SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hij kent hem inderdaad oorspronkelijk van Shrekquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Holding Out For A Hero, is dat gebruikt voor een film of game of zo?
Ik ben niet schuldig...quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:46 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon ziet nu een pedofiel als Kerstman voor zich.
Melting gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:11 schreef Melting het volgende:
En omdat ik vandaag jarig ben, voor jullie allemaal iets lekkers bij de koffie:
[ afbeelding ]
We kennen deze allebei niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Het kwam zelfs uit een Disney film:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
De vrijmibo is bij ons allang afgeschaft en een domibo geworden, maar dan ben ik bijna nooit op kantoor, want het is ook de drukste dag in het ov.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt
Beetje op tijd thuis vandaag. Weinig collega's op kantoor, daardoor geen borrel na werktijd.
Wel gezellig.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg zo visite met eten en zo, dus heel lang draai ik niet meer...
Ik ben alle dagen op kantoor en alleen op vrijdag ben ik om 15:30 uur vrij. Sommige andere collega's zijn ook rond die tijd vrij, maar die waren er vandaag niet. En om nu te gaan zitten wachten op collega's die tot 16:30 of 17:00 uur moeten werken, mwoah... nee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:03 schreef livelink het volgende:
[..]
De vrijmibo is bij ons allang afgeschaft en een domibo geworden, maar dan ben ik bijna nooit op kantoor, want het is ook de drukste dag in het ov.
Ik kan vanavond sowieso niet luisteren...quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:10 schreef DJ11 het volgende:
Voordat ik in de gaten had dat er een uitzending gaande is, kwam ik trouwens naar dit topic om te polsen wanneer ik weer eens een uitzending zal doen. Kan vanavond al, kan ook morgenavond voorafgaand aan Melting
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan vanavond sowieso niet luisteren...
Vanavond is een misschien voor mij, maar morgenavond zeker niet. Ik ga misschien vanavond wel naar het theater. Even ontspannen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:10 schreef DJ11 het volgende:
Voordat ik in de gaten had dat er een uitzending gaande is, kwam ik trouwens naar dit topic om te polsen wanneer ik weer eens een uitzending zal doen. Kan vanavond al, kan ook morgenavond voorafgaand aan Melting
Veel synthpop en EDM valt wel te matchen...quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:14 schreef DJ11 het volgende:
Dat werkt trouwens verrassend goed samen zeg
Toch niet. Hij dacht dat het dit wasquote:
Foeiquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch niet. Hij dacht dat het dit was
Een nummer geschreven door AI
Dank je.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:27 schreef livelink het volgende:
Welkom jarige!
De kat is vertrokken bij die hoge uithaal net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |