Ja he.quote:Op maandag 11 december 2023 10:32 schreef Moira het volgende:
WE HEBBEN ONZE EIGEN IKKE HÜLFTGOD!ONZE EIGEN LITTLE BIG
Excited dat we eindelijk een wat anders hebben dan de Birds/CATS/Arcade/Burning Daylight donkere sombere ballads!!
Stijltechnisch gaat het alle kanten op, zou ook zoiets kunnen zijn, om in de ESF sferen te blijven.quote:Op maandag 11 december 2023 10:40 schreef Nexum het volgende:
Dit is een beetje zijn stijl toch?
Opzich kan je met dit soort acid house en techno nog echt wel iets unieks neerzetten hoor. Vind het wel tof om te zien dat we dan iets zo elektronisch gaan omarmen, dat wou ik al jaren van Nederland
Ik ook! Een suffe gezapige ballad zat sowieso niemand meer op te wachten denk ik, maar een echt goeie ballad die velen van z'n sokken blaast had ik prima kunnen hebben als dat echt gewoon het beste was dat er tussen zat natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2023 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou serieus meer balen als we nu met een gezapige ballad waren gekomen dan met een potentiële televotemagneet
2013 wil zn argument terug.quote:
Ik zit nu z’n Lowlands set te kijken, live dikke prima wmbquote:Op maandag 11 december 2023 10:40 schreef Nexum het volgende:
Dit is een beetje zijn stijl toch?
Opzich kan je met dit soort acid house en techno nog echt wel iets unieks neerzetten hoor. Vind het wel tof om te zien dat we dan iets zo elektronisch gaan omarmen, dat wou ik al jaren van Nederland
Dit bedoel ik dus. Dit krijg je/kun je krijgen met zijn enthousiaste bekendmakingen.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Greys het volgende:
De vragen over dit hele proces blijven wel. Voelt alsof de commissie is gezwicht voor het gedram en wie de meeste jonkies achter zich kon krijgen. En dat ze daar dan weer even van af zijn. Zeg niet dat het zo is he, zo vóelt het nu even.
En voelt ook alsof hij dit al maanden wist en de rest voor spek en bonen meedeed. Dat zal vast niet zo zijn maar door hoe hij deed voelt het zo, zal vast niemand me kwalijk nemen.
Net aangeklikt maar gaat over een dode vader en dan moet ik huilen dus die skip ik maarquote:
En moeder. Beide ouders jong verloren.quote:Op maandag 11 december 2023 10:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Net aangeklikt maar gaat over een dode vader en dan moet ik huilen dus die skip ik maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |