Neequote:Op zondag 10 december 2023 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Af en toe een postje is misschien al genoeg.
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:
De wat?quote:Op zondag 10 december 2023 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb net de kuttenpoli gekeken. Toch best vermakelijk. En herkenbaar haha.
Programma op tv, soort soapcomedy op de afdeling verloskunde in een ziekenhuis. Alles een beetje overtrokken met hoe het echt gaat in het ziekenhuis.quote:
Nooit v gehoordquote:Op zondag 10 december 2023 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Programma op tv, soort soapcomedy op de afdeling verloskunde in een ziekenhuis. Alles een beetje overtrokken met hoe het echt gaat in het ziekenhuis.
Ben alleen in madrid geweest, dat is wel een leuke stadquote:Op zondag 10 december 2023 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De keren dat ik er was was het wel ok... maar niet mn stad
Ja, AvroTros op de zondagavond https://www.avrotros.nl/a(...)en-over-de-poli~217/quote:
Daar moet ik nog wat vaker heen .. Valencia blijft vooralsnog op 1 als mooiste stadquote:Op zondag 10 december 2023 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben alleen in madrid geweest, dat is wel een leuke stad
Huh.. even jouw leeftijd in mijn hoofd aanpassen..quote:Op zondag 10 december 2023 23:53 schreef chufi het volgende:
Correctie ... eerste keer in Barcelona werd gelijk onze bagage uit de auto (in parkeergarage) gejat ...... Dat was best kut want we waren ff op een tussendoortje van ons veldwerk elders in Spanje ... maar goed uiteindelijk de verzekering betaalde toen nog gewoon alles terug ... 1982
oh ja was WK voetbal daar en in de binnenlanden werd ik al verafgod door de locale meisjes ... in In de grote stad waren er vooral Milfs die de vogeltjesdans met me deden ...![]()
Mooie tijden
MILFjes die de vogeltjesdans doen is altijd leuk om over terug te denkenquote:Op zondag 10 december 2023 23:53 schreef chufi het volgende:
Correctie ... eerste keer in Barcelona werd gelijk onze bagage uit de auto (in parkeergarage) gejat ...... Dat was best kut want we waren ff op een tussendoortje van ons veldwerk elders in Spanje ... maar goed uiteindelijk de verzekering betaalde toen nog gewoon alles terug ... 1982
oh ja was WK voetbal daar en in de binnenlanden werd ik al verafgod door de locale meisjes ... in In de grote stad waren er vooral Milfs die de vogeltjesdans met me deden ...![]()
Mooie tijden
Excelsheet hequote:Op zondag 10 december 2023 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh.. even jouw leeftijd in mijn hoofd aanpassen..
En dat in een soort ballroom omgeving... met balustraden en balkonnetjes voor de rijke luiquote:Op maandag 11 december 2023 00:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
MILFjes die de vogeltjesdans doen is altijd leuk om over terug te denkenof vooruit
Ik had vanmorgen een excel gemaakt en de kans op punten is deze ronde mega gunstig zo te zienquote:
Je hebt n excel gemaakt?quote:Op maandag 11 december 2023 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een excel gemaakt en de kans op punten is deze ronde mega gunstig zo te zien
[ afbeelding ]
bijna 50% meer punten per geplaatste post
Ikheb bij November Dotteke ook niet meegeteld.
heb alleen de top 20 gebruikt dat leek me een redelijk uitganspunt tochquote:Op maandag 11 december 2023 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt n excel gemaakt?![]()
Er missen dan ook menswm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |