quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:01 schreef Djeez het volgende:
Huh? Hoe dan? Ik heb een Ron Boshard-beveiliging op de tv, maar die greep niet in
in 1883. Hadden we kunnen weten!quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Figurant in GTST. Hoe ver wil je gaan
op stelten?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:04 schreef -river- het volgende:
Beetje raar, maar ik denk dat de magiër Lil' Kleine is gezien het rappen en de zang.
Die uil is Simone Kleinsma voor mijn gevoel...quote:
IJsbeer moet haast Edson da Graca zijn, stem komt overeen en hij presenteerde oa de CupCake Cupquote:Op vrijdag 15 december 2023 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kasper van Kooten de ijsbeer.
Toscaanse pizza is Toscane een kinderprogramma van villa achterwerk uit de jaren 90.
Die haal ik er dus totaal niet uitquote:
Jorik en Ruben schelen maar 9 cm en bij de magiër moet je niet vergissen in de kraag, maar kijk naar de schouders.quote:
de zaken mbt de jury vind ik de Nederlandse sowieso tenenkrommend.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:11 schreef Koen66 het volgende:
https://www.veronicasuper(...)izoen-echt-tegenvalt
Inderdaad
Dit ook inderdaad..... de jury wordt steeds na een succesvol seizoen van iets een totale act van zichzelf en met name als Carlo erbij zit..... iets wat een keer aanslaat volledig uitmelken tot ieders ergernis....quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de zaken mbt de jury vind ik de Nederlandse sowieso tenenkrommend.
In de Belgische versie hoor je de jury ook dingen bespreken maar is het lang niet zo storend als de Nederlandse versie.
Maar dat heb ik bij meer shows met een panel, in Nederland moet de jury blijkbaar steeds de leidende rol hebben en hebben de deelnemers in de pakken een bijrolletje.
de meeste nieuwssites die ik bekijk zijn zo netjes om niets op de hoofdpagina te verhullen, hoewel... deze week stond er "panellid heeft niet door dat broer in het pak van de buffel zit" dus ja dan weet je het eigenlijk wel... de rest heeft geen 'bekende' broer.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:55 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad..... de jury wordt steeds na een succesvol seizoen van iets een totale act van zichzelf en met name als Carlo erbij zit..... iets wat een keer aanslaat volledig uitmelken tot ieders ergernis....
Ik kijk het nu terug, lekker veel doorspoelen en het boeit me weinig als ik de uitslag eerder ergens zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |