Nee nog steeds niet!quote:Op zondag 10 december 2023 18:41 schreef Thrts het volgende:
Is het inmiddels duidelijk hoe laat de artiest wordt aangekondigd?
Greys, dit kan je zus zijn.quote:
Hahaha van dichtbij niet hoor. Zij is nog héél jong en fris en fruitig enzo.quote:
00:00 uur?quote:
Was een garpjequote:Op zondag 10 december 2023 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Neh, zal wel ergens in het programma van Bart Arends zijn morgenochtend (9-12 uur).
Natuurlijk kan dat. Er zijn zoveel artiesten. Ook veel die hier helemaal niet zijn genoemd maar ook net zo goed een nummer hebben kunnen insturen.quote:Op zondag 10 december 2023 22:04 schreef drxanax het volgende:
Zou er echt nog iemand anders dan Karsu of Numidia uit de hoge hoed kunnen komen? Hopelijk morgen meer dan alleen aankondiging. Hopelijk bij Khalid en Sophie, Boulevard, Shownieuws, etc.
Ze blijkt ook nog eens drie straten bij me vandaan te wonen.quote:Op zondag 10 december 2023 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha van dichtbij niet hoor. Zij is nog héél jong en fris en fruitig enzo.
Cee en ik hebben haar onze hoede genomen voor Andy toen ze haar eerste Eurovision in Concert ging doen als reporter en Andy eerder weg moest. Echt een leuke meid.
Heb je een linkje hiervan?quote:Op zondag 10 december 2023 22:58 schreef drxanax het volgende:
Haevn
Rondé
Joe Buck
Wulf
Hannah mae
Worden oa ook op songfestivalweblog genoemd....
Ik mag toch hopen van niet dat deze man na z'n afschuwelijke gedrag van vorige keer over de NLse kandidaten nu dan zo'n beloning krijgt door hem er überhaupt bij te betrekken. Geeft hem veel te veel macht voor komende jaren.quote:Op zondag 10 december 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat Aran zo rustig is doet me echt vermoeden dat het Numidia is, dat is onderdeel van de packagedeal.
Dus niet middag of avondquote:Vanochtend wordt bekend welke artiest namens Nederland meedoet aan het Eurovisie Songfestival in mei. De selectiecommissie van AVROTROS heeft afgelopen maanden meer dan 600 liedjes geluisterd, en daar is één nummer uitgekomen en één artiest.
Ja, wat kun je hier nou van zeggenquote:Op zondag 10 december 2023 23:29 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/C0rEEi1oa4J/
Shownieuws had vandaag nog interviewtje met Numidia
Zal wel tussen 9:00 en 10:00 zijn vanwege top 2001 tot 2500 om 10:00 wordt uitgezonden.quote:Op maandag 11 december 2023 07:15 schreef Momo het volgende:
Op NOS website
[..]
Dus niet middag of avond
Ah dat begint om 10:00? Daarvoor lijkt mij logisch inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2023 07:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal wel tussen 9:00 en 10:00 zijn vanwege top 2001 tot 2500 om 10:00 wordt uitgezonden.
Dan in het programma van Bart Arens, want die is van de AvroTros.
https://www.nporadio2.nl/(...)a-500-op-npo-radio-2quote:Op maandag 11 december 2023 07:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah dat begint om 10:00? Daarvoor lijkt mij logisch inderdaad.
Was dit ook met Jeangu, S10 en Mia & Dion gebeurd in hun respectievelijke jaar van deelname?quote:Op maandag 11 december 2023 07:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit was trouwens mensen opgevallen, al kan dat toeval zijn natuurlijk.
Dat was in het verleden wel vaker dé hint, meerdere keren door Duncan.quote:Op maandag 11 december 2023 07:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit was trouwens mensen opgevallen, al kan dat toeval zijn natuurlijk.
Of ze doen het bewust zo om dwaalspoor te zetten omdat ze weten dat mensen daarop lettenquote:Op maandag 11 december 2023 07:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was in het verleden wel vaker dé hint, meerdere keren door Duncan.Bij S10 en Jeangu.
En die ik ben benieuwd postquote:Op maandag 11 december 2023 07:59 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft het gewoon zelf bekendgemaakt, al een week, en niemand die het geloofde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |