Alles en iedereen weet niet hoe snel ze Helmond uit moeten komen en daar blijft wel eens wat aanslag achterquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk, met deze tip had ik hem binnen een minuut. Duurde nog lang, maar goed, ben wel nóg een stuk of 3 verwaarloosde groene borden tegengekomen
En, nog wat raars gebeurd?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb 'm! Zal 'm morgen halen, tenzij er rare dingen in mijn leven gebeuren
Ben er straal langsgeredenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 10:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben er straal langsgereden![]()
Kom er deze week weer langs, als hij er nog ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy ik heb hem maar weg gehaald uit dat kansloze Helmond waar nog niemand dood gevonden wil worden nie
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken
quote:Op maandag 12 februari 2024 17:30 schreef Harrie het volgende:
Het was me weer een mooi avontuur
Zoeken op die fokstok website waar dat ding nog niet geweest was en toen vond ik een mooi durpke waar ze ook altijd een gezellige optocht hebben dus ik dacht "2 fly's under 1 stone" maar da was nie
Hebben ze gewoon heel dat dorp geslotenhoe ver kan het fout gaan
[ afbeelding ]
Gelukkig negeer ik wel vaker de aanwijzingen dus ik ben gewoon door gegaan met mijn missie
De stok ligt in:Is Handel veel beter dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy ik heb hem maar weg gehaald uit dat kansloze Helmond waar nog niemand dood gevonden wil worden nie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Handel is volgens mij wel een beetje de hoer van Brabant dus dat is zeker wel beterquote:
SPOILER: VOOR JAN ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:00 schreef Rob het volgende:
Verdraaid.. Daarom kwam ik de stok niet tegen..waarom weet ik zeker dat ik dan gewoon telefoon gehad had als dat daadwerkelijk aan het handje was geweestSPOILER: VOOR JAN ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een beetje hersteld @Rob
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken
Stok is inmiddels weggerot denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:30 schreef RokStarr het volgende:
Er kan vandaag nog n unieke locatie worden gepakt: https://www.ad.nl/regiosp(...)M3r54RosNR_yt_WnIpqE
Heel gaaf! Werk je voor SAS?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:08 schreef Fogel het volgende:
Heb de stok verlost en meegenomen om een stukje te vliegen. De stok (het concept, niet deze stok) is immers 20 jaar en dat moet gevierd worden
[ link | afbeelding ]
Ik plaats de stok binnenkort op een nieuwe locatie, nu issie nog misselijk omdat ik een slechte piloot ben (deze foto nam ik toen mijn zoon vloog).
Nee, ik werk niet voor SAS, maar ik draag er aan bij dat ze niet failliet gaanquote:
Ik dacht wat heb je daar gecensureerd, maar het is gewoon een effen vlak dat bordquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:44 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik dacht wat heb je daar geconsumeerd gezien het bord boven het plaatsnaambordquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht wat heb je daar gecensureerd, maar het is gewoon een effen vlak dat bord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |