisch met z'n mededeelnemers. Met nota bene zn eigen café ter plaatse in de ESF-stad waar hij met ze samen zong. En z'n sjaaltjes. En de Amir Douwe bromance is er eentje om nooit te vergeten.quote:Op maandag 11 december 2023 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat wel. Waar artiesten als Douwe Bob enz allemaal niet zo aanwezig waren denk dat Joost genoeg zijn hoofd laat zien aan de mede deelnemers en het publiek wat gaat kijken.![]()
Oh ja wou eerst Anouk noemen enz maar je hebt gelijk over Douwe. Maar de harten van kijkend Europa wist hij niet zo te vangen. Oke Anouk kwam ver. Slechte voorbeelden.quote:Op maandag 11 december 2023 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Douwe deed het juist echt fantastisch met z'n mededeelnemers. Met nota bene zn eigen café ter plaatse in de ESF-stad waar hij met ze samen zong. En z'n sjaaltjes. En de Amir Douwe bromance is er eentje om nooit te vergeten.
Dus die vind ik als voorbeeld niet echt een goede. Hij deed het enig vergeleken met vele andere NLse deelnemers.![]()
Zeg ook niet dat het schande is, maar in 3 landen op #1 staan en op grote festivals staan lijkt me toch wel het label "onbekende artiest" ontgroeienquote:Op maandag 11 december 2023 11:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan zijn. 90% van nl komt daar nooit dus geen schande om nog nooit van m gehoord te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |