Dat zie je sowieso vaak onder YouTube video's van talentenjachten, jij kan zo goed zingen, als ze jou sturen winnen we het songfestival zeker. Net alsof songfestival een zangwedstrijd is.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik snap de hype rond Numidia ook niet zo. Dat ze Arcade zo leuk kan zingen maakt haar nog niet gelijk geschikt voor het ESF.
Dat zie ik ook vaak met Davina Michelle, geweldige zangeres natuurlijk met goede performance, echter vaak niet de beste liedjes.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zie je sowieso vaak onder YouTube video's van talentenjachten, jij kan zo goed zingen, als ze jou sturen winnen we het songfestival zeker. Net alsof songfestival een zangwedstrijd is.
Joost is blij dat elke kreet door jullie overgenomen wordt.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:53 schreef molloot200 het volgende:
Joost in z'n Instagram verhaal nu: "Never give up because great things take time"
Dat had je ook met Davina Michelle toen ze doorbrak met Duurt te lang.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zie je sowieso vaak onder YouTube video's van talentenjachten, jij kan zo goed zingen, als ze jou sturen winnen we het songfestival zeker. Net alsof songfestival een zangwedstrijd is.
Ach Joostje tochquote:Op donderdag 7 december 2023 17:53 schreef molloot200 het volgende:
Joost in z'n Instagram verhaal nu: "Never give up because great things take time"
Oh ja zo was het! Thanks!quote:Op donderdag 7 december 2023 17:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ze wist zelf niet hoe ze moest reageren bij een talkshow en haar vader had een filmpje gepost met Eurovision erbij. Ze zal toen denk ik ook bij de laatste 4 gezeten hebben.
Als we elke kreet over hadden genomen hadden we al 15 topics vol gehad.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joost is blij dat elke kreet door jullie overgenomen wordt.
Haar nummers slaan ook totaal niet aan. De radio draait ze wel, maar de mensen streamen ze niet. Dat vind ik het rare in Nederland: ze schreeuwen dan om bepaalde zangers die naar Eurovisie moeten, maar ze luisteren zelf hun muziek niet. Waarom verwacht je dan dat Europa dat wel gaat doen?quote:Op donderdag 7 december 2023 18:06 schreef Thrts het volgende:
[..]
Dat zie ik ook vaak met Davina Michelle, geweldige zangeres natuurlijk met goede performance, echter vaak niet de beste liedjes.
Haar nummers worden wat bij betreft steeds simpeler, doet me denken aan Avril Lavigne ofzo, met wat ze nu steeds uitbrengt lijkt het me beter om het Songfestival nog even over te slaan. Alleen als ik op haar Spotify kijk heeft ze 1,6 miljoen luisteraars per maand en Heartbeat heeft 15 miljoen streams? Of is dat tegenwoordig allemaal al laag.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haar nummers slaan ook totaal niet aan. De radio draait ze wel, maar de mensen streamen ze niet. Dat vind ik het rare in Nederland: ze schreeuwen dan om bepaalde zangers die naar Eurovisie moeten, maar ze luisteren zelf hun muziek niet. Waarom verwacht je dan dat Europa dat wel gaat doen?
Dat moet je die Zweden toch nageven, Tattoo is echt niet een bijzonder nummer maar het is wel precies wat de mensen willen horen. Nederlanders kunnen dat gewoon niet, helaas.
oftewel Joost gaat nieuwe ronde aan voor ESF2025quote:Op donderdag 7 december 2023 17:53 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja vast in de fanatieke ESF kringen.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als we elke kreet over hadden genomen hadden we al 15 topics vol gehad.Dat hele Joost-gebeuren is veel groter buiten dit forum.
Tiktok staat anders vol met Joost naar ESF-comments hoor van een ontzettend grote groep supporters.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja vast in de fanatieke ESF kringen.
Buiten dat om hoor ik er zelden iets over.En die laatste groep bedoelde ik.
Gezellig tochquote:Op donderdag 7 december 2023 19:19 schreef molloot200 het volgende:
Wordt wel gezeik trouwens straks als die artiest bekend wordt. Naast de "wie"s en de "dit gaat niks worden" zonder ook maar het nummer gehoord te hebben, krijgen we dit jaar ook nog de harde fanbase van Joost en Bankzitters in de commentsecties
Joost fanbase zijn niet ESF fans, maar veel tieners/jong volwassenenquote:Op donderdag 7 december 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Joost er wel voor aan om dat gewoon netjes en tof aan te pakken als hij het niet werd (of alleen voor de grap/PR heeft ingezonden). Dat hij gewoon iedereen bedankt voor het plezier dat hij eraan beleefde ofzo en het niet serieus bedoelde. En degene die wel gaat veel succes wenst. Ken hem verder totaal niet maar lijkt me best een sympathieke gast die niet iets wil verzieken ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:19 schreef molloot200 het volgende:
Wordt wel gezeik trouwens straks als die artiest bekend wordt. Naast de "wie"s en de "dit gaat niks worden" zonder ook maar het nummer gehoord te hebben, krijgen we dit jaar ook nog de harde fanbase van Joost en Bankzitters in de commentsecties
Nee, het is juist veel meer een ding buiten ESF-kringen.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon in de avond bekend maken dan liggen de bankzitters fans op bedquote:Op donderdag 7 december 2023 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie Joost er wel voor aan om dat gewoon netjes en tof aan te pakken als hij het niet werd (of alleen voor de grap/PR heeft ingezonden). Dat hij gewoon iedereen bedankt voor het plezier dat hij eraan beleefde ofzo en het niet serieus bedoelde. En degene die wel gaat veel succes wenst. Ken hem verder totaal niet maar lijkt me best een sympathieke gast die niet iets wil verzieken ofzo.
En de fans van de Bankzitters hebben het inmiddels wel verwerkt toch, sinds hun lied uitkwam?
Jup. Zie vaak mensen die ik volg op insta hun tienerkind naar een Joost concert brengen in een story of post. Mensen die echt niks met het ESF hebben.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, het is juist veel meer een ding buiten ESF-kringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |