Dat is precies wat er mis is aan Nederland, ipv te verenigen wordt de verdeeldheid groter gemaakt.quote:Op zondag 10 december 2023 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
Even een opsteker voor de realisten!
[ twitter ]
Een heerlijk filmpje vol linkse tranen.
Geldt dat dan ook voor radicaal links? Of zijn dat extreem slimme intellectuelen?quote:Op zondag 10 december 2023 10:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Bij gewoon links-rechts gaat dat niet zo op. Dat de aanhang van radicaalrechts wat minder dan gemiddeld bedeeld is, lijkt me geen nieuws of bijzondere constatering.
Voelen ze zich beter door.quote:Op zondag 10 december 2023 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
Waar komt trouwens het hele idee vandaan dat linkse mensen intellectuelen en rechtse mensen domme paupers zouden zijn?
Dat geldt wat mij betreft voor (bijna) alle radicalen. Links, rechts, moslim of christen maakt daarin niet zoveel uit.quote:Op zondag 10 december 2023 10:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor radicaal links? Of zijn dat extreem slimme intellectuelen?
Kijk zelf maar hoe eea demografisch in elkaar zit:quote:Op zondag 10 december 2023 10:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor radicaal links? Of zijn dat extreem slimme intellectuelen?
Als ik de posts hier op FOK! soms lees betwijfel ik dat ten zeerste. Uitzonderingen daargelaten. Helemaal als je hier wel héél snel radicaal rechts bent.quote:Op zondag 10 december 2023 10:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Bij gewoon links-rechts gaat dat niet zo op. Dat de aanhang van radicaalrechts wat minder dan gemiddeld bedeeld is, lijkt me geen nieuws of bijzondere constatering.
Je hebt die linkse huilberichten na de verkiezingen verdrongen?quote:Op zondag 10 december 2023 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is precies wat er mis is aan Nederland, ipv te verenigen wordt de verdeeldheid groter gemaakt.
En Wilders fans denken daarmee te kunnen winnen.
Die conclusie mag je trekken.quote:Op zondag 10 december 2023 10:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik de posts hier op FOK! soms lees betwijfel ik dat ten zeerste. Uitzonderingen daargelaten. Helemaal als je hier wel héél snel radicaal rechts bent.
Goh verrassend onderzoek.quote:Op zondag 10 december 2023 10:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kijk zelf maar hoe eea demografisch in elkaar zit:
[ afbeelding ]
Het hoogste percentage PVV-stemmers wonen in gebieden waar de minste mensen met een migratie-achtergrond wonen. Mijn verklaring hiervoor is xenofobisme.quote:Op zondag 10 december 2023 10:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goh verrassend onderzoek.
Misschien dat een groter aandeel PVV stemmers inderdaad lager opgeleid is, matig werk heeft, niet in een villawijk woont en daardoor meer in aanraking komt met de parels van de immigratie maatschappij?
Maak je geen zorgen, zelf geen last van
Wel weer tekenend. Dat die lefties hier meer geven om allochtonen dan om minder bedeelde Nederlanders.
Schijnbaar willen ze toch graag vanuit hun torentje goed blijven lullen![]()
Wat ik dan niet snap is dat die extreem slimme intellectuele linkse stemmer niet inziet dat het bij voorbeeld qua woningbouw helemaal de verkeerde kant op gaat. Dat meer mensen binnen harken niet echt een handige oplossing is. En blijkbaar is deze extreem slimme intellectueel van mening dat andere Nederlanders en wellicht de wat minder bedeelden het recht op een woning simpelweg niet heeft omdat een statushouder daar in moet.quote:Op zondag 10 december 2023 10:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goh verrassend onderzoek.
Misschien dat een groter aandeel PVV stemmers inderdaad lager opgeleid is, matig werk heeft, niet in een villawijk woont en daardoor meer in aanraking komt met de parels van de immigratie maatschappij?
Maak je geen zorgen, zelf geen last van
Wel weer tekenend. Dat die lefties hier meer geven om allochtonen dan om minder bedeelde Nederlanders.
Schijnbaar willen ze toch graag vanuit hun torentje goed blijven lullen![]()
Mijn verklaring hiervoor is Barry van 35. Die al heel zijn leven bij papa en mama op zolder woont. 15 jaar staat ingeschreven voor een huurwoning en deze gewoon niet krijgt omdat statushouders een urgentieverklaring krijgen. Barry moet maar even achteraan sluiten. Er zijn nog 2000 wachtenden voor u.quote:Op zondag 10 december 2023 11:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De meeste PVV-stemmers wonen in gebieden waar de minste mensen met een migratie-achtergrond wonen. Mijn verklaring hiervoor is xenofobisme.
Wellicht omdat er best wat PVV stemmers zijn die ondanks hun eigen omgeving zich wel gewoon zorgen maken omdat ze verder denken dan enkel hun eigen straat. Gek idee hoor, ik weet het, want dat past niet in het plaatje wat graag geschetst wordt.quote:Op zondag 10 december 2023 11:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het hoogste percentage PVV-stemmers wonen in gebieden waar de minste mensen met een migratie-achtergrond wonen. Mijn verklaring hiervoor is xenofobisme.
Zonder immigranten is er nog steeds een gigantisch woningentekort met dank aan VVD en CDA. Dat mensen dat niet inzien kan ik niet helpen. Extreemrechts spint hier garen bij door immigranten als zondebok te bestempelen, lekker makkelijk, dus ja, dat ik PVV-stemmers achterlijk vind kan ik prima onderbouwen.quote:Op zondag 10 december 2023 11:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn verklaring hiervoor is Barry van 35. Die al heel zijn leven bij papa en mama op zolder woont. 15 jaar staat ingeschreven voor een huurwoning en deze gewoon niet krijgt omdat statushouders een urgentieverklaring krijgen. Barry moet maar even achteraan sluiten. Er zijn nog 2000 wachtenden voor u.
Volgens mij zien ze wel degelijk de problematiek in de woningbouw. Alleen beseffen ze ook dat het niet de oplossing is de andere kant op te kijken en te hopen dat de stikstofproblematiek wel overwaaitquote:Op zondag 10 december 2023 11:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap is dat die extreem slimme intellectuele linkse stemmer niet inziet dat het bij voorbeeld qua woningbouw helemaal de verkeerde kant op gaat. Dat meer mensen binnen harken niet echt een handige oplossing is. En blijkbaar is deze extreem slimme intellectueel van mening dat andere Nederlanders en wellicht de wat minder bedeelden het recht op een woning simpelweg niet heeft omdat een statushouder daar in moet.
Of verzonnen Barry je betoog echt helpt weet ik niet.quote:Op zondag 10 december 2023 11:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn verklaring hiervoor is Barry van 35. Die al heel zijn leven bij papa en mama op zolder woont. 15 jaar staat ingeschreven voor een huurwoning en deze gewoon niet krijgt omdat statushouders een urgentieverklaring krijgen. Barry moet maar even achteraan sluiten. Er zijn nog 2000 wachtenden voor u.
Ja precies, is het dan niet wat handiger om die asielinstroom te beperken?quote:Op zondag 10 december 2023 11:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zonder immigranten is er nog steeds een gigantisch woningentekort met dank aan VVD en CDA. Dat mensen dat niet inzien kan ik niet helpen. Extreemrechts spint hier garen bij door immigranten als zondebok te bestempelen, lekker makkelijk, dus ja, dat ik PVV-stemmers achterlijk vind kan ik prima onderbouwen.
Ze zijn niet het enige probleem en niet de enige oorzaak, maar ze helpen de situatie natuurlijk niet vooruit.quote:Op zondag 10 december 2023 11:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zonder immigranten is er nog steeds een gigantisch woningentekort met dank aan VVD en CDA. Dat mensen dat niet inzien kan ik niet helpen. Extreemrechts spint hier garen bij door immigranten als zondebok te bestempelen, lekker makkelijk, dus ja, dat ik PVV-stemmers achterlijk vind kan ik prima onderbouwen.
Jij hebt het woordje Nederland gemist?quote:Op zondag 10 december 2023 10:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je hebt die linkse huilberichten na de verkiezingen verdrongen?
Huilen alsof Adolf aan de grens stond?
Jankende collega's op het werk
Ja het klimaat. Daar heb je wel een paradepaardje van links. Als je dat belangrijk en urgenter vindt zul je wel links stemmen. Persoonlijk ben ik van mening dat het best wel een tandje lager kan qua urgentie.quote:Op zondag 10 december 2023 11:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze wel degelijk de problematiek in de woningbouw. Alleen beseffen ze ook dat het niet de oplossing is de andere kant op te kijken en te hopen dat de stikstofproblematiek wel overwaait.
Het moesten toch laag opgeleiden zijnquote:Op zondag 10 december 2023 11:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Of verzonnen Barry je betoog echt helpt weet ik niet.
Ik bedoel deze vraag serieus: hoe zie jij de toekomst voor je als we zo door blijven gaan met immigratie? Als we én meer natuur willen, én minder stikstof, maar ook door willen met immigratie en asielzoekers. In mijn hoofd botst dat toch wel een beetje, want ook de mensen die je binnen haalt zullen zorgen voor meer druk op de natuur e.d. Op een gegeven moment is het land dan toch gewoon op en vol? Wat is voor jou de oplossing?quote:Op zondag 10 december 2023 11:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze wel degelijk de problematiek in de woningbouw. Alleen beseffen ze ook dat het niet de oplossing is de andere kant op te kijken en te hopen dat de stikstofproblematiek wel overwaait.
Je komt met je bijdragen over alsof er in jouw hoofd alleen "links" en "rechts" bestaat. En dat als je maar het labeltje plakt je weet waar iemand voor staat. Erg generaliserend en weinig genuanceerd.quote:Op zondag 10 december 2023 11:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het klimaat. Daar heb je wel een paradepaardje van links. Als je dat belangrijk en urgenter vindt zul je wel links stemmen. Persoonlijk ben ik van mening dat het best wel een tandje lager kan qua urgentie.
quote:Op zondag 10 december 2023 11:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je komt met je bijdragen over alsof er in jouw hoofd alleen "links" en "rechts" bestaat. Moeilijk om een touw aan vast te knopen, want veel stropoppen daardoor, en weinig nuance.
Ik ben hier begonnen te reageren omdat er users zijn die anderen als extreem rechts bestempelen en nu wordt ik beschuldigd alleen links/rechts te kunnen denken?quote:Op zondag 10 december 2023 11:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je komt met je bijdragen over alsof er in jouw hoofd alleen "links" en "rechts" bestaat. En dat als je maar het labeltje plakt je weet waar iemand voor staat. Erg generaliserend en weinig genuanceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |