Oef pittig, zeker als het om de uitvaart van je moeder gaat. Als jij je er prettig bij voelt zou ik hem gewoon dragen, maar zolang dat niet ok voor je voelt dan ook zeker niet doen en naar je gevoel luisteren.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:51 schreef Amsel het volgende:
Over uitvaartkleding gesproken: Ik weet niet goed wat ik moet doen met de jurk die ik droeg op de uitvaart van mijn moeder. Hij hangt ongewassen in de kast, en ik loop elke keer een beetje vast als ik 'm zie hangen. Hij staat me eigenlijk heel goed, maar "zomaar" aandoen voelt niet OK. Weg doen vind ik ook zonde. En om 'm dan maar te laten hangen tot m'n vader een keer overlijdt is ook weer zo watWat doet een mens dus met een kledingstuk waar zo'n herinnering aan zit?
Jouw kind kan plannenquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:58 schreef exode het volgende:
Maar, ben net thuis en B was al thuis (die mag om 16:30 zelf naar huis vanaf de BSO) en hij zat niet te gamen, niet tv te kijken maar zijn spreekbeurt van morgen door te nemen.
Nou nee....morgen he....we hadden zijn spullen bovenop zijn tablet gelegd, dat heeft wat geholpen denk ik.quote:
Nee op die manier klinkt het inderdaad niet als positief.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:20 schreef Troel het volgende:
[..]
De ervaring leert over het algemeen dat het niets met interesse te maken heeft. Want als het uit interesse zou zijn, dan zou de vraag zijn "goh, is jongste al zo lang ziek, hoe gaat het met hem" en niet "ik heb het doorgestuurd naar de begeleider".
Beethovenquote:Op zondag 10 december 2023 20:11 schreef Kyara het volgende:
Wij vieren kerst bij (schoon)ouders. Hoef niks mee te nemen of te maken, alleen maar aan te schuiven
Kerstavond vieren we thuis met een lading hapjes op tafel en een (kerst)film. Iemand nog tips qua film?
Dan kom ik treinend naar je toe!quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:25 schreef PoesInDoos het volgende:
Het OV hier is echt ruk, ruim 20 minuten rijden voor het eerste treinstation ook.
-Edit- Ik wacht met smart op de Lelylijn (in de achtertuin..) en de (hopelijk) bijhorende Burger King
Dan smaakt de koffie nog steeds goed!quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kom ik treinend naar je toe!
Ik ben waarschijnlijk 75 voor die Lelylijn er ligt, maar de gedachte is leuk
Hier heb je 2 hockey clubs. Je ziet wel echt verschil. Onze jongste zit op hockey bij de club in onze wijk, allemaal normale mensen met normale banen en iedereen is gelijk. Toevallig mazzel dat we een vader in het team hebben die truien kon regelen zodat ze allemaal in dezelfde outfit aan komen lopen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:33 schreef LeSage het volgende:
Ik denk dat ik dat stigma meer zag bij het hockey vroeger langs de lijn bij mij (stimuleren om mensen met een stick te raken, pootje haken, schreeuwen) dan dat ik dat nu bij voetbal zie. Gelukkig![]()
Ik vond vroeger (dat is dus echt al lang geleden) de hiėrarchie op de hockeyvelden zo verschrikkelijk. Sponsors hadden toevallig allemaal kinderen in het 1e team. Die kregen alles gesponsord, hadden 2 trainers, dubbel zoveel training, altijd coaches, bespreekruimtes. Wij kregen 1 keer per week een half veld om te trainen, moesten de trainer zelf maar regelen en vaak zat was er niet eens een trainer.
Maar contributie bleef wel hetzelfde![]()
Doen wat goed voelt. Als je nu niet happy bent er in gewoon niet aan doen. Als weg doen niet goed voelt lekker laten hangen of bijv op zolder leggen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:51 schreef Amsel het volgende:
Over uitvaartkleding gesproken: Ik weet niet goed wat ik moet doen met de jurk die ik droeg op de uitvaart van mijn moeder. Hij hangt ongewassen in de kast, en ik loop elke keer een beetje vast als ik 'm zie hangen. Hij staat me eigenlijk heel goed, maar "zomaar" aandoen voelt niet OK. Weg doen vind ik ook zonde. En om 'm dan maar te laten hangen tot m'n vader een keer overlijdt is ook weer zo watWat doet een mens dus met een kledingstuk waar zo'n herinnering aan zit?
Dit heb ik idd gedaan, later opnieuw aangetrokken bij een gelegenheid waar ik mijn vader graag bij had gewild.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:23 schreef BE het volgende:
[..]
Ik zou hem idd voorlopig laten hangen en misschien zijn er wel gelegenheden waarvan je op enig moment denkt 'Goh, ik wou dat ze er bij zou kunnen zijn' of 'Wat had ik haar hier graag over verteld' en dan is dat misschien wel de gelegenheid om de jurk aan te doen en haar op die manier een beetje bij je te hebben?
Dan is niet reageren wellicht het slimste om te doen, al zou ik dat zelf niet kunnen denk ik. Ik ben meer van het soort "als je interesse in je kind had gehad, dan had je geweten hoe dat zit". Maar erg frustrerend lijkt me.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn geen gezellige momentenIk spreek hem nagenoeg nooit. Ik ben al tijden geleden gestopt met dingen melden, want er kwam toch nooit een reactie op.
Asociaal is nog mild.quote:Op woensdag 13 december 2023 07:07 schreef amaranta het volgende:
Zoon had gisteren een voetbalwedstrijd en bij afloop bleek dat meerdere fietsbanden lek waren gestoken waaronder die van mijn zoon.
Ronduit asociaal.
Vandaag ook gelijk logistieke problemen met naar school gaan.
Nope, zo de fietsenmaker even bellen.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Asociaal is nog mild.
Ik zal me ook inhouden maar echt belachelijk. Gestoken krijg je ook niet even geplakt met een thuis setje waarschijnlijk.
Shit, wat een hufterige actie.quote:Op woensdag 13 december 2023 07:07 schreef amaranta het volgende:
Zoon had gisteren een voetbalwedstrijd en bij afloop bleek dat meerdere fietsbanden lek waren gestoken waaronder die van mijn zoon.
Ronduit asociaal.
Hufterige actiequote:Op woensdag 13 december 2023 07:07 schreef amaranta het volgende:
Ronduit asociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |