quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Oehhh - een kusjequote:
Goeiesmorreges Stiggyquote:
Sallykequote:
Amykequote:
Alles cool, Stigs?quote:
Zeker wel, net cooldownlap gedaanquote:
Zal jou eens heet makenquote:
Graagquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens heet maken
Kom eraanquote:
Broek aanhouden!quote:
quote:
Ja, verdiend.quote:
Waarom niet beide?quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, verdiend.
Voor je![]()
Of had je liever deze gehad...?
![]()
Kan ook hoor!![]()
Oehhhhquote:
Daar kan ik nog niet inquote:
Wat een pech, gewoon drizt even een nudie sturenquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet in
Aangevraagd, maar duurt weer maanden voor aanvragen beoordeeld worden...
Geduld is een schone zaak, dan maar
quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een pech, gewoon drizt even een nudie sturen
Dit is nog veul erger.quote:
Doe even sportief.quote:
Klopt, maar momenteel gebeurt er ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]vond het tot nu toe nog best braaf
Doe daar dan eens wat aan Lord!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, maar momenteel gebeurt er ook vrij weinig.
Ja zeg. Ik ben maar een man alleen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe daar dan eens wat aan Lord!
Nu niet zo bescheiden gaan doen. Het is dit of ik ga tinder aanslingerenquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg. Ik ben maar een man alleen.
Misschien tijd voor wat kerstmuziek!
Slinger jij Tinder maar aan dan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu niet zo bescheiden gaan doen. Het is dit of ik ga tinder aanslingeren
Dat had ik eigenlijk al gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Slinger jij Tinder maar aan dan.
Slecht staaltje blufpoker hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk al gedaan
Nooit wedden op 1 paard Lord.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Slecht staaltje blufpoker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |