abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211557347
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:04 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een premier hoeft niet van de grootste partij te komen. Zie Zijlstra, Drees, Gerbrandy, Colijn en nog wel een paar. Allemaal niet van de grootste partij uit de regering. Ik geef Yeşilgöz nog wel een vrij grote kans.
Alles kan maar dit is voor Wilders de eerste en vermoedelijk grootste kans ooit. Die laat hij voor zichzelf of zijn partij vast niet lopen…
pi_211557360
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niemand namens de PVV denk ik.
[..]
Kansje. Zij is te licht gebleken.

GW kan, Keijzer, Plasterk, Omtzigt zelf..
Plasterk zou ik wel hilarisch vinden. Zo'n bon vivant die nog eventjes in de nadagen van zijn carričre eventjes het land gaat besturen. _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_211557362
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:11 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Alles kan maar dit is voor Wilders de eerste en vermoedelijk grootste kans ooit. Die laat hij voor zichzelf of zijn partij vast niet lopen…
Ik weet helemaal niet of Wilders daar nou zo'n punt van maakt. Zijn partij in de regering lijkt me eigenlijk belangrijker voor hem.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211557378
quote:

[..]

[..]
Kansje. Zij is te licht gebleken.

GW kan, Keijzer, Plasterk, Omtzigt zelf..
Als er iemand te licht is, is het Keijzer wel. Die kan echt helemaal niks. Daarbij heeft zowel Yeşilgöz als Omtzigt heel BBB volgens mij nog nooit genoemd, ik heb sterk het gevoel dat BBB straks geen enkele minister mag leveren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211557379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik weet helemaal niet of Wilders daar nou zo'n punt van maakt. Zijn partij in de regering lijkt me eigenlijk belangrijker voor hem.
Kan me ook wel voorstellen dat hij het premierschap als wisselgeld gaat gebruiken. Maar het aan een andere partij geven is misschien een brug te ver.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 8 december 2023 @ 19:14:57 #81
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211557385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Plasterk zou ik wel hilarisch vinden. Zo'n bon vivant die nog eventjes in de nadagen van zijn carričre eventjes het land gaat besturen. _O-
Ghehe, maar wel een knuffel premier. Niemand haat hem.
En dat ie van glaasjes champagne houdt zie ik eerder als een voordeel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211557390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Als er iemand te licht is, is het Keijzer wel. Die kan echt helemaal niks. Daarbij heeft zowel Yeşilgöz als Omtzigt heel BBB volgens mij nog nooit genoemd, ik heb sterk het gevoel dat BBB straks geen enkele minister mag leveren.
Lientje wil per se landbouw. Als ze dat niet krijgt gaan ze niet in het kabinet zitten verwacht ik.
pi_211557392
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ghehe, maar wel een knuffel premier. Niemand haat hem.
En dat ie van glaasjes champagne houdt zie ik eerder als een voordeel.
Niemand haat hem?

Ter linker zijde wordt hij nogal uitgekosts en iedereen die hem als minister heeft meegemaakt is op zijn zachtst gezegd niet positief over hem.
  vrijdag 8 december 2023 @ 19:16:42 #84
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211557397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Niemand haat hem?

Ter linker zijde wordt hij nogal uitgekosts en iedereen die hem als minister heeft meegemaakt is op zijn zachtst gezegd niet positief over hem.
Hij heeft in zijn oude nest gescheten, roept nogal wat wrevel op. Maar in de media ligt ie wel goed.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211557398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
De beste man is al heel lang met zijn grootse strijd bezig. Dit is vermoedelijk zijn enige kans ooit, dat laten lopen zou wel een forse opoffering voor hem zijn…
pi_211557402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Lientje wil per se landbouw. Als ze dat niet krijgt gaan ze niet in het kabinet zitten verwacht ik.
Ik denk dat Van der Plas uiteindelijk met elke post tevreden is, maar Yeşilgöz en Omtzigt willen haar er helemaal niet bij hebben, voor als verplicht uitkopen toch noodzakelijk blijkt.
  vrijdag 8 december 2023 @ 19:17:45 #87
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211557409
quote:

[..]
Zucht.
Bijna iedereen is te licht. Er zijn gewoon geen goede kandidaten voorhanden, ja of ze zijn omstredenm.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211557415
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hij heeft in zijn oude nest gescheten, roept nogal wat wrevel op. Maar in de media ligt ie wel goed.
De media is iets breder dan sbs, GeenStijl en Telegraaf ;).
  Moderator vrijdag 8 december 2023 @ 19:18:31 #89
236264 crew  capricia
pi_211557416
quote:

[..]
Maar Lientje wil met Pieter.
:+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_211557424
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
In de rechtse media ligt hij goed. Maar dat is heel wat anders dan 'niemand haat hem'... en qua kwaliteit heb ik misschien zelfs Wilders wel liever als premier dan Plasterk, dat is echt alsof je Boris Johnson aan stelt. Lekker feesten en niks doen qua werk.
pi_211557429
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik denk dat Van der Plas uiteindelijk met elke post tevreden is, maar Yeşilgöz en Omtzigt willen haar er helemaal niet bij hebben, voor als verplicht uitkopen toch noodzakelijk blijkt.
Omtzigt draait wel weer.
  vrijdag 8 december 2023 @ 19:20:00 #92
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211557439
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
In de rechtse media ligt hij goed. Maar dat is heel wat anders dan 'niemand haat hem'... en qua kwaliteit heb ik misschien zelfs Wilders wel liever als premier dan Plasterk, dat is echt alsof je Boris Johnson aan stelt. Lekker feesten en niks doen qua werk.
Wat stel jij voor?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211557455
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zucht.
Bijna iedereen is te licht. Er zijn gewoon geen goede kandidaten voorhanden, ja of ze zijn omstredenm.
Dat is onzin, zeker binnen de VVD zijn er wel kandidaten. En Yeşilgöz was uiteindlijk een best goede minister (qua kwaliteit en sturing van het ministerie, niet per sé qua beleid), dus waarom die nou te licht zou zijn is me een raadsel,
  vrijdag 8 december 2023 @ 19:24:00 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211557475
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 18:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is mij onduidelijk waar woke precies vandaan komt en hoe het is ontstaan. Het boeit mij niet, hoewel ik ook "in't dorp" bij de kassa een mannelijke kassičre zie met nagellak op, of de gemeente op mijn linkedin die geen kans onbenut laat om te uitten dat ze tegen vrouwengeweld zijn. Tjah, het boeit mij niet wat iedereen doet, maar ga mij er ook niet constant mee lastig vallen.

Wellicht dat ik wat hyperbolen heb gebruikt omtrent het tenenkrommende pvda programma wat betreft de fiscale heffing op het eigenvermogen van ondernemingen. Wat een dijenkletser was dat _O-
Maar ik ben niet zwaar ideologisch tegen belastingen an sich.
Veel wat nu woke genoemd wordt had ik vroeger als cultuurmarxisme neergezet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211557477
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat stel jij voor?
Ik geef Yeşilgöz de meeste kans, of anders een oud-CDA'er. Of echt iemand die helemaal niet uit de politiek komt, ook dat is vaker gedaan, Piet de Jong kwam rechtstreeks van de onderzeeboot het torentje in. Dan kan iedereen het worden die groot is geweest in het maatschappelijk middenveld.
pi_211557497
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Aangezien ze niet nodig is voor een meerderheid in de 2e kamer kan het altijd nog dat ze pootje gelicht wordt door de andere drie ja. Geert zal haar er misschien graag bij hebben maar lijkt me niet dat hij daar een harde eis van maakt.
pi_211557498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dus het begrip woke is een antisemitische complottheorie :P?
pi_211557507
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Of punk, gezien het voorbeeld van wat nagellak.
pi_211557658
quote:
GW kan,
Ik dacht even Groot Wassink.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction ŕ travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_211557661
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Kek hoedje op, niets mis mee.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction ŕ travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')