Dan ook maar meteen compleet over de top met Donniequote:Op maandag 11 december 2023 09:41 schreef Yesse het volgende:
[ twitter ]
Gelijk wat vragen uit dit topic beantwoord
Dit gun je niemand.quote:Op maandag 11 december 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
75 minuten in de file gestaan, om daarna te lezen dat Joost gaat. Wat een fijne dag.
Volgens mij stuurt half Europa nu een Kaarija 2.0.quote:Op maandag 11 december 2023 10:04 schreef Dutchguy het volgende:
We zaten aardig in een americana en ballad stramien. Dat we daar nu uitbreken is wel positief. Ik zou het niet zo erg vinden als het niet echt zou scoren. We laten het buitenland zien dat we ook uit de mould kunnen breken.
Gun hem gewoon veel plezier en we zien wel waar we stranden.
Waarom zou je willen dat het lekt?quote:Op maandag 11 december 2023 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja oh nee als Twan het zegt is het zo.
Niet lelijk bedoeld maar die gaat als hoofd selectie natuurlijk sowieso nooit toegeven als dat wel zo was.
Laat dat lied maar lekker lekken Joost! Hatsee. Dan horen we het vanzelf en zal ik de eerste zijn die toegeeft dat het idd een killer lied is als het zo is.
Het voorproces wordt wel veel leuker als bij Mia en Dion enzo. Helemaal eens op dat vlak met iedereen die dat zegt. Maar daarop kies je geen deelnemer dus kom, lekken met die hap.
Dat zeker, duizend keer beter dan die Trijntje-houding.quote:Op maandag 11 december 2023 08:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hij zal gewoon blij zijn geweest denk ik?
Leuk wel zo’n kandidaat die super graag wil gaan toch.
Hij speelt de zalen en festivals waar ie staat aardig plat als ik de berichten mag geloven. Heb 'm zelf nog nooit live gezien, paar jaar geleden op Pinkpop gemistquote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Maar komt Joost live een beetje goed over?
Amenquote:Op maandag 11 december 2023 10:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zeker, duizend keer beter dan die Trijntje-houding.
Dat zou op zich ook wel komisch zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij stuurt half Europa nu een Kaarija 2.0.
Hij heeft me overtuigd op Werchter 2022. Kende m niet, daarna fan. Was echt een geweldig optreden. Dit jaar op Pukkelpop ook overigens.quote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Misschien trekt hij wel een scheurjurk aan!quote:Op maandag 11 december 2023 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat we het in mei in ieder geval niet over rouwlapjes, EVOL en veenlijken gaan hebben
Normaal niet maar in dit geval wél, puur voor mezelf.quote:Op maandag 11 december 2023 10:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat het lekt?![]()
Is toch juist beter dat het nog even duurt. Ik dacht dat jij ook nooit voorstander was van al die leaks
Frankrijk niet hoor.quote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij stuurt half Europa nu een Kaarija 2.0.
Speelt al jaren op de hoofdpodia op grote festivals, om maar wat te noemen.quote:Op maandag 11 december 2023 09:26 schreef RipCity het volgende:
Oh weer een onbekende zanger. Hopelijk kan deze wel zingen. Maar s googlen wie / wat het is.
Ik zou serieus meer balen als we nu met een gezapige ballad waren gekomen dan met een potentiële televotemagneetquote:Op maandag 11 december 2023 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Frankrijk niet hoor.
Die heeft lekker een Greyslied. Dus wat dat betreft kom ik sowieso al aan m'n trekken dit ESF.
Als Joost nou wat violen en een trekzak tevoorschijn tovert a la Moldavië heb ik nóg een favoriet straks.
(Grapje mensen, grapje).
Goed is niet het juiste woordquote:Op maandag 11 december 2023 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |