Rammen op knopjes?quote:Op donderdag 7 december 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat
[ afbeelding ]
ook goedquote:Op donderdag 7 december 2023 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dank je, laat maar gewoon overwaaien is beter denk ik
Ik drink een Hertog Jan Weizener momenteel lekker wel.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:43 schreef Harrie het volgende:
heb 20 seconden gekeken, hoor een hoop achtergrond herrie en enige wat ik dacht was, als ik morgen zo'n gek tegen kom dan ben ik met de kerst niet thuis dus heb ik maar snel af gezet
proost Mikequote:Op donderdag 7 december 2023 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik drink een Hertog Jan Weizener momenteel lekker wel.
Ahh hier ben je.quote:
Thanks !quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh hier ben je.
Ik heb nog een appeltje met je te schillen over aanstaande dinsdag
Wat is er dinsdag danquote:Op donderdag 7 december 2023 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh hier ben je.
Ik heb nog een appeltje met je te schillen over aanstaande dinsdag
Hm hmquote:Op donderdag 7 december 2023 22:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat is er dinsdag dandan is mijn vader jarig dat klopt
Op zijn 28ste verjaardag kreeg hij zijn achteraf ergste nachtmerrie everquote:Op donderdag 7 december 2023 22:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm
En wat was ooit zijn verjaardagskadootje????
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Op zijn 28ste verjaardag kreeg hij zijn achteraf ergste nachtmerrie evertoen was hij er schijnbaar wel blij mee
Ja ik ben toevallig op dezelfde dag jarig daar raak je na bijna 50 jaar aan gewend en ik heb niks met leeftijden dus als bijna 23 jarige met 25 jaar ervaring laat ik die verjaardagen aan de bejaardenclub overquote:
Ik waan me overal veiligquote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
ja dacht je hier veilig te zijn
Beginnen ze over appeltjes schillen
Zullen wij onze eigen SC maar beginnen dan?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Even aan mijn moeder vragenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen wij onze eigen SC maar beginnen dan?
je schrijft gangbang verkeerd maatquote:Op donderdag 7 december 2023 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen wij onze eigen SC maar beginnen dan?
Gelukkig lust ik geen appelsquote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |