100k jaarsalaris voor Cian is wel echt verschrikkelijk weinig hoor. Ik mag hopen voor hem dat dat niet klopt. En als het wel klopt heeft hij des te meer argumenten om direct de overstap te maken.quote:
Dit was wel z’n 1e contract toch? Al zou je gezien alle hype verwachten dat hij dat vast beter had kunnen onderhandelen jaquote:Op zondag 10 december 2023 20:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
100k jaarsalaris voor Cian is wel echt verschrikkelijk weinig hoor. Ik mag hopen voor hem dat dat niet klopt. En als het wel klopt heeft hij des te meer argumenten om direct de overstap te maken.
Die 1 miljoen lijkt ook redelijk uit de lucht gegrepen door Bora, dat gaat moeilijk standhouden in een rechtszaak.
Van Aert moest 15,5 maandsalaris betalen, maar die had nog een paar jaar contract. Cian nog één jaar en dan ¤100k jaarsalaris...quote:Op zondag 10 december 2023 20:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
100k jaarsalaris voor Cian is wel echt verschrikkelijk weinig hoor. Ik mag hopen voor hem dat dat niet klopt. En als het wel klopt heeft hij des te meer argumenten om direct de overstap te maken.
Die 1 miljoen lijkt ook redelijk uit de lucht gegrepen door Bora, dat gaat moeilijk standhouden in een rechtszaak.
Ja, twee avonden na elkaar aan de whiskey.quote:Op maandag 11 december 2023 10:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Denken jullie ook nog vaak terug aan die twee dagen in de Dauphine?
quote:Op woensdag 6 december 2023 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wacht op het verlossende nieuws dat Colin Stussi naar Sabgal gaat, maar dat zal vergeefse hoop zijn denk ik.
Errug jammer.quote:Op maandag 11 december 2023 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Stussi blijft in Oostenrijk.
Van Aert verbrak zijn contract in september toen hij 450.000 per jaar verdiende met de toezegging reeds op zak dat hij het jaar erop er een ton bij zou krijgen. Maar die 100.000 voor Uijtdebroeks (ja zo schijnt hij echt te heten van achteren) lijkt me zeer weinig gezien het minimum loon bij WT teams iets van 70.000 is.quote:Op zondag 10 december 2023 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Aert moest 15,5 maandsalaris betalen, maar die had nog een paar jaar contract. Cian nog één jaar en dan ¤100k jaarsalaris...
Dat gaat nooit op een miljoen uitdraaien.
Het is allemaal speculeren, maar wellicht was er salarisverhoging beloofd en niet gekregen of zo...
Voor in loondienst geldt toch een lager minimumsalaris?quote:Op maandag 11 december 2023 21:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Van Aert verbrak zijn contract in september toen hij 450.000 per jaar verdiende met de toezegging reeds op zak dat hij het jaar erop er een ton bij zou krijgen. Maar die 100.000 voor Uijtdebroeks (ja zo schijnt hij echt te heten van achteren) lijkt me zeer weinig gezien het minimum loon bij WT teams iets van 70.000 is.
Kon blijkbaar destijds elders wel meer verdienen, maar keek naar "het totaalplaatje".quote:Op maandag 11 december 2023 21:37 schreef Marcoss het volgende:
Minimumloon ligt op zo’n 40K in de WT, zo te zien, en kan me voorstellen dat genoeg neo’s dat krijgen, maar 100K in jaar 3 voor een toptalent als Cian zou wel slecht onderhandeld zijn..
Maar sowieso afwachten of die informatie wel klopt
Als Cian dat kan bewijzen, dan is het wel klaar, ja. Dan is zelfs het lastig te bewijzen "verstoorde arbeidsrelatie" opeens bewijsbaar.quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:29 schreef Pistolero het volgende:
Thijs Z. zegt bij In Het Wiel dat Cian al een tijd lang gepest werd bij Bora door zowel teamgenoten als ploegleiders. Hij heeft het er zelfs over dat er tijdens de Vuelta een anti-Cian Whatsapp-groep is aangemaakt binnen de ploeg om lekker te zeiken en haten op Cian. Ook zouden ze hem te perfectionistisch vinden met zijn gezeur over het tijdritmateriaal en gebrek aan voedingsschema's. Dit zou ook de hoofdreden voor de contractbreuk zijn die Cian bij de UCI heeft aangegeven.
Nou zit Thijs redelijk vuistdiep in de reet van Jumbo, maar het lijkt me niet dat hij dit zo maar uit zijn duim zuigt. Als dit klopt heeft Ralph Denk een GROOT probleem.
Omdat Thijs Z. korreltje zout maar dat zou wel bizar zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:29 schreef Pistolero het volgende:
Thijs Z. zegt bij In Het Wiel dat Cian al een tijd lang gepest werd bij Bora door zowel teamgenoten als ploegleiders. Hij heeft het er zelfs over dat er tijdens de Vuelta een anti-Cian Whatsapp-groep is aangemaakt binnen de ploeg om lekker te zeiken en haten op Cian. Ook zouden ze hem te perfectionistisch vinden met zijn gezeur over het tijdritmateriaal en gebrek aan voedingsschema's. Dit zou ook de hoofdreden voor de contractbreuk zijn die Cian bij de UCI heeft aangegeven.
Nou zit Thijs redelijk vuistdiep in de reet van Jumbo, maar het lijkt me niet dat hij dit zo maar uit zijn duim zuigt. Als dit klopt heeft Ralph Denk een GROOT probleem.
Nou ja, die heeft gewoon wat ingangen en connecties bij Jumbo-Visma dus heel toevallig is het niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat toevallig dat Thijsje Zonneveld ineens over deze informatie beschikt.
Ja, als ploegleider zal ik zoiets echt niet accepteren. Laat ze maar aan elkaar vertellen wat voor een problemen ze met elkaar hebben en hoe we daar als team gaan uitkomen. Dit is echt een niveautje middelbare school.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:30 schreef Halcon het volgende:
Wel kinderachtig om met twee een andere ploeggenoot aan te vallen, een anti-Cian appgroepje te maken...Klinkt meer als kleuterklas op reis naar Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |