Ik dacht dat ze de heats altijd wel op de stream haddenquote:Op zondag 11 februari 2024 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De finales wel, maar de heats dat boeit U niet
Zijn ze nou definitief geplaatst? Kan er online niks over terug vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef wimderon het volgende:
WIJ gaan vanaf nu het moeilijk te volgen synchroonzwemmen kijken, JA!
[..]
Wike-pedia zegt van wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn ze nou definitief geplaatst? Kan er online niks over terug vinden.
Vroeger wel toen Politiek 24 Sport 24 werd met Bob vd Tak. (RIP)quote:Op zondag 11 februari 2024 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de heats altijd wel op de stream hadden
Jammer. Ik mis de tijden met het Gouden Duo Nelson Valkenburg en Inge Dekker toen Eurosport het nog had (ik denk tot pak 'm beet 2013 ofzo), maar ja, die komen sowieso niet meer terugquote:Op zondag 11 februari 2024 15:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Vroeger wel toen Politiek 24 Sport 24 werd met Bob vd Tak. (RIP)
Maar nu al tijden niet meer.
Volgens mij wel een stukje later dan 2013. Daarvoor had je Bert Sitters nogquote:Op zondag 11 februari 2024 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer. Ik mis de tijden met het Gouden Duo Nelson Valkenburg en Inge Dekker toen Eurosport het nog had (ik denk tot pak 'm beet 2013 ofzo), maar ja, die komen sowieso niet meer terug
Ik zie dat Mycroft redelijk veel hits geeft als ik zoek naar posts van mij over Sitters, nu weet ik weer waarom ik daar geen fan van was. Met z'n geluidjes, smakken, neus ophalen in de microfoon en zijn...laten we zeggen, uitdagingen bij het uitspreken van ongeveer elke naam. Nog net niet zo erg als die ene die ooit bij Eurosport rodelen deed, toen ze daar de rechten nog voor hadden.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij wel een stukje later dan 2013. Daarvoor had je Bert Sitters nog
Slecht, wel heel dicht bij elkaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef wimderon het volgende:
Matige semi van Kostanje, niet naar de vinale.
Je hebt niks met z'n borstelsnor?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef wimderon het volgende:
De nog wat verder getokkieficeerde Peaty is terug, maar nog niet helemaal.
Ja ik vraag me af wie ik deze zomer het liefst verliezen zie, die Chinese debiel of Peaty.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bij Grueter lag mijn focus op de nieuwe plakplaatjes.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:56 schreef superniger het volgende:
Kan iemand een schema posten/linken?
https://resources.fina.or(...)024_SCHEDULES_06.pdfquote:Op zondag 11 februari 2024 18:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er ergens handig programma te zien?
quote:
Geld mot rollenquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef DeeBee het volgende:
Mis ik weer, had toch vanavond moeten gaan in plaats van morgen
Overigens echt bizar dat ze niet in Hamad Aquatic Center zwemmen, maar dat ze een tijdelijk bad in Aspire Dome gebouwd hebben (op het indoorvoetbalveld)Ook voor de waterpolo, dat bad ligt op de indooratletiekbaan
Baan 4!quote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar was de USA eigenlijk op de 4x100?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |