Maarja, als het Numidia was geweest hadden we ongeveer zo'n zelfde post kunnen maken. Dat het vooraf al weer iemand uit het AVROTROS-kliekje had moeten zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Greys het volgende:
Niks tegen Joost zelf, lijkt me een sympathieke gast, maar heb wel wat vragen over dit hele proces. Maar prima om een jaartje lachen gieren brullen te hebben. M'n angst dat de buitenlanders straks voornamelijk roepen 'ah leuk, wéér een Käärijä' blijft vanaf het begin. Maar ik laat me wel verrassen.
De vragen over dit hele proces blijven wel. Voelt alsof de commissie is gezwicht voor het gedram en wie de meeste jonkies achter zich kon krijgen. En dat ze daar dan weer even van af zijn. Zeg niet dat het zo is he, zo vóelt het nu even.
En voelt ook alsof hij dit al maanden wist en de rest voor spek en bonen meedeed. Dat zal vast niet zo zijn maar door hoe hij deed voelt het zo, zal vast niemand me kwalijk nemen.
In dit geval had ik wel graag het lied meteen ook gehad om al die vragen weg te nemen als het idd zo'n tophit is.
Ja precies dit. Ik kende Joost nog neit maar de nummers die ik tot nu toe heb geluisterd doet me nog het meest denken aan de gabbertijd van de 90s met wat meer rap.quote:Op maandag 11 december 2023 09:22 schreef molloot200 het volgende:
En Joost is qua stijl echt niet hetzelfde als Kaarija mensen
Numidia roept niet al maanden dat ze gaat he, met spandoeken achter haar podium enzo. Dus die vragen had ik dan niet gehad haha. En had dan ook niet het gevoel gehad dat de hardste roeper zou hebben gewonnen. Dus toch wel wat verschillen...quote:Op maandag 11 december 2023 09:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maarja, als het Numidia was geweest hadden we ongeveer zo'n zelfde post kunnen maken. Dat het vooraf al weer iemand uit het AVROTROS-kliekje had moeten zijn.
Alleen bij een onbekende naam had je dat gevoel niet echt gehad. Het is afwachten op het nummer en hopelijk ook op de nummers van de rest.
Twan heeft al bevestigd dat zijn petitie bij 3FM geen invloed gehad heeft.quote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef Greys het volgende:
De vragen over dit hele proces blijven wel. Voelt alsof de commissie is gezwicht voor het gedram en wie de meeste jonkies achter zich kon krijgen. En dat ze daar dan weer even van af zijn. Zeg niet dat het zo is he, zo vóelt het nu even.
En voelt ook alsof hij dit al maanden wist en de rest voor spek en bonen meedeed. Dat zal vast niet zo zijn maar door hoe hij deed voelt het zo, zal vast niemand me kwalijk nemen.
Maan-met-een-DJ is ook geen Loreen, maar mensen zouden dat ongetwijfeld ook vergelijken. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies dit. Ik kende Joost nog neit maar de nummers die ik tot nu toe heb geluisterd doet me nog het meest denken aan de gabbertijd van de 90s met wat meer rap.
(Het was eigenlijk leuker geweest als hij had gezegd dat dat de doorslaggevende factor was)quote:Op maandag 11 december 2023 09:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Twan heeft al bevestigd dat zijn petitie bij 3FM geen invloed gehad heeft.
Vooral Nederlanders. Ik ken geen inzending die vooraf geen gezeik heeft gehadquote:Op maandag 11 december 2023 09:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maan-met-een-DJ is ook geen Loreen, maar mensen zouden dat ongetwijfeld ook vergelijken. Zo gaat dat nu eenmaal.
Hahaha ja oh nee als Twan het zegt is het zo.quote:Op maandag 11 december 2023 09:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Twan heeft al bevestigd dat zijn petitie bij 3FM geen invloed gehad heeft.
Maar dat gaat wel geroepen worden in het buitenland en het is een trend die je vaker ziet dat als iemand met iets aparts wint of goed scoort je een jaar daarna 'copycats' hebt en Joost zit qua stijl dicht genoeg tegen Kaarija aan voor de mensen die niet ieder subgenre uit elkaar kunnen houden dat die vergelijking wel getrokken gaat worden. Dat is ook wel het gevaar met deze inzending.quote:Op maandag 11 december 2023 09:22 schreef molloot200 het volgende:
En Joost is qua stijl echt niet hetzelfde als Kaarija mensen
Aran was net bij Radio 2 erg enthousiast, dus valt mee.quote:Op maandag 11 december 2023 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Verder ontzettend veel zin in een schuimbekkende Aran vanavond bij Boulevard
Met Douwe Bob was het aardig rustigquote:Op maandag 11 december 2023 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vooral Nederlanders. Ik ken geen inzending die vooraf geen gezeik heeft gehad
Niemand wil ruzie met Douwe Bobquote:Op maandag 11 december 2023 09:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met Douwe Bob was het aardig rustig
Maar dan nog denk ik wel dat het genoeg moet zijn voor een finaleplek. Ik verwacht sowieso niet dat Nederland mee gaat doen voor de eindwinstquote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel een keer wat anders.
[..]
Maar dat gaat wel geroepen worden in het buitenland en het is een trend die je vaker ziet dat als iemand met iets aparts wint of goed scoort je een jaar daarna 'copycats' hebt en Joost zit qua stijl dicht genoeg tegen Kaarija aan voor de mensen die niet ieder subgenre uit elkaar kunnen houden dat die vergelijking wel getrokken gaat worden. Dat is ook wel het gevaar met deze inzending.
Maar goed eerst het nummer en de act afwachten, voor hetzelfde geldt heeft die iets a la Florida 2009 ingezonden.
Ja was eigenlijk al een stap verder en zat al over de winstkansen te denkenquote:Op maandag 11 december 2023 09:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dan nog denk ik wel dat het genoeg moet zijn voor een finaleplek. Ik verwacht sowieso niet dat Nederland mee gaat doen voor de eindwinstFinaleplek is toch wel het minimale streven imo
Ik gok dat we het in mei in ieder geval niet over rouwlapjes, EVOL en veenlijken gaan hebbenquote:Op maandag 11 december 2023 09:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop wel gewoon dat we eindelijk eens weer iets van een act hebben in plaats van enkel een discussie over de jurk en spannende cameratransities.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |