Of 6 daagjes Egypte voor 500 euro's.. 25 graden en zonnig aan de kust van de Rode Zee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond, geheel tegen mijn principes in, wel te kijken voor een last minute Canarische eilanden. Geen idee wat het is maar dit is zo'n verschrikkelijk pis jaar op meteorologisch gebied
Ja, ooit gedaan. Never again. Word je non-stop parfum en shisha shops ingetrokken. “Come my friend, look in my shop, I have special price for you” en zodra je buiten bent staat er een busje/auto meteen naar je te tuture: “You want taxi? Taxi???? Come here, taxi!! Fucking opdringerig.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of 6 daagjes Egypte voor 500 euro's.. 25 graden en zonnig aan de kust van de Rode Zee.
Ik heb niet zo heel veel met Egypte, vriend van me is er geweestquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of 6 daagjes Egypte voor 500 euro's.. 25 graden en zonnig aan de kust van de Rode Zee.
Dit was ook zijn ervaring. Zonde want het is wel een ontzettend mooi land.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, ooit gedaan. Never again. Word je non-stop parfum en shisha shops ingetrokken. “Come my friend, look in my shop, I have special price for you” en zodra je buiten bent staat er een busje/auto meteen naar je te tuture: “You want taxi? Taxi???? Come here, taxi!! Fucking opdringerig.
Ja dat wel. Je moet soms offers brengen voor de zon. Veel "la shoekran" zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, ooit gedaan. Never again. Word je non-stop parfum en shisha shops ingetrokken. “Come my friend, look in my shop, I have special price for you” en zodra je buiten bent staat er een busje/auto meteen naar je te tuture: “You want taxi? Taxi???? Come here, taxi!! Fucking opdringerig.
Ook niet echt warm nu. Net als Malta enzo.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Mallorca was vroeger ook wel leuk maar dat is volgens mij helemaal overlopen door Britten
Jij bent ook echt de laatste die buiten Europa moet reizen. Meneer Costa del Sol.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Luxor. Karnak tempel. Vallei der koningen. Snorkelen. Droogte. EgypteGod.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Je moet soms offers brengen voor de zon. Veel "la shoekran" zeggen
Ik was er april voor het eerst en eigenlijk geen last van, dus ligt denk ik aan de tijd wanneer je gaat en welk gebiedquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Mallorca was vroeger ook wel leuk maar dat is volgens mij helemaal overlopen door Britten
Nul cultuur maar lekker weer en mooie stukjes natuur. Ook leuk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond, geheel tegen mijn principes in, wel te kijken voor een last minute Canarische eilanden. Geen idee wat het is maar dit is zo'n verschrikkelijk pis jaar op meteorologisch gebied
Meneer Costa Blanca! Get your facts straightquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de laatste die buiten Europa moet reizen. Meneer Costa del Sol.![]()
Wij waren er in juli, waar wij zate (Paguera) vooral Duitsers. Maar was een heel gezellig plaatsje en Mallorca is echt wel een mooi eilandquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vond het door de mist wel weer sfeervoller dan een gewone grijze dag. Toen ik me dit bedacht in de auto moest ik erom lachen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:27 schreef Arizona het volgende:
Overigens heeft de zon hier vandaag wederom 0 uren geschenen
Zeker. Wij hadden een crematie vandaag (quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het door de mist wel weer sfeervoller dan een gewone grijze dag. Toen ik me dit bedacht in de auto moest ik erom lachen.De kleine dingen die het doen.
Ach, dan is dit weer wel heel zwaar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker. Wij hadden een crematie vandaag () . Het weer kon niet stemmiger
Het lijkt me nog steeds een ouwelullen eiland.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
Als ik dan toch een eiland tip mag geven, dan zou ik zeggen: Madeira! Ga absoluut nog een keer terug.
Er zijn Nederlandse mensen die nooit één Waddeneiland bezocht hebben. Vind ik altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ameland is minder, naar het schijnt
Moet bekennen dat ik ook maar 1 keer op Texel ben geweestquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn Nederlandse mensen die nooit één Waddeneiland bezocht hebben. Vind ik altijd een beetje jammer.
Zeehondjes.
Één keer is toch prima?quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik ook maar 1 keer op Texel ben geweest
Verder niet![]()
Friesland en Groningen zelfs nog nooit geweest![]()
![]()
Zo is datquote:
M'n ouders zijn 70/72 en waren dit jaar voor het eerst op een eilandquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn Nederlandse mensen die nooit één Waddeneiland bezocht hebben. Vind ik altijd een beetje jammer.
Zeehondjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |