quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Zoveel potentiële succesverhalen hier, maar niemand gaat op date.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh jij hebt ook gewoon gamen als hobby!en ook een Disney+ abo?
Ik denk dat ik maar eens aan Andor ga beginnen.
Hopelijk rijdt niemand een scheve schaats.quote:
Nee heb geen Disney+, wel een Netflix maar daar kijk ik zelf nooit naar en betaal ik alleen voor 3 anderenquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh jij hebt ook gewoon gamen als hobby!en ook een Disney+ abo?
Ik denk dat ik maar eens aan Andor ga beginnen.
Daar zijn we te druk voorquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoveel potentiële succesverhalen hier, maar niemand gaat op date.
Oh, ik heb geen netflix, heb je nog een plekje over in je abo?quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee heb geen Disney+, wel een Netflix maar daar kijk ik zelf nooit naar en betaal ik alleen voor 3 anderen
Game wel regelmatig ja. Voornamelijk op PC maar op de bank is ook wel lekker.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
zijn er hier dan ook knappe juffies van 25-30 jaar oud?
Leuk, veel plezier!quote:
Helaas niet, moest al 2x 4 euro bijbetalen voor moeder en een vriendin sinds ze die beperkingen hebben ingevoerdquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen netflix, heb je nog een plekje over in je abo?
Ik heb echt dat mijn pc en werkkamer voor werk is en de PS4 en woonkamer voor ontspanning
Welkom thuis.quote:
Walkie talkiequote:
Anders had je een DM gestuurd?quote:
Antilianen lifestyle @3rr0rquote:Op maandag 11 december 2023 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik zoek een toetje is wel iig eerlijk
quote:Op maandag 11 december 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
Afstand houden of hoeft het niet?
Wat een muppet
Ze is niet noirmaalquote:Op maandag 11 december 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom noemt ze niet haar noirmale woonplaats hier in NEderland? Ze is toch al 50 jaar hier
Beetje crackhoer vibes heeft dat kindquote:Op maandag 11 december 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel okay maar neem liever Camila Cabello.
Ja dat is altijd precies mijn type. Een vleugje crackhoer.quote:Op maandag 11 december 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beetje crackhoer vibes heeft dat kind
quote:Op maandag 11 december 2023 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is altijd precies mijn type. Een vleugje crackhoer.
Allebei tikje pretentieus en onnozelquote:
Lekker naar vorenquote:Op maandag 11 december 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Verkopen dat je tandjes recht fijn vindt
Jemig
Ah ok, nee dan begrijp ik het welquote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allebei tikje pretentieus en onnozel
Mij ook nietquote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
ik hoop op veel liefde vandaag, maar wat ik tot nu zie kan me nog niet zo bekoren
Dit kan nietquote:Op maandag 11 december 2023 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Vrouw uit de veenkoloniën, vast uit een crimineel geslacht.
Ah balen, beterschap.quote:Op maandag 11 december 2023 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ik duik zo lekker mijn nest in, ben hondsberoerd / ziek ugh.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 11 december 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hard leven in de zorg.
Maar ik snap sinds dit programma wel dat mensen mij jonger inschatten
Beterschapquote:Op maandag 11 december 2023 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ja, dan helpt dit niet meequote:Op maandag 11 december 2023 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
beterschap.quote:Op maandag 11 december 2023 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
39 going on 52 past daar in ieder geval wel bij.quote:Op maandag 11 december 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hard leven in de zorg.
Maar ik snap sinds dit programma wel dat mensen mij jonger inschatten
quote:
quote:
Dank je welquote:Op maandag 11 december 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan helpt dit niet mee
Beterschap!
Hahaquote:Op maandag 11 december 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is not amused
Hoop boze vrouwen vandaag
Ik vind zo'n tattoo op de borst vaak zonde. Bij vrouwen in ieder geval.quote:Op maandag 11 december 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Over je buik moet je niet kalken
Mits mooie buik
Dat malle petjequote:Op maandag 11 december 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
wat zei ze nou wat niet naar wens was
Dit is heel lullig voor Laurensquote:
Je moet er wel steeds naar kijken hequote:Op maandag 11 december 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ach ja, het gaat om het innerlijk zal ik maar denken.
quote:Op maandag 11 december 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Boys kun je bij de oren pakken tijdens de daad
Gelukkig is het vroeg donker momenteelquote:Op maandag 11 december 2023 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet er wel steeds naar kijken he
Ik heb gewoon de lampen aan hoorquote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig is het vroeg donker momenteel
Gezien zn jaren ‘50 uiterlijk eerder voor Donny vd Beek denk ik.quote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Links is veel te donker, hij vroeg om een Hollandse jongen
Hij wilde Kenneth Taylor
Die is wel heel aantrekkelijk, jaquote:Op maandag 11 december 2023 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gezien zn jaren ‘50 uiterlijk eerder voor Donny vd Beek denk ik.
Oh nou dan denk ik wel hoorquote:Op maandag 11 december 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Blank, dat zeggen we sowieso niet meer
Ai, dan durf ik me niet te vertonen.quote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de lampen aan hoor
Begrijp ik ook nooit, zou eigenlijk niks uit moeten maken.quote:Op maandag 11 december 2023 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
waarom zijn allochtonen altijd zo obsessed met hun "afkomst"
Hij is niet haar smaakquote:Op maandag 11 december 2023 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Roodharige ziet er sowieso niet uit alsof ze ergens zin in heeft.
Nee, maar ze zal straks vast nog wel even lachen. Hoop ik.quote:Op maandag 11 december 2023 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Roodharige ziet er sowieso niet uit alsof ze ergens zin in heeft.
Hoef je toch niet zo ter plekke te ventileren?quote:Op maandag 11 december 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Vervolgens zie je eruit als een bejaarde met een nepgebit
Verkeerde tafelquote:Op maandag 11 december 2023 19:53 schreef NoCigar het volgende:
'Dit stokjes kun je in je anus steken, is lekker tijdens het eten.'
Dat soort mensen moet je überhaupt mijden. Als je dat al niet kan opbrengenquote:Op maandag 11 december 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is niet haar smaak
Ze heeft niet het fatsoen om het nog even een half uur gezellig te houden
Jammer dit soort mensen
Idd.quote:Op maandag 11 december 2023 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je überhaupt mijden. Als je dat al niet kan opbrengen
Lekker afdouchen.quote:Op maandag 11 december 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Een tournooi met homoseksuele mannen
Klinkt geweldig kuch
derde helft in de darkroomquote:Op maandag 11 december 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Een tournooi met homoseksuele mannen
Klinkt geweldig kuch
Zeer weinig dit nieuwe seizoenquote:Op maandag 11 december 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor de transeksuelen!
[ afbeelding ]
Prima lijfquote:Op maandag 11 december 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
geil hoor dat jasje uit tijdens de date
Kermit Outquote:Op maandag 11 december 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
geil hoor dat jasje uit tijdens de date
Ze mag deze Brabantse provinciaal houdenquote:Op maandag 11 december 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Oh nee we eindigen met BRABANTED
@:pisces29
Beter dan Randstadquote:Op maandag 11 december 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Oh nee we eindigen met BRABANTED
@:pisces29
RandstadGENOTquote:Op maandag 11 december 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze mag deze Brabantse provinciaal houden
Lol
Nadat ze nee zegtquote:Op maandag 11 december 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar ze zal straks vast nog wel even lachen. Hoop ik.
Nee dat niet maar sinds wanneer vraagt iemand echt om eigen provincie?quote:Op maandag 11 december 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
'Lelijke inteeltkop' zouden slechte nare mensen nu zeggen als ze Bram zien. Gelukkig zijn wij beter.
Vind dat echt heel vreemd criteria. Behalve als mensen limburgers afwijzen. Dat snap ik dan weer wel.quote:Op maandag 11 december 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar sinds wanneer vraagt iemand echt om eigen provincie?
Minder aantrekkelijk alleen. Hoe lullig en oppervlakkig ook.quote:Op maandag 11 december 2023 19:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hartstikke leuk en gezellig in die omgeving
BRABANTEDquote:Op maandag 11 december 2023 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Gelukkig, nog net op tijd voor de 8 uur date!
Kan ook prima in een andere provincie.quote:Op maandag 11 december 2023 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Lekker Bourgondisch je samen naar de tyfus zuipen.
Regelmatig, provincie maar ook streek of stad.quote:Op maandag 11 december 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar sinds wanneer vraagt iemand echt om eigen provincie?
quote:Op maandag 11 december 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Minder aantrekkelijk alleen. Hoe lullig en oppervlakkig ook.
flink aan de drank denk ikquote:Op maandag 11 december 2023 20:01 schreef Dutch_view het volgende:
Heiko 39 jaar, dat kan toch niet kloppen?
Dacht letterlijk exact hetzelfde van die Biancaquote:Op maandag 11 december 2023 20:01 schreef Dutch_view het volgende:
Heiko 39 jaar, dat kan toch niet kloppen?
Maar dan heet t niet meer Bourgondisch, maar gewoon alcoholisme.quote:Op maandag 11 december 2023 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan ook prima in een andere provincie.
In dit programma? Dan moet ik beter oplettenquote:Op maandag 11 december 2023 20:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Regelmatig, provincie maar ook streek of stad.
Hahah oja niet aan gedacht. Goed excuus wel, misschien moet ik ook naar Brabant verhuizen.quote:Op maandag 11 december 2023 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar dan heet t niet meer Bourgondisch, maar gewoon alcoholisme.
Ze gaan zo nog een breezer halen.quote:Op maandag 11 december 2023 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom die lipgloss steeds, is ze 15?
Serieus?quote:Op maandag 11 december 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind het echt heel gek dat ze nog geen relatie heeft
En dan thuis lekker aanschuiven bij ons mam voor het avondetenquote:Op maandag 11 december 2023 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Gezellig op voetbal, vervolgens gezellig douchen en daarna gezellig drankje in de kantine.
Qua kleding en verzorging zie je wel een verschil. Eigenlijk randstad vs niet randstad.quote:
Heel erg simpel brabants geval gevoelquote:Op maandag 11 december 2023 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij is wel wat knapper dan hij is, maar heeft ook wat vreemds.
Alles staat wat te wijd bij het gezichtquote:Op maandag 11 december 2023 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij is wel wat knapper dan hij is, maar heeft ook wat vreemds.
Mijn vader zei altijd "je loopt hier geen modeshow" maar die komt inderdaad uit het boerengebied. Wel beetje de mentaliteit daar.quote:Op maandag 11 december 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qua kleding en verzorging zie je wel een verschil. Eigenlijk randstad vs niet randstad.
Zoiets ja, je kijkt altijd naar de geilste en knapste man/vrouw.quote:Op maandag 11 december 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die vleeskeuring is er irl niet
In het echt stap ik in de kroeg af op de man met het fijnste karakter
Het leven is idd 1 groot feestquote:Op maandag 11 december 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
Lieve mensen met wie het niet meer altijd goed gaat: dit hoef je ook niet aan ieder mede te delen. Dankjewel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |