abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211538786

[ Bericht 97% gewijzigd door Tele6 op 06-12-2023 20:30:51 ]
pi_211538818
Oogt meer als met punt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211538987
Bomen O+

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 18:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh ja, dit schijnt ook de tijd om snowboard(schoenen) te verkopen.
Ik moet aan de bak.
Ik heb in die categorie nog een paar moonboots klaarstaan. Volgens mij staan er ook nog skischoenen in de schuur.

Morgen worden de groene vloerplaten (voor onder laminaat) opgehaald. Toch weer 15 euro.
Spoilers!
  woensdag 6 december 2023 @ 20:57:59 #4
63722 z80
I fink you freaky
pi_211539161
En dat was een plak chocola. Even op de verpakking kijken. Valt mee. Iets over de 1000Kcal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211539411
Wij bestelden een boom, een reuzenkornoelje. Hij komt ijs en weder dienende nog voor de kerst.
pi_211539510
Het blijft emmeren met de commissie die ik voorzit bij m'n sportclub. Eén van de leden komt uit het buitenland en kan amper Nederlands. Afgelopen vergadering was de eerste vergadering waar zij bij was en toen hebben we in het Engels vergaderd, wat tot een heleboel gemopper leidde - meerdere leden hebben aangegeven niet meer naar vergaderingen te komen als die in het Engels moeten.

Volgende week vergaderen we weer. Degene die geen Nederlands kan, appte me om te vragen wat het plan is voor komende vergadering. Maar ik kan gewoon geen goede oplossing bedenken.

• We hebben al een probleem met dat er weinig mensen op komen dagen op vergaderingen. Vaak zijn dat mensen die voor de rest wél goed werk doen binnen de commissie dus het zou zonde zijn om ze kwijt te raken als we eisen gaan stellen aan aanwezigheid bij vergaderingen en dat het dan in het Engels moet
• Vergaderen in het Engels en iedereen die dat niet wil is er niet: we kunnen het een keertje proberen maar ik ben bang dat we dan amper mensen overhouden op de vergaderingen. Maar misschien wordt de soep niet zo heet gegeten en valt het in de praktijk mee.
• We zouden een tolk kunnen aanwijzen? Maar ik denk dat de vergaderingen daar ook niet soepeler van gaan lopen
• Laatste optie zou zijn dat de niet-Nederlandse alleen meeschrijft aan de agenda en de notulen naderhand leest en daar haar opmerkingen op geeft, en op die manier bijdraagt zonder bij een vergadering te zijn die ze toch niet verstaat. Maar dan kan ze niet 100% bijdragen en ik vind het te veel op buiten sluiten lijken.
pi_211539517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 21:26 schreef Tuindier het volgende:
Wij bestelden een boom, een reuzenkornoelje. Hij komt ijs en weder dienende nog voor de kerst.
Hoe on topic _O_
Spoilers!
pi_211539554

Deze boom gaat de kerst niet halen :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211540016
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zó veel sneeuw?! in het Noorden.

Hier alleen wat autoruit schrapen bij - 0,5 o
Allemaal kerstdeunen in mijn hoofd sinds het zingen vanavond. 🎶 🎄
Verder gaar.

Wat een dilemma, Tele6
De laatste optie lijkt mij het best uitvallen voor de cie. ~:)
pi_211540034
quote:
[ afbeelding ]
Wat gaaf O+
Spoilers!
  woensdag 6 december 2023 @ 22:19:36 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 6 december 2023 @ 22:21:41 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211540060
quote:
[ afbeelding ]
1-0 voor Bert Bever

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 06-12-2023 22:32:26 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 6 december 2023 @ 22:22:11 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211540077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Het blijft emmeren met de commissie die ik voorzit bij m'n sportclub. Eén van de leden komt uit het buitenland en kan amper Nederlands. Afgelopen vergadering was de eerste vergadering waar zij bij was en toen hebben we in het Engels vergaderd, wat tot een heleboel gemopper leidde - meerdere leden hebben aangegeven niet meer naar vergaderingen te komen als die in het Engels moeten.

Volgende week vergaderen we weer. Degene die geen Nederlands kan, appte me om te vragen wat het plan is voor komende vergadering. Maar ik kan gewoon geen goede oplossing bedenken.

• We hebben al een probleem met dat er weinig mensen op komen dagen op vergaderingen. Vaak zijn dat mensen die voor de rest wél goed werk doen binnen de commissie dus het zou zonde zijn om ze kwijt te raken als we eisen gaan stellen aan aanwezigheid bij vergaderingen en dat het dan in het Engels moet
• Vergaderen in het Engels en iedereen die dat niet wil is er niet: we kunnen het een keertje proberen maar ik ben bang dat we dan amper mensen overhouden op de vergaderingen. Maar misschien wordt de soep niet zo heet gegeten en valt het in de praktijk mee.
• We zouden een tolk kunnen aanwijzen? Maar ik denk dat de vergaderingen daar ook niet soepeler van gaan lopen
• Laatste optie zou zijn dat de niet-Nederlandse alleen meeschrijft aan de agenda en de notulen naderhand leest en daar haar opmerkingen op geeft, en op die manier bijdraagt zonder bij een vergadering te zijn die ze toch niet verstaat. Maar dan kan ze niet 100% bijdragen en ik vind het te veel op buiten sluiten lijken.
Probleem neerleggen bij de veroorzaker en die laten oplossen

Klaar *O*
pi_211540083
De laatste optie lijkt me goed @tele6. Hoe denkt ze er zelf over, weet je dat? En ze kan toch gewoon aanwezig zijn maar wel vooraf doorgeven dat in het Engels vergaderen eenmalig was
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 december 2023 @ 22:25:46 #15
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211540128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:57 schreef z80 het volgende:
En dat was een plak chocola. Even op de verpakking kijken. Valt mee. Iets over de 1000Kcal.
Bedankt, nu voel ik me wat minder schuldig over m'n zojuist verorberde miniletter van 531kc. En driekwart er wel ongeveer 'afgesport' maar dan van tevoren :+
pi_211540134
Niet voor de poes 😉
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211540156
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 22:26 schreef AnneX het volgende:
Niet voor de poes 😉
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_211540186
quote:
[ afbeelding ]
Gebeverde boom! _O_
pi_211540373
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Probleem neerleggen bij de veroorzaker en die laten oplossen

Klaar *O*
De veroorzaker als in de niet-Nederlandse?
pi_211540396
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De laatste optie lijkt me goed @:tele6. Hoe denkt ze er zelf over, weet je dat? En ze kan toch gewoon aanwezig zijn maar wel vooraf doorgeven dat in het Engels vergaderen eenmalig was
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.

Het stomme is, voordat ze bij de commissie kwam heeft ze me gevraagd of ze als niet-nederlandstalige wel welkom was en toen heb ik gezegd jazeker, want juist goed omdat de club al jaren streeft naar internationalisering. En nu blijkt ze niet zo welkom te zijn als ik dacht.

Ik heb haar nu gevraagd welke van twee opties ze zou willen, agenda en notulen meeschrijven/lezen of aanwezig zijn met iemand die tolkt.
  woensdag 6 december 2023 @ 23:09:54 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211540454
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef Tele6 het volgende:

Praktische oplossing, gebruik maken van de live vertaaloptie van Teams (of een andere applicatie), zodat ze ter plekke mee kan lezen/luisteren?
Ik heb ook veel te maken met Polen, Bulgaren e.d. die geen Nederlands spreken/verstaan én collega's die de Engelse taal niet goed beheersen en op die manier lossen we regelmatig de taalbarrières op.
  woensdag 6 december 2023 @ 23:39:04 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211540573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 22:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De veroorzaker als in de niet-Nederlandse?
Ja ervoor waren er toch geen vraagstukken hierover?

Gewoon vragen hoe hij/zij het voor zich ziet in de aansluiting en meedraaien met Nederlands groepje
  woensdag 6 december 2023 @ 23:40:25 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211540581
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.

Het stomme is, voordat ze bij de commissie kwam heeft ze me gevraagd of ze als niet-nederlandstalige wel welkom was en toen heb ik gezegd jazeker, want juist goed omdat de club al jaren streeft naar internationalisering. En nu blijkt ze niet zo welkom te zijn als ik dacht.

Ik heb haar nu gevraagd welke van twee opties ze zou willen, agenda en notulen meeschrijven/lezen of aanwezig zijn met iemand die tolkt.
Je mag aannemen dat zij er zelf ook over nagedacht heeft of over na kan denken.
Je neemt het nu van haar over en dat mag natuurlijk, maar hoeft niet
pi_211541018
Goed....er waren luizen in klas van kind gemeld...nu had ik een droom waarin ik onder de luizen zat....en nu met jeuk op mijn hoofd klaarwakker op de bank...
Straks maar een luizenkam kopen!

Of het is natuurlijk alleen maar verbeelding...

Maar voorlopig heb ik JEUK! EN slaap...
pi_211541042
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 04:52 schreef Yinny het volgende:
Goed....er waren luizen in klas van kind gemeld...nu had ik een droom waarin ik onder de luizen zat....en nu met jeuk op mijn hoofd klaarwakker op de bank...
Straks maar een luizenkam kopen!

Of het is natuurlijk alleen maar verbeelding...

Maar voorlopig heb ik JEUK! EN slaap...
He bah! Hopelijk zakt de jeuk snel genoeg om eerst nog weer even verder te kunnen slapen!
  donderdag 7 december 2023 @ 05:39:02 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211541047
Wakker…

Vandaag waarschijnlijk weer symbolisch jongleren met 40 ballen tegelijk. Oftewel, alles opvangen wat door alle zieke collega’s achter is gelaten.
Vanavond staat er een concert van Living Colour op het programma, eens kijken of we dat gaan redden…

c_/ c_/ c_/ c_/ c_/
pi_211541117
Ochtend!

Extra vroeg naar werk ivm afspraak, dan vlaai eten, dan daadwerkelijk wat werken, tussendoor kerstpakketten ontvangen voor de hele club en naar huis via een collega die zelf slecht van huis kan en wat ict gedoe heeft. Ik voorzie veel thee c_/

Vanavond naar verjaardag. Gelukkig woont de jarige in het centrum en is het koopavond, kan ik nog snel kadootjes kopen obv de last minute geuite kado wensen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211541182
Goedemorgen, ondanks de vroege wekker zit ik nog aan het ontbijt. De activeringsenergie wordt steeds groter.
pi_211541261
Goedemorgen!

Even een blommetje tussen de bomen door. Speciaal voor @Blues en g. Succes vandaag!

Ik werk het eerste uur vanuit huis; met katten op schoot en verse echte koffie. Klim ik straks op de fiets naar kantoor.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211541306
Goedemorgen!
Ik lag van 4-6.30 wakker en doezelde daarna nog een uurtje :Z dat was niet helemaal optimaal.
Zo katten eten geven, huisarts, kat pijnstilling geven, online werkafspraak, PT en dan rest van de middag nog wat nakijkwerk.
  donderdag 7 december 2023 @ 07:52:22 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 08:08:37 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211541369
Hmmm, dat werd tijd
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211541373
Mogge!
Succes @Blues en @golfer , duimen zijn aan het werk
pi_211541419
Goedemorgen! Ik werd wakker en voelde me weer levend O+

Rusthartslag is ook weer terug van 100+ naar onder de 50. ^O^

Straks om 10:00 sollicitatiegesprek via Teams. Dus na m'n ontbijt dat nog voorbereiden en dan hopen dat ik er om 10:00 nog steeds fris bij zit *G*

Succes @Blues en g, ik duim mee *;
  donderdag 7 december 2023 @ 08:23:06 #35
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211541428
Ik had pijnstillers geslikt waar ik blijkbaar niet zo goed tegen kan. Dus nu heb ik meer pijn dan voordat ik ze slikte :')
pi_211541435
Ach wat een pech @Morgane89 ;(
pi_211541443
Goedemorgen. Ik zit te wachten op de monteur die glasvezel aan komt sluiten. Dat is toch altijd een beetje onrustig, het gevoel dat ik niet weg kan (terwijl ik niet echt ergens heen moet). En vanochtend om kwart voor 7 stond er al een enorme vrachtwagen stationair te draaien 3 huizen verderop. Kennelijk wordt er daar een kozijn van een pui geleverd. Maar het dreunde zo dat ik toen maar ben opgestaan en ik zit dus sindsdien al klaar met de radio aan ;( maar ik zie dat ik niet de enige ben met een relatief vroege ochtend!

Ik duim ook voor een geslaagde operatie van golfer! En voor een goed gesprek van Tele!
pi_211541455
Hij is om 8 uur opgehaald en heeft kennis gemaakt met de chirurg die nogmaals de verwachtte procedure uit kwam leggen.
Deze dok ken ik goed, is een topper in wat hij doet _O_
Dus ik heb alle vertrouwen in hem!

En ik vind t retespannend tegelijkertijd :X :{
pi_211541458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:23 schreef Morgane89 het volgende:
Ik had pijnstillers geslikt waar ik blijkbaar niet zo goed tegen kan. Dus nu heb ik meer pijn dan voordat ik ze slikte :')
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)
pi_211541465
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Hij is om 8 uur opgehaald en heeft kennis gemaakt met de chirurg die nogmaals de verwachtte procedure uit kwam leggen.

:*

Ja ik kan me voorstellen dat het tegelijk geruststellend en verontrustend is als je het ziekenhuis zo goed kent als jij…
pi_211541467
Duim, duim, duim voor @Blues en golfer

@Morgane89 o, nee, hopelijk heb je iets waardoor de pijn wel minder wordt ipv meer

@Tele6 toi, toi, toi met je sollicitatie! Fijn dat je je beter voelt

@sigme brrrrrrr, een hele frisse neus is dat

@vlindertje89 slechte slaap boks
Liever niet te vaak....

@Cat-astrophe drukke dag weer voor de boeg! Succes!

@MadMaster koffie ze!

@Tuindier go, go, go! Je kan het!

Ik heb kind naar school gebracht en nu fhf kerstpakketten inpakken. Dan kan ik die vandaag wegbrengen, ben benieuwd wat de ontvangers ervan vinden
pi_211541471
Sterkte Morgan, heel veel succes tele en luizen, yinny :B

Ik ga maar eens uit bed en douchen.
Wachten op telefoon uit zkh en op de combiketel reparateur. Steeds foutmeldingen en in de kou zitten }:|
pi_211541506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:30 schreef yinu het volgende:

Ja ik kan me voorstellen dat het tegelijk geruststellend en verontrustend is als je het ziekenhuis zo goed kent als jij…
Ja, zo werkt t.

Overigens ging ik op tijd en doodmoe naar bed om vervolgens tot half 4 of zo wakker te liggen |:(
En voor 7 uur alweer wakker want wilde nog ff contact met g.
Ergens vandaag maar een dutje inplannen :P
pi_211541536
quote:

:S___D
  donderdag 7 december 2023 @ 08:44:50 #45
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211541557
quote:

[..]
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)
Ik wist niet dat Aleve Feminax een NSAID is :D gisteren m'n spiraaltje eruit laten halen en dus een uur van tevoren 2 ingenomen, en 's avonds nog 1 voordat ik naar bed ging. Dat was niet zo'n strak plan.
pi_211541605
Succes @Tele6 en balen @Morgane89

Fijn van de goede chirurg. En lezen over luizen geeft al jeuk, brrr
  donderdag 7 december 2023 @ 08:59:05 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211541634
quote:

Fijn dat je de arts kent en vertrouwen in hebt!

En spannend is het ook, moest wel grinniken om woordje retespannend in dit geval. Sorry :P
  donderdag 7 december 2023 @ 08:59:50 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211541641
quote:

[..]
Ik heb een paracetamol allergie, ook altijd top _O_ :D
pi_211541649
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:44 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik wist niet dat Aleve Feminax een NSAID is :D gisteren m'n spiraaltje eruit laten halen en dus een uur van tevoren 2 ingenomen, en 's avonds nog 1 voordat ik naar bed ging. Dat was niet zo'n strak plan.
Oh, shit zeg! Sterkte…
  donderdag 7 december 2023 @ 09:01:58 #50
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211541656
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:

[..]
O jeetje, dat lijkt me heel onhandig! Ik wist niet dat dat bestaat.
pi_211541657
quote:

[..]
Oh nee! Wat rot. Hoop dat je niet te vaak pijnstilling nodig hebt…
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 09:41:28 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211541892
quote:

[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.

Gelukkig hoef maar zelden pijnstilling nodig. Laatste keer was drie jaar terug ofzo? Toen ik keihard tegen een deurpost trapte :')
  donderdag 7 december 2023 @ 09:43:56 #53
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211541911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.

Gelukkig hoef maar zelden pijnstilling nodig. Laatste keer was drie jaar terug ofzo? Toen ik keihard tegen een deurpost trapte :')
Bij kruidvat hebben ze ovale paracetamol, die krijg ik veel beter weg dan die ronde. Lijken ook iets gladder. Misschien gaan die bij jou ook beter.
Au, dat klinkt inderdaad pijnlijk :X
pi_211542009
quote:

[..]

Ik kauw mijn paracetamol altijd fijn en vind dat veel beter te doen dan zo'n traag bitter plakkerig remspoor via je tong je keel in.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 10:00:46 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211542071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Bij kruidvat hebben ze ovale paracetamol, die krijg ik veel beter weg dan die ronde. Lijken ook iets gladder. Misschien gaan die bij jou ook beter.
Au, dat klinkt inderdaad pijnlijk :X
Goed om te weten. Heb toen gewoon zetpillen gebruikt.
pi_211542079
Hier geen vroege morgen. 10+ uur geslapen :{

Ik duim zo voor golfer. En ook voor Tele want die functie in de bib klinkt echt heel geinig.
Spoilers!
pi_211542095
Hier ook altijd ovale paracetamol van een eigen merk. Vroeger handenvol geld uitgegeven aan de gladde tabletten van merk paracetamol maar dat is gelukkig niet meer nodig.
Spoilers!
pi_211542107
quote:

[..]
Damn, dat is onpraktisch! Je mag ook geen NSAIDs toch?
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 10:14:35 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542198
quote:

[..]

Gelcaps geen optie? Zetpillen kan idd ook wel voor veel dingen maar duurt zo lang voordat het werkt heb ik het idee

Plus gedoe
pi_211542230
De nieuwe tv kwam en de nieuwe kast, zo blij mee

O+

Sterkte voor g. en @Blues vandaag :*
  donderdag 7 december 2023 @ 10:18:08 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542238
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Damn, dat is onpraktisch! Je mag ook geen NSAIDs toch?
Gelukkig wel :Y

Tijdens een zwangerschap mag je die alleen niet dus toen zou ik meteen aan de morfine moeten als er iets was. Heb het toen de keren dat ik anders een pijnstiller had genomen maar uitgezeten gezien ik dat wat heftig vond

Van alle allergieën de minst ingewikkelde hoor, alleen komt weinig voor dus zijn altijd figuren die het niet geloven of die gewoon standaard paracetamol geven. Moet dus altijd even checken als ik ergens ben.
Anesthesioloog heeft er nu code rood op gezet in mijn dossier dus dat geeft automagisch wat rode vlaggen mocht ik opgenomen worden _O_ O+
  donderdag 7 december 2023 @ 10:18:34 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
De nieuwe tv kwam en de nieuwe kast, zo blij mee [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+

Sterkte voor g. en @:Blues vandaag :*
Leuk ding! Hoop dat je m niet zelf in elkaar of op de plek hoefde te zetten
  donderdag 7 december 2023 @ 10:19:14 #63
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211542249
Wat een gave kast! Prachtige kleur O+
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 10:20:01 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211542260
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Gelcaps geen optie? Zetpillen kan idd ook wel voor veel dingen maar duurt zo lang voordat het werkt heb ik het idee

Plus gedoe
Broek naar beneden, ding er in drukken, broek weer naar boven, handen wassen, klaar.

Als ik met die zere poot naar de winkel had moeten strompelen, dat was niet best geweest.

Volgens mij werkte het vrij snel en goed.
pi_211542266
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Gelukkig wel :Y

Tijdens een zwangerschap mag je die alleen niet dus toen zou ik meteen aan de morfine moeten als er iets was. Heb het toen de keren dat ik anders een pijnstiller had genomen maar uitgezeten gezien ik dat wat heftig vond

Van alle allergieën de minst ingewikkelde hoor, alleen komt weinig voor dus zijn altijd figuren die het niet geloven of die gewoon standaard paracetamol geven. Moet dus altijd even checken als ik ergens ben.
Anesthesioloog heeft er nu code rood op gezet in mijn dossier dus dat geeft automagisch wat rode vlaggen mocht ik opgenomen worden _O_ O+
Oh, ik dacht dat dat standaard niet mocht bij een maagverkleining. Beter dat dat wel mag. Direct morfine is ook zo drastisch inderdaad :D
Spoilers!
pi_211542288
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Leuk ding! Hoop dat je m niet zelf in elkaar of op de plek hoefde te zetten
Zeker niet 8-) bezorging inc plaatsing op de begane grond was voor 'n paar tientjes, ding is loeizwaar en anders hadden we ook weer iets moeten huren qua bus of aanhanger dus was het heel erg waard :7
pi_211542313
Oh lekkere grote kast Memo ^O^
pi_211542322
Ik heb een kaart voor Lenny Kravitz op 1 juli jonges *G* in de voorverkoop *G*
Goeie plek mét parkeerkaart onder de arena.
Moest toch wachten op telefoontje ziekenhuis en dacht ik ga mezelf dit kado doen _O_ O+
pi_211542342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Moest toch wachten op telefoontje ziekenhuis en dacht ik ga mezelf dit kado doen _O_ O+
Oh supertof *O*
pi_211542350
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
_O_ _O_

Ik dacht nog aan je toen ik van de week las over het concert.
Spoilers!
pi_211542356
Ja, mijn 3e concert van 'm.
Vanaf begin al best fan.
En ik ga ook een bandshirt kopen van de tour daar, oude is helemaal versleten :+
Kom maar op met je 5% extra salaris en mijn eindejaarsuitkering *) *)
  donderdag 7 december 2023 @ 10:30:56 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542380
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Broek naar beneden, ding er in drukken, broek weer naar boven, handen wassen, klaar.

Als ik met die zere poot naar de winkel had moeten strompelen, dat was niet best geweest.

Volgens mij werkte het vrij snel en goed.
Ja ik snap hoe zetpillen werken :+

Pil in je bakkes jassen met slok water is dus toch stuk makkelijker, en overal mogelijk. Ok, in theorie is overal een pil in je kontgat duwen ook mogelijk maar toch vaak anders gewaardeerd :T
  donderdag 7 december 2023 @ 10:31:52 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542391
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat dat standaard niet mocht bij een maagverkleining. Beter dat dat wel mag. Direct morfine is ook zo drastisch inderdaad :D
Misschien bij een gastric bypass niet, geen idee eigenlijk
Ik heb geen restricties nu iig hierdoor, wel zo makkelijk

Leven is al moeilijk zat jatogggg
  donderdag 7 december 2023 @ 10:32:49 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef Blues het volgende:
Ja, mijn 3e concert van 'm.
Vanaf begin al best fan.
En ik ga ook een bandshirt kopen van de tour daar, oude is helemaal versleten :+
Kom maar op met je 5% extra salaris en mijn eindejaarsuitkering *) *)
Bizar hoe aantrekkelijk die kerel nog steeds is trouwens

En fijne muziek, goeie ontspanning!
pi_211542902
@derLudolf wij kregen vroeger paracetamol altijd "opgelost" in een paar slokken water. Als je de pil in water doet en het glas wat zwenkt, valt de pil al gauw uit elkaar. Het smaakt wel goor maar qua textuur merk je er eigenlijk niks van. Inmiddels doe ik het niet meer, want ik vind de gore smaak vervelender dan de gore textuur. Maar misschien voor jou evt wel het proberen waard.
pi_211542906
@Blues wat leuk *G*
pi_211542908
Tuurlijk is het retespannend @Blues 😘

Luizen en kasten.
Kasten kun je nooooit genoeg hebben.

Afgelopen zaterdag legde Tele uit, dat hoofdluizen niet overspringen van jas op jas.
Pffft.
Mijn jas hing ik zelden op buitenshuis in bios of restaurant.. Of hield die bij me. >:O
Voortaan wat meer relaxt dus.

Vervelend hoor Yinny.

En Tele succes!
pi_211542921
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward, ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
  donderdag 7 december 2023 @ 11:24:56 #79
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211542925
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward dus ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
O jee, succes daar :*
pi_211542935
quote:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward, ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
Sjips, ik denk aan jullie...
pi_211542939
quote:
Sjonge.

Wij wachten af. Tis ook geen kleinigheidje.
pi_211542984
quote:
pi_211542998
quote:
pi_211543088
quote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_211543425
Het is weer gelukt *O*

quote:
Je hebt gestemd voor de NPO Radio 2 Top 2000 en dit is jouw stemlijstje:

Kyteman
Sorry

Oasis
Don't Look Back In Anger

Adamski & Seal
Killer

Aerosmith
Dream On

The Beach Boys
God Only Knows

Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton
Can't Hold Us

Michael Jackson
Smooth Criminal

Paolo Nutini
Iron Sky (Albumversie)

Don McLean
American Pie (Albumversie)

George Michael & Queen
Somebody To Love (Live)

Foo Fighters
The Pretender

Santana
Black Magic Woman

Animals
We Gotta get Out Of This Place

Bob Dylan
Hurricane (Albumversie)

Green Day
American Idiot

Freddie Mercury & Montserrat Caballé
Barcelona

Dr. Dre ft. Snoop Dogg
The Next Episode

ABBA
Summer Night City

Nirvana
The Man Who Sold The World (Unplugged)

Propellerheads ft. Shirley Bassey
History Repeating

Red Hot Chili Peppers
Road Trippin'

Beth Hart
Leave The Light On

Fleetwood Mac
Dreams

Massive Attack
Unfinished Sympathy

Dire Straits
Sultans Of Swing

Metallica
Master Of Puppets

2 Unlimited
Get Ready For This

Chef
Chocolate Salty Balls

Tenacious D
Tribute

Eurythmics
Sweet Dreams (Are Made Of This)

Us3
Cantaloop (Flip Fantasia)

Jamiroquai
Virtual Insanity

Lenny Kravitz
Fly Away

Prince
Cream

Faithless
Insomnia (Albumversie)
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 12:28:35 #86
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211543468
Oe, jij hebt een goede smaak. Jamiroquai en RHCP O+ Om Chef moest ik erg lachen :D
pi_211543475
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:28 schreef Morgane89 het volgende:
Oe, jij hebt een goede smaak. Jamiroquai en RHCP O+ Om Chef moest ik erg lachen :D
Chef is ook gewoon echt wel een serieus lekker nummer :9
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 12:30:41 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211543517
quote:
pi_211543589
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:30 schreef MadMaster het volgende:
@:Tele6, had je deze (mogelijk) praktische oplossing nog gezien: MadMaster in CUL / [CUL SC] Met boom ?
Ja die had ik gezien, bedankt O+

De niet-Nederlandse is inmiddels akkoord met agenda+notulen meeschrijven/lezen en niet fysiek bij de vergadering aanwezig zijn, ze zei namelijk dat ze een tolk/vertaaloptie niet zag zitten omdat dat toch de vergadering weer lastiger te organiseren maakt en ze wilde niet tot last zijn. (Ze zei ook dat ze best geschrokken was van de verkiezingsuitslagen en de spanning die er kennelijk in de samenleving is over internationalisatie. Ik vind het zo sneu voor haar, want ze komt uit een land waar ze niet zomaar naartoe terug kan. Ja het wordt tijd dat ze Nederlands leert al helemaal als ze hier op lange termijn wil blijven maar aan de andere kant, zal ze hier lang mogen blijven??)
pi_211543623
Verder was mijn sollicitatiegesprek om 10:00 en om 9:30 kwam ik erachter dat de Teamslink in de mail zo'n automatisch gegenereerde was maar dat er ergens anders in de mail (wat ik in Gmail niet goed kon zien) een locatie stond en 'melden bij portier'. Op 25 min fietsen hiervandaan :o :o :o
Dus ik erheen geracet, nét op tijd binnengerend. Portier gaf me heel lief een tissue voor m'n bezwete gezicht _O-
Gesprek ging best goed, ik heb inhoudelijk alle vragen prima kunnen beantwoorden (voorzover ik zelf denk natuurlijk) maar ik weet niet of het qua persoonlijkheid matcht -- volgens mij zoeken ze een veel extravertere, zelfverzekerdere persoon. Aan de andere kant, het was een groot verhaal over "verbinden" en "netwerken" en ik heb echt m'n best gedaan om voorbeelden te geven van ervaring die ik daarmee heb. Uiteindelijk hangt het er denk ik vanaf wat de andere kandidaten doen. Ze hebben er nog drie.
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 13:07:58 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211543740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:49 schreef Tele6 het volgende:
Verder was mijn sollicitatiegesprek om 10:00 en om 9:30 kwam ik erachter dat de Teamslink in de mail zo'n automatisch gegenereerde was maar dat er ergens anders in de mail (wat ik in Gmail niet goed kon zien) een locatie stond en 'melden bij portier'. Op 25 min fietsen hiervandaan :o :o :o
Dus ik erheen geracet, nét op tijd binnengerend. Portier gaf me heel lief een tissue voor m'n bezwete gezicht _O-
Gesprek ging best goed, ik heb inhoudelijk alle vragen prima kunnen beantwoorden (voorzover ik zelf denk natuurlijk) maar ik weet niet of het qua persoonlijkheid matcht -- volgens mij zoeken ze een veel extravertere, zelfverzekerdere persoon. Aan de andere kant, het was een groot verhaal over "verbinden" en "netwerken" en ik heb echt m'n best gedaan om voorbeelden te geven van ervaring die ik daarmee heb. Uiteindelijk hangt het er denk ik vanaf wat de andere kandidaten doen. Ze hebben er nog drie.
Oops :o
pi_211543824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat blijkt uit niks wat je schrijft. Er blijkt uit dat er een taalbarrière is. Ik vind het helemaal niet zo'n gekke boodschap dat ze welkom is én de voertaal bij jullie club Nederlands is. Die dingen sluiten elkaar niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 07-12-2023 13:27:13 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211543876
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja ik snap hoe zetpillen werken :+

Pil in je bakkes jassen met slok water is dus toch stuk makkelijker, en overal mogelijk. Ok, in theorie is overal een pil in je kontgat duwen ook mogelijk maar toch vaak anders gewaardeerd :T
Overal wel wcs tegenwoordig toch
pi_211544116
IK HEB DE BAAN
pi_211544148
Jeetje ik zit helemaal te shaken :')
  donderdag 7 december 2023 @ 14:04:28 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211544161
*O* *O* *O*

Het is je gegund!!!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 december 2023 @ 14:04:47 #98
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211544165
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:03 schreef Tele6 het volgende:
Jeetje ik zit helemaal te shaken :')
*O* *O* *O* Wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd!
pi_211544170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 13:59 schreef Tele6 het volgende:
IK HEB DE BAAN
Woehoe! Gefelicitterd! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_211544184
En ik ga dus iets van 800 euro bruto meer verdienen dan nu _O_

Zo veel nieuwe hardloopschoenen _O_
pi_211544240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:

Goedzo, gefeliciteerd. Wat heeft je toekomstige werkgever toch een geluk 8-)
pi_211544261
quote:

Of sokkenadventskalenders ;)
pi_211544405
quote:

*O* gefeliciteerd!
pi_211544410
quote:
IK HEB DE BAAN
  donderdag 7 december 2023 @ 14:39:26 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211544470
quote:
IK HEB DE BAAN
Supertof, gefeliciteerd! *O*
Wat voor baan is het eigenlijk, ik heb dat ergens gemist..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211544479
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Supertof, gefeliciteerd! *O*
Wat voor baan is het eigenlijk, ik heb dat ergens gemist..
je hebt een dm :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2023 @ 14:41:35 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211544489
Feli Tele *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211544528
Gefeliciteerd @Tele6 *O* ik ben ook wel benieuwd watvoor baan :+

[ Bericht 16% gewijzigd door Memento-Mori op 07-12-2023 14:57:58 ]
  donderdag 7 december 2023 @ 14:48:19 #109
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211544532
Als je het een beetje cryptisch/algemeen houdt kan men je vast niet traceren @Tele6 ;)
pi_211544555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:48 schreef Morgane89 het volgende:
Als je het een beetje cryptisch/algemeen houdt kan men je vast niet traceren @:Tele6 ;)
Haha ik vind het lastig om het cryptisch/algemeen te houden.

Maar goed, @Memento-Mori ik ga bij de universiteitsbibliotheek werken maar dan het digitale gedeelte ervan :9
  donderdag 7 december 2023 @ 14:52:20 #111
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_211544562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar goed, @:Memento-Mori ik ga bij de universiteitsbibliotheek werken maar dan het digitale gedeelte ervan :9
Ebooks op de plank zetten tong80.gif

Gefeliceerd! *O*
  donderdag 7 december 2023 @ 14:58:31 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211544598
Pallets sorteren maar dan anders!

Van harte gefeliciteerd zeg, tof!

En nu je werk bij je huidige werkgever gewoon lekker laten wegslippen en alvast uitrusten voor je nieuwe uitdaging. Waarom niet, beetje leren slacken _O_
  donderdag 7 december 2023 @ 15:00:38 #113
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211544610
quote:
IK HEB DE BAAN
Shit, jij gaat je vervelen zonder al die sollicitaties...

Gefeliciteerd!!
  donderdag 7 december 2023 @ 15:03:52 #114
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211544624
quote:

800 Euro, dat is fors.
Word je bij je huidige werkgever onderbetaald of bij de nieuwe precies juist goed (of over)betaald?
pi_211544649
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
800 Euro, dat is fors.
Word je bij je huidige werkgever onderbetaald of bij de nieuwe precies juist goed (of over)betaald?
Nou had ik nog m'n salaris in m'n hoofd van toen ik bij huidige werkgever aangenomen werd en daar is inmiddels een CAO-wijziging overheen gegaan dus inmiddels scheelt het ongeveer 500 euro ipv ongeveer 800. In vergelijking met m'n teamgenoten verdien ik bij huidige werkgever veel :') :') goeie reden om iets te zoeken buiten 't ziekenhuis _O-
Nieuwe functie heeft een hoop meer verantwoordelijkheid dus dan kom je een stukje hoger in een CAO terecht. En daarbovenop ook nog betere vakantiedagen want niet meer dat geëmmer met "iedereen wil met kerst en in de zomer vrij en jij bent de jongste collega dus jij mag in februari wel vrij of zo" *G*
pi_211544665
Val meteen binnen in goed nieuws van @Tele6 wat ging dat snel en wat fijn. Per wanneer?

Prachtige kast @Memento-Mori Is ook echt een kast die in jullie huis past. En heerlijk veel opbergruimte.

Spreekuur vanochtend maar eerder begonnen want we moesten ook eerder weg. In 45 min zo’n 20 mensen geholpen en een kwartier voor sluitingstijd kwam er weer een hele groep binnen, iedere week weer, begin druk, einde druk en tussendoor niets. Daarna hadden we een bijeenkomst van de gemeente voor de vrijwilligers betrokken bij vluchtelingen gevolgd door een lunch. En daarna *O* *O* *O* *O* kon ik mijn fiets ophalen. De reparatie viel ook nog eens onder garantie *O*
pi_211544702
*O* Gefeliciteerd @Tele6 *O* Het is je gegunt :)
pi_211544705
quote:
IK HEB DE BAAN
Gefeliciteerd :s)
pi_211544726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Val meteen binnen in goed nieuws van @:Tele6 wat ging dat snel en wat fijn. Per wanneer?

Prachtige kast @:Memento-mori Is ook echt een kast die in jullie huis past. En heerlijk veel opbergruimte.

Spreekuur vanochtend maar eerder begonnen want we moesten ook eerder weg. In 45 min zo’n 20 mensen geholpen en een kwartier voor sluitingstijd kwam er weer een hele groep binnen, iedere week weer, begin druk, einde druk en tussendoor niets. Daarna hadden we een bijeenkomst van de gemeente voor de vrijwilligers betrokken bij vluchtelingen gevolgd door een lunch. En daarna *O* *O* *O* *O* kon ik mijn fiets ophalen. De reparatie viel ook nog eens onder garantie *O*
Per half februari. Komende week neemt HR contact met me op voor arbeidsvoorwaardengesprek maar alle arbeidsvoorwaarden stonden al in de vacature of hebben we vandaag al kort over overlegd, dus dat komt wel in orde. ^O^
Tzt even uitrekenen hoe ik zo met vakantiedagen kan schuiven dat ik iets van rust heb tussen m'n huidige baan en die baan want m'n huidige baan loopt dus half februari af, dat zou wel erg vlot op elkaar aansluiten. Maar ik denk dat ik nog wel wat dagen heb. Is alleen lastig uitrekenen, het HR online systeem zegt "overleg met je leidinggevende" maar mijn leidinggevende heeft geen idee. Denk dat ik HR zelf zal moeten vragen :P

Wat fijn dat je je fiets weer hebt! *G*
pi_211544809
Gefeliciteerd tele6!, wat ga je nu doen?
pi_211544824
Meer geld uitgegeven dan ik verdiend heb vandaag bij de kringloop.
Een Fiets , 7 ps3 spelletjes en een stripboek.

Gevaarlijk zo,n baan
pi_211544845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:29 schreef Karzai het volgende:
Gefeliciteerd tele6!, wat ga je nu doen?
Ik ga werken aan beleid voor het digitale gedeelte van de universiteitsbibliotheek. Ik heb in m'n opleiding met een hoop digitale gegevens en computerprogramma's gewerkt die door andere universiteiten of onderzoekers aangeboden werden en dat ging 99% van de tijd erg klunzig, dus ben er enthousiast over dat die dingen allemaal via 1 route zouden kunnen gaan lopen via de bieb. Denk dat het feit dat ik hier Meningen over heb echt geholpen heeft met m'n brief en gesprek. Deze brief heb ik vorige week in een avondje snel-snel nog voor de deadline in elkaar geflanst, en zie wat ik nu heb *G*
pi_211544848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:31 schreef Karzai het volgende:
Meer geld uitgegeven dan ik verdiend heb vandaag bij de kringloop.
Een Fiets , 7 ps3 spelletjes en een stripboek.

Gevaarlijk zo,n baan
Een fiets :o
Wat voor fiets?
Goede tweedehands fietsen zijn echt topvondsten bij de kringloop :Y
pi_211544854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Een fiets :o
Wat voor fiets?
Goede tweedehands fietsen zijn echt topvondsten bij de kringloop :Y
Gazelle heren fiets met 7 versnellingen. Innergy
Kostte mij 97 euro.

Ik heb mijn oude fiets hier ingeleverd
pi_211544867
Maar hij is niet electrisch
pi_211544923
Oh hij kan wel electrisch zie ik nu. Maar er zit geen accu bij.
Zonder accu rijdt hij ook prima trouwens, net een profronde gedaan
pi_211544941
Oh nee toch niet , hij heeft een power assist
  donderdag 7 december 2023 @ 16:43:05 #128
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211545478
quote:
IK HEB DE BAAN
*O*
pi_211545481
quote:

[..]
Ik ga werken aan beleid voor het digitale gedeelte van de universiteitsbibliotheek. Ik heb in m'n opleiding met een hoop digitale gegevens en computerprogramma's gewerkt die door andere universiteiten of onderzoekers aangeboden werden en dat ging 99% van de tijd erg klunzig, dus ben er enthousiast over dat die dingen allemaal via 1 route zouden kunnen gaan lopen via de bieb. Denk dat het feit dat ik hier Meningen over heb echt geholpen heeft met m'n brief en gesprek. Deze brief heb ik vorige week in een avondje snel-snel nog voor de deadline in elkaar geflanst, en zie wat ik nu heb *G*
Wat een heerlijke functie voor je _O_ Veelbelovend dat ze zo snel schakelen daar ook.

Meer hardloopschoenen *O*
Spoilers!
pi_211545506
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een heerlijke functie voor je _O_ Veelbelovend dat ze zo snel schakelen daar ook.

Meer hardloopschoenen *O*
Ik heb dus ook meteen al telefoon gekregen van HR over de voorwaarden, en ze mailt me zometeen met het voorstel zodat ik er over het weekend over na kan denken. Heb aan de telefoon gezegd dat ik een beetje overweldigd was dus even moeite had om te overzien hoe ik het wil doen met uren per week vs vakantiedagen en zo - ik kan 38 u/week werken en 8 weken vakantie, of 36 u/week en 6 weken vakantie, als ik het goed begrijp. Ik denk erover om toch voor de 36 u/week te gaan omdat ik die vrije middag wel nodig heb om te voorkomen dat ik in een vuilnisbelt woon :P
pi_211545528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar goed, @:Memento-Mori ik ga bij de universiteitsbibliotheek werken maar dan het digitale gedeelte ervan :9
Yayyyyy! *O* *O* *O*
Semi-collega's!
Benieuwd of bij de UB ook zo'n typische mensen werken als bij ons :7 (leuk typisch hoor).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_211545538
Gefeliciteerd Tele!

Je kunt ook vragen om 32/40. Eens per 2 weken een vrije dag? Ik vind het altijd zonde om voor een halve dag mijn bed uit te komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211545578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gefeliciteerd Tele!

Je kunt ook vragen om 32/40. Eens per 2 weken een vrije dag? Ik vind het altijd zonde om voor een halve dag mijn bed uit te komen.
Ja, goeie. Zou ik voorstellen, kijken of t kan.
Ik werk 32, contract is 28.8. Velen vakantiedagen.
Hebben ze ook DI-uren? :9
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_211545587
quote:
IK HEB DE BAAN
*G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*
pi_211545591
quote:

[..]
Wat leuk!!!!!! Heel erg gefeliciteerd en veel plezier!
pi_211545600
SPOILER
  donderdag 7 december 2023 @ 16:59:29 #137
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_211545631
Oh Blues. Wat een verhaal. Ik duom zo dat er geen infectie komt, het mag nu wel eens positief vooruitgaan voor jullie. Dikke :*
  donderdag 7 december 2023 @ 16:59:37 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211545632
Nou, lieve Blues. Dat is nogal een bericht. Fijn dat de operatie nu achter de rug is. Spoedig beterschap toegewenst aan golfer en sterkte voor jou met je zorgen om en voor je geliefde.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 december 2023 @ 17:03:36 #139
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211545676
Och @Blues wat een toestand en wat zal G eenpijn gehad hebben. Arme arme G.
Duimen dat de AB goed aanslaat en er geen infectie komt en een snel herstel. Het mag nu eindelijk wel eens een beetje beter gaan :*
  donderdag 7 december 2023 @ 17:06:03 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211545702
Jeetje, wat een heftig gebeuren. Sterkte maar weer :*
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 17:08:07 #141
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211545732
Blues wat heftig joh, pas ook goed op jezelf! (Al klink je wel sterk!)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 7 december 2023 @ 17:13:04 #142
327387 vlindertje89
pi_211545782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb dus ook meteen al telefoon gekregen van HR over de voorwaarden, en ze mailt me zometeen met het voorstel zodat ik er over het weekend over na kan denken. Heb aan de telefoon gezegd dat ik een beetje overweldigd was dus even moeite had om te overzien hoe ik het wil doen met uren per week vs vakantiedagen en zo - ik kan 38 u/week werken en 8 weken vakantie, of 36 u/week en 6 weken vakantie, als ik het goed begrijp. Ik denk erover om toch voor de 36 u/week te gaan omdat ik die vrije middag wel nodig heb om te voorkomen dat ik in een vuilnisbelt woon :P
Eerst: wat goeeed!! Klinkt ook echt als een goede match *O* *O*

Welke cao is het? Universiteiten? En 1fte?

@Blues jeetje wat een bericht. Ik duim voor een voorspoedig herstel, en dat er dan even (relatieve) rust mag komen op medisch vlak. Het is nogal wat. Sterkte aan jullie beide :*
  donderdag 7 december 2023 @ 17:33:37 #143
399750 Tele6
pi_211545942
quote:
Gefeliciteerd Tele!

Ja dat is het plan idd! Dat heb ik de afgelopen 2 jaar ook gedaan. Al heb ik ook wel eens twee halve woensdagen gewerkt - komt me eigenlijk ook best prima uit omdat ik een vriendin heb wonen naast m'n werkplek en dan kan ik na een ochtendje werken daarheen - voelt als een hele vrije dag terwijl ik toch de ochtend heb gewerkt :D
  donderdag 7 december 2023 @ 17:33:47 #144
399750 Tele6
pi_211545944
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:52 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ja, goeie. Zou ik voorstellen, kijken of t kan.
Ik werk 32, contract is 28.8. Velen vakantiedagen.
Hebben ze ook DI-uren? :9
Wat zijn DI uren?
  donderdag 7 december 2023 @ 17:37:10 #145
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_211545967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat zijn DI uren?
Duurzame inzetbaarheid. Maar volgens mij typisch iets van hbo-cao. Extra uren vrij naar rato dienstverband :+ nog meer vrij :7
Zes weken zomervakantie ftw.
  donderdag 7 december 2023 @ 17:37:30 #146
399750 Tele6
pi_211545969
@Blues wauw wat een dag :X
Ik hoop zo dat g goed herstelt van deze operatie en alles op orde blijft daar!
Fijn dat je gauw naar 'm toe kon O+
  donderdag 7 december 2023 @ 17:39:51 #147
399750 Tele6
pi_211545988
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:13 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Eerst: wat goeeed!! Klinkt ook echt als een goede match *O* *O*

Welke cao is het? Universiteiten? En 1fte?

@:Blues jeetje wat een bericht. Ik duim voor een voorspoedig herstel, en dat er dan even (relatieve) rust mag komen op medisch vlak. Het is nogal wat. Sterkte aan jullie beide :*
Ik denk ook wel dat het een goede match is. Wel spannend want het is qua verantwoordelijkheid en zelfstandigheid echt een stap.

CAO universiteiten, 0,95 FTE (de HR mevrouw had haar rekenmachine erg nodig)

Ik had eerder vanochtend met de onderste tree zitten rekenen en dan zou ik er ca 500 bruto op vooruitgaan maar ze hebben de 2e tree voorgesteld en dan is het ca 700 bruto _O_
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 17:40:48 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211546000
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:55 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Flinke operatie dus, hopen dat het allemaal goed gaat.
  donderdag 7 december 2023 @ 17:41:56 #149
147666 AnneX
pi_211546011
quote:
IK HEB DE BAAN
Wow.
De andere drie(?) hoefden niet eens meer te komen!

Van Harte! _O_ 🎉 w/

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 07-12-2023 17:48:22 ]
  donderdag 7 december 2023 @ 17:42:23 #150
399750 Tele6
pi_211546013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:37 schreef Syrena het volgende:

[..]
Duurzame inzetbaarheid. Maar volgens mij typisch iets van hbo-cao. Extra uren vrij naar rato dienstverband :+ nog meer vrij :7
Zes weken zomervakantie ftw.
Ik zie hier iig niks staan van DI.
Hier is het zo, dat ik standaard/plus/min kan kiezen waarbij ik m'n uren per week standaard/meer/minder werk en dan standaard/meer/minder vakantie krijg. Ik neig naar standaard want dat zou dus 36 uur zijn met 6 weken vakantie. HR-mevrouw raadde me 38 uur aan met 8 weken vakantie, maar ik vind m'n 36 uur dus wel fijn eigenlijk. Ze zei dat ik ook altijd na een paar maanden kon kiezen om het om te zetten. Dat is een verademing vergeleken met de ziekenhuis-vakantieroosters (mijn huidige werkplek zijn ze nu al aan het ruziën over de zomervakantie :') )
  donderdag 7 december 2023 @ 17:42:41 #151
399750 Tele6
pi_211546015
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wow.
De andere drie(?) hoefden iet eens meer te komen!

Van Harte! _O_ 🎉 w/
De andere drie zijn vanochtend ook op eerste gesprek geweest hoor ;)

Dankje *G*
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 17:43:01 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211546017
quote:
Gefeliciteerd Tele!

Komt neer op 36u... Dan kun je ook elke week n dag vrij ja :D
  donderdag 7 december 2023 @ 17:44:17 #153
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_211546025
@Tele6 *O*

@Blues wat een dag…. Gelukkig het OK deel achter de rug nu.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 december 2023 @ 18:03:25 #154
147666 AnneX
pi_211546153
Jee @Blues in ieder geval dit weer achter de rug. Wat een ingreep! |:(

Nu dan schoon blijven met de ab en dan naar huis en aansterken.
Hou je taai!😘
  donderdag 7 december 2023 @ 18:08:30 #155
43653 sigme
Veraan
pi_211546188
quote:
IK HEB DE BAAN
Wow! Gefeliciteerd!

Heel lang geleden werkte ik ook bij een bieb en ik vond het geweldig. Als opruimhulp ;)
  donderdag 7 december 2023 @ 18:15:56 #156
43653 sigme
Veraan
pi_211546231
@Blues wat weer een moeizame bevalling. Het zit g niet mee :N
Fijn dat jouw vertrouwde gezicht wel een reddingsboei mocht zijn. Veel sterkte voor de komende tijd :*
  donderdag 7 december 2023 @ 18:17:43 #157
8136 Blues
pi_211546240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:37 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues wauw wat een dag :X
Ik hoop zo dat g goed herstelt van deze operatie en alles op orde blijft daar!
Fijn dat je gauw naar 'm toe kon O+
En ik ga gewoon zometeen weer O+

En morgen paar uurtjes thuiswerken ipv op de poli tot bezoekuur.
Ben kapot :D
  donderdag 7 december 2023 @ 18:28:38 #158
399750 Tele6
pi_211546342
Ik ben (zeer CUL voor mijn doen) van een recept aan het koken :o :o

Had zin in pompoen, en moest wat met een heleboel witte bonen die ik nog had van afgelopen zomer toen ik tegen 2,5 kg gedroogde witte bonen aan liep.

https://www.maxvandaag.nl(...)-uit-de-oven-met-ei/
  donderdag 7 december 2023 @ 18:29:14 #159
399750 Tele6
pi_211546351
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 18:17 schreef Blues het volgende:

[..]
En ik ga gewoon zometeen weer O+

En morgen paar uurtjes thuiswerken ipv op de poli tot bezoekuur.
Ben kapot :D
Natuurlijk ben je kapot! :*
Als werken er niet in zit dan hebben ze maar pech daar :6
Maar misschien geeft het je juist wat rust om te kunnen thuiswerken. Doe wat goed voelt he :*
  donderdag 7 december 2023 @ 18:34:52 #160
8136 Blues
pi_211546402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 18:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Natuurlijk ben je kapot! :*
Als werken er niet in zit dan hebben ze maar pech daar :6
Maar misschien geeft het je juist wat rust om te kunnen thuiswerken. Doe wat goed voelt he :*
Tis lastig goed te voelen waar m'n eigen grenzen liggen als je al zolang in een soort sneltrein zit.
Maar hopelijk vanaf nu is t opbouwen al blijft t wel zorgelijk vind ik. :)

Heb voor een paar dagen boodschappen gedaan en vdg alvast voor 2 dagen gekookt.
Ook wel zen.. koken en ik wil goed voor mezelf zorgen qua maaltijden.
Dus dat lukt goed. Nu nog mijn energie weer wat terugvinden/schroeven.
  donderdag 7 december 2023 @ 18:36:45 #161
111414 Vanyel
pi_211546425
quote:

[..]
Als je 38 neemt kun je ze ook elke week opnemen, maar ben je flexibeler met die uren. Tenminste zo doen ze dat bij ons.
  donderdag 7 december 2023 @ 18:37:51 #162
859 Isabeau
ISFP
pi_211546435
@Blues Niet alleen goed voor g zorgen, maar ook voor jezelf :* En dat weet je wel, maar in de praktijk is dat vast nog erg lastig als er zoveel geregeld en gezorgd wordt. Fijn dat de operatie geslaagd is en nu maar hopen dat de ab zijn werk doet.

En ik zag een báán voor @Tele6 *O* *O* *O* En ook nog een leuke baan! Met verantwoordelijkdingessen en zo *) geweldig. Helemaal blij voor je.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 december 2023 @ 18:48:57 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_211546538
quote:
IK HEB DE BAAN
Gefeliciteerd.
  donderdag 7 december 2023 @ 18:50:45 #164
399750 Tele6
pi_211546556
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 18:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als je 38 neemt kun je ze ook elke week opnemen, maar ben je flexibeler met die uren. Tenminste zo doen ze dat bij ons.
Ik ga ff de HR webpagina nalezen en een lijstje met vragen opstellen voor de HR mevrouw denk ik. Ik kan haar morgenochtend of maandag bellen met alle vragen die ik maar heb ^O^

Sowieso zei ze dat ik het prima na X maanden om kon zetten naar een ander schema, dus als ik na een of twee maanden toch 38 uur wil gaan werken, dan is dat prima.
Ik heb ook geen idee wat voor dagen de rest van het team daar maakt. Bij m'n huidige plek klopt er geen zak van, de mensen die 4x9 hebben zijn vaak het laatst binnen en het eerst weg en de mensen die 32/40 werken, werken veel te vaak op hun vrije dag :') :X
  donderdag 7 december 2023 @ 19:05:17 #165
63722 z80
I fink you freaky
pi_211546702
  donderdag 7 december 2023 @ 19:07:10 #166
111414 Vanyel
pi_211546732
Goed bezig @Blues
Dat de rest maar standaard mag zijn
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2023 @ 19:17:13 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211546847
Team 36 als in 40/32. Voor mij heel fijn. Op tijd naar huis om savonds nog iets te kunnen. En de vrije vrijdag om de week is ook heerlijk O+. Al werk ik morgen extra omdat het even beter uitkomt.
  donderdag 7 december 2023 @ 19:22:14 #168
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211546928
Als je 9 kunt kiezen altijd doen, mits hybride. Ik haal bijna nooit de 9 uur :D

Nu heb ik dan net wel wat dingen gedaan omdat ik wilde kijken of een mail al binnen was, omdat dat hopelijk morgen zorgt dat ik tijd heb voor een uitgebreide wandeling.
  donderdag 7 december 2023 @ 19:27:12 #169
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211547008
Mijn collega's zijn dan ook wel allemaal tragisch inefficient.
  donderdag 7 december 2023 @ 19:29:23 #170
43653 sigme
Veraan
pi_211547035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn collega's zijn dan ook wel allemaal tragisch inefficient.
Ik ben tester. Zonder inefficiënte collega's had ik niks te doen :D
  donderdag 7 december 2023 @ 19:33:54 #171
43653 sigme
Veraan
pi_211547101
Ik heb m'n sjaal binnen en het is geweldig.

Niet mijn hoofd :D
  donderdag 7 december 2023 @ 19:36:15 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211547134
Hier wordt ook een nieuwe baan overwogen. 4x9 Zou echt geweldig zijn.
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 19:41:51 #173
327387 vlindertje89
pi_211547219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik denk ook wel dat het een goede match is. Wel spannend want het is qua verantwoordelijkheid en zelfstandigheid echt een stap.

CAO universiteiten, 0,95 FTE (de HR mevrouw had haar rekenmachine erg nodig)

Ik had eerder vanochtend met de onderste tree zitten rekenen en dan zou ik er ca 500 bruto op vooruitgaan maar ze hebben de 2e tree voorgesteld en dan is het ca 700 bruto _O_
Nice!! :D waar ben je ingeschaald? 10 of 11?
Ahh, ja bij 0,95 is het inderdaad 36u zonder compensatieuren. En met die verantwoordelijkheden komt het vast helemaal goed :)
  donderdag 7 december 2023 @ 19:46:26 #174
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211547299
@vlindertje89 hoe is het met de staart?
  donderdag 7 december 2023 @ 19:50:12 #175
327387 vlindertje89
pi_211547346
Kat ging steeds beter, steeds iets meer beweging in staartje. Even dierenarts geweest om te laten kijken nog en afbouwschema meegekregen om te kijken of we de extra pijnstilling kunnen afbouwen voordat ik twee nachtjes weg ben. Ik was daar rond de tijd dat hij weer pijnstilling moest krijgen, dus had het meegenomen, leek me makkelijker samen even te doen dan dat ik hem thuis na dierenarts moest proberen weer vast te pakken. Ik gaf aan dat ik het steeds op tandvlees smeerde omdat eerste keer bij wang hij probeerde meteen alles eruit te werken/door te slikken, maar ze spoot toch in wang. Hij zat wel heel stil, dus ze kon wel goed even wrijven daarna. Maar nu twijfel ik toch of het wel goed is opgenomen, want hij was bij natvoer geven thuis stuk minder enthousiast weer dan afgelopen dagen (maar heeft zn normale avondeten wel gegeten), en nu wil hij helemaal niks eten (afgelopen dagen kwam ie gewoon meteen aanlopen als ik brokje gooide, nu ruikt ie even als ik voor zn neus hou en wil niks. Ook geen natvoer). Ik heb net even mini beetje extra gegeven (zit nog lang niet aan max dosis), hopelijk gaat dat zo werken. Hij heeft ook bijna alleen maar op dezelfde plek gezeten sinds we terug waren om 16:20 ;(

Heb nu bijna spijt dat ik niet toch gewoon zelf heb gedaan, want dan zou ik weten of het door pijnstilling niet goed opgenomen komt of iets anders..

Opzich heeft ie vanavond nog gegeten dus over het eten zelf maak ik me niet zo'n zorgen, maar sinds pijnstilling spuitje op donderdag had ie steeds gewoon goede eetlust dus die verandering vind ik wat minder fijn.

/Liefdagboek

@Kaatje1 ha toevallig, ik zie je vraag nu pas nadat ik postte :)
  donderdag 7 december 2023 @ 19:50:37 #176
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211547353
Zit de eerste aflevering van Fermat no Ryori te kijken, Japanse knaap die wiskundige wil worden begint als kok. Prachtige gerechten. Bonus, heel mooie Japanners
  donderdag 7 december 2023 @ 19:51:28 #177
43653 sigme
Veraan
pi_211547365
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
J.? Bij een ander bedrijf of bij het huidige?
  donderdag 7 december 2023 @ 20:02:45 #178
478383 Tuindier
pi_211547516
Ik heb juist een beetje spijt van mijn constructie van meer dan 8 uur per dag. Om aan die uren te komen, moet ik wel echt lange dagen maken, en dat breekt soms wel op. Maar weinig remote werk, en wel klokken, dus dat is anders dan wanneer ik de uren thuis zou kunnen maken.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:09:45 #179
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211547650
Het is de tijd om van baan te wisselen, grijp naar de sterren! Ik ben in Maart overgestapt, heb mijn droombaan.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:10:18 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211547658
Ik vond 4×9 ook verschrikkelijk want 8 uur op een dag werken is eigenlijk al veel, 9 voelt echt als nog veeeel meer.

Nu lekker 32 uur.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:10:29 #181
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211547661
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Kat ging steeds beter, steeds iets meer beweging in staartje. Even dierenarts geweest om te laten kijken nog en afbouwschema meegekregen om te kijken of we de extra pijnstilling kunnen afbouwen voordat ik twee nachtjes weg ben. Ik was daar rond de tijd dat hij weer pijnstilling moest krijgen, dus had het meegenomen, leek me makkelijker samen even te doen dan dat ik hem thuis na dierenarts moest proberen weer vast te pakken. Ik gaf aan dat ik het steeds op tandvlees smeerde omdat eerste keer bij wang hij probeerde meteen alles eruit te werken/door te slikken, maar ze spoot toch in wang. Hij zat wel heel stil, dus ze kon wel goed even wrijven daarna. Maar nu twijfel ik toch of het wel goed is opgenomen, want hij was bij natvoer geven thuis stuk minder enthousiast weer dan afgelopen dagen (maar heeft zn normale avondeten wel gegeten), en nu wil hij helemaal niks eten (afgelopen dagen kwam ie gewoon meteen aanlopen als ik brokje gooide, nu ruikt ie even als ik voor zn neus hou en wil niks. Ook geen natvoer). Ik heb net even mini beetje extra gegeven (zit nog lang niet aan max dosis), hopelijk gaat dat zo werken. Hij heeft ook bijna alleen maar op dezelfde plek gezeten sinds we terug waren om 16:20 ;(

Heb nu bijna spijt dat ik niet toch gewoon zelf heb gedaan, want dan zou ik weten of het door pijnstilling niet goed opgenomen komt of iets anders..

Opzich heeft ie vanavond nog gegeten dus over het eten zelf maak ik me niet zo'n zorgen, maar sinds pijnstilling spuitje op donderdag had ie steeds gewoon goede eetlust dus die verandering vind ik wat minder fijn.

/Liefdagboek

@:Kaatje1 ha toevallig, ik zie je vraag nu pas nadat ik postte :)

Mm toch weer zorgen.

Ik zorg nu ook voor de katten van vrienden, en maandag kotsbrokjes en nog meer viezigheid, dinsdag veel slijn en een soort haarbal en gisteren en vandaag niets. Met 3 weet je ook niet welke en ik maak me haast meer zorgen omdat het niet je eigen katten zijn.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:15:38 #182
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211547742
In ander nieuws, hebben ons aangemeld voor de adoptie van een bevrijde laboratorium beagle. Organisatie die wij steunen heeft er weer 5 bevrijdt.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:25:31 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211547857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is de tijd om van baan te wisselen, grijp naar de sterren! Ik ben in Maart overgestapt, heb mijn droombaan.
Ik stap komende maart (weer) over, enorme toffe kans dus ik dacht 'fuck it, ik doe het gewoon' _O_ *O*
  donderdag 7 december 2023 @ 20:26:52 #184
197950 Clubsoda
*zing*
pi_211547873
Gefeliciteerd @Tele6 *O* sterkte @Blues, goed dat deze horde genomen is!

Ik werk 24 uur, kan ik iedereen aanraden ^O^ hoewel ik nu eigenlijk maar 18 werk, maar vanaf volgende maand wel echt 24.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:27:11 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211547879
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik stap komende maart (weer) over, enorme toffe kans dus ik dacht 'fuck it, ik doe het gewoon' _O_ *O*
*O* *O* *O*
  donderdag 7 december 2023 @ 20:35:08 #186
399750 Tele6
pi_211547966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nice!! :D waar ben je ingeschaald? 10 of 11?
Ahh, ja bij 0,95 is het inderdaad 36u zonder compensatieuren. En met die verantwoordelijkheden komt het vast helemaal goed :)
Elf 8-)
  donderdag 7 december 2023 @ 20:37:29 #187
399750 Tele6
pi_211547998
M'n moeder heeft me op een gebakje getrakteerd, als in m'n vader gesommeerd me geld over te maken voor een gebakje van de patisserie. Nu zit ik met een mini kersenvlaaitje voor m'n neus met meringue erop. Vast vloeken in de @Cat-astrophe kerk, maar ik vind het wel lekker O-)
  donderdag 7 december 2023 @ 20:39:10 #188
490744 Jeroboam
pi_211548019
quote:

[..]
Bespreek of je de ene week 4 dagen, de andere week 5 dagen kan. Zoveel beter dan altijd 5 dagen, waarvan 1 halve per week moeten werken.

Gefeliciteerd overigens ^O^
  donderdag 7 december 2023 @ 20:39:48 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211548028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:37 schreef Tele6 het volgende:
M'n moeder heeft me op een gebakje getrakteerd, als in m'n vader gesommeerd me geld over te maken voor een gebakje van de patisserie. Nu zit ik met een mini kersenvlaaitje voor m'n neus met meringue erop. Vast vloeken in de @:Cat-astrophe kerk, maar ik vind het wel lekker O-)
Geniet ervan!
  donderdag 7 december 2023 @ 20:40:10 #190
399750 Tele6
pi_211548037
quote:
M'n moeder heeft me op een gebakje getrakteerd, als in m'n vader gesommeerd me geld over te maken voor een gebakje van de patisserie. Nu zit ik met een mini kersenvlaaitje voor m'n neus met meringue erop. Vast vloeken in de @:Cat-astrophe kerk, maar ik vind het wel lekker O-)
Lekker sterk kopje Lapsang Souchong erbij, a.k.a. asbak aldus @MadMaster :6
  donderdag 7 december 2023 @ 20:40:57 #191
43653 sigme
Veraan
pi_211548048
Ik heb eens drie maanden 4x9 gewerkt. Bijna een uur enkele reis. Om het een beetje vol te houden nam ik een uur lunchpauze. Dat was thuis alleen nog maar slapen.
Wel hield ik aan die drie maanden ongeveer tienduizend euro spaargeld over. Maar verlenging heb ik afgeslagen.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:41:25 #192
399750 Tele6
pi_211548057
Zat te bedenken, volgens mij zijn de mini kersenvlaaitjes gekrompen sinds de vorige keer dat ik een baan kreeg #krimpflatie :o :o

maar toen had ik ze van een andere bakker :D
  donderdag 7 december 2023 @ 20:41:32 #193
490744 Jeroboam
pi_211548062
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik vond 4×9 ook verschrikkelijk want 8 uur op een dag werken is eigenlijk al veel, 9 voelt echt als nog veeeel meer.

Nu lekker 32 uur.
Dat 9de uur doe je toch niet zoveel, dat is inclusief tas in- en uitpakken, koffie halen, poepen, roddelen, inloggen, lunch pakken etc
  donderdag 7 december 2023 @ 20:43:02 #194
399750 Tele6
pi_211548075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:41 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat 9de uur doe je toch niet zoveel, dat is inclusief tas in/ en uitpakken, koffie halen, poepen, roddelen, inloggen, lunch pakken etc
Ja momenteel zit ik meestal langer op kantoor dan mijn 4x9 collega's -- zij komen om 7:30 en ik om 8:00 maar die eerste 30 min drinken ze koffie wat ik thuis doe :')
Zou ik eigenlijk ook niet thuis moeten doen. Maar m'n koffie is thuis lekkerder.
Hmm. Investeren in een to go thermosbeker voor de laatste maandjes hier en luisteren naar het advies van @Molo om de teugels wat te laten vieren.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:46:26 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211548103
quote:

[..]
Dat 9de uur doe je toch niet zoveel, dat is inclusief tas in- en uitpakken, koffie halen, poepen, roddelen, inloggen, lunch pakken etc
Ligt aan je werkzaamheden
  donderdag 7 december 2023 @ 20:47:10 #196
490744 Jeroboam
pi_211548111
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Ligt aan je werkzaamheden
Klopt, het merendeel hier heeft een onbelangrijke baan.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:48:22 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_211548125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja momenteel zit ik meestal langer op kantoor dan mijn 4x9 collega's -- zij komen om 7:30 en ik om 8:00 maar die eerste 30 min drinken ze koffie wat ik thuis doe :')
Zou ik eigenlijk ook niet thuis moeten doen. Maar m'n koffie is thuis lekkerder.
Hmm. Investeren in een to go thermosbeker voor de laatste maandjes hier en luisteren naar het advies van @:Molo om de teugels wat te laten vieren.
Koffie drink je thuis.
Op het werk drink je een donkere vloeistof waar als je geluk hebt wat cafeïne in zit.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:49:56 #198
490744 Jeroboam
pi_211548146
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Koffie drink je thuis.
Op het werk drink je een donkere vloeistof waar als je geluk hebt wat cafeïne in zit.
Zoek een werkgever waar ze wel lekkere koffie voor je maken, ze bestaan echt.
  donderdag 7 december 2023 @ 20:50:38 #199
399750 Tele6
pi_211548153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:49 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Zoek een werkgever waar ze wel lekkere koffie voor je maken, ze bestaan echt.
Vergeten te vragen bij m'n sollicitatiegesprek :o
  donderdag 7 december 2023 @ 20:51:41 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211548166
quote:

[..]
Maar dat is normaal je 8ste uur. ;(
  donderdag 7 december 2023 @ 20:57:12 #201
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211548229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Vergeten te vragen bij m'n sollicitatiegesprek :o
Noteer voor morgen voor de HR dame :D
  donderdag 7 december 2023 @ 21:04:42 #202
43653 sigme
Veraan
pi_211548312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Koffie drink je thuis.
Maaswater.
  donderdag 7 december 2023 @ 21:10:44 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211548369
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef sigme het volgende:

[..]
J.? Bij een ander bedrijf of bij het huidige?
Bij een ander bedrijf. Het huidige bedrijf heeft geen doorgroeimogelijkheden helaas. Het nieuwe bedrijf is een stuk groter. Daar heeft hij ook meer verantwoordelijkheid. En het scheelt een uur reistijd en een berg geld.

Hij zit nu goed maar wel onder zijn niveau. Die 8 uur per dag houdt hij met twee vingers in de neus vol. Hij heeft 18 jaar elke dag 12 uur of meer gewerkt.
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 21:11:53 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211548389
quote:
Dat is lief O+
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 21:14:26 #205
147666 AnneX
pi_211548420
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bij een ander bedrijf. Het huidige bedrijf heeft geen doorgroeimogelijkheden helaas. Het nieuwe bedrijf is een stuk groter. Daar heeft hij ook meer verantwoordelijkheid. En het scheelt een uur reistijd en een berg geld.

Hij zit nu goed maar wel onder zijn niveau. Die 8 uur per dag houdt hij met twee vingers in de neus vol. Hij heeft 18 jaar elke dag 12 uur of meer gewerkt.
Aaah…ook eens goede berichten.👍🏼 in de sc.
Klinkt als een hele verbetering!
Feli aan J en jou.🎄
  donderdag 7 december 2023 @ 21:17:13 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211548461
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Aaah…ook eens goede berichten.👍🏼 in de sc.
Klinkt als een hele verbetering!
Feli aan J en jou.🎄
Ho, hij moet eerst nog de stap durven nemen om te gaan solliciteren :D

In principe staat het schrijven van de brief voor zaterdag op de agenda maar dat stond het afgelopen weekend ook.
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 21:17:43 #207
399750 Tele6
pi_211548469
Hup hup hup @JFlip ! o|O
  donderdag 7 december 2023 @ 21:19:35 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211548493
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:17 schreef Tele6 het volgende:
Hup hup hup @:JFlip ! o|O
Ja, vind ik ook!

Hoe is het met jouw lijst met vragen voor HR? Wat een rollercoaster ineens zeg _O-
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 21:24:34 #209
43653 sigme
Veraan
pi_211548550
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zou dan een goede stap zijn. Niet nu gelijk weer 18 jaar blijven hangen in wat ie doet omdat ie dat doet ;)
  donderdag 7 december 2023 @ 21:25:49 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211548569
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat zou dan een goede stap zijn. Niet nu gelijk weer 18 jaar blijven hangen in wat ie doet omdat ie dat doet ;)
Precies dat :Y
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 21:27:15 #211
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211548585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:10 schreef gcjoel het volgende:

Nu lekker 32 uur.
Hybride is ook wel echt belangrijk. Op locatie werken is heel uiteenlopend per dag, maar zelden echt meer dan 7 uur. Regelmatig hele dag thuis en geregeld rond de 4 uur.
  donderdag 7 december 2023 @ 21:38:56 #212
399750 Tele6
pi_211548769
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, vind ik ook!

Hoe is het met jouw lijst met vragen voor HR? Wat een rollercoaster ineens zeg _O-
Ik heb nog erg weinig vragen bedacht eigenlijk. Behalve de koffie dan :P

Ik had het met B over de vakantiedagen en werktijden, en ik ben er wel over uit dat ik 32/40 wil en niet meer werken voor meer vakantiedagen. Want zes weken is al een hoop. Maar op de site staat overal dat het standaard is om alle weken 40 uur te werken voor meer vakantiedagen. Dus ik weet nu niet of ik een heel raar idee heb hiermee. Maar eigenlijk ben ik wel gehecht aan m'n ene vrije dag in de 2 weken. Dus ik denk dat ik het maar gewoon probeer, en als ik erg uit de toon val zien we het dan wel?

Ik vind trede 2 eigenlijk heel redelijk want afgelopen 2 jaar heb ik inderdaad trede 0 en trede 1 gedaan. Dus weet niet zo goed waar ik verder nog wat van moet vinden :')

Verder is er nog een Keuzemodel waarbij je salaris kan uitruilen voor thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding, sportabonnementen, een fiets, etc. Dat is bij m'n huidige werk ook en daar heb ik nooit wat van begrepen en ook geen enkel idee hoe veel geld ik kwijtgelopen ben :@
  donderdag 7 december 2023 @ 21:50:26 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211548927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb nog erg weinig vragen bedacht eigenlijk. Behalve de koffie dan :P

Ik had het met B over de vakantiedagen en werktijden, en ik ben er wel over uit dat ik 32/40 wil en niet meer werken voor meer vakantiedagen. Want zes weken is al een hoop. Maar op de site staat overal dat het standaard is om alle weken 40 uur te werken voor meer vakantiedagen. Dus ik weet nu niet of ik een heel raar idee heb hiermee. Maar eigenlijk ben ik wel gehecht aan m'n ene vrije dag in de 2 weken. Dus ik denk dat ik het maar gewoon probeer, en als ik erg uit de toon val zien we het dan wel?

Ik vind trede 2 eigenlijk heel redelijk want afgelopen 2 jaar heb ik inderdaad trede 0 en trede 1 gedaan. Dus weet niet zo goed waar ik verder nog wat van moet vinden :')

Verder is er nog een Keuzemodel waarbij je salaris kan uitruilen voor thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding, sportabonnementen, een fiets, etc. Dat is bij m'n huidige werk ook en daar heb ik nooit wat van begrepen en ook geen enkel idee hoe veel geld ik kwijtgelopen ben :@
Heb je verplicht op te nemen vakantiedagen? Dat is hier een harde nee, verplicht vrij met zomer ofzo.

Oh dear. Dat bedrijf hier in de buurt is vast vrij met carnaval bedenk ik nu :')
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 21:52:17 #214
399750 Tele6
pi_211548957
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Heb je verplicht op te nemen vakantiedagen? Dat is hier een harde nee, verplicht vrij met zomer ofzo.

Oh dear. Dat bedrijf hier in de buurt is vast vrij met carnaval bedenk ik nu :')
Een stuk of drie? Bijvoorbeeld "24 december als dit op een maandag valt" en "de vrijdag na Hemelvaart" en "2 januari als dit op een vrijdag valt" en "de middag van vierdaagse-vrijdag" haha
  donderdag 7 december 2023 @ 21:54:46 #215
147666 AnneX
pi_211548994
Hemeltje…wat een studie zeg voor een aanstelling.

@Morgane89 Hel op de fiets klinkt beter.
SPOILER
@JanOnderwater Een beagle? Serieus? Of hebben jullie daar ervaring mee?
Altijd aan de lijn.
  donderdag 7 december 2023 @ 21:55:15 #216
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211549000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Een stuk of drie? Bijvoorbeeld "24 december als dit op een maandag valt" en "de vrijdag na Hemelvaart" en "2 januari als dit op een vrijdag valt" en "de middag van vierdaagse-vrijdag" haha
Dat zijn vaak de standaard brugdagen. Koningsdag hoort daar ook bij, en volgens mij ook rondom 5 mei 1x per 5 jaar. Alles cao afhankelijk
  donderdag 7 december 2023 @ 21:58:09 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211549063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh, dat is prima inderdaad ^O^

Met de vierdaagse is natuurlijk het ding bij jullie in de omgeving. Nooit bij stilgestaan.
Spoilers!
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 22:05:12 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211549190
Kerstmenu is rond. Volgende week zondag slachtdag, oom en tante hadden nog 2 ganzen en 2 hanen over die weg moeten :+
  donderdag 7 december 2023 @ 22:07:58 #219
399750 Tele6
pi_211549243
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, dat is prima inderdaad ^O^

Met de vierdaagse is natuurlijk het ding bij jullie in de omgeving. Nooit bij stilgestaan.
Het is dan totaal geen doen om op je werk te komen dus de hele boel gaat dicht. Mijn huidige werk geeft je de helft en de andere helft moet je zelf opnemen, kan me nu (na het vanavond doorgelezen te hebben) alweer niet meer herinneren hoe het bij nieuwe baan zit :')

Kortom, welterusten :W
  donderdag 7 december 2023 @ 22:17:34 #220
8136 Blues
pi_211549374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ga dat niet meer doen.
Nog 2 jaar gewoon lekker op deze poli, helemaal prima en zin in :)
  donderdag 7 december 2023 @ 22:25:04 #221
8136 Blues
pi_211549505
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lange dagen maar dan 3 dagen vrij *O*
  donderdag 7 december 2023 @ 22:41:38 #222
147666 AnneX
pi_211549715
Een beetje opgelucht slapen @Blues ? na vandaag. 💤

Vooruit: er was weer een kat, die zich verstopte:
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 07-12-2023 22:47:33 ]
  donderdag 7 december 2023 @ 22:59:26 #223
8136 Blues
pi_211549971
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 22:41 schreef AnneX het volgende:
Een beetje opgelucht slapen @:Blues ? na vandaag. 💤

Hopen op een betere nacht dan de afgelopen tijd, voor ons beiden.
Opgelucht dat het achter de rug is, bezorgd over wat komen gaat.. hopen op geen complicaties. Tuurlijk moet ik positief zijn/blijven/worden maar dat zit voor nu nog niet helemaal goed in mijn systeem.

Ik heb het OK verslag zitten lezen en man man man wat ben ik trots en blij met chirurg dat die dit mogelijk heeft kunnen maken _O_ Zo knap :o
  donderdag 7 december 2023 @ 23:12:59 #224
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211550131
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Opgelucht dat het achter de rug is, bezorgd over wat komen gaat.. hopen op geen complicaties. Tuurlijk moet ik positief zijn/blijven/worden maar dat zit voor nu nog niet helemaal goed in mijn systeem.

Ik heb het OK verslag zitten lezen en man man man wat ben ik trots en blij met chirurg dat die dit mogelijk heeft kunnen maken _O_ Zo knap :o
Wat fijn dat we zulke kundige medici in Nederland hebben
  donderdag 7 december 2023 @ 23:18:57 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211550173
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik duim voor jullie, en fijn dat de topzorg die we hebben in Nederland zo goed ingezet is bij golfer. Nu goed herstellen ^O^
  donderdag 7 december 2023 @ 23:24:28 #226
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211550206
Old rockers never die…

donderdag 7 december 2023 @ 23:40:55 #227
8136 Blues
pi_211550302
Lekker Madmaster. *O*
Heb je nog kaarten voor LK kunnen kopen?
  vrijdag 8 december 2023 @ 00:20:07 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211550461
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Old rockers never die…

[ afbeelding ]
Lekkere punk hoor dit :Y
  Moderator vrijdag 8 december 2023 @ 06:39:49 #229
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211550926
Mogguh.

Hoe zou de patiënt de nacht hebben doorstaan?
  vrijdag 8 december 2023 @ 07:19:42 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211551008
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 23:40 schreef Blues het volgende:
Lekker Madmaster. *O*
Heb je nog kaarten voor LK kunnen kopen?
Nee, bewust niet aangeschaft wegens de datum die bij nader inzien, agenda technisch, niet uitkwam…
  vrijdag 8 december 2023 @ 07:28:20 #231
272139 Karzai
pi_211551032
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Old rockers never die…

[ afbeelding ]
Goede band, die lopen ook in de vijftig inmiddels? _O_
  vrijdag 8 december 2023 @ 07:28:53 #232
272139 Karzai
pi_211551037
moin, laatste dagje voor het weekend begint *O*
  vrijdag 8 december 2023 @ 07:34:43 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211551064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 07:28 schreef Karzai het volgende:

[..]
Goede band, die lopen ook in de vijftig inmiddels? _O_
Bijna en midden 60'ers zelfs. Gitarist Vernon Reid is uit 1958.
Maar daar merk je niet veel van op het podium…
SPOILER: Front row foto
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:07:06 #234
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211551212
quote:
Vanaf vandaag voet van het gaspedaal: 30 km per uur in bijna de hele stad

Sinds afgelopen nacht heeft Amsterdam er ruim 4500 borden bij met een rode cirkel om het getal '30' heen. De verkeersborden stonden er al even, maar tot vandaag nog afgeplakt met grote stickers. Die zijn er vannacht allemaal afgetrokken.
Bron: https://www.at5.nl/artike(...)n-bijna-de-hele-stad

Zag de stickerverwijderaars gisteravond vanaf laddertjes de borden, die er al weken stonden, 'onthullen'.
30 Kilometer per uur, waar gaat het over? 8)7
Ik calculeer de nodige bekeuringen wel in…
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:09:41 #235
217702 Lonaa
Honger!
pi_211551220
Ja, wakker. Leef nog.

We werden met ons team van werk 3e in de pubquiz woensdag. Boven verwachting. :')

Gisteren was prutsdag en vandaag is dat ook. Wel leuke prutsdagen want wat klusklusjes met zn twee. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 8 december 2023 @ 08:09:44 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211551221
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zag de stickerverwijderaars gisteravond vanaf laddertjes de borden, die er al weken stonden, 'onthullen'.
Moet altijd denken aan een stukje van Bert Visscher die wordt aangehouden "onder de 80 slaat ie af"
En z'n vriendin met de legendarische woorden "sneu geeeeeeeeld" _O-
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:10:55 #237
43653 sigme
Veraan
pi_211551226
Goedemorgen!

Het is hier weer wit! Gelukkig was ik toch al niet van plan naar kantoor te gaan vandaag.

De sneeuw van dinsdag (op deze foto) was nog niet eens helemaal weg, gister.
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:17:39 #238
217702 Lonaa
Honger!
pi_211551250
Even door topic gescrold, baan voor tele!!!! Gaaf!!! En knuffel voor Blues.
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:48:22 #239
111414 Vanyel
pi_211551408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Ja, wakker. Leef nog.

We werden met ons team van werk 3e in de pubquiz woensdag. Boven verwachting. :')

Gisteren was prutsdag en vandaag is dat ook. Wel leuke prutsdagen want wat klusklusjes met zn twee. :7
Kezer
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:49:21 #240
217702 Lonaa
Honger!
pi_211551416
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kezer
Wat
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:50:07 #241
111414 Vanyel
pi_211551422
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wat
Klinkt alsof je vooral horizontaal gaat klussen.
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:58:07 #242
217702 Lonaa
Honger!
pi_211551484
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Klinkt alsof je vooral horizontaal gaat klussen.
Hehehe. Had ik het toch goed begrepen.

Ook, maar niet uitsluitend.
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:00:02 #243
399750 Tele6
pi_211551508
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:00:14 #244
111414 Vanyel
pi_211551512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Hehehe. Had ik het toch goed begrepen.

Ook, maar niet uitsluitend.
Succes daarmee *)
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:00:38 #245
399750 Tele6
pi_211551515
Ik heb niet lekker geslapen. Het was ook een veel te opwindende dag gister :')
Vandaag m'n vaders verjaardag vieren.

Wordt het vandaag nog licht buiten?
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:25:51 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_211551719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:00 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa *G*
Misschien mag ie zelfs al wel een eigen letter in de sc. :7
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:26:48 #247
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211551723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Misschien mag ie zelfs al wel een eigen letter in de sc. :7
DOE ES FF RUSTIG JA!
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:27:01 #248
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211551726
WIJ ZIJN HIER NOG HELEMAAL NIET AAN TOE
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:28:33 #249
399750 Tele6
pi_211551735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIJ ZIJN HIER NOG HELEMAAL NIET AAN TOE
SPREEK VOOR JEZELF IK BEN HIER WEL AAN TOE
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:28:58 #250
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211551739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
IK STIEKEM OOK WEL :D
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:29:28 #251
399750 Tele6
pi_211551742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
is dit een heel erg anglicisme eigenlijk? :')
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:29:41 #252
8136 Blues
pi_211551746
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 06:39 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh.

Hoe zou de patiënt de nacht hebben doorstaan?
Moggu
Als je g bedoeld dan was het een vreselijke nacht.
Heeft nu ook nog een maagsonde erbij want liters maagzuur kwam omhoog😭 Heel erg pijnlijk allemaal als je zo'n grote buik OK hebt gehad en je boert iets op wat niet weg kan + misselijkheid en enorm zweten.
Zo klote voor m ;(
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:30:25 #253
399750 Tele6
pi_211551748
och g ;( ;(
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:30:26 #254
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211551749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Moggu
Als je g bedoeld dan was het een vreselijke nacht.
Heeft nu ook nog een neussonde erbij want liters maagzuur kwam omhoog😭 Heel erg pijnlijk allemaal als je zo grote buik OK hebt gehad en je boert iets op wat niet weg kan + misselijkheid.
Zo klote voor m ;(
God hij/jullie krijgen ook wel echt de hele strontemmer voor de kiezen he :(
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:31:47 #255
8136 Blues
pi_211551767
Ik heb hier ff een potje zitten janken toen ik de foto zag die de vpk had genomen van hem en de zak vol maagzuur😱😭
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:36:26 #256
43653 sigme
Veraan
pi_211551819
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:31 schreef Blues het volgende:
Ik heb hier ff een potje zitten janken toen ik de foto zag die de vpk had genomen van hem en de zak vol maagzuur😱😭
:* :*
gvd
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:36:41 #257
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211551823
quote:
-O-
Het is gewoon even kut nu (sorry @AnneX) en dat mag/moet je natuurlijk uiten.
Emoties opkroppen levert niks op.

Maar we gaan gewoon allemaal verder met duimen... :*
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:43:11 #258
490744 Jeroboam
pi_211551872
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik voorzie ook 1 grote boel ergernis, van de mensen die zich er wel aan willen houden en van de mensen die willen doorkarren. 30 slaat nergens op maar er zal wel een beleidsmaker bedacht hebben dat het een paar verkeersdoden per jaar scheelt.
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:44:13 #259
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_211551887
quote:
:* :*
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:48:58 #260
490744 Jeroboam
pi_211551953
quote:
Sterkte!
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:52:12 #261
217702 Lonaa
Honger!
pi_211551989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
DOE ES FF RUSTIG JA!
Ja hallo, het is de situatie die je wist dat zou komen.

Wij wel in ieder geval. :')
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:52:25 #262
217702 Lonaa
Honger!
pi_211551992
Oh shit Blues. ;(
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:54:31 #263
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211552007
quote:
Lekker doorspoelen, kan er maar weer uit zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik neigde geloof ik meer naar een selectie letterloze snackjes op rotatie, maar het leven is wat je gebeurt als je andere plannen voor een ander maakt, ditdat.
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:58:05 #264
1861 Tally
Ho!
pi_211552041
quote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:00:10 #265
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211552059
Och @Blues en G wat een afschuwelijke ellendige situatie is dit :*
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:11:20 #266
217702 Lonaa
Honger!
pi_211552185
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Lekker doorspoelen, kan er maar weer uit zijn.
[..]
Ik neigde geloof ik meer naar een selectie letterloze snackjes op rotatie, maar het leven is wat je gebeurt als je andere plannen voor een ander maakt, ditdat.
Mja mja. Zo vlot zat dit ook niet in de verwachting en wat de toekomst brengt weet niemand maar echte verrassing is dit niet.

Belangrijkste is denk ik dat het heul leuk is. :7
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:18:38 #267
111414 Vanyel
pi_211552328
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wij weten hier duidelijk niet genoeg van :(
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:19:50 #268
111414 Vanyel
pi_211552342
:(
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ja tell me about it.
Al jaren oud aan het worden met mijn allereerste rebound :'(
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:20:26 #269
111414 Vanyel
pi_211552351
Zak maagzuur -O-
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:20:36 #270
111414 Vanyel
pi_211552353
50 kilo op de buik *O*
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:24:36 #271
217702 Lonaa
Honger!
pi_211552409
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij weten hier duidelijk niet genoeg van :(
Alle vragen mogen gesteld.
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:28:51 #272
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211552452
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ja tell me about it.
Pick je ook eens lekker tacky iemand op op een fuifje :( :( :(
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:30:19 #273
111414 Vanyel
pi_211552471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Alle vragen mogen gesteld.
Ja A tot Z verhaal graag.
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:31:08 #274
111414 Vanyel
pi_211552479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Pick je ook eens lekker tacky iemand op op een fuifje :( :( :(
Jaaa :{

Ik wilde alleen mijn geknakte ego een boostje geven.
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:40:44 #275
20291 DancingPhoebe
/care
pi_211552583
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jaaa :{

Ik wilde alleen mijn geknakte ego een boostje geven.
Leve is wat je gebeurt, ditdat
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:56:26 #276
217702 Lonaa
Honger!
pi_211552769
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja A tot Z verhaal graag.
Is lang verhaal man. Veel ook. Wel goed verhaal bij vlagen en vrij veel "oi" :')
  vrijdag 8 december 2023 @ 10:56:54 #277
217702 Lonaa
Honger!
pi_211552773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Leve is wat je gebeurt, ditdat
Maar echt.
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:01:58 #278
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_211552846
quote:
Je noemt het vlaai dus je vloekt niet O+ En feestvlaai *O*
Lijkt mij wel erg zoet, ik heb pas de appel variant geprobeerd. Maar kruisbes blijft het bes(t) :+

Tevens ben ik mild want gisteren op het werk kreeg ik rijstevlaai met slagroom en ‘s avonds bij de jarige pappa een stuk Martinusvlaai*

*Ook bekend in de taartvorm. Is nog lekkerder want schuimgebak op deegbodem :9~
Maar vlaaibodem plus chocolade mousse plus kersen in diverse vormen plus chocoladevlokken… ik trek er de neus niet voor op :9
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:02:22 #279
478383 Tuindier
pi_211552853
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ja tell me about it.
Check. Hier ook. Had nog wel wat plannen voor meer casual experimenten maar hij was te leuk.
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:04:01 #280
327387 vlindertje89
pi_211552868
Ach @Blues :'( :*

@Tele6 baas!! 11-2 is echt hartstikke mooi, goed geregeld! Je haalt me al bijna in :P
Als je vragen hebt over keuzemodel en hoe dat werkt/wat daar voordelen van zijn, stuur gerust een dm/pm he! En wat betreft uren: verschilt enorm per plek maar geen extra uren willen is sowieso niet raar! Veel mensen doen het wel, maar dat is ook omdat bij fulltime je 38u hebt, dus gemiddeld 7.6 uur per dag, en de meesten werken dan toch 8u, dus dan wel je die extra vakantie uren er ook wel voor. Ik doe het ook, heb 0.9fte en dat is 34.2, maar dat vind ik ook een raar getal dus ik maak gewoon 36. Maar als ik 36 zou hebben volgens contract, zou ik het ook niet doen!

@Lonaa *O* ^O^

Vlak voor de nacht at kat wat brokjes, het hapje natvoer dat ik hem aanbood en dronk hij wat tonijnvocht. Om 6u at ie gewoon de brokjes uit de automaat en om 9u kreeg ik zelfs een klaaglijke miauw toen ik niet snel genoeg was met het natvoer. Grapjas :+ . Vandaag proberen met 2x ipv 3x extra pijnstilling. Er zit nu in de nacht al ruim 10u tussen de extra en eerstvolgende gewone pijnstilling en bijna 11u tot volgende extra pijnstilling, dus dan zou dat overdag ook wel moeten kunnen denk ik (zonder dierenarts stress enzo).

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 08-12-2023 11:09:04 ]
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:05:41 #281
147666 AnneX
pi_211552883
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mja mja. Zo vlot zat dit ook niet in de verwachting en wat de toekomst brengt weet niemand maar echte verrassing is dit niet.

Belangrijkste is denk ik dat het heul leuk is. :7
Dat laatste klinkt wel héél leuk. 😉 *;
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:07:54 #282
147666 AnneX
pi_211552905
Blues écht. Wat een ellende! 😢

Het maakt zo machteloos. Dat stomme lijf moet het zelf opknappen nu.
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:10:44 #283
217702 Lonaa
Honger!
pi_211552931
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat laatste klinkt wel héél leuk. 😉 *;
Zeker. Er wordt as we speak ontbijt voor me gemaakt.
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:12:46 #284
147666 AnneX
pi_211552953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Zeker. Er wordt as we speak ontbijt voor me gemaakt.
En inclusief sporten, a sort of 😇
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:17:46 #285
8136 Blues
pi_211553000
Ik heb mezelf net ziekgemeld op werk.
Nou ja gezegd dat t niet gaat gewoon.
En ik denk dat ik maandag mezelf ook op ziek laat zetten voor de rest vd week.
Geeft nu al wat meer lucht, loop al de hele ochtend steeds te janken.
Het stroomt ff over.
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:18:28 #286
8136 Blues
pi_211553011
Goede berichten over vlinderpoes!
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:19:47 #287
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211553020
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:17 schreef Blues het volgende:
Het stroomt ff over.
Verstandig. Jij en G komen nu eerst.
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:20:04 #288
8136 Blues
pi_211553022
Ga ik zo lekker zennen door een bloemkoolcurry alvast te maken voor vanaaf.
Geïnspireerd door de butterbloemkoolchicken van LHO.
Dit leek me ook erg lekker met zoeken naar een recept.
https://www.dishcover.be/indiase-bloemkoolcurry/
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:25:16 #289
327387 vlindertje89
pi_211553060
quote:
Het stroomt ff over.
Heel goed van je! Het is ook hartstikke heftig, logisch dat je overloopt nu! :*
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:30:09 #290
223828 Phaidra
pi_211553118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:48 schreef Syrena het volgende:

[..]
Yayyyyy! *O* *O* *O*
Semi-collega's!
Benieuwd of bij de UB ook zo'n typische mensen werken als bij ons :7 (leuk typisch hoor).
Elke UB heeft typische mensen :Y. Maar dat maakt juist mijn werk zo leuk. In vergelijking met ICT-contactpersonen van een universiteit zijn UB-contactpersonen zo veel aardiger! O+.(geldt ook voor hogescholen!) Gefeliciteerd Tele! *O*

En Blues, wat een ellende. Veel sterkte :*.

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 08-12-2023 11:47:12 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:31:19 #291
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211553131
quote:
Het stroomt ff over.
Spoilers!
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:41:19 #292
111414 Vanyel
pi_211553222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is lang verhaal man. Veel ook. Wel goed verhaal bij vlagen en vrij veel "oi" :')
Spreek het in?
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:43:27 #293
217702 Lonaa
Honger!
pi_211553242
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Spreek het in?
Rooie oortjes podcast.
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:46:05 #294
47758 LeeHarveyOswald
pi_211553261
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 11:20 schreef Blues het volgende:
Ga ik zo lekker zennen door een bloemkoolcurry alvast te maken voor vanaaf.
Geïnspireerd door de butterbloemkoolchicken van LHO.
Dit leek me ook erg lekker met zoeken naar een recept.
https://www.dishcover.be/indiase-bloemkoolcurry/
Ik had mijn bloemkool 'droog' gedaan (dus niet in saus na de oven) naar dit ziet er ook heel prima uit :) ik zou zelf wel de bloemkool wat langer marineren, en geen knoflook en gember poeder gebruiken maar óf vers óf vers en koken in een klein beetje water en dat water gebruiken. En imho mag de bloemkool best wat donkerder dan in dit recept. Ik deed 260 hete lucht en met een stalen kommetje water, er uit gehaald zodra zwart genoeg.
  vrijdag 8 december 2023 @ 12:30:41 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211553649
ik kom even juichen voor @Tele6 !
en een knuf voor @Blues en g
en van Loon blijf ik maar even af, die krijgt al genoeg ;)

verder weer terug op het nest, INCL leiding die gesprongen is door de kou.. gelukkig in de paarden(schapen) stal , dus vrij weinig last van. (afgezien van de rekening dan :o )

En vandaag eerste dag op m'n nieuwe werkplekje, maandag even monitor hier heen slepen en keyboard aansluiten. helemaal prima! *O* Wel leuk dat ik meteen een kerstkadootje kreeg O+ ik voel mezelf al meteen enrom welkom hier
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:14:23 #296
162145 Yinny
pi_211554045
@Blues groot gelijk dat je even tijd neemt, het is ook veel en veel meer dan verwacht. Een dikke knuffel voor jullie
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:18:06 #297
162145 Yinny
pi_211554079
O, en natuurlijk had ik geen luizen...maar de droom was gewoon levensecht...en de jeuk was het ook...
Maar we zijn nu in het bezit van een luizenkam.

Toen ik ongeveer 7/8 jaar was had ik een keer luizen gehad. Toen woonde ik in Hongkong bij mijn oma. Een oplossing: buzzcut...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2023 @ 13:36:57 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211554263
Bloes :* Knuffel.

Hoop dat ik volgende week weer wat kan delen over 'de Parijse toestanden'... Het is één grote shitzooi.
Deze casus is stiekem ook wel leuk. Het is weer eens wat anders dan een individuele collectant of kaartverkoper.

[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 08-12-2023 13:55:22 ]
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:45:11 #299
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_211554346
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:18 schreef Yinny het volgende:
O, en natuurlijk had ik geen luizen...maar de droom was gewoon levensecht...en de jeuk was het ook...
Maar we zijn nu in het bezit van een luizenkam.

Toen ik ongeveer 7/8 jaar was had ik een keer luizen gehad. Toen woonde ik in Hongkong bij mijn oma. Een oplossing: buzzcut...
_O- Ik had ook jeuk van jouw verhaal
  vrijdag 8 december 2023 @ 15:52:31 #300
147666 AnneX
pi_211555458
De boom staat!
Herhaling: de boom staat.
SPOILER
  vrijdag 8 december 2023 @ 16:20:09 #301
43653 sigme
Veraan
pi_211555714
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 15:52 schreef AnneX het volgende:
De boom staat!
Herhaling: de boom staat.
SPOILER
Biblioboom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')