Tsja, je gaat ook geen 'bij gebrek aan beter' zeggen tijdens zo'n interviewquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:24 schreef Halcon het volgende:
“De keuze om voor Q36.5 te tekenen, kwam uit het hart”, zegt De la Cruz op de site van zijn nieuwe werkgever. “Het voelde als de juiste optie en gaf me een gevoel van enthousiasme. Het vooruitzicht om weer resultaten te behalen en te vechten voor de overwinning in de grote wedstrijden, gaf me vlinders in mijn buik.”
Een keuze uit het hart
Mja, daar kun je iets van maken als "vol ambitie om te laten zien dat de WT-ploegen het mis hadden" of "revanche voor een aantal slechte jaren".quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja, je gaat ook geen 'bij gebrek aan beter' zeggen tijdens zo'n interview
Dat hele Q365 is ook wel een beetje een kneuzenkermis volgens mij. Wat hebben ze vorig jaar nu helemaal laten zien?
Hij heeft nog wat plekjes over, toch?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Doug die geen plek heeft voor KUDUS en Amanuel maar wel een Fancellu of een De la Cruz haalt, ik haat die man zoals ik nog nooit iemand heb gehaat.
Zouden met 14 renners beginnen aan 2024. Staan er 12 op PCS. Komt Tolhoek dan nog bij. Dus nog een plekje over.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wacht op het verlossende nieuws dat Colin Stussi naar Sabgal gaat, maar dat zal vergeefse hoop zijn denk ik.
De grote Volta overwinnaar als laatste aankondiging zou wel passend zijn.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zouden met 14 renners beginnen aan 2024. Staan er 12 op PCS. Komt Tolhoek dan nog bij. Dus nog een plekje over.
Salariseisen wat bijstellen, dan kan die zo bij Uno-X tekenen, toch?quote:Op woensdag 6 december 2023 12:29 schreef Funzel het volgende:
Ik blijf duimen voor een ploeg die Boasson Hagen een waardig afscheid gunt.
Daarvan werd gezegd dat ze geen plek meer hebben, geloof ikquote:Op woensdag 6 december 2023 12:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Salariseisen wat bijstellen, dan kan die zo bij Uno-X tekenen, toch?
Naar Alpecin?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:38 schreef Idisrom het volgende:
Ryan Kamp weg bij de Sauzen per eind van deze maand, ondanks zijn winst in Rucphen eergisteren.
Jammer dat de ooit sympathieke maar al snel ontspoorde Cian vanaf nu alles gaat winnen.quote:
De tot dan altijd zeer sympathieke Cian is gesloopt door de Vlaamse pers tijdens de Vuelta. Die hebben toen zo ontzettend lopen stoken tussen hem en Vlasov dat hij er zelf in ging geloven dat hij door Bora beflikkerd werd. Dat belooft voor wanneer Sporza en HLN zich af gaan vragen waarom Cian moet knechten voor Vingegaard.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dat de ooit sympathieke maar al snel ontspoorde Cian vanaf nu alles gaat winnen.
Hopelijk geeft Wout hem binnenkort even een spoedcursusje in omgaan met de geschifte Belgische media.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:30 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De tot dan altijd zeer sympathieke Cian is gesloopt door de Vlaamse pers tijdens de Vuelta. Die hebben toen zo ontzettend lopen stoken tussen hem en Vlasov dat hij er zelf in ging geloven dat hij door Bora beflikkerd werd. Dat belooft voor wanneer Sporza en HLN zich af gaan vragen waarom Cian moet knechten voor Vingegaard.
Ik denk niet dat WOUT de beste leermeester daarin is getuigen zijn ik moet just niks meltdown na de E3 vorig jaar. Als bij iemand de Belgische media rent free in het hoofd leeft is het bij WOUT.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hopelijk geeft Wout hem binnenkort even een spoedcursusje in omgaan met de geschifte Belgische media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |