Heel ander kind krijg je dan toch.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gefeliciteerdwat een mijlpaal he, als ze dan echt naar school gaan.
Die van mij kletst ook vijf kwartier in een uur, op zich gezellig natuurlijk, maar hij praat nog steeds niet heel goed dus dat maakt het ook vermoeiend om naar hem te luisteren. En soms wil ik ook weleens een bus instappen zonder dat de buschauffeur alles te horen krijgt over ons gezinquote:Op donderdag 5 september 2024 15:51 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Heel ander kind krijg je dan toch.Ze voelt zich er ook echt al goed op haar plek, soms misschien iets te, als ik dej juf vandaag hoorde. Alleen maar kletsen, kletsen, kletsen. Ook als het even niet moet.
Hahaha, pijnlijk herkenbaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die van mij kletst ook vijf kwartier in een uur, op zich gezellig natuurlijk, maar hij praat nog steeds niet heel goed dus dat maakt het ook vermoeiend om naar hem te luisteren. En soms wil ik ook weleens een bus instappen zonder dat de buschauffeur alles te horen krijgt over ons gezin
Erg lastig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef Bottoms_up het volgende:
Kleuter is bevriend met een klasgenootje maar ik ben er niet zo'n fan van. Vooral niet van de invloed dat ie heeft op het gedrag. We merken nu in de vakantie dat we ons kind weer terug hebben. Vandaag een dagje bso en dat kindje is er ook. Ik hou nu al mijn hart vast voor straks.
Managen jullie vriendschappen op die leeftijd? Dat heeft niet mijn voorkeur maar ik wil liever niet dat kind in mijn huis want hij is hondsbrutaal en luistert voor geen meter. Ik vertrouw hem ook niet met mijn jongste (hij heeft haar al eens met opzet een schouderduw gegeven toen hij haar zag bij de bso). Hij was erbij bij zijn verjaardagsfeestje en dat was vreselijk. Alles was negatief. Hij naar daar wil ik liever ook niet want dan heb ik al helemaal geen controle wat hij hoort en doet.
Ik ken de ouders niet maar ik ben op zich heel erg benieuwd. Want alles aan hem schreeuwt tokkie. Zoals broer van 12 die rondrijdt op een opgevoerde fatbike. Maar toen ik ze opzocht zag ik dat ze allebei hoger management/directeur zijn.
Ergens vind ik het ook sneu voor dat kindje want wij zijn niet de enige ouders met deze mening.
Lastig is dat. Hier had kleuter een vriendschap met een meisje uit zijn klas (ze gaan later trouwen). Het meisje is op zich een leuk kind maar die ouders... De vader heeft een strafblad (stalking, doxing, z'n familie mishandeld, dat soort dingen) en de korte tijd dat hij m'n nummer had kreeg ik allemaal rare berichtjes dat persoon X een pedo zou zijn en dat persoon y rare dingen in hun voortuin heeft gedaan en noem maar op. Ik zit niet te wachten op onenigheid met die ouders en dan het slachtoffer worden van hun internetterreur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:46 schreef Bottoms_up het volgende:
Kleuter is bevriend met een klasgenootje maar ik ben er niet zo'n fan van. Vooral niet van de invloed dat ie heeft op het gedrag. We merken nu in de vakantie dat we ons kind weer terug hebben. Vandaag een dagje bso en dat kindje is er ook. Ik hou nu al mijn hart vast voor straks.
Managen jullie vriendschappen op die leeftijd? Dat heeft niet mijn voorkeur maar ik wil liever niet dat kind in mijn huis want hij is hondsbrutaal en luistert voor geen meter. Ik vertrouw hem ook niet met mijn jongste (hij heeft haar al eens met opzet een schouderduw gegeven toen hij haar zag bij de bso). Hij was erbij bij zijn verjaardagsfeestje en dat was vreselijk. Alles was negatief. Hij naar daar wil ik liever ook niet want dan heb ik al helemaal geen controle wat hij hoort en doet.
Ik ken de ouders niet maar ik ben op zich heel erg benieuwd. Want alles aan hem schreeuwt tokkie. Zoals broer van 12 die rondrijdt op een opgevoerde fatbike. Maar toen ik ze opzocht zag ik dat ze allebei hoger management/directeur zijn.
Ergens vind ik het ook sneu voor dat kindje want wij zijn niet de enige ouders met deze mening.
Of een 4 jarige dr wat aan heeft en of dit een beetje ok werkt op computer of dat het echt op tablet gericht isquote:
Als je lid bent van de bibliotheek, kan je via hun website ook Junior Einstein gebruiken (gratis). Is net zoiets als Squla, volgens mij.quote:
Ben ik niet maar bedankt voor de tipquote:Op maandag 10 februari 2025 16:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Als je lid bent van de bibliotheek, kan je via hun website ook Junior Einstein gebruiken (gratis). Is net zoiets als Squla, volgens mij.
Wat handig! Heb "helaas" niet Squla aangeschaft , maar dit is maar een mooie aanvulling.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Als je lid bent van de bibliotheek, kan je via hun website ook Junior Einstein gebruiken (gratis). Is net zoiets als Squla, volgens mij.
Ik heb het eerlijk gezegd nog niet op de PC geprobeerd. Als het morgen lukt, zal ik eens kijken. Onze zoon is 5 en vindt het wel 'leuk leren'.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Of een 4 jarige dr wat aan heeft en of dit een beetje ok werkt op computer of dat het echt op tablet gericht is
Thanks!quote:Op maandag 10 februari 2025 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd nog niet op de PC geprobeerd. Als het morgen lukt, zal ik eens kijken. Onze zoon is 5 en vindt het wel 'leuk leren'.
Voor alle kinderen tot 18 jaar is dat gratis. Dus wellicht toch nog te overwegen.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ben ik niet maar bedankt voor de tip
Mijn jongste gaat sinds half nov. naar school maar is ook zo moe er van. Herken het ook niet van de oudste.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:44 schreef Gogo83 het volgende:
De kleuter hier gaat sinds een maand naar school. En ze is zoooooo moe ervan! Ze gaat er ook helemaal vol voor, maar het is echt aftellen tot de vakantie. Afgelopen vrijdag is ze thuisgebleven en de komende woensdag (en waarschijnlijk ook volgende week een dagje) blijft ze ook thuis. Benieuwd hoe lang dit duurt, kan me dat van de oudste helemaal niet zo herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |