maar zo hoort het ook, als aan de vluchtelingen uit senegal en gambia vraagt wat komt u doen, dan zeggen ze werken, maar het moet op de zielige toer in nederland, dat je homo bent of uit Mali en dan krijg je een advocaat toegwezenquote:Op zondag 10 december 2023 04:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Klopt alleen niets van want in 2021 waren er maar 2099 asielaanvragen. Ze zullen het wel weer op een hoop hebben gegooid met arbeidsmigranten.
Kijk iemand een randdebiel noemen omdat hij allerhande lulkoek uitkraamt, dat kan je moeilijk een persoonlijke aanval noemen. Zie hier het verschil:quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik kan me ook altijd erg vinden in tirades met allerlei persoonlijke aanvallen.
Geen idee, afwachten tot het moment dat je ook open en bloot naar buiten durft te komen als rechtsextremist?quote:
Dat klopt. PVV is echt niet realistisch in zijn eisen.quote:Op zondag 10 december 2023 09:28 schreef matthijst het volgende:
Rechtsextremist en realist worden hier nogal eens door elkaar gehaald.
Hahaha!quote:Op zondag 10 december 2023 07:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Geen idee, afwachten tot het moment dat je ook open en bloot naar buiten durft te komen als rechtsextremist?
Alleen kraam ik geen lul koek uit, jij vind dat alleen zo. End dat mag jij zo vinden. Alleen wil dat nog niet zeggen dat dat zo is.quote:Op zondag 10 december 2023 06:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk iemand een randdebiel noemen omdat hij allerhande lulkoek uitkraamt, dat kan je moeilijk een persoonlijke aanval noemen. Zie hier het verschil:
A. We hoeven jou niet serieus te nemen omdat je een randdebiel bent. - dat is inderdaad een persoonlijke aanval.
B. Jij kraamt allemaal onzin uit omwille deze redenen. Je lijkt zo wel een soort randdebiel, als je dat soort dingen zegt. - dat is geen persoonlijke aanval, hoogstens wat extra nadruk. Dat zou men vaker moeten doen, want voor je het weet denken al die randdebielen nog dat ze iets verstandigs zeggen. Dat kunnen we maar beter niet hebben.
Extreemrechts is een verzamelnaam van een groot aantal partijen en bewegingen aan de uiterst rechtse kant van het politieke spectrum, waarvan de ideologieën sterk uiteen kunnen lopen. Nationalisme is een algemeen ideologisch kenmerk van extreemrechts. Vaak staat ook populisme centraal, waarin een tegenstelling wordt voorgesteld tussen "het volk" dat door hen wordt vertegenwoordigd en "de (corrupte) regerende elite" die alleen voor de eigen belangen opkomt en die van het volk negeert. Een klein aantal extreemrechtse partijen draagt een fascistische ideologie uit.quote:Op zondag 10 december 2023 09:28 schreef matthijst het volgende:
Ja, alleen staat het dit keer los van de VVD als de kiezers van de PVV erachter komen dat je gebonden bent aan iets kleins als een grondwet en de rechtsstaat. En dat al die leugens van die oplichter altijd hersenscheten zullen blijven i.p.v uitvoerbaar beleid.quote:Op zondag 10 december 2023 09:35 schreef Vincent_student het volgende:
Ik moet nog maar zien dat als er daadwerkelijk een PVV-VVD-NSC-BBB-kabinet komt, hoe de leden stemmers van de PVV zullen reageren op een coalitieakkoord waarin al die onrealistische eisen behoorlijk zijn afgezwakt. Wilders hoeft niet bang te zijn voor een congres waar hij wordt uitgejouwd, maar wel voor het VVD-effect: Iedere grote partij die met VVD in zee stapte, werd gemillimeterd.
'Realist' in je Twitter/X-profiel zetten is voor redelijk wat linkse en medium stemmers iig een rode vlag.quote:Op zondag 10 december 2023 09:28 schreef matthijst het volgende:
Gelukkig doen we dat bij realisme en Links niet.quote:Op zondag 10 december 2023 09:28 schreef matthijst het volgende:
Dat is precies het punt. Je gedraagt je consequent als nogal extreemrechts maar als het benoemd wordt, schiet je uit je panty.quote:Op zondag 10 december 2023 09:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik, rechtsextremist?
Ja, en een nazi, fascist, buitenlanderhater, xenofoob, islamofoob, bruinhemd enz enz. Die loze scheldpartijen, verdachtmakingen kennen we nu wel.
Ik kom zelden op Twitter maar met dat soort termen weet je inderdaad wel wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op zondag 10 december 2023 09:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
'Realist' in je Twitter/X-profiel zetten is voor redelijk wat linkse en medium stemmers iig een rode vlag.
Net als omgekeerde vlaggen, ankertjes, enzovoort.
quote:Op zondag 10 december 2023 09:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, alleen staat het dit keer los van de VVD als de kiezers van de PVV erachter komen dat je gebonden bent aan iets kleins als een grondwet en de rechtsstaat. En dat al die leugens van die oplichter altijd hersenscheten zullen blijven i.p.v uitvoerbaar beleid.
Dit leeft alleen bij extreem linkse kneusjesquote:Op zondag 10 december 2023 09:35 schreef Vincent_student het volgende:
Ik moet nog maar zien dat als er daadwerkelijk een PVV-VVD-NSC-BBB-kabinet komt, hoe de leden stemmers van de PVV zullen reageren op een coalitieakkoord waarin al die onrealistische eisen behoorlijk zijn afgezwakt. Wilders hoeft niet bang te zijn voor een congres waar hij wordt uitgejouwd, maar wel voor het VVD-effect: Iedere grote partij die met VVD in zee stapte, werd gemillimeterd.
Ik stem links maar heb wel het idee dat ik me bewust van de werkelijkheid ben. Maar ook dat het gebruik van dat specifieke woord me onbedoeld in een bepaalde hoek zet.quote:Op zondag 10 december 2023 09:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik kom zelden op Twitter maar met dat soort termen weet je inderdaad wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Een rode vlag voor wat precies ?quote:Op zondag 10 december 2023 09:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
'Realist' in je Twitter/X-profiel zetten is voor redelijk wat linkse en medium stemmers iig een rode vlag.
Net als omgekeerde vlaggen, ankertjes, enzovoort.
Om de aandacht af te leiden van het feit dat men te maken heeft met een rechtsextremist.quote:
Die gast in dat rode shirt is briljantquote:Op zondag 10 december 2023 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
Even een opsteker voor de realisten!
[ twitter ]
Een heerlijk filmpje vol linkse tranen.
Neuh, alleen Nederland keurt nogal wat aanvragen goed in vergelijking met andere landen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als zogenaamde vluchtelingen hier in Nederland geen opvang krijgen dan trekken ze vanzelf weer verder naar een ander land en ben je van ze af. Die mensen blijven echt niet rondhangen op straat maar zijn uit op de sociale voorzieningen. Dit hele probleem van de instroom van asielzoekers/migranten die door 10 veilige landen reizen wordt door Nederlands beleid zelf in stand gehouden met pullfactoren. Migranten leven in de oostbloklanden toch ook niet massaal op straat of terroriseren de hele steden? Ze besluiten inderdaad om niet in Bulgarije/Hongarije/Tsjechië/Polen te blijven rondhangen omdat ze daar niks krijgen maar trekken verder naar Nederland omdat wij hier Gekke Henkie zijn die het nog steeds niet snappen.
in een coalitie moet iedereen inleveren tot men met een stem spreekt en dat is soms niet makkelijkquote:Op zondag 10 december 2023 09:35 schreef Vincent_student het volgende:
De vElIgE lAnDiËrS!!!111quote:Op zondag 10 december 2023 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Neuh, alleen Nederland keurt nogal wat aanvragen goed in vergelijking met andere landen.
Nederland heeft in 2022 bijvoorbeeld 95% van de 2.730 Afghaanse asielaanvragen ingewilligd. Bulgarije slechts 10% van de 5.000 (hè, meer Afghanen vragen asiel aan in Bulgarije dan in Nederland?!? MaarZe
Besluiten
Toch
Om
Verder
Te
Trekken
Naar
Nederland
![]()
![]()
)
Bij gewoon links-rechts gaat dat niet zo op. Dat de aanhang van radicaalrechts wat minder dan gemiddeld bedeeld is, lijkt me geen nieuws of bijzondere constatering.quote:Op zondag 10 december 2023 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
Waar komt trouwens het hele idee vandaan dat linkse mensen intellectuelen en rechtse mensen domme paupers zouden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |