Oh damn, wat sneu voor hem!quote:Op maandag 11 december 2023 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
En moeder. Beide ouders jong verloren.
Welke nationale selectie acts vind je tot nu toe echt Kaarija dan?quote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij stuurt half Europa nu een Kaarija 2.0.
Ik zag gister iets voorbij komen, weet niet meer wat. Was meer een gokje, dat meerdere landen dit gaan doen.quote:Op maandag 11 december 2023 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke nationale selectie acts vind je tot nu toe echt Kaarija dan?
Denk dat je deze bedoeld?quote:Op maandag 11 december 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister iets voorbij komen, weet niet meer wat. Was meer een gokje, dat meerdere landen dit gaan doen.
Hij kan moeilijk wat anders zeggen.quote:Op maandag 11 december 2023 09:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Twan heeft al bevestigd dat zijn petitie bij 3FM geen invloed gehad heeft.
Nouja je hebt hier mensen die nationale selectie van alle landen kijken. Noem dan een naam van een deelnemer aan een nationale selectie. Je hebt sowieso elk jaar wel dat je een aantal party of excentrieke inzendingen hebt in dat soort shows.quote:Op maandag 11 december 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister iets voorbij komen, weet niet meer wat. Was meer een gokje, dat meerdere landen dit gaan doen.
Is gewoon algemeen bekend hoor. Ja kan nog van heel NL stemmen krijgen omdat iemand een petitie opzet maar dan ligt de TROS niet wakker om.quote:Op maandag 11 december 2023 10:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk wat anders zeggen.
Maar Malta heeft straks 50-50 televote en jury in de finale daar. Lijkt mij sterk dat de jury hem hoog gaat zetten. Maar de rest van de selectie in Malta is best slecht dus wie weet. En deze gast doet nu voor derde keer achter elkaar mee. Dus niet ineens omdat Kaarija.quote:
Maar dit vind ik niet eens Kaarija. Cha Cha Cha is een goed lied, dit is troepquote:Op maandag 11 december 2023 11:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Malta heeft straks 50-50 televote en jury in de finale daar. Lijkt mij sterk dat de jury hem hoog gaat zetten. Maar de rest van de selectie in Malta is best slecht dus wie weet. En deze gast doet nu voor derde keer achter elkaar mee. Dus niet ineens omdat Kaarija.
is het lied al bekend dan?quote:Op maandag 11 december 2023 11:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar dit vind ik niet eens Kaarija. Cha Cha Cha is een goed lied, dit is troep
Nee, dit is geen hit nee. En wel heel erg kijk mij gek doen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar dit vind ik niet eens Kaarija. Cha Cha Cha is een goed lied, dit is troep
Nee, had het over de inzending van Malta waarvan ik dacht Pisces29 misschien dat op Kaarija vond lijken.quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 11:08 schreef Ama het volgende:
Eerst maar liedje afwachten. Joost zal vast wel met wat goede mensen om tafel hebben gezeten als dit echt zijn droom is.
Was al niet meer serieus te noemen toen management van Anouk zei uh Anouk heef niks ingezonden.quote:Op maandag 11 december 2023 11:11 schreef NailQueen het volgende:
Maar die mannen van 538 vallen nu genadeloos door de mand he?
Die maakt helemaal enkel bagger.quote:
Kan zijn. 90% van nl komt daar nooit dus geen schande om nog nooit van m gehoord te hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 10:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Speelt al jaren op de hoofdpodia op grote festivals, om maar wat te noemen.
Die heeft dus de inzending mede geschreven.quote:Op maandag 11 december 2023 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die maakt helemaal enkel bagger.
Dat is volgensmij al bekend gemaakt.quote:Op maandag 11 december 2023 11:18 schreef Nexum het volgende:
Nu moeten we even flink gaan lobbyen voor 100 % televoting in de finale
Of je volgt de muziekscene en nieuwe artiesten gewoon niet zo goed. 1 nummer hit in de zomer, hype onder de jeugd.quote:Op maandag 11 december 2023 11:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan zijn. 90% van nl komt daar nooit dus geen schande om nog nooit van m gehoord te hebben.
Nee is enkel nog een discussie om het te veranderen maar zal wel niet voor 2024 zijn, maar sinds dit jaar is er in de halve finales enkel televoting.quote:Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef Thrts het volgende:
[..]
Dat is volgensmij al bekend gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |