Of 6 daagjes Egypte voor 500 euro's.. 25 graden en zonnig aan de kust van de Rode Zee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond, geheel tegen mijn principes in, wel te kijken voor een last minute Canarische eilanden. Geen idee wat het is maar dit is zo'n verschrikkelijk pis jaar op meteorologisch gebied
Ja, ooit gedaan. Never again. Word je non-stop parfum en shisha shops ingetrokken. “Come my friend, look in my shop, I have special price for you” en zodra je buiten bent staat er een busje/auto meteen naar je te tuture: “You want taxi? Taxi???? Come here, taxi!! Fucking opdringerig.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of 6 daagjes Egypte voor 500 euro's.. 25 graden en zonnig aan de kust van de Rode Zee.
Ik heb niet zo heel veel met Egypte, vriend van me is er geweestquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of 6 daagjes Egypte voor 500 euro's.. 25 graden en zonnig aan de kust van de Rode Zee.
Dit was ook zijn ervaring. Zonde want het is wel een ontzettend mooi land.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, ooit gedaan. Never again. Word je non-stop parfum en shisha shops ingetrokken. “Come my friend, look in my shop, I have special price for you” en zodra je buiten bent staat er een busje/auto meteen naar je te tuture: “You want taxi? Taxi???? Come here, taxi!! Fucking opdringerig.
Ja dat wel. Je moet soms offers brengen voor de zon. Veel "la shoekran" zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, ooit gedaan. Never again. Word je non-stop parfum en shisha shops ingetrokken. “Come my friend, look in my shop, I have special price for you” en zodra je buiten bent staat er een busje/auto meteen naar je te tuture: “You want taxi? Taxi???? Come here, taxi!! Fucking opdringerig.
Ook niet echt warm nu. Net als Malta enzo.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Mallorca was vroeger ook wel leuk maar dat is volgens mij helemaal overlopen door Britten
Jij bent ook echt de laatste die buiten Europa moet reizen. Meneer Costa del Sol.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Luxor. Karnak tempel. Vallei der koningen. Snorkelen. Droogte. EgypteGod.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Je moet soms offers brengen voor de zon. Veel "la shoekran" zeggen
Ik was er april voor het eerst en eigenlijk geen last van, dus ligt denk ik aan de tijd wanneer je gaat en welk gebiedquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Mallorca was vroeger ook wel leuk maar dat is volgens mij helemaal overlopen door Britten
Nul cultuur maar lekker weer en mooie stukjes natuur. Ook leuk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond, geheel tegen mijn principes in, wel te kijken voor een last minute Canarische eilanden. Geen idee wat het is maar dit is zo'n verschrikkelijk pis jaar op meteorologisch gebied
Meneer Costa Blanca! Get your facts straightquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de laatste die buiten Europa moet reizen. Meneer Costa del Sol.![]()
Wij waren er in juli, waar wij zate (Paguera) vooral Duitsers. Maar was een heel gezellig plaatsje en Mallorca is echt wel een mooi eilandquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vond het door de mist wel weer sfeervoller dan een gewone grijze dag. Toen ik me dit bedacht in de auto moest ik erom lachen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:27 schreef Arizona het volgende:
Overigens heeft de zon hier vandaag wederom 0 uren geschenen
Zeker. Wij hadden een crematie vandaag (quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het door de mist wel weer sfeervoller dan een gewone grijze dag. Toen ik me dit bedacht in de auto moest ik erom lachen.De kleine dingen die het doen.
Ach, dan is dit weer wel heel zwaar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker. Wij hadden een crematie vandaag () . Het weer kon niet stemmiger
Het lijkt me nog steeds een ouwelullen eiland.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Als ik dan toch een eiland tip mag geven, dan zou ik zeggen: Madeira! Ga absoluut nog een keer terug.
Er zijn Nederlandse mensen die nooit één Waddeneiland bezocht hebben. Vind ik altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ameland is minder, naar het schijnt
Moet bekennen dat ik ook maar 1 keer op Texel ben geweestquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn Nederlandse mensen die nooit één Waddeneiland bezocht hebben. Vind ik altijd een beetje jammer.
Zeehondjes.
Één keer is toch prima?quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik ook maar 1 keer op Texel ben geweest
Verder niet![]()
Friesland en Groningen zelfs nog nooit geweest![]()
![]()
Zo is datquote:
M'n ouders zijn 70/72 en waren dit jaar voor het eerst op een eilandquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn Nederlandse mensen die nooit één Waddeneiland bezocht hebben. Vind ik altijd een beetje jammer.
Zeehondjes.
Mooi de bucketlist op tijd aangetikt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
M'n ouders zijn 70/72 en waren dit jaar voor het eerst op een eiland.
Typisch Nederlandse winter, we leven hier niet in Scandinavië oid.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, puur Hollands. Wel goed lezen. Ik vond het winters weer, maar echt winter nog niet. Te kwakkelig. Als het dan gewoon ff doorzet, dan heb je nog wat.
En alle Ieren en Britten zitten vervolgens hierquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Vorig weekend was ik in Dublin en het leek wel of daar meer Spaans dan Engels gesproken werd. Half Spanje zat daar voor een citytrip.
Mooie dag om de hele dag te gamenquote:
Jij bent gewoon een modderfokkerquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
De regen zelf ben ik intussen wel aan gewend. Maar zou willen dat het een keer langer droog was zodat de grond kan drogen. Bij de kippen en de paarden. En in de tuin. Een grote blubzooi is het.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een modderfokker
Hier amper druppels. Herfstjas kan weer aan. Zachtheid.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier 8
En nat, gruwelijk nat
Nóg meer regen, bewolking en mist. En in de zomer een hittegolf des doods met een relatieve luchtvochtigheid van bijna 100%.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:42 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk brengt 2024 beters met zich mee.
Oeh ja, ik heb dit jaar voor het eerst de boel dicht gehouden vanwege vochtigheid en niet warmte, dat was ergens in september ofzo. Toen ik naar huis reed met de airco aan kwam het vocht letterlijk uit de afvoer zeiken. Bizar was dat, binnen was het nog wel te doen dus de hele nacht alles potdicht gehoudenquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nóg meer regen, bewolking en mist. En in de zomer een hittegolf des doods met een relatieve luchtvochtigheid van bijna 100%.
Het was de hele zomer drama. Heb meer plaknachten ervaren dan vorig jaar, en vorig jaar hadden we een hele warme periode. De ventilatie hier zorgt er ook vrolijk voor dat die buitenlucht niet buiten blijft, hoe graag ik dat ook wil.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oeh ja, ik heb dit jaar voor het eerst de boel dicht gehouden vanwege vochtigheid en niet warmte, dat was ergens in september ofzo. Toen ik naar huis reed met de airco aan kwam het vocht letterlijk uit de afvoer zeiken. Bizar was dat, binnen was het nog wel te doen dus de hele nacht alles potdicht gehouden
Niet een qlima in huis hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de hele zomer drama. Heb meer plaknachten ervaren dan vorig jaar, en vorig jaar hadden we een hele warme periode. De ventilatie hier zorgt er ook vrolijk voor dat die buitenlucht niet buiten blijft, hoe graag ik dat ook wil.
Niet gewoon op vakantie gaan naar dit hotelquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Niet wekelijks Qlimax in je huis organiseren
Ik zou willen dat ik de ruimte had om telkens wat te organiseren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Deal.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Deze temperaturen kan ik wel aan wennen. Graag houden tot de lente. Bij voorkeur iets minder nat als het kan.
Windquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deal.![]()
Ik waai wel bijna uit m’n panty. Maar met deze temperatuur heb ik het er wel voor over.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:32 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zondag 10 december 2023 02:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]Niet Qlimax kijken op een Imax scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar zit je? Spanje?quote:Op zondag 10 december 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het warm én zonnig
Die wind neem ik wel voor lief.
Lig je onder de zonnebank met de vootdeur open?quote:Op zondag 10 december 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het warm én zonnig
De grootste onzekerheid in de verwachting zit in de vraag hoe vaak de zon te zien zal zijn. In de periode maart tot en met september zou zo’n drukverdeling behoorlijk zonnig weer opleveren. In de winter is er grote kans op hardnekkige lage bewolking en soms ook mist.quote:Op zondag 10 december 2023 09:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier is het gewoon grijs en regenachtig met harde wind.
Ik heb je bestelling doorgegeven aan het KNMI.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Deze temperaturen kan ik wel aan wennen. Graag houden tot de lente. Bij voorkeur iets minder nat als het kan.
quote:Op zondag 10 december 2023 13:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb je bestelling doorgegeven aan het KNMI.
Weet alleen niet of ze vandaag ook aan het werk zijn.
Aangekomenquote:Op zondag 10 december 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het warm én zonnig
De bestelling was minder nat, niet zonnig. En het is nu zowaar een beetje licht buiten, gisteren zat ik gewoon met de gordijnen dicht en lampen aan omdat het donkerder was dan een zomeravond rond 22:00.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |