SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
En met die winacties win ik NOOIT iets.
Wat is dezequote:
De sint is weg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
is het al zover voor de kerst ui's?
En nu heb je even lekker tijd voor jezelf?quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef Goitske het volgende:
Oma is nu met de jongens een kerstboom aan het uit zoeken. Plannen werden even gewijzigd door de kinderenwij gaan met oma doei
En als iemand wel je kaartje vraagt, gewoon roepen dat het discriminatie isquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoodie op, boos wegkijken en niemand die je kaartje vraagt
Nou maak even ruimte voor de kerstboom. Moet op een andere plek staan dan anders dus dat even aan oma doorgegeven qua ruimtequote:Op zaterdag 9 december 2023 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu heb je even lekker tijd voor jezelf?
al ruime tijd, tis al even decemberquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
ik kan niet meer zonder premiumquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Reclame op YouTube is echt absurd geworden
Jammer dat er geen adblockers voor casten bestaat.
Ja, de sint is alweer een paar dagen het land uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Zijn ook wel oplossingen voor hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Reclame op YouTube is echt absurd geworden
Jammer dat er geen adblockers voor casten bestaat.
Ik heb op FOK! eens het WIDM-spel gewonnen. Sta er nog steeds versteld van.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
op fok wel eens wat gewonnen.. o.a. een risk starwars
Dat beleid belonenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan niet meer zonder premium
ik prima, want adblockerquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan niet meer zonder premium
kijk toch lekker al die reclamesquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat beleid belonen
Door jouw soort loopt kapitalisme uit de hand.
Oh als je het niet doet, kun je net zo goed je netflix, espn etc opzeggen, want dat is precies het zelde vedienmodelquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat beleid belonen
Door jouw soort loopt kapitalisme uit de hand.
Ik ben met een project bezig rondom video advertenties. YouTube die zorgt er nu wel voor dat allerlei kleinere partijen ineens problemen hebben omdat iedereen adblockers gaat gebruiken.quote:
Adblockerquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk toch lekker al die reclames
Netflix heb ik via m'n ouders, maar zou ik nooit en te nimmer zelf nemen. Ik was echt diep teleurgesteld dat hun graaibeleid beloond werd door de domme massa.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh als je het niet doet, kun je net zo goed je netflix, espn etc opzeggen, want dat is precies het zelde vedienmodel
mja vervelend maar voor mij is er verschil tussen 1 preroll ad en een preroll, midroll endroll en nog ergens een ad (wat youtube nu zo ongeveer doet)quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met een project bezig rondom video advertenties. YouTube die zorgt er nu wel voor dat allerlei kleinere partijen ineens problemen hebben omdat iedereen adblockers gaat gebruiken.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netflix heb ik via m'n ouders, maar zou ik nooit en te nimmer zelf nemen. Ik was echt diep teleurgesteld dat hun graaibeleid beloond werd door de domme massa.
als je tv kijkt moet je wel huren anno 2023, tenzij je nog een koop smartcard hebtquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Adblocker
Ik heb ook uit principe geen enkel ding van Ziggo gehuurd dat vroeger gekocht kon worden. En dat weiger ik ook ooit te doen.
Ben jij een schrale werkeloze Turk of zo? geef gewoon geld uit joh, gas op bolle billen van de economie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netflix heb ik via m'n ouders, maar zou ik nooit en te nimmer zelf nemen. Ik was echt diep teleurgesteld dat hun graaibeleid beloond werd door de domme massa.
YouTube is wel echt extreem geworden inderdaad; zeker omdat het praktisch allemaal user generated content is. Ik ben bezig met een project rondom sportwedstrijden waar je normaal gesproken ook voor moet betalen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
mja vervelend maar voor mij is er verschil tussen 1 preroll ad en een preroll, midroll endroll en nog ergens een ad (wat youtube nu zo ongeveer doet)
Oh dan heb ik deze Kruidvatquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie je korting op lange nepkip extrusie, en counter met de Pathé adventskalender die me vandaag "Helaas geen korting op Pathé Thuis" gaf.
Ik snap wel dat mensen dat doen, youtube reclames zijn echt hoogst irritantquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met een project bezig rondom video advertenties. YouTube die zorgt er nu wel voor dat allerlei kleinere partijen ineens problemen hebben omdat iedereen adblockers gaat gebruiken.
ik laat dat soort dingen in iedergeval niet meer doorlopen, daar zijn ze mij echt te duur voor geworden..quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:53 schreef bitterbal het volgende:
ik betaal graag hoor voor netflix, spotify en dat soort diensten. Maak er veel gebruik van
Die heb ik nog steeds, maar mijn ouders moesten per se van Ziggo nar KPN, dus die werkt niet meerquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
als je tv kijkt moet je wel huren anno 2023, tenzij je nog een koop smartcard hebt
Gewoon de zeven zeeën bevarenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik laat dat soort dingen in iedergeval niet meer doorlopen, daar zijn ze mij echt te duur voor geworden..
kijk weinig netflix dus die gaat hooguit een keerje een maandje aan, spotify nooit gedaan want muziek heb ik lokaal
ik heb nog koop maar kijk nooitquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds, maar mijn ouders moesten per se van Ziggo nar KPN, dus die werkt niet meer
Ik heb echt teveel; maar het is ook deels mijn werk dus eigenlijk maar eens kijken of m'n werk het ook wil vergoedenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik laat dat soort dingen in iedergeval niet meer doorlopen, daar zijn ze mij echt te duur voor geworden..
kijk weinig netflix dus die gaat hooguit een keerje een maandje aan, spotify nooit gedaan want muziek heb ik lokaal
ja het is wel prijzig als je er niets mee doe maar spotify gebruik ik elke dag. Youtube eigenlijk ook wel als ik savonds thuis ben en netflix op de vrije dagen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan producten van bedrijven die niet onder de techgigantien van deze wereld vallen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij een schrale werkeloze Turk of zo? geef gewoon geld uit joh, gas op bolle billen van de economie.
Dat is de enige streamingdienst die ik hebquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spotify luister ik de hele dag door naar
Rechtstreeks via OnlyFans?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan producten van bedrijven die niet onder de techgigantien van deze wereld vallen.
Ben je een conspiracy gekkie dan?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan producten van bedrijven die niet onder de techgigantien van deze wereld vallen.
doe ik ook als ik echt iets wil zien..quote:
van werk zou ik nog wel een netflix abo kunnen regelen, maar waarom zou ik als ik nauwelijks kijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel; maar het is ook deels mijn werk dus eigenlijk maar eens kijken of m'n werk het ook wil vergoeden
youtube kijk ik ook bijna dagelijks, maar dat vind ik gewoon te duur, er moet minstens 50% permanente korting zijn wil ik het uberhaupt gaan overwegenquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is wel prijzig als je er niets mee doe maar spotify gebruik ik elke dag. Youtube eigenlijk ook wel als ik savonds thuis ben en netflix op de vrije dagen.
Heb ook nog hbo en prime , die kan k misschien wel opzeggen ja. Weet niet wat je daar nu kan zien
en je zoekt dan ook uit of deze bedrijven/merken niet gelinkt zijn aan die giganten, of er niet mee moeten samenwekren omdat hun product anders onbruikbaar is?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enige dat ik tegenwoordig echt kijk is BBC iPlayer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
doe ik ook als ik echt iets wil zien..
[..]
van werk zou ik nog wel een netflix abo kunnen regelen, maar waarom zou ik als ik nauwelijks kijk
[..]
youtube kijk ik ook bijna dagelijks, maar dat vind ik gewoon te duur, er moet minstens 50% permanente korting zijn wil ik het uberhaupt gaan overwegen
hbo en prime heb ik ook, hbo staat op nominatie lijst om op te zeggen (al kost het maar 4 euro ofzo?)
prime krijg ik gratis games van en gebruik ik voor gratis verzending
gewoon dag en nacht door blijven luisteren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:07 schreef Ama het volgende:
2022 had ik 3000 minuten geluisterd ofzo, dit jaar 6000. Volgend jaar boven de 10.000 als het mij lukt.
26994 minutenquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:07 schreef Ama het volgende:
2022 had ik 3000 minuten geluisterd ofzo, dit jaar 6000. Volgend jaar boven de 10.000 als het mij lukt.
Ik luisterde vroeger letterlijk 24/7 muziek, behalve tijdens slapen natuurlijk. Denk ik het daarom tegenwoordig wat minder snel aanzet.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:14 schreef Ama het volgende:
Nou zoals altijd eigenlijk gaan we (ik en Solo) hier kerst vieren en oud & nieuw bij hem. Gisteren maar even besloten.
Durf ik dit aan te klikken?quote:
Nee, ik ben tegen het uit de hand gelopen kapitalisme en weiger het te belonen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een conspiracy gekkie dan?
Het is niet zo moeilijk om de Googles en Disneys van de wereld links te laten liggen hè. Ik heb het over de giganten, niet de iets minder grote grote bedrijven.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en je zoekt dan ook uit of deze bedrijven/merken niet gelinkt zijn aan die giganten, of er niet mee moeten samenwekren omdat hun product anders onbruikbaar is?
En je vraagt mij of een aardig kerst hip-hop nummer het durven om aan te klikken waard is?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:17 schreef Ama het volgende:
Dit nummer is echt onmogelijk om te luisteren zonder keihard mee te schreeuwen.
Maar hier weet iedereen van dat dit al je frustratie uit je haalt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En je vraagt mij of een aardig kerst hip-hop nummer het durven om aan te klikken waard is?
Als het iets dat je principeel vind wel ja, anders doe je gewoon niet mee met de rest, en zit je vast aan de advertenties die het algoritme en je gerdag onderbewust bepaald.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om de Googles en Disneys van de wereld links te laten liggen hè. Ik heb het over de giganten, niet de iets minder grote grote bedrijven.
Zo worden tech giganten dus geboren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk om de Googles en Disneys van de wereld links te laten liggen hè. Ik heb het over de giganten, niet de iets minder grote grote bedrijven.
Ik had altijd wel een voucher voor drinken of popcorn, en nam ook m'n vader eens in de zoveel tijd gratis mee. Het kostte mij niks extra dus vond het best. Maar nu zijn er helemaal geen acties meer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was nooit echt veel soeps. Af en toe nam ik gratis m'n moeder mee naar een film van de punten en dat was het wel zo'n beetje.
Ben jij er zo eentjequote:Op zaterdag 9 december 2023 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Randstad hebben we het onderscheid tussen 1e en 2e klas eenzijdig opgeheven.
Ga je 'm nu ook ophangen denk je? ooit?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:42 schreef bitterbal het volgende:
toch erg blij dat die burger niet helemaal kapot was. Denk dat ze wel een nieuwe hadden gestuurd dan
ja moet even een lijst bestellenquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je 'm nu ook ophangen denk je? ooit?
quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:34 schreef Ama het volgende:
Samen met dit liedje wel de beste liedjes om keihard fuck you te schreeuwen richting de hele wereld.
Van Nintendo hoor je niks meer nee.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die tech giganten ontwijken en boycotten staan juist aan de geboorte van tech giganten.
Vroeger was Cisco een grotere tech gigant dan Huawei.
Vroeger waren Nokia en Motorola een enorme tech gigant, tegenwoordig Samsung.
Vroeger waren Nintendo en Atari kwekgroot, nu Sony.
Vroeger was IBM de grootste hardwarefabrikant, nu Apple.
Vroeger had iedereen een Philips TV, over 5 jaar TCL.
.
Die staan op het punt om een nieuwe console aan te kondigen, dus komt nog welquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van Nintendo hoor je niks meer nee.
Ik was niet serieusquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staan op het punt om een nieuwe console aan te kondigen, dus komt nog wel
Atari heeft al 30 jaar niks meer in te brengen(als het niet 40 is),voor de rest valt er weinig op in te brengen en het is ook maar de vraag of je sony en nintendo zomaar vergelijken kunt, aangezien de eerste in meer markten speler is.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die tech giganten ontwijken en boycotten staan juist aan de geboorte van tech giganten.
Vroeger was Cisco een grotere tech gigant dan Huawei.
Vroeger waren Nokia en Motorola een enorme tech gigant, tegenwoordig Samsung.
Vroeger waren Nintendo en Atari kwekgroot, nu Sony.
Vroeger was IBM de grootste hardwarefabrikant, nu Apple.
Vroeger had iedereen een Philips TV, over 5 jaar TCL.
.
sta jij daar voor de rechter omdat je een klant de tanden eruit geslagen hebtquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:00 schreef bitterbal het volgende:
zie dit bij mij op werk ook nog wel gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |