Eens, daarnaast waren er na B&B Vol Liefde dit seizoen ook 2 soortgelijke programma's waarbij ze met meerdere tegelijk op date waren in het buitenland, Ik ga op reis en neem mee' en 'Samen uit, samen thuis'.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Niet veel variatie in deelnemers, een beetje karig zelfs. Weet niet of dit nu het succes moet gaan worden wat B&B Vol Liefde wel is. Denk dat dit ook te maken heeft omdat dat in de zomer wordt uitgezonden in een TV luwe periode, in de vakantieperiode waarin veel programma's niet te zien zijn en met zomerstop.
Ja, het nieuwe seizoen van B&B vol liefde is pas komende zomer te zien.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:23 schreef matthijst het volgende:
Oh, eerst dit en dan pas die B&B vol liefde
Schitterend jaquote:Op maandag 18 december 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Wat een prachtige omgevingen zeg, gewoon een genot om naar te kijken.
O echt, nu kijk ik zelf dus nooit ER maar als je dat kijkt is het wel leukquote:Op maandag 18 december 2023 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schitterend ja
Eerste aflevering net al gezien, Benjamin is de liefdesbaby van Fillemon Wesselink en Carlos Platier Luna (Exp. Robinson)
ja amy rose, irritant mensquote:Op dinsdag 19 december 2023 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Die Amy Rose bij die Saul, wat een irritant meisje is dat met dat geaffecteerde/aangeleerde toontje/maniertje van praten, niet. te. verstaan! 'Schot in de Roos, Amy Rose, hi hi hi'...![]()
Het wordt wel steeds leuker, de 2e aflevering al gezien.
B&B vol liefde is pas in juli 2024quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:23 schreef matthijst het volgende:
Oh, eerst dit en dan pas die B&B vol liefde
Dat jij die namen al weet. Duurt bij mij altijd wel even voor dat blijft hangenquote:Op dinsdag 19 december 2023 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Die Amy Rose bij die Saul, wat een irritant meisje is dat met dat geaffecteerde/aangeleerde toontje/maniertje van praten, niet. te. verstaan! 'Schot in de Roos, Amy Rose, hi hi hi'...![]()
Dat is killekes aan de billekes als je daar naar toilet moetquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ja was erg leuk, vooral die Guido
maar om door de sneeuw naar de wc te moeten vind ik wel erg ver gaan
Hij is nogal veel ja, en hij is pas 31quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Die Joshua, date van Benjamin, wat een engnekje is dat, brr. Erg opdringerig.
Zat eerder dit jaar in Bed & Breakfast. Dus reist ie af voor Benjamin of was is voor iedere man afgereisd to be on tv again? Lijkt me iemand met plan dus tja…quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is nogal veel ja, en hij is pas 31Ik vond hem veel ouder ogen
Hij is vooral ook een ondernemer, dus wellicht is dat ook een triggerquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:54 schreef TDHS het volgende:
[..]
Zat eerder dit jaar in Bed & Breakfast. Dus reist ie af voor Benjamin of was is voor iedere man afgereisd to be on tv again? Lijkt me iemand met plan dus tja…
Vind het wel leuk om te kijken, vooral al die natuurbeelden daar. Ik geniet er wel van tot nu toe.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:17 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik ben er aan begonnen , maar na 15 minuten gestopt. Ga het nog wel een kans geven
Wel een beetje eens ja, die mannen tonen allemaal zo weinig initatiefquote:Op donderdag 21 december 2023 00:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Bart is geen leuke man, hij vraagt niets over Edith en informeert niet naar haar welzijn. Ook neemt hij geen enkel initiatief om iets te ondernemen. Hij zegt in de auto zelfs doodleuk: “ik laat me verrassen” als Edith vraagt wat ze gaan doen die dag.
Verder had hij na haar lange werkdag waar hij de hele dag niks te doen had, best even voor haar kunnen koken. In plaats daarvan ging hij zelf op pad om broodjes worst voor zichzelf te halen. Dat zegt echt iets over iemand. En dat is niet positief.
Het is een behoorlijke dandy, maar volgens mij is het niet zo'n verkeerde gozer.quote:Op donderdag 21 december 2023 01:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Joshua, wat een ontiegelijke engnek.
Ik vind hem een beetje een gladjakker..alles bij moet bij hem echt over the top...quote:Op donderdag 21 december 2023 01:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een behoorlijke dandy, maar volgens mij is het niet zo'n verkeerde gozer.
Het wordt zelfs nog gekker! Ik dacht laat ik die aflevering van Bed&Breakfast met Joshua eens terugkijken. HUH? Nog een bekend hoofd, Joyce die bij Marco als laatste komt zat in diezelfde aflevering met haar B&B. Wat een inteelt zooitje. Maar toch blijf ik kijken naar die poppenkast.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:54 schreef TDHS het volgende:
[..]
Zat eerder dit jaar in Bed & Breakfast. Dus reist ie af voor Benjamin of was is voor iedere man afgereisd to be on tv again? Lijkt me iemand met plan dus tja…
Ik vind dat eigenlijk een zwaktebot als je net binnen bent en je "concurrent" meteen afkraakt. Zegt iets over je karakter.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:32 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe date van Edith is trouwens wel een relaxte gast die wel even ware woorden over Bart zei. Kan nog leuk worden.
Daarom past hij ook zo goed bij die Amy Rose allebei nog pubers. Hihihi intiem geweest hihihiquote:Op vrijdag 22 december 2023 11:17 schreef prunus het volgende:
Ik vind Saul echt een zeikerd. Lijkt qua gedrag nog een 20-jarige. Onvolwassen.
Dat vermoeden had ik ook al welquote:Op vrijdag 22 december 2023 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Er is dus meer aan de hand dan die ene kus, die hebben meer liggen doen.
Beide zijn echt vreselijk. Wat een figuren. Wel lekker om aan te ergeren.quote:Op dinsdag 19 december 2023 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |