Die 50k van Omtzigt is het migratiesaldo. Zoek maar op.quote:Op zondag 10 december 2023 12:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sorry, niet het saldo maar de totale immigratie zou volgens omtzigt onder de 50000 moeten liggen. Dat kan inderdaad wel, maar dan moet iedereen fors inleveren, zo eerlijk moet je dan ook zijn. Dat is een keuze die veel mensen financieel over het randje duwt maar het kan wel.
Wat je schrijft is al deplorabel genoeg, op alle fronten.quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 12:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, dat ik klaar met je ben. Je speelt op de man en ik acht je dus niet voor rede vatbaar. Fijne dag.
Ik durf wel te wedden dat hij dit ook zou zeggen van Letland, Polen en Finland. Maar niet van Saoedi-Arabië, Tunesië of Nepal. Zo werkt het voor sommigen, culturele homogeniteit is alleen iets positief als het buiten het Westen is.quote:Op zondag 10 december 2023 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus omdat er mensen bij zijn gekomen met een andere etnische achtergrond is Nederland ineens geen 'landje van niets meer'.
Dat je zelf niet eens doorhebt hoe achterlijk racistisch dit is.
Het probleem is een beetje dat ze geen Nederlands sprekenden kunnen vinden die dat baantje in die winkel willen doen.quote:Op zondag 10 december 2023 12:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Eens, maar nu schieten we door. Tenzij je het leuk vindt om in winkels in het Engels te worden aangesproken. Of om je heen meer buitenlands dan Nederlands te horen praten.
Ja. Net als Japan. Ook zo'n saai kutland.quote:Op zondag 10 december 2023 12:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zonder mensen met migratieachtergrond zou Nederland een van de saaiste landen ooit zijn, en helemaal niet het Nederland zoals we het nu kennen. Een soort landje van niets.
Naja, die 50.000 bouwvakkers zijn er al heh, of worden ze uitgezet?quote:
Ga je nog even onderbouwen waarom je mij net had weggezet als 'eng'? Ik vond dat maar een rare post.quote:Op zondag 10 december 2023 12:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat ze geen Nederlands sprekenden kunnen vinden die dat baantje in die winkel willen doen.
Winkels sluitenquote:Op zondag 10 december 2023 12:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat ze geen Nederlands sprekenden kunnen vinden die dat baantje in die winkel willen doen.
Klopt, lees het nu in zijn programma.quote:Op zondag 10 december 2023 12:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die 50k van Omtzigt is het migratiesaldo. Zoek maar op.
Is in de pers blijkbaar vaak verkeerd weergegeven.quote:Wij pleiten voor een bewust, actief en selectief migratiebeleid, dat rekening houdt met de draagkracht van de Nederlandse samenleving. Hierbij past naar onze mening een richtgetal voor een migratiesaldo van maximaal
50.000 per jaar. Dit aantal omvat dus zowel arbeids-, studie-, asiel- als gezinsmigratie. Hiermee zal de totale
omvang van de bevolking rond 2050 onder de 20 miljoen blijven
quote:Op zondag 10 december 2023 12:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Net als Japan. Ook zo'n saai kutland.
Aha, dat zal vast het grootste effect zijn.quote:Op zondag 10 december 2023 12:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Een van de consequenties is dat er geen hordes migranten uit middeleeuwse culturen meer heenkomen om een gratis huis en een levenslange uitkering te claimen.
Nee, Nederland echter wel, daar zijn echt boeken over volgeschreven.quote:Op zondag 10 december 2023 12:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Net als Japan. Ook zo'n saai kutland.
Je etniciteit en ras bepalen of je rock & roll kunt zijn.quote:Op zondag 10 december 2023 12:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland was voor de jaren 60 al een eeuw het sufste stukje Europa, de spruitjeswalm kwam je bij de grens al tegemoet. Veel Fokkers zijn inderdaad zolderkamerrukkers en vinden de buitenwereld erg eng, die zouden in zo'n land misschien beter op hun plek zijn. Het progressieve Nederland dat in de steden gevormd werd ontstond door de influx aan Indo's, Molukkers en Surinamers die de sex, drugs en rock 'n roll cultuur meenamen.
We werken allemaal meer en willen het geld natuurlijk uitgeven. En leuke dingen doen, er op uit. Ik stoor me er niet aan dat een Engels sprekende serveerster mijn drankje serveert.quote:
Ik weet af en toe niet wat ik lees bij jou ja. Maar je post erna was weer wat milder.quote:Op zondag 10 december 2023 12:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ga je nog even onderbouwen waarom je mij net had weggezet als 'eng'? Ik vond dat maar een rare post.
Beter lezen voortaan, mijn posts zijn alles behalve 'eng' maar juist een buitengewone kwaliteitsinjectie op dit forum.quote:Op zondag 10 december 2023 12:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet af en toe niet wat ik lees bij jou ja. Maar je post erna was weer wat milder.
Nouja de asiel waanzin kost nu 24 miljard per jaar. Dat geld kun je aan veel nuttigere zaken besteden.quote:Op zondag 10 december 2023 12:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Aha, dat zal vast het grootste effect zijn.
Dat schrijf ik niet, ik schrijf alleen dat Nederland in de loop van de 19e eeuw cultureel is ingekakt en een totaal suf en uitgeneukt landje was in vergelijking met onze buurlanden, dat is echt niet zo heel omstreden. De Heinrich Heine-misvatting (Wenn die Welt untergeht, so ziehe ich nach Holland, denn dort geschieht alles 50 Jahre später, hoewel het origineel over Mecklenburg Vorpommern ging) dateert ook uit die tijdquote:Op zondag 10 december 2023 12:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat je schrijft is al deplorabel genoeg, op alle fronten.
Niet alleen was Nederland, het land van mijn voorouders, en ik neem aan de jouwe, een landje van niets omdat het vol zat men mensen zoals die voorouders, het werd pas een landje van iets toen mensen van buiten erbij kwamen. Waarmee je zegt dat puur de etnische achtergrond van mensen bepaalt of ze iets toevoegen of niet. Hetgeen voor werkelijk alle betrokken partijen racistisch is.
quote:Op zondag 10 december 2023 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je ware aard komt wel naar boven zo.
Ik vind je maar eng.
Suf is een volledig subjectieve term.quote:Op zondag 10 december 2023 12:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat schrijf ik niet, ik schrijf alleen dat Nederland in de loop van de 19e eeuw cultureel is ingekakt en een totaal suf en uitgeneukt landje was in vergelijking met onze buurlanden, dat is echt niet zo heel omstreden. De Heinrich Heine-misvatting (Wenn die Welt untergeht, so ziehe ich nach Holland, denn dort geschieht alles 50 Jahre später, hoewel het origineel over Mecklenburg Vorpommern ging) dateert ook uit die tijd
Het was niet veel, maar dat geeft niet, andere landen hebben ook grijze periodes gehad, Nederland had die van 1850-1950. Daarom is migratie ook nuttig.quote:Op zondag 10 december 2023 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Suf is een volledig subjectieve term.
Uitgeneukt? Ik kan niet wachten op de operationalisering van dat begrip.
Een landje van niets, dat zijn jouw woorden. En dat spreekt boekdelen hoe je over Nederland en Nederlanders denkt.
Katholieke Nederlanders zullen dat betwisten, aangezien zij in 1853 hun vrijheid herwonnen en er een enorme renaissance plaatsvond, architectonisch, cultureel, sociaal, die mensen weer in vrijheid hun identiteit liet mogen beleven.quote:Op zondag 10 december 2023 12:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het was niet veel, maar dat geeft niet, andere landen hebben ook grijze periodes gehad, Nederland had die van 1850-1950.
Dit zijn natuurlijk allemaal eufemismen die vooral als rookgordijn moeten dienen. Uiteindelijk komt het eigenlijk gewoon neer op een enorme afkeer van alles dat Westers en blank is, omdat men dat ziet als de bron van al het kwade dat de wereld ooit heeft gezien. Elke traan en druppel bloed die ooit heeft gevloeid, is volgens onze progressieven vrienden daarop terug te voeren.quote:Op zondag 10 december 2023 12:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Affijn, 'progressieven' vallen sowies altijd wel door de mand.
De bek vol over anti-racisme en tolerantie en diversiteit en inclusie... en zelf de meest waanzinnige ideeën aanhangen over de gepredetermineerde kwaliteiten dan wel euvelen van het geboren worden in een bepaald velletje.
Hilarisch.
Weet niet of je het doorhebt XOR, maar het is allemaal een beetje van het niveau "wat kunnen negers goed dansen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |