quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Oehhh - een kusjequote:
Goeiesmorreges Stiggyquote:
Sallykequote:
Amykequote:
Alles cool, Stigs?quote:
Zeker wel, net cooldownlap gedaanquote:
Zal jou eens heet makenquote:
Graagquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens heet maken
Kom eraanquote:
Broek aanhouden!quote:
quote:
Ja, verdiend.quote:
Waarom niet beide?quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, verdiend.
Voor je![]()
Of had je liever deze gehad...?
![]()
Kan ook hoor!![]()
Oehhhhquote:
Daar kan ik nog niet inquote:
Wat een pech, gewoon drizt even een nudie sturenquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet in
Aangevraagd, maar duurt weer maanden voor aanvragen beoordeeld worden...
Geduld is een schone zaak, dan maar
quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een pech, gewoon drizt even een nudie sturen
Dit is nog veul erger.quote:
Doe even sportief.quote:
Klopt, maar momenteel gebeurt er ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]vond het tot nu toe nog best braaf
Doe daar dan eens wat aan Lord!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, maar momenteel gebeurt er ook vrij weinig.
Ja zeg. Ik ben maar een man alleen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe daar dan eens wat aan Lord!
Nu niet zo bescheiden gaan doen. Het is dit of ik ga tinder aanslingerenquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg. Ik ben maar een man alleen.
Misschien tijd voor wat kerstmuziek!
Slinger jij Tinder maar aan dan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu niet zo bescheiden gaan doen. Het is dit of ik ga tinder aanslingeren
Dat had ik eigenlijk al gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Slinger jij Tinder maar aan dan.
Slecht staaltje blufpoker hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk al gedaan
Nooit wedden op 1 paard Lord.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Slecht staaltje blufpoker hoor.
Och, wel op het paard met de gouden kut.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nooit wedden op 1 paard Lord.
Zo praat je niet over Lenny!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, wel op het paard met de gouden kut.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo praat je niet over Lenny!
Dat is vast Stigs.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben al heel wat rare mannen op tinder verder. Nu een vermoedelijke fokker
Dan ben ik blij voor hem.quote:
Nee, ben blij voor Stigs dat hij er dan niet zo uit ziet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ga je nu zo over mij doen?!
Juist jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ben blij voor Stigs dat hij er dan niet zo uit ziet.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ben blij voor Stigs dat hij er dan niet zo uit ziet.
En de helm blijft op!quote:
Uiteraard. Volle fles hoor.quote:
Melkfles?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Volle fles hoor.
Whehe, de witte motor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Volle fles hoor.
Maar LordofLeaves is toch wel uniek?quote:Op zondag 10 december 2023 11:23 schreef Puzzie het volgende:
Lijkt wel wel alsof ik in ONZ of DTS zit![]()
Nou ja zit eigenlijk ook geen verschil meer .
Eenheidsworst![]()
Deze SC is eigenlijk meer een ONZ /DTS onderdeel geworden, straks zelfde verhaal met de KPD , jammer welquote:Op zondag 10 december 2023 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar LordofLeaves is toch wel uniek?
Lord is ons sneeuwvlokjequote:Op zondag 10 december 2023 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar LordofLeaves is toch wel uniek?
Bedoel je mbt in de inhoud van de gesprekken? Of qua deelnemers? Of nog iets anders?quote:Op zondag 10 december 2023 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deze SC is eigenlijk meer een ONZ /DTS onderdeel geworden, straks zelfde verhaal met de KPD , jammer wel
Je ziet het zelf niet? dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 10 december 2023 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedoel je mbt in de inhoud van de gesprekken? Of qua deelnemers? Of nog iets anders?
Middag alweerquote:
Een Fokker op Tinder, dat is dubbelquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben al heel wat rare mannen op tinder verder. Nu een vermoedelijke fokker
quote:Op zondag 10 december 2023 13:06 schreef Academicus het volgende:
[..]
Een Fokker op Tinder, dat is dubbel
Al iets leuks tegen gekomen?quote:Op zondag 10 december 2023 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik ben toch ook een fokker op tinder
Maar hopelijk zet je niet in je profiel dat je lid bent van deze verdorven communityquote:Op zondag 10 december 2023 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eigenlijk kan dat niet eh?quote:Op zondag 10 december 2023 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:
Twee verrotte vingers van het swipen.quote:
Matches die meteen weer verdwijnenquote:Op zondag 10 december 2023 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Twee verrotte vingers van het swipen.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 10 december 2023 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Matches die meteen weer verdwijnen
Ervaringen uit het verledenquote:
Haha ik zie altijd of fotomodellen, of dikke kale nerds, de normale man zit niet op tinder lijkt het soms. (maar ok, ik weet dat afwijkingen meer opvallen en je die juist onthoudt, dus het zal allemaal wel meevallen)quote:Op zondag 10 december 2023 15:28 schreef Academicus het volgende:
[..]
10000000 kerels met een sixpack en een BMW
quote:Op zondag 10 december 2023 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden
Bij de vrouwen zijn het altijd de foodies en de fitgirlsquote:Op zondag 10 december 2023 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zie altijd of fotomodellen, of dikke kale nerds, de normale man zit niet op tinder lijkt het soms. (maar ok, ik weet dat afwijkingen meer opvallen en je die juist onthoudt, dus het zal allemaal wel meevallen)
Was ik maar een dikke, kale nerd.quote:Op zondag 10 december 2023 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zie altijd of fotomodellen, of dikke kale nerds, de normale man zit niet op tinder lijkt het soms. (maar ok, ik weet dat afwijkingen meer opvallen en je die juist onthoudt, dus het zal allemaal wel meevallen)
Toen Stig nog een Stigje wasquote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Sinds wanneer heeft de Stig Tinder nodig om aan meisjes te komen?
Had je toen een fiets?quote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen Stig nog een Stigje was
Je kunt de vrouwen niet van je afslaan?quote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was ik maar een dikke, kale nerd.
Jaquote:
Nee, word er gek van.quote:Op zondag 10 december 2023 15:44 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je kunt de vrouwen niet van je afslaan?
Clarkson haat fietsen.quote:
Hier ben ik onder gelijken.quote:Op zondag 10 december 2023 15:47 schreef Academicus het volgende:
[..]
Daarom ben je maar naar Fok gevlucht
Ik hou ook wel van etenquote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef Academicus het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zijn het altijd de foodies en de fitgirls
Life goals!quote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was ik maar een dikke, kale nerd.
Ik ben geen van beiden 😎quote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef Academicus het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zijn het altijd de foodies en de fitgirls
Daarom werd ik wijzerquote:
Ik ben mbt uiterlijk niet heel moeilijk maar iemand vinden die gelijk opgaat in communicatiestijl en geen botte lamlul is is een heel ander verhaalquote:
Alsof mannen dat lezen..quote:Op zondag 10 december 2023 15:27 schreef Academicus het volgende:
[..]
Maar hopelijk zet je niet in je profiel dat je lid bent van deze verdorven community
BMW is sowieso een dislikequote:Op zondag 10 december 2023 15:28 schreef Academicus het volgende:
[..]
10000000 kerels met een sixpack en een BMW
Ik leef sowieso niet naar de verwachtingen van mensen Lord, dat zou je zo ondertussen moeten wetenquote:
En Ford?quote:
Ow haaiii...!quote:
Hou ook van jou Koekjequote:Op zondag 10 december 2023 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Verder vind ik auto’s totaal niet boeiend. Het al in een relatie zitten dan weer wel.
Ditquote:Op zondag 10 december 2023 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Verder vind ik auto’s totaal niet boeiend. Het al in een relatie zitten dan weer wel.
Van de markt?quote:Op zondag 10 december 2023 16:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk over 12 uur ook niet meer
Snap ik. Tinder is kut.quote:Op zondag 10 december 2023 16:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee joh dan heb ik er wel weer genoeg van
Klopt maar die had daarna bedacht dat hij mij minimaal 1x pw wilde zien. Daar kreeg ik het wat benauwd van na 1 date..quote:Op zondag 10 december 2023 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snap ik. Tinder is kut.
Je had laatst toch een date?
Da's zeg maar een licht oranje vlagquote:Op zondag 10 december 2023 16:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt maar die had daarna bedacht dat hij mij minimaal 1x pw wilde zien. Daar kreeg ik het wat benauwd van na 1 date..
Frietquote:
Als jouw ervaring dat zegt, zou ik het ook afkappen ja. Ik ben daar ook vrij makkelijk mee tegenwoordig.quote:
Tegenwoordig? Ben jij weer aan het daten?quote:Op zondag 10 december 2023 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jouw ervaring dat zegt, zou ik het ook afkappen ja. Ik ben daar ook vrij makkelijk mee tegenwoordig.
Nee. Maar is gewoon hoe ik er in sta.quote:Op zondag 10 december 2023 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Ben jij weer aan het daten?
Ah ok, toch jammer je bent een leuke ventquote:Op zondag 10 december 2023 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee. Maar is gewoon hoe ik er in sta.
Hmmm... mja.quote:Op zondag 10 december 2023 16:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik leef sowieso niet naar de verwachtingen van mensen Lord, dat zou je zo ondertussen moeten weten
Het is patat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dat is een aardappel.quote:
En dit afgeleide van "gefrituurd"quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 19:04 schreef Sally het volgende:
Officieel Patates Frites!Het begint met patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat noemen wij erpels.quote:
Nee want de F komt voor de P in het alfabet!quote:
Owjaquote:Op zondag 10 december 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee want de F komt voor de P in het alfabet!
Kom danquote:
Nee, is ongezond voor mij, ik ga zo eens courgette en paprika eten (met een dikke laag kaasquote:
Hard to get jijquote:Op zondag 10 december 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, is ongezond voor mij, ik ga zo eens courgette en paprika eten (met een dikke laag kaas)
Lekker!!quote:Op zondag 10 december 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, is ongezond voor mij, ik ga zo eens courgette en paprika eten (met een dikke laag kaas)
Getverderriequote:
Te "groen" voor je....?quote:
Ja, daar sla ik wit van uitquote:
Whehe, wit...quote:Op zondag 10 december 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daar sla ik wit van uit
Tsk.quote:Op zondag 10 december 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daar sla ik wit van uit
Is rode paprika wel hoor, de groene vind ik zelf ook viesquote:
Oh haha ja dat is logischer. Dat heb ik al jaren niet meer gedaan, dus dacht er niet aan.quote:Op zondag 10 december 2023 20:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee een of ander kleimasker dat ik nog had
Lijkt me geen aanrader met groene zeep..quote:Op zondag 10 december 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha ja dat is logischer. Dat heb ik al jaren niet meer gedaan, dus dacht er niet aan.Douchen met groene zeep nog nooit gedaan trouwens
*Proestquote:Op zondag 10 december 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is rode paprika wel hoor, de groene vind ik zelf ook vies
Same. Groene paprika is viesquote:Op zondag 10 december 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is rode paprika wel hoor, de groene vind ik zelf ook vies
Zonde van een goede courgettequote:Op zondag 10 december 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oraalquote:Op zondag 10 december 2023 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe eet jij je courgette dan? Puur?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo eet ik ook een courgette![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Koekskequote:Op maandag 11 december 2023 09:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga straks mijn nagels lakken in kerstsfeer ❤
Sallykequote:
Amykequote:Op maandag 11 december 2023 09:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Het waait, geen zin om naar mn werk te fietsen
Goedemorgen stiggi ❤quote:Op maandag 11 december 2023 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koekske
[..]
Sallyke
[..]
Amyke
Ben jij alweer volledig aan het werk? Moet je ver fietsen? Anders zou ik de auto pakkenquote:Op maandag 11 december 2023 09:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Het waait, geen zin om naar mn werk te fietsen
Nee 3 uur per dag. Nog geen 4 km fietsen, dus best te doen. Goed voor de beweging en parkeren kost me 6 euro (om parkeren te ontmoedigen, er is te weinig plek, soms kunnen patiënten zelfs de auto niet kwijt, waardoor ze afspraken missen)quote:Op maandag 11 december 2023 09:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben jij alweer volledig aan het werk? Moet je ver fietsen? Anders zou ik de auto pakken
LoLkequote:
Lust jij groene paprika's?quote:
Ik eet alleen paprika chips.quote:
Hmmm... goed genoeg.quote:Op maandag 11 december 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik eet alleen paprika chips.
Ah 4 km is goed te doen dan zou ik idd ook fietsenquote:Op maandag 11 december 2023 09:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee 3 uur per dag. Nog geen 4 km fietsen, dus best te doen. Goed voor de beweging en parkeren kost me 6 euro (om parkeren te ontmoedigen, er is te weinig plek, soms kunnen patiënten zelfs de auto niet kwijt, waardoor ze afspraken missen)
Groene paprika en ham?!quote:
Dacht ik ook.quote:
Dat dacht ik ook jaquote:
Hamquote:
Dat laatste is wel naar.quote:Op maandag 11 december 2023 09:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee 3 uur per dag. Nog geen 4 km fietsen, dus best te doen. Goed voor de beweging en parkeren kost me 6 euro (om parkeren te ontmoedigen, er is te weinig plek, soms kunnen patiënten zelfs de auto niet kwijt, waardoor ze afspraken missen)
Groene paprika chips met ham en kaas!quote:Op maandag 11 december 2023 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja
[..]
Ham
OMG. Hier zet ik zelfs mijn helm voor af.quote:Op maandag 11 december 2023 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Groene paprika chips met ham en kaas!
quote:Op maandag 11 december 2023 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
OMG. Hier zet ik zelfs mijn helm voor af.
Ja, eigenlijk ook te gek he.quote:
Gelukkig maar. Dacht al: die is echt van God los.quote:Op maandag 11 december 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ook te gek he.
* TheStigsDutchCousin helm op laat
Die kan ik zelfs niet bij houden, en maar goed ookquote:Op maandag 11 december 2023 16:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dacht al: die is echt van God los.
Nooit meer dreigen om je helm af te zetten hoor.quote:Op maandag 11 december 2023 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan ik zelfs niet bij houden, en maar goed ook
Nee, tenzij er gemeet wordt... dan ook nietquote:Op maandag 11 december 2023 16:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nooit meer dreigen om je helm af te zetten hoor.
Ow, zelfs als we je zouden ontmoeten gaat die helm niet af...?quote:Op maandag 11 december 2023 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, tenzij er gemeet wordt... dan ook niet
Sworn to secrecy, anders nie.quote:Op maandag 11 december 2023 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, zelfs als we je zouden ontmoeten gaat die helm niet af...?
Flauw.
Oeh ^^quote:Op maandag 11 december 2023 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sworn to secrecy, anders nie.
quote:
quote:
Kom maarquote:
* Sally stapt op de fiets... in de regen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 11 december 2023 17:23 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally stapt op de fiets... in de regen.![]()
Echt he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op maandag 11 december 2023 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt he!Vind je vast niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat zeg ik ook niet.quote:
Aaahw.... altijd lullig om helemaal nat te regenen als je regenpak nog thuis isquote:Op maandag 11 december 2023 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben net door de regen naar huis gefietst, regenpak lag natuurlijk nog thuis. Zo fijn om daarna je natte kleren uit te doen en pyjama aan te doen, omdat je niet meer weg hoeft
Met je helm op....quote:Op maandag 11 december 2023 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lekker in je thuispak zitten
Dan is ie wel af hoorquote:
Ah, dan wel.quote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is ie wel af hoor
quote:
Alleen de helm blijft op, de rest niet.quote:Op maandag 11 december 2023 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, zelfs als we je zouden ontmoeten gaat die helm niet af...?
Flauw.
Ooeehhhh...quote:Op maandag 11 december 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen de helm blijft op, de rest niet.
Dat vind je dan wel weer leuk eh?quote:
Ik zeg nixxx.quote:Op maandag 11 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vind je dan wel weer leuk eh?
quote:
Niet eerst heet douchen?quote:Op maandag 11 december 2023 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben net door de regen naar huis gefietst, regenpak lag natuurlijk nog thuis. Zo fijn om daarna je natte kleren uit te doen en pyjama aan te doen, omdat je niet meer weg hoeft
quote:Op maandag 11 december 2023 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]Hoop vieze meisjes hier ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Dat is altijd fijn bij koud weer.quote:
Nee, eigenlijk nietquote:
quote:Op maandag 11 december 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn bij koud weer.
quote:Op maandag 11 december 2023 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nietdat zou misschien nog wel fijner zijn ja
Pas maar op, je bent in de minderheid!quote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop vieze meisjes hier ook weer.
Nou, ik heb vanochtend nog gedoucht terwijl het buiten keihard regende!quote:Op maandag 11 december 2023 19:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]je hebt echt wat gemist!
Klopt, ik ben een vies ventje.quote:Op maandag 11 december 2023 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pas maar op, je bent in de minderheid!
Zeg, we zitten toch in een x-rated topic hè?quote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop vieze meisjes hier ook weer.
Oh ja, dat is waar ook!quote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg, we zitten toch in een x-rated topic hè?![]()
Werd laatst geklaagd dat het te veel op ONZin ging lijken
Douchen is altijd een feestjequote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, ik heb vanochtend nog gedoucht terwijl het buiten keihard regende!
Altijd fijn als er ook aan de dames gedacht wordt!quote:
Mwoah, vind het vrij saai.quote:Op maandag 11 december 2023 19:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Douchen is altijd een feestje
Graag gedaan.quote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Altijd fijn als er ook aan de dames gedacht wordt!![]()
Precies!quote:Op maandag 11 december 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen de helm blijft op, de rest niet.
Alleen wel. Maar samen...quote:
Daar is mijn douche cabine te klein voor. Of ik ben te groot natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2023 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen wel. Maar samen...
Dat ken ikquote:Op maandag 11 december 2023 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar is mijn douche cabine te klein voor. Of ik ben te groot natuurlijk.
Ja dat dan dus nietquote:
Nee klopt, sta ik daar met m'n lul tegen het douchegordijn aan te tikkenquote:
quote:
Is ook nat, maar toch andersquote:Op maandag 11 december 2023 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee klopt, sta ik daar met m'n lul tegen het douchegordijn aan te tikken
Klopt, word er niet vrolijk van.quote:Op maandag 11 december 2023 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook nat, maar toch anders
Dan beter aan wat anders denken onder de douche.quote:Op maandag 11 december 2023 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, word er niet vrolijk van.
Ja, aan de regen buiten.quote:Op maandag 11 december 2023 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan beter aan wat anders denken onder de douche.
Regenquote:
quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]Regen
![]()
Sneeuw
![]()
daarentegen....
Zal jou eens in de kast krijgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Een van de fijnste geluiden op deze wereld.quote:
IN de kast?quote:Op maandag 11 december 2023 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens in de kast krijgen!
Ja echt wel. Lekker om bij in slaap te vallenquote:Op maandag 11 december 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een van de fijnste geluiden op deze wereld.
Jij snapt het.quote:Op maandag 11 december 2023 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt wel. Lekker om bij in slaap te vallen
Wel lastig als het regent op de track.quote:
Ja ach, je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 11 december 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel lastig als het regent op de track.
Nopequote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ach, je kunt niet alles hebben.
quote:Op maandag 11 december 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
Waar is @:Faxie als je m nodig hebt?in het kwadraat
![]()
![]()
Faxiequote:
Hehe - nu kan ik nog een keerquote:
Je geniet er anders vanquote:Op maandag 11 december 2023 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hehe - nu kan ik nog een keerzeggen, maar dan andere betekenis
Want het is iddhier
Hahahahaquote:Op maandag 11 december 2023 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je geniet er anders van
quote:Op maandag 11 december 2023 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Moet / kan er idd héél hartelijk om lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah is maar een slappe bedoening daarquote:Op maandag 11 december 2023 21:32 schreef Sally het volgende:
Staan er meer van die kinderachtige zeurposts in KPD zoals nu in het Aanmeldtopic?![]()
Sodeju....
Hm, hoop iig die lullo daar niet tegen te komenquote:Op maandag 11 december 2023 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah is maar een slappe bedoening daar
Bwehehehehe.quote:Op maandag 11 december 2023 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens.... is ook niet echt fijn voor jullie mannen...?quote:Op maandag 11 december 2023 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
It's hard sometimesquote:Op maandag 11 december 2023 21:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Overigens.... is ook niet echt fijn voor jullie mannen...?
Als ik het zo beoordeel, staat er wel wat aan vrouwelijk nieuws op stapel....quote:Op maandag 11 december 2023 23:18 schreef Faxie het volgende:
Het gebrek aan leuke vrouwen daar is ook vervelend
Gelukkig zit het vol met leuke mannen!quote:Op maandag 11 december 2023 23:18 schreef Faxie het volgende:
Het gebrek aan leuke vrouwen daar is ook vervelend
quote:Op maandag 11 december 2023 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig zit het vol met leuke mannen!
Uhuhquote:Op maandag 11 december 2023 23:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig zit het vol met leuke mannen!
Jij zit er toch?quote:
Lelijk?quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij zit er toch?
Ik heb gehoord dat je eigenlijk een zachtaardige jongen bent
Die zijn vast erg lief, en leuk, en le.....
Eh...quote:
Stiggy!quote:
Sallykequote:
Amykequote:
LoLkequote:
Praise them, swete Lorde!quote:
Zoiets jaquote:
Moet wel geloofwaardig blijven.quote:
Precies, net zoals een kerel die de hele dag zijn helm op heeft.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet wel geloofwaardig blijven.
Zoals altijd snap jij het weer.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, net zoals een kerel die de hele dag zijn helm op heeft.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, net zoals een kerel die de hele dag zijn helm op heeft.
Jij wil maar al te graag aan mijn helm zittenquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil maar al te graag aan mijn helm zitten
quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
quote:
^^quote:
Ja ja, zo ben jij welquote:
Hm - is. dat. zo.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, zo ben jij wel
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |