In mijn hoofd heet het macdonalds.. gek zegquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:28 schreef Sally het volgende:
Haha - Macliefde![]()
Eigenlijk McLiefde, maar vooruit![]()
Nu zijn in een big tastyquote:
Kom onder het dekentje danquote:
Klaar? Kom danquote:
Luister ff lieverd, als jij er blij van wordt gewoon doen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moeten jullie even afstemmen
Neuh, als jij een pyjama wil dan koop je die.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moeten jullie even afstemmen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, als jij een pyjama wil dan koop je die.
Ik kruip nu in bed.![]()
Toen de ziel uit de fles ging...........quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:45 schreef Sally het volgende:
allen die hier nog zijn!
Wat gezellig dat er een boel nieuwe menskes zitten nu![]()
Ik zeg niks, kan er niks over zeggen, niet over oordelen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Toen de ziel uit de fles ging...........
Ik ben niet nieuw hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:45 schreef Sally het volgende:
allen die hier nog zijn!
Wat gezellig dat er een boel nieuwe menskes zitten nu![]()
Nee, hier (een beetje dan)quote:
Ik ben wel nieuw, kun je met uitleggen wat dit voor Sjat is?quote:
Gezel! Een gezel sjatquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuw, kun je met uitleggen wat dit voor Sjat is?
#durfttevragen
Dat kun je wel zeggen, maar zijn de mods ook een beetje gezel?quote:
Dit is een strikvraagquote:Op zaterdag 9 december 2023 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, maar zijn de mods ook een beetje gezel?
Ik snap dat de koe donker paars isquote:
De geit is gemolken, ik herhaal; de geit is gemolkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat de koe donker paars is
Kijk, dat zijn duidelijk woordenquote:Op zaterdag 9 december 2023 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
De geit is gemolken, ik herhaal; de geit is gemolken
Ja dat weet ik welquote:Op zaterdag 9 december 2023 00:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee hoor, postte hier al vaker, maar niet dagelijks.
Ik heb geen antwoord;(quote:
Ja wilde nog niet slapen.. maar nu heb ik n korte nacht gehad..quote:Op zaterdag 9 december 2023 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord;(
En jij ging nog later slapen dan ik
Wel nog in bed?quote:Op zaterdag 9 december 2023 07:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja wilde nog niet slapen.. maar nu heb ik n korte nacht gehad..
Geen idee, de enige die daar antwoord op kan geven ben je zelfquote:
Nog aan het slapen denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:56 schreef HappyCharly het volgende:
Waar zijn alle leuke mensen gebleven? Was zo druk gisteren..
Hoi hoiquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haloa![]()
Lekker.. ook koffie v mij?
Hetis nog vroegquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:56 schreef HappyCharly het volgende:
Happyquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:56 schreef HappyCharly het volgende:
Nee hoorquote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet
Dus alles mag
je draagt nu geen pyjama?quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet
Dus alles mag
Leuk!quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:35 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Al 3 uur wakker. Kijk nu aflevering 4 van seizoen 6 van de crown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:37 schreef aloa het volgende:
Ik ben ook bezig met een serie op Netflix.
Morguh Maz, en geen rijles vandaag dus mooi de tijd om te kijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:35 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Ik heb hem nu aan, lekker warmmmmmmmmquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:37 schreef Mazikeen het volgende:
Hierna lekker douchen en naar de zeemantoch even die hoodie checken.
En denk dat ik vanavond ga gourmetten op mijn nieuwe apparaateffe uittesten
Zou goed kunnen. Ach jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot Dev mij weer in haalt of misschien HiDi
quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:38 schreef Mazikeen het volgende:
Deze gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat voor warm en koud?
De maand is nog niet voorbij, dus ik zie wel op ik op 1 eindig of nietquote:
Er zijn belangrijkere dingenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
De maand is nog niet voorbij, dus ik zie wel op ik op 1 eindig of niet
Heujquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:35 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Daarom doe wel mijn dingen die ik normaal doe.. voordeel is dat t nu ook rustiger is daar..quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarom doe wel mijn dingen die ik normaal doe.. voordeel is dat t nu ook rustiger is daar..
