quote:
Goed of slecht?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:29 schreef Slobeend het volgende:
Bakayoko geeft me steeds meer Doku vibes.
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:29 schreef Slobeend het volgende:
Bakayoko geeft me steeds meer Doku vibes.
Schieten is een loterij.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:32 schreef Zorro het volgende:
Schieten maakt geen deel uit van de training?
Dat was beschamend van Feyenoord jaquote:Op donderdag 7 december 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een goede corner van PSV.
En volgens enkele Feyenoord users kun je daar niet op trainen
Heeft met kwaliteit te maken…quote:Op donderdag 7 december 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een goede corner van PSV.
En volgens enkele Feyenoord users kun je daar niet op trainen
Rare reactiequote:Op donderdag 7 december 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
Bedankt voor de jinx TT @:dombohetolifantje1
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR heeft de stofkam erbij gepakt.
Oh, dat heb ik helemaal gemist.quote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 7 december 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moderator Coco gaat zo zijn excuses aanbieden.
Het was ook een kwartier later ofzo…quote:Op donderdag 7 december 2023 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat heb ik helemaal gemist.![]()
Vandaar. Toen was ik alweer iets anders doen. Ik heb de wedstrijd op staan, maar kijk niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was ook een kwartier later ofzo…
Alsof ik dit al eerder heb gelezenquote:
Ook hier geldig.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik dit al eerder heb gelezen
@KingRoland ook.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een glas fristi.
Waarvoor?quote:Op donderdag 7 december 2023 20:23 schreef Coco het volgende:
Excuses van @:dombohetolifantje1 in 10, 9,8..
Hoeveel minuten erbij?quote:Op donderdag 7 december 2023 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel de Nijhuis sjow hè?
Mocht invallen voor Tilquote:
5quote:
Gewaagd.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je daar familie wonen of zo?
Jeetjequote:Op donderdag 7 december 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
Benieuwd naar Milambo.
Volgens @:dombohetolifantje1 een ONGEKEND talent.
Moet hij wetenquote:Op donderdag 7 december 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wisten jullie dat Hancko tweede staat op de Europese ranglijst van het aantal speelminuten in 2023.
Jan Smit kijkt ook niet. Bewust.quote:
Terecht.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jan Smit kijkt ook niet. Bewust.
Matige bal.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu voor iets doms.
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 7 december 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent een matige mod.
En jou wisselen we ook niet.
GGMM zal Mad zijn geworden bij Haxquote:
En terecht.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
GGMM zal Mad zijn geworden bij Hax
Laat Dick dit maar niet horen.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:13 schreef Slobeend het volgende:
@:coco insinueert een Arjen Robben achtige wissel.
Jezus Coco, dit staat hopenlijk niet in je top 2000 lijstje.quote:
Ik doe niet aan die onzin.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jezus Coco, dit staat hopenlijk niet in je top 2000 lijstje.
Dit zag ik.quote:
Is soms leuk om van anderen te zien. Maar genoteerd.quote:
Ik plaag @Mexicanobakker daar ieder jaar mee.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is soms leuk om van anderen te zien. Maar genoteerd.
Eensquote:Op donderdag 7 december 2023 22:00 schreef Wotte het volgende:
Ik verdien wel wat meer erkenning hier roep al maanden dat het een matig elftal is.
Je staat ook niet zomaar 17e.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:00 schreef Wotte het volgende:
Ik verdien wel wat meer erkenning hier roep al maanden dat het een matig elftal is.
Ja, lijkt mij echt sterk dat Feyenoord niet meer gaat scoren.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
Het is nog te vroeg om de gifs klaar te zetten of niet @:Coco
quote:Op donderdag 7 december 2023 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
Het is nog te vroeg om de gifs klaar te zetten of niet @:Coco
Ze zullen de strafschop in blessuretijd toch wel benutten?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij echt sterk dat Feyenoord niet meer gaat scoren.
KNKBquote:Op donderdag 7 december 2023 23:00 schreef Wotte het volgende:
Nergens om maar vraag me echt af waar die zes minuten in godsnaam vandaan komen?
Die goal was mijns inziens al een minuut over de blessuretijd die je redelijkerwijs kon toekennen.quote:
Ik heb niet alles gezien, of er blessures waren die lang duurden bijv.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die goal was mijns inziens al een minuut over de blessuretijd die je redelijkerwijs kon toekennen.
Dan was het dus terecht.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die goal was mijns inziens al een minuut over de blessuretijd die je redelijkerwijs kon toekennen.
max +3quote:Op donderdag 7 december 2023 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, of er blessures waren die lang duurden bijv.
Het is jammer.quote:
Schakelde vanaf de 55ste minuut in en en toen heeft het spel naar mijn idee amper stilgelegen. Misschien daarvoor zou kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien, of er blessures waren die lang duurden bijv.
Beetje zure reactie vriendquote:Op donderdag 7 december 2023 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan was het dus terecht.
Vier wisselmomenten = 2 minutenquote:Op donderdag 7 december 2023 23:12 schreef PSVCL het volgende:
Vier wisselmomenten = 2 minuten
0 doelpunten = 0 minuten
0 blessurebehandelingen = 0 minuten
Tijdrekken van Volendam = 1 minuut.
Leuke rubriekquote:Op donderdag 7 december 2023 23:14 schreef Elan het volgende:
Al die PSV'ers die boos zijn op de arbitrage omdat Feyenoord in de slotfase een zege over de streep trekt.
Ben je dan zuur
Dankjewel.quote:
Jij bent ook van harte welkom in het Top 2000 topic hoor!quote:Op donderdag 7 december 2023 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik plaag @:mexicanobakker daar ieder jaar mee.
Ik denk dat ze bij Volendam wat zuurder zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:14 schreef Elan het volgende:
Al die PSV'ers die boos zijn op de arbitrage omdat Feyenoord in de slotfase een zege over de streep trekt.
Ben je dan zuur
Ben ik nog op tijd om te stemmen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent ook van harte welkom in het Top 2000 topic hoor!
(Tenzij je een Suzan & Freek hooligan blijkt)
Echt van die EO-jongerendagmuziek. Die eerste single ging nog wel, maar daarna werd het niet beter.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Suzan en Freek maken best leuke muziek.
Ja hoor, nog 6 uur!quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik nog op tijd om te stemmen?
Thanks. Dat wordt straks 45 minuten voor de deadline knallen.quote:
Genoteerd, zonnestraaltje.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
De top 2000 en mensen die dan interessant menen te doen met hun 'unieke' lijstje.
Mijn nichtjes van 7 en 8 jaar vinden het geweldig.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt van die EO-jongerendagmuziek. Die eerste single ging nog wel, maar daarna werd het niet beter.
Ja, kinderen zijn ook een bekend publiek.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mijn nichtjes van 7 en 8 jaar vinden het geweldig.
Kakkerlakkenquote:Op vrijdag 8 december 2023 03:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waar staat die tweede 'K' voor?
Zeker.quote:
Komt het nog goed?quote:
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een pingel en rood partijdige scheidsrechter joh.
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Jaaaaaaaaquote:
Mad.quote:
Ik heb dit uitvoerig bestudeerd en kom tot de enige conclusie:quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dit uitvoerig bestudeerd en kom tot de enige conclusie:
Dit is geen rood.
Die maakt echt wel stappen jaquote:
Doet eigenlijk gewoon wat hij altijd al deed toch. Op fysiek tegen kneuzen scoren, niveautje hoger verzuipenquote:
Hij miste in het verleden ook nogal wat kansen, vizier lijkt iets scherper afgesteld. Daarnaast als aanspeelpunt ook wel steeds sterker.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet eigenlijk gewoon wat hij altijd al deed toch. Op fysiek tegen kneuzen scoren, niveautje hoger verzuipen
Ja dat was zelfs voordat hij naar Leipzig ging al zoquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij miste in het verleden ook nogal wat kansen, vizier lijkt iets scherper afgesteld. Daarnaast als aanspeelpunt ook wel steeds sterker.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:28 schreef Mansjester het volgende:
Dit is toch nooit een penal,Brobbey kon die bal nooit meer bereiken.
Bij de 2-2 zullen er wel weer wat Feyenoorders komen meepostenquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:09 schreef Wotte het volgende:
Het doet me hier vrij dood aan. Iedereen ok?
Ik mis ze eigenlijk al.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de 2-2 zullen er wel weer wat Feyenoorders komen meeposten
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de 2-2 zullen er wel weer wat Feyenoorders komen meeposten
Wir müssen 532 oder 352 spielen Maurice. Dafür habe ich die Player gekauft mit meine diamantauchen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:24 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de standaardwissel Brobbey-Akpom niet zo'n succes
In de tussentijd kijken we naar PEC-NEC waar NEC een goal zag afgekeurd wegens buitenspel wat nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wachten op de gelijkmaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |