Ligt eraan hoe je genocide benoemd.quote:Op zondag 10 december 2023 00:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat klopt dat Israël dat heeft gezegd. Toch is het dan deportatie en geen genocide. Wat ook een misdaad tegen de menselijkheid is.
Geldstromen aanpakken en Hamas lieden afmaken/berechtenquote:Op zondag 10 december 2023 00:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Juist ja, net zoals ze op nazis hebben gejaagd in onder andere Argentinië..,
Neem aan dat ze hier meer tijd voor nemen en dit in het uiterste geheim doen.
Mooi, nu de bezem erdoor, is immers toch net vrijgekomenquote:University of Pennsylvania president resigns after furor over free speech and antisemitism
Elizabeth Magill has resigned her position as leader of the beleaguered college...
De jacht op 'antisemieten' is begonnen?quote:Op zondag 10 december 2023 02:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Mooi, nu de bezem erdoor, is immers toch net vrijgekomen
Nu die andere twee antisemitische draakjes nog.
[ afbeelding ]
Antisemitisme bleek toch minder wijd geaccepteerd dan ze dachten in hun elitaire echokamer.
ja, mooi hequote:Op zondag 10 december 2023 02:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De jacht op 'antisemieten' is begonnen?
Ik vind het nogal overdreven eerlijk gezegd.quote:
Dat verandert niets aan hun FAQquote:Op zondag 10 december 2023 02:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
"President Liz Magill heeft ontslag genomen van haar functie aan de Universiteit van Pennsylvania, volgend op haar uitspraak dat oproepen tot genocide tegen Marokkkanen niet per se in strijd zijn met de regels van de universiteit."
Misschien snap je het nu beter?
Er is ook geen wet in de VS die 'hate speech' verbiedt of zo ...quote:The code literally says that hate speech is not punishable unless it "intentionally" provokes "a crowd" to "immediately carry out violent and unlawful action."
Look, fuck somebody that puts up a "kill the jews" poster on a lamppost - any lamppost!
But it's *extremely* clear that this is not punishable under the Penn policy.
And this business about how speech is punishable when it "crosses into action" is not about when speech "crosses into genocide."
quote:It does not seem to have occurred to Republicans, who regularly pride themselves on being the protectors of free speech, that they have launched a project to essentially police free speech on college campuses. The GOP seems to have no problem upholding free speech when, say, Donald Trump is threatening his political opponents.
Wat zit je nou te bazelen over hun FAQ? Je vroeg waarom het antisemitische draken waren, ik gaf jou antwoord en dan ga je wauwelen over hun FAQ waar je nota bene zelf mee komt, verbijsterende achterlijkheid neigend naar extremisme, hoe typisch, en geheel conform mijn verwachtingquote:
But what about 'FREE SPEECH!'?quote:Op zondag 10 december 2023 05:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wat zit je nou te bazelen over hun FAQ? Je vroeg waarom het antisemitische draken waren, ik gaf jou antwoord en dan ga je wauwelen over hun FAQ waar je nota bene zelf mee komt, verbijsterende achterlijkheid neigend naar extremisme, hoe typisch, en geheel conform mijn verwachting
Je bent weer aardig hysterisch he? man manquote:
Ach dan maar weer een ad hominem.quote:Op zondag 10 december 2023 05:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Je bent weer aardig hysterisch he? man manwat een wrak
Ja je komt toch met niets zinnigs ook? Wat vind je nu zelf van de achterlijke serie posts die niets van doen hebben met je initiële vraag, om vervolgens een discussie over je eigen posts te starten om aan te tonen dat die drie draken geen antisemieten zijn? Snap je zelf nog wel wat je allemaal raaskalt om je jodenhaat te verdedigen.quote:Op zondag 10 december 2023 05:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ach dan maar weer een ad hominem.
Serpenten kronkelen, is typisch gedragquote:Op zondag 10 december 2023 05:36 schreef TheJanitor het volgende:
Bizar hoe linkse denkers 'minder Marokkanen' zeggen verschrikkelijk vinden maar prima kunnen leven met oproepen tot genocide van alle joden
Ik vind het compleet gestoordquote:Op zondag 10 december 2023 05:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Serpenten kronkelen, is typisch gedrag
Zit jij nu de hele nacht al te janken hier en maak je mij nu uit voor tokkie?quote:
Goed zo, toon je mentale superioriteit, ook nog eens doodsverwensingen, je pakt wel heel erg uit om je beperkte mentale capaciteiten te etaleren.quote:
Context is maar moeilijk he?quote:Op zondag 10 december 2023 05:36 schreef TheJanitor het volgende:
Bizar hoe linkse denkers 'minder Marokkanen' zeggen verschrikkelijk vinden maar prima kunnen leven met oproepen tot genocide van alle joden
Leg maar uit in welke context oproepen tot genocide van een volk welkom is op scholen.quote:Op zondag 10 december 2023 05:46 schreef Kijkertje het volgende:
oproepen tot genocide van alle joden
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 10 december 2023 05:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Leg maar uit in welke context oproepen tot genocide van een volk welkom is op scholen.
Moet jij geen konijnen mishandelen in je tuin? er liggen ook lekker veel blaadjesquote:
Antichrist Superstarquote:
Had dan iets gedaan met "verlossen" dit is wel heel erg magertjes hoor.quote:Op zondag 10 december 2023 05:56 schreef Straatcommandoo het volgende:
[..]
kruisig jezelf, maak de wereld blij
Ben nog steeds benieuwd in welke context oproepen tot genocide van volken op scholen welkom is, maar ze is snel weggegaan.quote:
Ze is de FAQ erop aan het naslaan denk ik, zal straks vast een solide redenatie volgen, de user kennende.quote:Op zondag 10 december 2023 06:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd in welke context oproepen tot genocide van volken op scholen welkom is, maar ze is snel weggegaan.
Dat beslist de school omdat ze een privé-instelling zijn maar dat beantwoordt niet mijn vraag of het toegestaan is volgens de Grondwet. En ja hoor dat is toegestaan tenzij ......quote:Op zondag 10 december 2023 05:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Leg maar uit in welke context oproepen tot genocide van een volk welkom is op scholen.
Daarom is het minder Marokkanen roepen van Wilders ook niet te vergelijken en is hij (terecht) veroordeeld.quote:Advocacy of genocide or violence remains protected speech, unless it meets one of these exceptions in the particular circumstances in which it’s uttered. So, the First Amendment would generally protect, for example, students peacefully marching across the quad chanting “From the river to the sea, Palestine will be free,” even if the chant were interpreted as supporting the ethnic cleansing or genocide of Israelis.
But as FIRE’s Legal Director Will Creeley recently explained, if the slogan were “directed at a specific Jewish student by a student or group moving threateningly towards him, during a protest that has turned violent and unstable, it may arguably constitute a true threat.” Moreover, “a campus speaker’s exhortations to a willing audience to attack a passerby might lawfully face punishment as incitement.”
Bron
Je hebt de vraag niet beantwoord.quote:Op zondag 10 december 2023 06:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat beslist de school omdat ze een privé-instelling zijn maar dat beantwoordt niet mijn vraag of het toegestaan is volgens de Grondwet. En ja hoor dat is toegestaan tenzij ......
[..]
Daarom is het minder Marokkanen roepen van Wilders ook niet te vergelijken en is hij (terecht) veroordeeld.
Context![]()
Nu echt weg![]()
Jawel hoor! Het hangt van de context afquote:Op zondag 10 december 2023 06:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt de vraag niet beantwoord.
Je hebt nog steeds niet de context gegeven waarin het welkom zou zijn op scholen op te roepen tot genocide van volken. Je lult er alleen om heen en herhaalt het woord.quote:Op zondag 10 december 2023 06:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jawel hoor! Het hangt van de context af
Doei![]()
Dat lijkt me duidelijk. Stefanik gaf het roepen om een Intifada als voorbeeld (terwijl ze duidelijk niet weet wat dat betekent). 'From the river to the sea' is ook zo'n voorbeeld. Mag dat ook niet meer? Met een bordje rondlopen 'Kill all the Jews' vind ik persoonlijk niet kunnen (en dat is ook niet gebeurd) maar dat is volgens de Grondwet wel degelijk toegestaan en kan je niet voor vervolgd worden door de overheid tenzij ... context!quote:Op zondag 10 december 2023 06:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet de context gegeven waarin het welkom zou zijn op scholen op te roepen tot genocide van volken. Je lult er alleen om heen en herhaalt het woord.
Niet op de hoogte van de geschiedenis, wat een verrassing. Ga je maar eens even inlezen hoe open de Europese grenzen op het vasteland waren in ‘38. En hoeveel Poolse joden zijn teruggestuurd in ‘33 vanuit NL.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een aanzienlijk deel van Joden in Duitsland is gewoon richting het buitenland vertrokken (onder andere richting Nederland). Kortom, deze vergelijking klopt niet helemaal.
Helder stappenplan als je op grote schaal mensen gaat deporteren of andere misdaden tegen de mensheid pleegt. En dat werkte in ‘33 en 90 jaar later exact hetzelfde.quote:
Wat ben jij nou weer voor kutkloon?quote:Op zondag 10 december 2023 05:56 schreef Straatcommandoo het volgende:
[..]
kruisig jezelf, maak de wereld blij
quote:Op zondag 10 december 2023 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
De context van de foto is volgens het filmpje dat deze Hamas buurt omsingeld was en hun kogels uiteindelijk op raakten. Daarom deze overgave
[ afbeelding ]
Qua mentale capaciteiten twijfel ik tussen Slayage en BSBquote:
Dat is onzin zoveel zullen echt niet naar Egypte trekken en het is ook niet de reden die zij opgeven voor het tegenhouden van vluchtelingen. Ze willen niet meewerken aan t verdrijven van de mensen uit Gaza zeggen ze. En dat is idd de reden dat andere landen daar in de buurt de Palestijnen niet willen opnemen. Dan zouden ze( moslim) land aan Israël afstaan en ze willen nu juist dat het hele Israël verdwijnt. De ellende daar is door de jaren heen moedwillig in stand gehouden. Ik begrijp heel goed dat Israël nu eens flink doorpakt. En het is me altijd al een raadsel geweest waarom men wel begrip op kan brengen voor de moordlust van de Palestijnen maar de reactie van Israël hierop dan opeens verschrikkelijk noemt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:57 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen die uit Gaza gaat niet meer terug kan gaan?
Israël wil het liefste de Gazanen weg hebben. Als je dus Gazanen opneemt zal dat permanent zijn en geen enkel land kan een ruime 2 miljoen extra burgers ineens erbij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |