SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
En met die winacties win ik NOOIT iets.
Wat is dezequote:
De sint is weg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
is het al zover voor de kerst ui's?
En nu heb je even lekker tijd voor jezelf?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef Goitske het volgende:
Oma is nu met de jongens een kerstboom aan het uit zoeken. Plannen werden even gewijzigd door de kinderenwij gaan met oma doei
En als iemand wel je kaartje vraagt, gewoon roepen dat het discriminatie isquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoodie op, boos wegkijken en niemand die je kaartje vraagt
Nou maak even ruimte voor de kerstboom. Moet op een andere plek staan dan anders dus dat even aan oma doorgegeven qua ruimtequote:Op zaterdag 9 december 2023 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu heb je even lekker tijd voor jezelf?
al ruime tijd, tis al even decemberquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
ik kan niet meer zonder premiumquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Reclame op YouTube is echt absurd geworden
Jammer dat er geen adblockers voor casten bestaat.
Ja, de sint is alweer een paar dagen het land uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Zijn ook wel oplossingen voor hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Reclame op YouTube is echt absurd geworden
Jammer dat er geen adblockers voor casten bestaat.
Ik heb op FOK! eens het WIDM-spel gewonnen. Sta er nog steeds versteld van.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
op fok wel eens wat gewonnen.. o.a. een risk starwars
Dat beleid belonenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan niet meer zonder premium
ik prima, want adblockerquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan niet meer zonder premium
kijk toch lekker al die reclamesquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat beleid belonen
Door jouw soort loopt kapitalisme uit de hand.
Oh als je het niet doet, kun je net zo goed je netflix, espn etc opzeggen, want dat is precies het zelde vedienmodelquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat beleid belonen
Door jouw soort loopt kapitalisme uit de hand.
Ik ben met een project bezig rondom video advertenties. YouTube die zorgt er nu wel voor dat allerlei kleinere partijen ineens problemen hebben omdat iedereen adblockers gaat gebruiken.quote:
Adblockerquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk toch lekker al die reclames
Netflix heb ik via m'n ouders, maar zou ik nooit en te nimmer zelf nemen. Ik was echt diep teleurgesteld dat hun graaibeleid beloond werd door de domme massa.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh als je het niet doet, kun je net zo goed je netflix, espn etc opzeggen, want dat is precies het zelde vedienmodel
mja vervelend maar voor mij is er verschil tussen 1 preroll ad en een preroll, midroll endroll en nog ergens een ad (wat youtube nu zo ongeveer doet)quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met een project bezig rondom video advertenties. YouTube die zorgt er nu wel voor dat allerlei kleinere partijen ineens problemen hebben omdat iedereen adblockers gaat gebruiken.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netflix heb ik via m'n ouders, maar zou ik nooit en te nimmer zelf nemen. Ik was echt diep teleurgesteld dat hun graaibeleid beloond werd door de domme massa.
als je tv kijkt moet je wel huren anno 2023, tenzij je nog een koop smartcard hebtquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Adblocker
Ik heb ook uit principe geen enkel ding van Ziggo gehuurd dat vroeger gekocht kon worden. En dat weiger ik ook ooit te doen.
Ben jij een schrale werkeloze Turk of zo? geef gewoon geld uit joh, gas op bolle billen van de economie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netflix heb ik via m'n ouders, maar zou ik nooit en te nimmer zelf nemen. Ik was echt diep teleurgesteld dat hun graaibeleid beloond werd door de domme massa.
YouTube is wel echt extreem geworden inderdaad; zeker omdat het praktisch allemaal user generated content is. Ik ben bezig met een project rondom sportwedstrijden waar je normaal gesproken ook voor moet betalen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mja vervelend maar voor mij is er verschil tussen 1 preroll ad en een preroll, midroll endroll en nog ergens een ad (wat youtube nu zo ongeveer doet)
Oh dan heb ik deze Kruidvatquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie je korting op lange nepkip extrusie, en counter met de Pathé adventskalender die me vandaag "Helaas geen korting op Pathé Thuis" gaf.
Ik snap wel dat mensen dat doen, youtube reclames zijn echt hoogst irritantquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met een project bezig rondom video advertenties. YouTube die zorgt er nu wel voor dat allerlei kleinere partijen ineens problemen hebben omdat iedereen adblockers gaat gebruiken.
ik laat dat soort dingen in iedergeval niet meer doorlopen, daar zijn ze mij echt te duur voor geworden..quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:53 schreef bitterbal het volgende:
ik betaal graag hoor voor netflix, spotify en dat soort diensten. Maak er veel gebruik van
Die heb ik nog steeds, maar mijn ouders moesten per se van Ziggo nar KPN, dus die werkt niet meerquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
als je tv kijkt moet je wel huren anno 2023, tenzij je nog een koop smartcard hebt
Gewoon de zeven zeeën bevarenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik laat dat soort dingen in iedergeval niet meer doorlopen, daar zijn ze mij echt te duur voor geworden..
kijk weinig netflix dus die gaat hooguit een keerje een maandje aan, spotify nooit gedaan want muziek heb ik lokaal
ik heb nog koop maar kijk nooitquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds, maar mijn ouders moesten per se van Ziggo nar KPN, dus die werkt niet meer
Ik heb echt teveel; maar het is ook deels mijn werk dus eigenlijk maar eens kijken of m'n werk het ook wil vergoedenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik laat dat soort dingen in iedergeval niet meer doorlopen, daar zijn ze mij echt te duur voor geworden..
kijk weinig netflix dus die gaat hooguit een keerje een maandje aan, spotify nooit gedaan want muziek heb ik lokaal
ja het is wel prijzig als je er niets mee doe maar spotify gebruik ik elke dag. Youtube eigenlijk ook wel als ik savonds thuis ben en netflix op de vrije dagen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan producten van bedrijven die niet onder de techgigantien van deze wereld vallen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij een schrale werkeloze Turk of zo? geef gewoon geld uit joh, gas op bolle billen van de economie.
Dat is de enige streamingdienst die ik hebquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spotify luister ik de hele dag door naar
Rechtstreeks via OnlyFans?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan producten van bedrijven die niet onder de techgigantien van deze wereld vallen.
Ben je een conspiracy gekkie dan?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan producten van bedrijven die niet onder de techgigantien van deze wereld vallen.
doe ik ook als ik echt iets wil zien..quote:
van werk zou ik nog wel een netflix abo kunnen regelen, maar waarom zou ik als ik nauwelijks kijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel; maar het is ook deels mijn werk dus eigenlijk maar eens kijken of m'n werk het ook wil vergoeden
youtube kijk ik ook bijna dagelijks, maar dat vind ik gewoon te duur, er moet minstens 50% permanente korting zijn wil ik het uberhaupt gaan overwegenquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is wel prijzig als je er niets mee doe maar spotify gebruik ik elke dag. Youtube eigenlijk ook wel als ik savonds thuis ben en netflix op de vrije dagen.
Heb ook nog hbo en prime , die kan k misschien wel opzeggen ja. Weet niet wat je daar nu kan zien
en je zoekt dan ook uit of deze bedrijven/merken niet gelinkt zijn aan die giganten, of er niet mee moeten samenwekren omdat hun product anders onbruikbaar is?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enige dat ik tegenwoordig echt kijk is BBC iPlayer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
doe ik ook als ik echt iets wil zien..
[..]
van werk zou ik nog wel een netflix abo kunnen regelen, maar waarom zou ik als ik nauwelijks kijk
[..]
youtube kijk ik ook bijna dagelijks, maar dat vind ik gewoon te duur, er moet minstens 50% permanente korting zijn wil ik het uberhaupt gaan overwegen
hbo en prime heb ik ook, hbo staat op nominatie lijst om op te zeggen (al kost het maar 4 euro ofzo?)
prime krijg ik gratis games van en gebruik ik voor gratis verzending
gewoon dag en nacht door blijven luisteren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:07 schreef Ama het volgende:
2022 had ik 3000 minuten geluisterd ofzo, dit jaar 6000. Volgend jaar boven de 10.000 als het mij lukt.
26994 minutenquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:07 schreef Ama het volgende:
2022 had ik 3000 minuten geluisterd ofzo, dit jaar 6000. Volgend jaar boven de 10.000 als het mij lukt.
Ik luisterde vroeger letterlijk 24/7 muziek, behalve tijdens slapen natuurlijk. Denk ik het daarom tegenwoordig wat minder snel aanzet.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:14 schreef Ama het volgende:
Nou zoals altijd eigenlijk gaan we (ik en Solo) hier kerst vieren en oud & nieuw bij hem. Gisteren maar even besloten.
Durf ik dit aan te klikken?quote:
Nee, ik ben tegen het uit de hand gelopen kapitalisme en weiger het te belonen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een conspiracy gekkie dan?
Het is niet zo moeilijk om de Googles en Disneys van de wereld links te laten liggen hč. Ik heb het over de giganten, niet de iets minder grote grote bedrijven.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en je zoekt dan ook uit of deze bedrijven/merken niet gelinkt zijn aan die giganten, of er niet mee moeten samenwekren omdat hun product anders onbruikbaar is?
En je vraagt mij of een aardig kerst hip-hop nummer het durven om aan te klikken waard is?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:17 schreef Ama het volgende:
Dit nummer is echt onmogelijk om te luisteren zonder keihard mee te schreeuwen.
Maar hier weet iedereen van dat dit al je frustratie uit je haalt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En je vraagt mij of een aardig kerst hip-hop nummer het durven om aan te klikken waard is?
Als het iets dat je principeel vind wel ja, anders doe je gewoon niet mee met de rest, en zit je vast aan de advertenties die het algoritme en je gerdag onderbewust bepaald.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om de Googles en Disneys van de wereld links te laten liggen hč. Ik heb het over de giganten, niet de iets minder grote grote bedrijven.
Zo worden tech giganten dus geboren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om de Googles en Disneys van de wereld links te laten liggen hč. Ik heb het over de giganten, niet de iets minder grote grote bedrijven.
Ik had altijd wel een voucher voor drinken of popcorn, en nam ook m'n vader eens in de zoveel tijd gratis mee. Het kostte mij niks extra dus vond het best. Maar nu zijn er helemaal geen acties meer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was nooit echt veel soeps. Af en toe nam ik gratis m'n moeder mee naar een film van de punten en dat was het wel zo'n beetje.
Ben jij er zo eentjequote:Op zaterdag 9 december 2023 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Randstad hebben we het onderscheid tussen 1e en 2e klas eenzijdig opgeheven.
Ga je 'm nu ook ophangen denk je? ooit?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:42 schreef bitterbal het volgende:
toch erg blij dat die burger niet helemaal kapot was. Denk dat ze wel een nieuwe hadden gestuurd dan
ja moet even een lijst bestellenquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je 'm nu ook ophangen denk je? ooit?
quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:34 schreef Ama het volgende:
Samen met dit liedje wel de beste liedjes om keihard fuck you te schreeuwen richting de hele wereld.
Van Nintendo hoor je niks meer nee.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die tech giganten ontwijken en boycotten staan juist aan de geboorte van tech giganten.
Vroeger was Cisco een grotere tech gigant dan Huawei.
Vroeger waren Nokia en Motorola een enorme tech gigant, tegenwoordig Samsung.
Vroeger waren Nintendo en Atari kwekgroot, nu Sony.
Vroeger was IBM de grootste hardwarefabrikant, nu Apple.
Vroeger had iedereen een Philips TV, over 5 jaar TCL.
.
Die staan op het punt om een nieuwe console aan te kondigen, dus komt nog welquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Nintendo hoor je niks meer nee.
Ik was niet serieusquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staan op het punt om een nieuwe console aan te kondigen, dus komt nog wel
Atari heeft al 30 jaar niks meer in te brengen(als het niet 40 is),voor de rest valt er weinig op in te brengen en het is ook maar de vraag of je sony en nintendo zomaar vergelijken kunt, aangezien de eerste in meer markten speler is.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die tech giganten ontwijken en boycotten staan juist aan de geboorte van tech giganten.
Vroeger was Cisco een grotere tech gigant dan Huawei.
Vroeger waren Nokia en Motorola een enorme tech gigant, tegenwoordig Samsung.
Vroeger waren Nintendo en Atari kwekgroot, nu Sony.
Vroeger was IBM de grootste hardwarefabrikant, nu Apple.
Vroeger had iedereen een Philips TV, over 5 jaar TCL.
.
sta jij daar voor de rechter omdat je een klant de tanden eruit geslagen hebtquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
zie dit bij mij op werk ook nog wel gebeuren
Je mist het punt weer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Nintendo hoor je niks meer nee.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
sta jij daar voor de rechter omdat je een klant de tanden eruit geslagen hebt
"Toen zag ik die dame met zwart haar"quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
zie dit bij mij op werk ook nog wel gebeuren
En wat studeert het. Blijkbaar geen studie waarbij rekenen noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
HET VONNIS - "Er zit iets in u dat u verhindert rustig na te denken. En misschien is dat niet helemaal aan uzelf te wijten", opent de rechter zijn vonnis. Hij straft Paulina met tien dagen cel en 500 euro smartengeld. Met de tandartsrekening kan de schoonmaakster alsnog naar de civiele rechter. Dan blijkt er uit andere straffen in totaal nog een week en veertien dagen open te staan. "Hoeveel is dat samen?", vraagt Paulina aan de rechter. Voor het eerst deze zitting moet de klas even lachen.
Waarom studeert dit
klinkt echt als een tokkiequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat studeert het. Blijkbaar geen studie waarbij rekenen noodzakelijk is.
Je kunt op dat sekseiland ook met bahtsen betalen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:06 schreef bitterbal het volgende:
de baht staat weer op 1 euro =38 baht
En is dat gunstig?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:06 schreef bitterbal het volgende:
de baht staat weer op 1 euro =38 baht
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt op dat sekseiland ook met bahtsen betalen.
Die schoolklasquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
HET VONNIS - "Er zit iets in u dat u verhindert rustig na te denken. En misschien is dat niet helemaal aan uzelf te wijten", opent de rechter zijn vonnis. Hij straft Paulina met tien dagen cel en 500 euro smartengeld. Met de tandartsrekening kan de schoonmaakster alsnog naar de civiele rechter. Dan blijkt er uit andere straffen in totaal nog een week en veertien dagen open te staan. "Hoeveel is dat samen?", vraagt Paulina aan de rechter. Voor het eerst deze zitting moet de klas even lachen.
Waarom studeert dit
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ineens weer aan dat verhaal van dat doorschijnende ondergoed in dat homozwembad denken
Mwa.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
mja zat ik later toch wel met een mond vol tanden
man dat was awkward als de pest
nou toen ik daar met ze zat te eten en toen ze zo eerst in het duits aan bespreken waren wie het ging vragenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou toen ik daar met ze zat te eten en toen ze zo eerst in het duits aan bespreken waren wie het ging vragen
IK VERSTA JULLIE
dat je in doorschijnend ondergoed voor ze stondquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb dat ook al een keer gehad met mijn buren in den haag.
Hiervan kan ik me nog slechts vaag iets heugen, was dat niet dat de buurman vroeg of je een keer met hullie wilde doen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb dat ook al een keer gehad met mijn buren in den haag.
oh nee , dat ze vroegen of ik een trio met ze wildequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat je in doorschijnend ondergoed voor ze stond
ja zij beide maar zaten ze ook eerst te fluisteren wie het ging vragen. Zat ik tegenover ze aan tafelquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hiervan kan ik me nog slechts vaag iets heugen, was dat niet dat de buurman vroeg of je een keer met hullie wilde doen?
en dat wilde je niet?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee , dat ze vroegen of ik een trio met ze wilde
die is blauwquote:
zou die ook kunnen kokenquote:
Welkom in de wondere wereld der tokkies.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zij beide maar zaten ze ook eerst te fluisteren wie het ging vragen. Zat ik tegenover ze aan tafel
nou ja fucking ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld der tokkies.
misschien is dit wel de rat waar de film op gebaseerd isquote:
je moet ze ook niet zo geil aankijken en je lippen likken terwijl je je tepels streelt als je tegenover ze zitquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja fucking ongemakkelijk.
Misschien wek ik toch die indruk ofzo.
Hij ziet er nog best wel jong uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien is dit wel de rat waar de film op gebaseerd is
ohh ging het daar misquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet ze ook niet zo geil aankijken en je lippen likken terwijl je je tepels streelt als je tegenover ze zit
Dat zijn meestal mensen wiens leven uit schrale broodjes kaas bestaat en die denken dan ineens goh ik heb ook wel eens zin in een broodje pulled pork met satésaus en gebakken uitjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja fucking ongemakkelijk.
Misschien wek ik toch die indruk ofzo.
neequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:21 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r doe het licht buiten even aan
Omdat ik niet naar buiten wil om het aan te doenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo flauw?
Goed punt. Heb ik ook geen zin in.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik niet naar buiten wil om het aan te doen
de middelstequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:28 schreef Ama het volgende:
EddKroket leeft ook nog.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of jullie meteen nog zien welke hij is.
het is al erg genoeg dat ik straks een pakje weg moet brengen en naar buiten moetquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed punt. Heb ik ook geen zin in.
oh ik had die grijze rechts niet gezien. dacht dat het er drie warenquote:
NIMMERquote:
Geen weer om buiten te zijn idd. Ben net terug van boodschappen doen en heb mijn huispak weer aan. Geen buiten meer vandaag.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is al erg genoeg dat ik straks een pakje weg moet brengen en naar buiten moet
doe het zelf dan luie katquote:
Ik zie er vier daar. Welke is dan de middelste?quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie er vier daar. Welke is dan de middelste?
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ik had die grijze rechts niet gezien. dacht dat het er drie waren
dit is een leugen en dat weet jequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt de schakelaar, ik heb er geen controle over
Carnaval is toch in februari?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Was vandaag ook niet dat huppeldansfeestje voor beperkten?
Baklijst is toch meestal jouw avondeten?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
nu moet je die canvasdingen dus in die baklijsten schroeven en dat wil ik eigenlijk niet
https://www.baklijst.nl/44010-1006
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Baklijst is toch meestal jouw avondeten?
En?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee , dat ze vroegen of ik een trio met ze wilde
Waarom moeten wij jouw agenda bijhouden voor je huppeldansfeestjequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
heb je daar niet ook een vpn voor nodig?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige dat ik tegenwoordig echt kijk is BBC iPlayer.
Saaie meid uhh Majesteitquote:
ja die vettequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:28 schreef Ama het volgende:
EddKroket leeft ook nog.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of jullie meteen nog zien welke hij is.
uhm, geen idee.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Saaie meid uhh Majesteit
Van welke film is dat ook alweer?
Waar heb ik dat nou weer aan te dankenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:34 schreef Ama het volgende:
Ik ga die blokkeerknop weer eens in gebruik nemen denk ik.
Bij jou werkt die hoereknop niet eens, blauw tuigquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer aan te danken
Volgens mij kan ik je idd niet eens blokkeren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer aan te danken
volgens mij welquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je daar niet ook een vpn voor nodig?
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het een leugen was, had ik je niet gevraagd
Yepquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je daar niet ook een vpn voor nodig?
Nee dan moet je moeilijk doen met custom css enzoquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou werkt die hoereknop niet eens, blauw tuig
ik ook maar weet niet watquote:
Gewoon elke keer als US iemand de maat neemt of afzeikt, reageren met deze quote:quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:34 schreef Ama het volgende:
Ik ga die blokkeerknop weer eens in gebruik nemen denk ik.
quote:Op woensdag 22 november 2023 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er iets onverdraagzaam, betweterig, hypocriet, extremistisch en moreelzeikerig is dan is het wel links maar goed.
Hij zegt het ook uit nervositeitquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, geen idee.
maar dimmy is heul niet saai
Neuh af en toe even blokkeren is wel even lekker. Even geen bullshit lezen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon elke keer als US iemand de maat neemt of afzeikt, reageren met deze quote:
[..]
Hahahaatjesquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij jou werkt die hoereknop niet eens, blauw tuig
Ik had verse volkorenboterhammetjes met zacht gekookte eitjesquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook maar weet niet wat
en de was in de droger doen
en nieuwe was opzetten
en cadeautjes inpakken en versturen
druk druk druk
maar ondertussen zit ik nog hier
Sinds ik je een luie vis noemde is het alleen maar donkerder geworden, ik denk dat je me nu gewoon aan het zieken bent.quote:
ja dit is ook voor de burgerquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Baklijst is toch meestal jouw avondeten?
je tikt een gaatje in de ruit en dan blijftie hangen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:46 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk een life hammer gevonden die je in de auto kunt vastmaken zonder een gat te hoeven boren ergens
Oh die heb ik wel trouwens. Heeft eoa kutuser me ooit nogeens mee geholpen hoe ik hem moest blokkeren. @drnick geloof ikquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dan moet je moeilijk doen met custom css enzo
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
je tikt een gaatje in de ruit en dan blijftie hangen?
Liquid drano.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Kunt ook gewoon NIET dat ravijn in knoerten hequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:46 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk een life hammer gevonden die je in de auto kunt vastmaken zonder een gat te hoeven boren ergens
Nick heb ik nog gemeet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die heb ik wel trouwens. Heeft eoa kutuser me ooit nogeens mee geholpen hoe ik hem moest blokkeren. @:drnick geloof ikHoor je ook nooit meer wat van.
Misschien was je een heel avontuurlijk kaaskrokantje in je jonge jarenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nee dimmy
wat voor snack denk je dat ik ben
nee ben altijd een beschaafde bitterbal geweestquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien was je een heel avontuurlijk kaaskrokantje in je jonge jaren
Zo'n makkelijke Mexicano.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien was je een heel avontuurlijk kaaskrokantje in je jonge jaren
heb nog 1 eitje dat ik kan koken, heb ook volkorenbrood helaas niet versquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had verse volkorenboterhammetjes met zacht gekookte eitjes
Nee die andere dingen zijn vies. Die iedereen laat liggen. Kan niet eens op de naam komen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:51 schreef Ama het volgende:
Ik vind bij een bittergarnituur bitterballen vaak wel het minst lekker.Maar komt ook omdat ze teringwarm zijn en wil gewoon vreten.
die knop verder dicht draaienquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds ik je een luie vis noemde is het alleen maar donkerder geworden, ik denk dat je me nu gewoon aan het zieken bent.
Bamihapjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die andere dingen zijn vies. Die iedereen laat liggen. Kan niet eens op de naam komen.
Best oké hoor.quote:
De andere met kaas?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:51 schreef dud0r het volgende:
oh ja ik
[..]
heb nog 1 eitje dat ik kan koken, heb ook volkorenbrood helaas niet vers
Mag jij aan het eind van de tafel zittenquote:
die nasirommelquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die andere dingen zijn vies. Die iedereen laat liggen. Kan niet eens op de naam komen.
ergens geloof ik dit nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben altijd een beschaafde bitterbal geweest
Ik doe m'n best, maar er rijden ook nog anderen op de wegquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon NIET dat ravijn in knoerten he
Nee joh, de bitterballen zijn juist altijd het lekkerst, die zijn ook altijd als eerste opquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:51 schreef Ama het volgende:
Ik vind bij een bittergarnituur bitterballen vaak wel het minst lekker.Maar komt ook omdat ze teringwarm zijn en wil gewoon vreten.
dat kan wel ja. heb belegen schapenkaasquote:
Ja daar zou ook eens wat tegen gedaan moeten worden iddquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar er rijden ook nog anderen op de weg
die zijn ook het lekkerstequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef Ama het volgende:
Volgens mij grijpt iedereen altijd als eerst naar de kiphapjes.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef Ama het volgende:
Maar dan heb je brandwonden in je bek.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, de bitterballen zijn juist altijd het lekkerst, die zijn ook altijd als eerste op
Helemaal prima. Ik voel mij meer op mijn gemak met bittergarnituur dan met allemaal mensen om mij heen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag jij aan het eind van de tafel zitten
jullie zijn raarquote:
Ja je moet er wat voor over hebben, als je met een andere begint zijn de ballen al op voordat je die kunt pakkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan heb je brandwonden in je bek.
Nope, vlammetjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef Ama het volgende:
ik heb immer en altijd gelijkquote:
Met eten sla je sneller toe dan met vrouwen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet er wat voor over hebben, als je met een andere begint zijn de ballen al op voordat je die kunt pakken
Ik eet alleen de bitterballen, de rest interesseert me nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, de bitterballen zijn juist altijd het lekkerst, die zijn ook altijd als eerste op
die hebben ze niet altijdquote:
Maar kip.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet alleen de bitterballen, de rest interesseert me niet
kieeeeeeeeeeeeeeepquote:
Eten loopt niet wegquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met eten sla je sneller toe dan met vrouwen.
Helaas niet. En als er dan wel kaasstengels bij zitten dan ben ik extra teleurgesteld.quote:
Ook precies met bitterballenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met eten sla je sneller toe dan met vrouwen.
Kieeeeeeeeepquote:
Draai weer open dan, als je er toch bent.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:52 schreef dud0r het volgende:
stiekem
[..]
die knop verder dicht draaien
Raar plaatje in mijn hoofd nu.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bal ook niet als je bij de Ikea klantenservice toeslaat
Ik heb het gewoon over zo'n standaard mix hoor, kaasstengels zitten daar ook niet bij.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas niet. En als er dan wel kaasstengels bij zitten dan ben ik extra teleurgesteld.
O ja, ik nu ook. Had er niet helemaal goed over nagedachtquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar plaatje in mijn hoofd nu.
Rijke tata gespotquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:58 schreef Karzai het volgende:
bestel dinsdag wel een laptop bij de koele blauwe voor haar
Dit klinkt verontrustendquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen hypotheek toch?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah, ik verdien gewoon het minimum hoor
Snel DM'en en aan de haak slaan.quote:
lage hypotheek, betaal maar 260 euro om hier te mogen wonen en dat in het centrum van amsterdamquote:
Poh dat is nog minder dan mijn huur in deze pauperwijk.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
lage hypotheek, betaal maar 260 euro om hier te mogen wonen en dat in het centrum van amsterdam
Deze, nu.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
lage hypotheek, betaal maar 260 euro om hier te mogen wonen en dat in het centrum van amsterdam
quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:
Nee. Je moet nog even lijdenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Draai weer open dan, als je er toch bent.
Kaas tengels!quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over zo'n standaard mix hoor, kaasstengels zitten daar ook niet bij.
Als je het gewend bent merk je dat nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:00 schreef Ama het volgende:
Mijn vader moest een retourlabel uitprinten voor me. De tering, zijn computer lijkt ook wel uit 2000 te komen. Hij heeft er geen problemen zegt die. Nou ik zou me echt helemaal kapot ergeren dat alles zo traag opstart.
Ik zet op het werk m'n pc aan en dan pak ik eerst koffie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me kon altijd even douchen als ze haar pc aanzette.
Tgelijkertijd?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment toen hij die mail had geopend dat er iets niet goed was gegaan maar het duurde echt 2 minuten ofzo voor het plaatje was geladen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:06 schreef dud0r het volgende:
Als je het gewend bent merk je dat niet
grote kans dattie het weer prima doet als je alles opnieuw installeertquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:00 schreef Ama het volgende:
Mijn vader moest een retourlabel uitprinten voor me. De tering, zijn computer lijkt ook wel uit 2000 te komen. Hij heeft er geen problemen zegt die. Nou ik zou me echt helemaal kapot ergeren dat alles zo traag opstart.
Ja vinden mijn planten en ratten niet zo fijn denk ik als ik hele dag verduisterende gordijnen daar dicht doe.quote:
Het is ook geen nieuw beestje meer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
grote kans dattie het weer prima doet als je alles opnieuw installeert
Kwam er zoveel warmte vanaf dan ja?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:07 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
wat de hel is dit?quote:
Je bent alweer goed ruzie aan het maken voor je er überhaupt bentquote:
Mijn schermen geven nog meer licht af, dus hier maakt het weinig verschil.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vinden mijn planten en ratten niet zo fijn denk ik als ik hele dag verduisterende gordijnen daar dicht doe.
Iemand die veel te veel vroeg voor een bungalow in thailand. Had ze eerst heel verhaal dat ze zo zielig was en toen ik zei dat ze stupid klonk flipte zequote:
quote:Let’s just imagine for a second that the person you are talking to had to leave a war zone because of unexpected attack from Russia, is disabled and has ongoing health challenges and despite incessant attempts to find work online was not able to because the skills I have not on demand and physically limited to perform long term time consuming tasks and tried them already
So now had to try other options as the Ukrainian passport doesn’t take her far
"Go bite some drones and lick putin's dickie!"quote:
ze heeft mij geblockt helaasquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Go bite some drones and lick putin's dickie!"
Arme vluchteling die haar achtergebleven familie in de oorlog met wat centjes wil steunen en dan ga jij haar stom noemenquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand die veel te veel vroeg voor een bungalow in thailand. Had ze eerst heel verhaal dat ze zo zielig was en toen ik zei dat ze stupid klonk flipte ze
Denk dat ze denkt dat german nederlands is...?
Ze komt uit oekraine trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |