quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Oehhh - een kusjequote:
Goeiesmorreges Stiggyquote:
Sallykequote:
Amykequote:
Alles cool, Stigs?quote:
Zeker wel, net cooldownlap gedaanquote:
Zal jou eens heet makenquote:
Graagquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens heet maken
Kom eraanquote:
Broek aanhouden!quote:
quote:
Ja, verdiend.quote:
Waarom niet beide?quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, verdiend.
Voor je![]()
Of had je liever deze gehad...?
![]()
Kan ook hoor!![]()
Oehhhhquote:
Daar kan ik nog niet inquote:
Wat een pech, gewoon drizt even een nudie sturenquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet in
Aangevraagd, maar duurt weer maanden voor aanvragen beoordeeld worden...
Geduld is een schone zaak, dan maar
quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een pech, gewoon drizt even een nudie sturen
Dit is nog veul erger.quote:
Doe even sportief.quote:
Klopt, maar momenteel gebeurt er ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]vond het tot nu toe nog best braaf
Doe daar dan eens wat aan Lord!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, maar momenteel gebeurt er ook vrij weinig.
Ja zeg. Ik ben maar een man alleen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe daar dan eens wat aan Lord!
Nu niet zo bescheiden gaan doen. Het is dit of ik ga tinder aanslingerenquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg. Ik ben maar een man alleen.
Misschien tijd voor wat kerstmuziek!
Slinger jij Tinder maar aan dan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu niet zo bescheiden gaan doen. Het is dit of ik ga tinder aanslingeren
Dat had ik eigenlijk al gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Slinger jij Tinder maar aan dan.
Slecht staaltje blufpoker hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk al gedaan
Nooit wedden op 1 paard Lord.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Slecht staaltje blufpoker hoor.
Och, wel op het paard met de gouden kut.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nooit wedden op 1 paard Lord.
Zo praat je niet over Lenny!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, wel op het paard met de gouden kut.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo praat je niet over Lenny!
Dat is vast Stigs.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben al heel wat rare mannen op tinder verder. Nu een vermoedelijke fokker
Dan ben ik blij voor hem.quote:
Nee, ben blij voor Stigs dat hij er dan niet zo uit ziet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ga je nu zo over mij doen?!
Juist jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ben blij voor Stigs dat hij er dan niet zo uit ziet.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ben blij voor Stigs dat hij er dan niet zo uit ziet.
En de helm blijft op!quote:
Uiteraard. Volle fles hoor.quote:
Melkfles?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Volle fles hoor.
Whehe, de witte motor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Volle fles hoor.
Maar LordofLeaves is toch wel uniek?quote:Op zondag 10 december 2023 11:23 schreef Puzzie het volgende:
Lijkt wel wel alsof ik in ONZ of DTS zit![]()
Nou ja zit eigenlijk ook geen verschil meer .
Eenheidsworst![]()
Deze SC is eigenlijk meer een ONZ /DTS onderdeel geworden, straks zelfde verhaal met de KPD , jammer welquote:Op zondag 10 december 2023 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar LordofLeaves is toch wel uniek?
Lord is ons sneeuwvlokjequote:Op zondag 10 december 2023 11:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar LordofLeaves is toch wel uniek?
Bedoel je mbt in de inhoud van de gesprekken? Of qua deelnemers? Of nog iets anders?quote:Op zondag 10 december 2023 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deze SC is eigenlijk meer een ONZ /DTS onderdeel geworden, straks zelfde verhaal met de KPD , jammer wel
Je ziet het zelf niet? dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 10 december 2023 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedoel je mbt in de inhoud van de gesprekken? Of qua deelnemers? Of nog iets anders?
Middag alweerquote:
Een Fokker op Tinder, dat is dubbelquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben al heel wat rare mannen op tinder verder. Nu een vermoedelijke fokker
quote:Op zondag 10 december 2023 13:06 schreef Academicus het volgende:
[..]
Een Fokker op Tinder, dat is dubbel
Al iets leuks tegen gekomen?quote:Op zondag 10 december 2023 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik ben toch ook een fokker op tinder
Maar hopelijk zet je niet in je profiel dat je lid bent van deze verdorven communityquote:Op zondag 10 december 2023 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eigenlijk kan dat niet eh?quote:Op zondag 10 december 2023 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:
Twee verrotte vingers van het swipen.quote:
Matches die meteen weer verdwijnenquote:Op zondag 10 december 2023 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Twee verrotte vingers van het swipen.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 10 december 2023 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Matches die meteen weer verdwijnen
Ervaringen uit het verledenquote:
Haha ik zie altijd of fotomodellen, of dikke kale nerds, de normale man zit niet op tinder lijkt het soms. (maar ok, ik weet dat afwijkingen meer opvallen en je die juist onthoudt, dus het zal allemaal wel meevallen)quote:Op zondag 10 december 2023 15:28 schreef Academicus het volgende:
[..]
10000000 kerels met een sixpack en een BMW
quote:Op zondag 10 december 2023 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden
Bij de vrouwen zijn het altijd de foodies en de fitgirlsquote:Op zondag 10 december 2023 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zie altijd of fotomodellen, of dikke kale nerds, de normale man zit niet op tinder lijkt het soms. (maar ok, ik weet dat afwijkingen meer opvallen en je die juist onthoudt, dus het zal allemaal wel meevallen)
Was ik maar een dikke, kale nerd.quote:Op zondag 10 december 2023 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zie altijd of fotomodellen, of dikke kale nerds, de normale man zit niet op tinder lijkt het soms. (maar ok, ik weet dat afwijkingen meer opvallen en je die juist onthoudt, dus het zal allemaal wel meevallen)
Toen Stig nog een Stigje wasquote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Sinds wanneer heeft de Stig Tinder nodig om aan meisjes te komen?
Had je toen een fiets?quote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen Stig nog een Stigje was
Je kunt de vrouwen niet van je afslaan?quote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was ik maar een dikke, kale nerd.
Jaquote:
Nee, word er gek van.quote:Op zondag 10 december 2023 15:44 schreef Academicus het volgende:
[..]
Je kunt de vrouwen niet van je afslaan?
Clarkson haat fietsen.quote:
Hier ben ik onder gelijken.quote:Op zondag 10 december 2023 15:47 schreef Academicus het volgende:
[..]
Daarom ben je maar naar Fok gevlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |