abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 december 2023 @ 14:26:14 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_211617278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kocht mijn eigen kadootjes :') en heb die net in zitten pakken :')
Een monchhichi (heb er pas 5 :') ) een dvd van Shetland O+ laatste seizoen en valt een kaasfondueset onder huishoudelijk als je het alleen voor jezelf en zoon koopt? O-)
Monchichi? Why? :D
disclaimer
  donderdag 14 december 2023 @ 14:26:43 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211617289
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:16 schreef SQ het volgende:

[..]
En dan nog een hele berg huishoudelijke kados? Doe je goed.
Sorry ik begreep de vraag waarschijnlijk verkeerd, ben koortsig en daardoor nogal wazig :'). Ik heb Sint cadeautjes opgenoemd. Alleen de kaartjes voor Disney liggen onder de boom, plus wat huishoudelijke dingen.
KuikenGuppy
  donderdag 14 december 2023 @ 14:27:52 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_211617294
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:26 schreef Burdie het volgende:

[..]
Sorry ik begreep de vraag waarschijnlijk verkeerd, ben koortsig en daardoor nogal wazig :'). Ik heb Sint cadeautjes opgenoemd. Alleen de kaartjes voor Disney liggen onder de boom, plus wat huishoudelijke dingen.
Dat maakt de conclusie niet anders? :P
Maar beterschap!
disclaimer
  donderdag 14 december 2023 @ 14:29:06 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211617304
Maar als ik toch één huishoudelijk item mag aanraden voor onder de boom, dan zou ik gaan voor een instantpot O+.
KuikenGuppy
  Moderator/colorchick donderdag 14 december 2023 @ 14:30:02 #280
382129 crew  Donna
pi_211617315
Ik doe ene JVH voor mezelf onder de boom. De meiden krijgen een veel te groot Barbiehuis.
pi_211617323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 13:58 schreef Cathmar het volgende:
Mag ik een opsom…

van wat het leukste kado voor jezelf was voor Sint/ wat je vraagt/krijgt/kocht voor kerst?

Niet huishoudelijk gerelateerd.

Go.
Stoov. Heb ik gekocht, wij doen niet aan Sint en kerstcadeau's. Dus heb zelf geen wensen op een lijst gezet. In het algemeen vraag ik vaak bordspellen, of abonnementen op leuke dingen ofzo (museumkaart bijvoorbeeld afgelopen verjaardag).
  donderdag 14 december 2023 @ 14:32:17 #282
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211617335
Op mijn verlanglijstje voor kerst staat: mijn ultieme yogamat, een yogabroek, een lipgloss van NARS, twee boeken, en een snijplank (maar die valt waarschijnlijk onder huishoudelijk).

Zojuist een extra sleutel voor vriendinnetje van Puber laten bijmaken, is een van haar kerstcadeaus. Ik schreef op het kaartje dat ons huis ook altijd haar thuis is en nu moet ik er zelf van huilen. :')
pi_211617373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Monchichi? Why? :D
Jeugdsentiment en schuld van mn dochter :+ Die kwam er jaren geleden met ééntje aanzetten omdat ik die van mij kwijtraakte bij de verhuizing. Was zo lief O+ Maarja... :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 14 december 2023 @ 14:35:37 #284
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211617378
Ik zou ook nog wel graag een tajine willen.
pi_211617404
Geen idee, de Kerstvrouw doet nogal geheimzinnig dit jaar. Dus er komen verrassingen onder de Kerstboom.

Ik weiger praktische cadeaus te kopen en al helemaal geen huishoudelijke dingen.
pi_211617426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:32 schreef Nanukerst het volgende:
Op mijn verlanglijstje voor kerst staat: mijn ultieme yogamat, een yogabroek, een lipgloss van NARS, twee boeken, en een snijplank (maar die valt waarschijnlijk onder huishoudelijk).

Zojuist een extra sleutel voor vriendinnetje van Puber laten bijmaken, is een van haar kerstcadeaus. Ik schreef op het kaartje dat ons huis ook altijd haar thuis is en nu moet ik er zelf van huilen. :')
O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211617432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:31 schreef Bami het volgende:

[..]
Stoov. Heb ik gekocht, wij doen niet aan Sint en kerstcadeau's. Dus heb zelf geen wensen op een lijst gezet. In het algemeen vraag ik vaak bordspellen, of abonnementen op leuke dingen ofzo (museumkaart bijvoorbeeld afgelopen verjaardag).
De warmte kussens van Hema zijn ook goed. Of vooral dat kleine warmte ding (ze noemen het snuggle mat of zo) dat ze hebben. Mijn pubers zijn er heel blij mee. 25 euro. Ideaal
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 december 2023 @ 14:41:05 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_211617456
Het leukste kado wat ik overigens ooit kreeg was een diamant aan een hanger, maar dat was van vroeger toen we nog geen kinderen hadden en veel werkten en niet zo goed wisten wat we met ons geld moesten, zodat ik toen ook 35 paar hoge hakken had en 650 potjes nagellak. Nu vind ik dat soort dingen dus snel zonde van het geld :')

Wat ik verder sowieso standaard op mijn verlanglijstje zet: dagje sauna en een dagje oppas. Da's eigenlijk het enige wat ik niet kan kopen / krijgen als ik het zelf graag wil, hiervoor ben ik altijd afhankelijk van de goedheid van anderen.
disclaimer
pi_211617461
Zelf heb ik trouwens een huishoudelijke aanschaf gedaan. Een extra le creuset pan. Eindelijk een beetje ok deal bij de bijenkorf.

Kerst is ons kado moment en ik hou er van O+
Net de laatste dingetjes besteld voor de dames.
Wij doen niets met Sint.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 december 2023 @ 14:41:25 #290
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211617462
quote:
Mag ik een opsom…

van wat het leukste kado voor jezelf was voor Sint/ wat je vraagt/krijgt/kocht voor kerst?

Go.
Mijn cadeau voor mezelf van de Sint was een kaartje voor Pink. Voor Kerst heb ik besloten (en hij is er van op de hoogte) dat man de Kerstman is :7
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 14 december 2023 @ 14:42:26 #291
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_211617477
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:41 schreef SQ het volgende:
Het leukste kado wat ik overigens ooit kreeg was een diamant aan een hanger, maar dat was van vroeger toen we nog geen kinderen hadden en veel werkten en niet zo goed wisten wat we met ons geld moesten, zodat ik toen ook 35 paar hoge hakken had en 650 potjes nagellak. Nu vind ik dat soort dingen dus snel zonde van het geld :')

Wat ik verder sowieso standaard op mijn verlanglijstje zet: dagje sauna en een dagje oppas. Da's eigenlijk het enige wat ik niet kan kopen / krijgen als ik het zelf graag wil, hiervoor ben ik altijd afhankelijk van de goedheid van anderen.
Oh, een dagje oppas is wel een goede :D
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_211617494
quote:
Mag ik een opsom…

Go.
Hogwarts legacy
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211617502
Ik kocht wel een stofzuiger deze week. Nadat de vorige in het voorjaar al stuk ging. Dat viel nog binnen garantie, maar de garantie op de reparatie is nu wel verlopen. Zelfde euvel, klaar mee. Dus nu een Miele gekocht en daar ben ik toch wel blij mee. Ondanks }:| stofzuigen }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211617525
Wij kopen dus voor elkaar cadeaus en meestal 1 familiecadeau. Ik heb Catan het basisspel gekocht als familiecadeau.

Oh en het leukste wat ik ooit als Kerstcadeau kreeg is lastig, de positieve echo van de zwangerschap van Juul was op 24 december. Na 2,5 jaar was dat behoorlijk emotioneel. Maar op Kerstavond ten huwelijk gevraagd worden was ook niet verkeerd.

Jaja, de verwachtingen zijn hoog dit jaar ;)
  donderdag 14 december 2023 @ 14:48:09 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_211617558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik kocht wel een stofzuiger deze week. Nadat de vorige in het voorjaar al stuk ging. Dat viel nog binnen garantie, maar de garantie op de reparatie is nu wel verlopen. Zelfde euvel, klaar mee. Dus nu een Miele gekocht en daar ben ik toch wel blij mee. Ondanks }:| stofzuigen }:|
Ik heb mezelf een kruimeldief kado gedaan :7
disclaimer
  donderdag 14 december 2023 @ 14:50:51 #296
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211617586
Beste kado wat ik ooit kreeg was een kitten. O+
pi_211617664
Toen ik een jaar of 12 was stapten wij thuis over van cadeautjes met de Sint, naar cadeautjes met kerst. We trokken dan lootjes en moesten voor die persoon iets kopen. De allereerste ook dat ik helemaal zelf een cadeautje ging kopen geloof ik. Ik had mijn moeder als lootje en kocht een glazen/kristallen asbak (jaja, andere tijden :')). Ik vond hem prachtig en was trots dat ik zoiets moois had gevonden binnen budget.

Op kerstavond ging ik dat ding mooi inpakken, maar het viel uit mijn handen en brak in 1000 stukjes. :'(

Verder heb ik echt geen idee meer wat ikzelf het mooiste cadeau vind dat ik ooit heb gehad. Zegt dat iets over mij of over de cadeaus? :@
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211617758
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Toen ik een jaar of 12 was stapten wij thuis over van cadeautjes met de Sint, naar cadeautjes met kerst. We trokken dan lootjes en moesten voor die persoon iets kopen. De allereerste ook dat ik helemaal zelf een cadeautje ging kopen geloof ik. Ik had mijn moeder als lootje en kocht een glazen/kristallen asbak (jaja, andere tijden :')). Ik vond hem prachtig en was trots dat ik zoiets moois had gevonden binnen budget.

Op kerstavond ging ik dat ding mooi inpakken, maar het viel uit mijn handen en brak in 1000 stukjes. :'(

Verder heb ik echt geen idee meer wat ikzelf het mooiste cadeau vind dat ik ooit heb gehad. Zegt dat iets over mij of over de cadeaus? :@
Ahh dat is wel echt super sneu haha :'( :'( . Heb je er toen maar eentje gekleid? :P

En idem eigenlijk. Ik zou mijn beste cadeau zo niet meer weten :@. Misschien het barbie droomhuis, dat was wel het ultieme cadeau, maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat voor mijn verjaardag ooit is geweest.
pi_211617891
Ik kreeg laatst voor m'n verjaardag een stofzuiger waar ik om had gevraagd en daar ben ik echt super blij mee. Weliswaar huishoudelijk, maar ik zou 'm nooit zomaar voor mezelf gekocht hebben, dus alsnog een echt cadeau :)

Geen idee wat ik dan nu weer voor kerst moet vragen, m'n schoonouders blijven maar vragen om cadeau-ideeën maar ik weet het echt niet.
pi_211618255
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 15:22 schreef Amsel het volgende:
Ik kreeg laatst voor m'n verjaardag een stofzuiger waar ik om had gevraagd en daar ben ik echt super blij mee. Weliswaar huishoudelijk, maar ik zou 'm nooit zomaar voor mezelf gekocht hebben, dus alsnog een echt cadeau :)

Geen idee wat ik dan nu weer voor kerst moet vragen, m'n schoonouders blijven maar vragen om cadeau-ideeën maar ik weet het echt niet.
Wellicht hier wat inspiratie ?
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')