Van mij heb je geen last...quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarom doe wel mijn dingen die ik normaal doe.. voordeel is dat t nu ook rustiger is daar..
quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:38 schreef Mazikeen het volgende:
Deze gekochtPrincessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zo istquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie wel hier joeeehoee
Bij de Makro hadden ze deze in de aanbieding van princessquote:
Ja ziet er leuk uit, maar alleen voor 4 personen ... en voor koud en warm? Of waarom zwart en wit?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij de Makro hadden ze deze in de aanbieding van princess
Vind ze zelf ook leuk
Maar duur
Denk steengrill en gewoon?quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ziet er leuk uit, maar alleen voor 4 personen ... en voor koud en warm? Of waarom zwart en wit?
Goed idee wel, niemand kan mij toch horen in de douchequote:
Sleepy Stigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mamquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:31 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh Stigquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:32 schreef maily het volgende:
Dotjequote:
Ehhh iemand mam noemen is niet echt ehhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:31 schreef Sally het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh iemand mam noemen is niet echt ehhhMILF dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh iemand mam noemen is niet echt ehhhDat die je maar in dat andere topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles kan tegenwoordigquote:
Niks 'mam' me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:34 schreef maily het volgende:
[..]
Dat die je maar in dat andere topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Neequote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Niks 'mam' me.
Ik had het maar in een spoiler gezet, ik was in je oor aan het roepen
Of had je liever dit willen horen?AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maar JIJ welquote:
Oehquote:
Nu ja, ik dus ook.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
Ik moet eigenlijk van alles doen
Maar geen idee wat eerst
Dus doe ik maar niks
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik dus ook.
Moet nog op balkon spullen gaan slepen, en alleen dit keer want Thuishulp was gisteren ziek.
Ze gaan weer met de hogedrukreiniger schoonmaken...
En dan maar douchen, en naar vriendin vandaag. Haar weer eens opzoeken.
Ik wil even bij de action van die manden halenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ik dus ook.
Moet nog op balkon spullen gaan slepen, en alleen dit keer want Thuishulp was gisteren ziek.
Ze gaan weer met de hogedrukreiniger schoonmaken...
En dan maar douchen, en naar vriendin vandaag. Haar weer eens opzoeken.
Succes...quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil even bij de action van die manden halen
Waar allemaal spul in kan
Wat ik bij de dm heb ingeslagen gisteren ()
Opruimen
Stofzuigen
Staat nog een shitlading statiegeld hier
Nog wat boodschapjes
Iets te eten bedenken
(Door @:HappyCharly heb ik zin in McD)
Kachels aanmaken
De was
Ik vergeet nog wat maar geen idee wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee, niet zó ver weg hoorquote:
Geen idee waar ik dat dan heb gelezenquote:
Ik weet wel iets, zodat je toch al die dingen gaat doen.. op een papiertje schrijven dubbel vouwen en een bakje doen even husselen en dan 1 voor 1 het papiertje eruit halenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
Ik moet eigenlijk van alles doen
Maar geen idee wat eerst
Dus doe ik maar niks
Hm, dat weet ik ook niet nee...quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee waar ik dat dan heb gelezen
Koekoek hier
Ik heb het niet snel, maar deprimerend weer wel.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier een klein beetje, maar er komt regen aan
Mwa ik zie ook liever de zon..quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel, maar deprimerend weer wel.
Zal mij benieuwen of ik hier in de rode zone van de voorspelde Buienalarm radar zal komen... precies het randje...quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier een klein beetje, maar er komt regen aan
Soms is het best lekker om niks te doenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet wel iets, zodat je toch al die dingen gaat doen.. op een papiertje schrijven dubbel vouwen en een bakje doen even husselen en dan 1 voor 1 het papiertje eruit halen
Wie weet waait het idd zo weer de andere kant opquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of ik hier in de rode zone van de voorspelde Buienalarm radar zal komen... precies het randje...
Maar het front draait wat.
Dan doe je dat morgen maarquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms is het best lekker om niks te doen
Je doet altijd wel watquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms is het best lekker om niks te doen
Scheveningenquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik ook niet nee...
Ik heb nergens Den Haag genoemd, en als ik daarheen ga, is het voor een dagje uitNaar het strand
Of voor een musical
En dat is Scheveningen![]()
Nou, dát denk ik dan niet, maar mss blijf ik net buiten het rode gebied als ik op de fiets zitquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie weet waait het idd zo weer de andere kant op
Is wel te hopen.. even de weergoden lief toe sprekenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dát denk ik dan niet, maar mss blijf ik net buiten het rode gebied als ik op de fiets zit
Hoiquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:06 schreef Harrie het volgende:
Mogguh![]()
Vanmiddag verjaardagverplichting
dus maar alvast aan het
begonnen
We gaan er maar het beste van makenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het is niet anders![]()
Balen van de verjaardag![]()
Ook balen van het bier![]()
Sterkte vandaag
Je kan hetquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
We gaan er maar het beste van maken
Ook voor jou geldt: je kan hetquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
Ok
Even naar de markt
Bloemen halen
En oude kleding naar de humanabak
Bloemen houden van mensenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
Ok
Even naar de markt
Bloemen halen
En oude kleding naar de humanabak
Thanxquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet
Have fun!
lekker laten staan en leuke dingen gaan doenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
Er staan 30 dingen op mijn to do lijst
Nee moet doenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
lekker laten staan en leuke dingen gaan doen
Vandaagquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
heb ik ook vandaagquote:
Balen dat je leuke dingen moet doen jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ik ook vandaagMOET mee gaan lunchen en daarna MOET ik mee gaan bowlen en ondertussen MAG ik dan gelukkig wel wat drinken
en gelukkig is het maar tot 17.00 uur ofzo dus dan MAG ik weer naar huis.
(Hele dag naar de klote maar het gaat vast heel leuk worden)
Wat moet dat moet helaas
op jou 30 dingen lijstje kunnen nooit ergere dingen op staan dan ditquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen dat je leuke dingen moet doen ja
Snap ik ja.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo ben ik ook maar ben er achter dat sommige dingen gewoon toch moeten
Nee hoor, bij mij nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik ja.
Veel wordt ook opgedrongen.
Hoezo ga je bowlen als je geen zin hebtquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
op jou 30 dingen lijstje kunnen nooit ergere dingen op staan dan dit
Succes hoor!quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb ik ook vandaagMOET mee gaan lunchen en daarna MOET ik mee gaan bowlen en ondertussen MAG ik dan gelukkig wel wat drinken
en gelukkig is het maar tot 17.00 uur ofzo dus dan MAG ik weer naar huis.
(Hele dag naar de klote maar het gaat vast heel leuk worden)
Wat moet dat moet helaas
O ja, die tuinmanquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
ken er verschillende die van mannen houden
Succes!!quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
Tot aan zijn ellebogenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zit er nog steeds in volgens mij. In dat programma.
Ohhh ben je jarig vandaag??quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef Harrie het volgende:
maar ik duik snel onder de douche anders ben ik nog te laat voor de bus ook
quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Tot aan zijn ellebogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dinsdag pas dan word ik 48 en mijn pa ook maar die viert het vandaagquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh ben je jarig vandaag??
Hoera!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hm.. 48 of 49 toch?
Ze hadden het niet bij onze zeemanquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem nu aan, lekker warmmmmmmmm
Heb op internet ook zo legging besteld Heerlijk voor op de scootmobiel lijkt mij
In het midden leg je het vlees en daar kan je het vanaf pakken.quote:
Dat niet maar was wel heftig om te zienquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:51 schreef Mazikeen het volgende:
Dat niet maar was wel heftig om te zien
Online kan je ook bestellen. Heb ook een grijze online besteld.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze hadden het niet bij onze zeeman
[..]
In het midden leg je het vlees en daar kan je het vanaf pakken.
Wit is het bordje en het zwarte ia je grill. Zo heeft iedereen een eigen grill
[..]
Dat niet maar was wel heftig om te zien
Gefeliciteerd met je vader!quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dinsdag pas dan word ik 48 en mijn pa ook maar die viert het vandaagen die wordt wat ouder ook
76
Bezig..quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker je lijstje gaan afwerken; krijg je het vanzelf warm.
Straks ben je blij dat je wat afgestreept hebtquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bezig..
Maar vind stom
Wil relaxen
Nee gaat ook nooit lukken.. in2 weken nog nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Straks ben je blij dat je wat afgestreept hebt
Heel die lijst hoeft toch niet vandaag?
Enfin, herhaald advies![]()
Hier net begonnen met regenen.quote:
Rugpijn is nooit fijnquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:22 schreef Sally het volgende:
poeh, even pauze. mn rug trekt het niet meer.
maar..... toch al wel de helft gedaan
Nee, en daarom baalde ik des te harder dat mn thuishulp gister ziek was...quote:
Ik heb zelf een hernia gehad. Was toch denk ik wel de heftigste pijn die ik heb gehad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, en daarom baalde ik des te harder dat mn thuishulp gister ziek was...
(ivm spullen sjouwen van balkon, omdat ze met de hogedrukreiniger gaan spuiten vanuit de woningbouw/ VVE....)
Dat is het bij mij gelukkig niet, maar sowieso zwakke (onder)rug gehad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hernia gehad. Was toch denk ik wel de heftigste pijn die ik heb gehad.
Ik mocht geen fysio.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is het bij mij gelukkig niet, maar sowieso zwakke (onder)rug gehad.
En standaard bij mij: nek-, schouder- en hogerugspieren die zeer doen en strak staan.
De fysiobehandelingen die ik door het jaar heen heb, zijn niet op 1 hand te tellenOok niet op 2 trouwens.
bij mij is het spierkwestie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mocht geen fysio.
Opereren kon ook niet. Ik moest veel wandelen toen.
ik was iets minder vrolijkquote:
Oeh.quote:
Lekkere woei!quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:29 schreef gianni61 het volgende:
naast regen komt er nu ook nog vies veel wind.
lekker.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:32 schreef maily het volgende:
Ik liep net in de gang.
Hoor ik: "maily, maily, joehoe!"
Dus ik doe de kastdeur open ....
Stond er een bakje amigo's naar me te roepen.
Van die mini-cervelaatjes
Ah das naar..quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:29 schreef gianni61 het volgende:
Worstenvriendjes beste vriendjesquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:32 schreef maily het volgende:
Ik liep net in de gang.
Hoor ik: "maily, maily, joehoe!"
Dus ik doe de kastdeur open ....
Stond er een bakje amigo's naar me te roepen.
Van die mini-cervelaatjes
Ik heb er een paar uit hun lijden verlost![]()
Kun je lekker droogwaaienquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:29 schreef gianni61 het volgende:
laatste 10km welquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah das naar..
Doorweekt tijdens t fietsen?
Nu geen last meer van. Wel oppassen met tillen etc, maar dat mag sowieso niet meer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
bij mij is het spierkwestie.
Jij nu nog last van?
Want idd is hernia vaak een operatie.
Die zou waterdicht moeten zijn, en zit in een redelijk waterdicht tasjequote:Op zaterdag 9 december 2023 14:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww zielig..
Ik denk dam altijd... en je foon??
Ah dan heb je mooi geluk gehadquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier net begonnen met regenen.
En @:Lovely: het ziet ernaar uit dat het rode stuk van de bui niet meer rood is - iig niet wat hier over moet komen![]()
![]()
Straks een beetje droog naar station fietsen....?
Komt beste woei aan las ik net. Storm Elin.quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zou waterdicht moeten zijn, en zit in een redelijk waterdicht tasje
verder wel niks meer gedaan vandaagquote:
Niks van je lijstje afgestreept?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder wel niks meer gedaan vandaag
neuhquote:
Ik maak alleen boodschappenlijstjes en wensenlijstjesquote:
Kan jou wasmachine lopenquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh
2e wasmachine loopt al en het bed is weer verschoond, dus ik heb toch iets gedaan
Helaas. Hier ook fikse regenquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan heb je mooi geluk gehad
Hier begint het nu te regenen.. donker in huis..
De 2e zelfs..!quote:
Ook iets warmer dan op de fiets..quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Helaas. Hier ook fikse regen
Ben met de bus gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |