Ik heb in die categorie nog een paar moonboots klaarstaan. Volgens mij staan er ook nog skischoenen in de schuur.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja, dit schijnt ook de tijd om snowboard(schoenen) te verkopen.
Ik moet aan de bak.
Hoe on topicquote:Op woensdag 6 december 2023 21:26 schreef Tuindier het volgende:
Wij bestelden een boom, een reuzenkornoelje. Hij komt ijs en weder dienende nog voor de kerst.
Zó veel sneeuw?! in het Noorden.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boom gaat de kerst niet halen
Wat gaafquote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Gebeverd?quote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
1-0 voor Bert Beverquote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem neerleggen bij de veroorzaker en die laten oplossenquote:Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Het blijft emmeren met de commissie die ik voorzit bij m'n sportclub. Eén van de leden komt uit het buitenland en kan amper Nederlands. Afgelopen vergadering was de eerste vergadering waar zij bij was en toen hebben we in het Engels vergaderd, wat tot een heleboel gemopper leidde - meerdere leden hebben aangegeven niet meer naar vergaderingen te komen als die in het Engels moeten.
Volgende week vergaderen we weer. Degene die geen Nederlands kan, appte me om te vragen wat het plan is voor komende vergadering. Maar ik kan gewoon geen goede oplossing bedenken.
• We hebben al een probleem met dat er weinig mensen op komen dagen op vergaderingen. Vaak zijn dat mensen die voor de rest wél goed werk doen binnen de commissie dus het zou zonde zijn om ze kwijt te raken als we eisen gaan stellen aan aanwezigheid bij vergaderingen en dat het dan in het Engels moet
• Vergaderen in het Engels en iedereen die dat niet wil is er niet: we kunnen het een keertje proberen maar ik ben bang dat we dan amper mensen overhouden op de vergaderingen. Maar misschien wordt de soep niet zo heet gegeten en valt het in de praktijk mee.
• We zouden een tolk kunnen aanwijzen? Maar ik denk dat de vergaderingen daar ook niet soepeler van gaan lopen
• Laatste optie zou zijn dat de niet-Nederlandse alleen meeschrijft aan de agenda en de notulen naderhand leest en daar haar opmerkingen op geeft, en op die manier bijdraagt zonder bij een vergadering te zijn die ze toch niet verstaat. Maar dan kan ze niet 100% bijdragen en ik vind het te veel op buiten sluiten lijken.
Bedankt, nu voel ik me wat minder schuldig over m'n zojuist verorberde miniletter van 531kc. En driekwart er wel ongeveer 'afgesport' maar dan van tevorenquote:Op woensdag 6 december 2023 20:57 schreef z80 het volgende:
En dat was een plak chocola. Even op de verpakking kijken. Valt mee. Iets over de 1000Kcal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 december 2023 22:26 schreef AnneX het volgende:
Niet voor de poes 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Gebeverde boom!quote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
De veroorzaker als in de niet-Nederlandse?quote:Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Probleem neerleggen bij de veroorzaker en die laten oplossen
Klaar
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De laatste optie lijkt me goed @:tele6. Hoe denkt ze er zelf over, weet je dat? En ze kan toch gewoon aanwezig zijn maar wel vooraf doorgeven dat in het Engels vergaderen eenmalig was
Praktische oplossing, gebruik maken van de live vertaaloptie van Teams (of een andere applicatie), zodat ze ter plekke mee kan lezen/luisteren?quote:Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Het blijft emmeren met de commissie die ik voorzit bij m'n sportclub. Eén van de leden komt uit het buitenland en kan amper Nederlands. Afgelopen vergadering was de eerste vergadering waar zij bij was en toen hebben we in het Engels vergaderd, wat tot een heleboel gemopper leidde - meerdere leden hebben aangegeven niet meer naar vergaderingen te komen als die in het Engels moeten.
Volgende week vergaderen we weer. Degene die geen Nederlands kan, appte me om te vragen wat het plan is voor komende vergadering. Maar ik kan gewoon geen goede oplossing bedenken.
• We hebben al een probleem met dat er weinig mensen op komen dagen op vergaderingen. Vaak zijn dat mensen die voor de rest wél goed werk doen binnen de commissie dus het zou zonde zijn om ze kwijt te raken als we eisen gaan stellen aan aanwezigheid bij vergaderingen en dat het dan in het Engels moet
• Vergaderen in het Engels en iedereen die dat niet wil is er niet: we kunnen het een keertje proberen maar ik ben bang dat we dan amper mensen overhouden op de vergaderingen. Maar misschien wordt de soep niet zo heet gegeten en valt het in de praktijk mee.
• We zouden een tolk kunnen aanwijzen? Maar ik denk dat de vergaderingen daar ook niet soepeler van gaan lopen
• Laatste optie zou zijn dat de niet-Nederlandse alleen meeschrijft aan de agenda en de notulen naderhand leest en daar haar opmerkingen op geeft, en op die manier bijdraagt zonder bij een vergadering te zijn die ze toch niet verstaat. Maar dan kan ze niet 100% bijdragen en ik vind het te veel op buiten sluiten lijken.
Ja ervoor waren er toch geen vraagstukken hierover?quote:Op woensdag 6 december 2023 22:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De veroorzaker als in de niet-Nederlandse?
Je mag aannemen dat zij er zelf ook over nagedacht heeft of over na kan denken.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.
Het stomme is, voordat ze bij de commissie kwam heeft ze me gevraagd of ze als niet-nederlandstalige wel welkom was en toen heb ik gezegd jazeker, want juist goed omdat de club al jaren streeft naar internationalisering. En nu blijkt ze niet zo welkom te zijn als ik dacht.
Ik heb haar nu gevraagd welke van twee opties ze zou willen, agenda en notulen meeschrijven/lezen of aanwezig zijn met iemand die tolkt.
He bah! Hopelijk zakt de jeuk snel genoeg om eerst nog weer even verder te kunnen slapen!quote:Op donderdag 7 december 2023 04:52 schreef Yinny het volgende:
Goed....er waren luizen in klas van kind gemeld...nu had ik een droom waarin ik onder de luizen zat....en nu met jeuk op mijn hoofd klaarwakker op de bank...
Straks maar een luizenkam kopen!
Of het is natuurlijk alleen maar verbeelding...
Maar voorlopig heb ik JEUK! EN slaap...
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)quote:Op donderdag 7 december 2023 08:23 schreef Morgane89 het volgende:
Ik had pijnstillers geslikt waar ik blijkbaar niet zo goed tegen kan. Dus nu heb ik meer pijn dan voordat ik ze slikte
quote:Op donderdag 7 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Hij is om 8 uur opgehaald en heeft kennis gemaakt met de chirurg die nogmaals de verwachtte procedure uit kwam leggen.
Deze dok ken ik goed, is een topper in wat hij doet![]()
Dus ik heb alle vertrouwen in hem!
En ik vind t retespannend tegelijkertijd![]()
Ja, zo werkt t.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:30 schreef yinu het volgende:
![]()
Ja ik kan me voorstellen dat het tegelijk geruststellend en verontrustend is als je het ziekenhuis zo goed kent als jij…
quote:Op donderdag 7 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Hij is om 8 uur opgehaald en heeft kennis gemaakt met de chirurg die nogmaals de verwachtte procedure uit kwam leggen.
Ik wist niet dat Aleve Feminax een NSAID isquote:Op donderdag 7 december 2023 08:30 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)
Fijn dat je de arts kent en vertrouwen in hebt!quote:Op donderdag 7 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Ik heb een paracetamol allergie, ook altijd topquote:Op donderdag 7 december 2023 08:30 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)
Oh, shit zeg! Sterkte…quote:Op donderdag 7 december 2023 08:44 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Aleve Feminax een NSAID isgisteren m'n spiraaltje eruit laten halen en dus een uur van tevoren 2 ingenomen, en 's avonds nog 1 voordat ik naar bed ging. Dat was niet zo'n strak plan.
O jeetje, dat lijkt me heel onhandig! Ik wist niet dat dat bestaat.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een paracetamol allergie, ook altijd top![]()
Oh nee! Wat rot. Hoop dat je niet te vaak pijnstilling nodig hebt…quote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze ovale paracetamol, die krijg ik veel beter weg dan die ronde. Lijken ook iets gladder. Misschien gaan die bij jou ook beter.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.
Gelukkig hoef maar zelden pijnstilling nodig. Laatste keer was drie jaar terug ofzo? Toen ik keihard tegen een deurpost trapte
Ik kauw mijn paracetamol altijd fijn en vind dat veel beter te doen dan zo'n traag bitter plakkerig remspoor via je tong je keel in.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.
Gelukkig hoef maar zelden pijnstilling nodig. Laatste keer was drie jaar terug ofzo? Toen ik keihard tegen een deurpost trapte
Goed om te weten. Heb toen gewoon zetpillen gebruikt.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze ovale paracetamol, die krijg ik veel beter weg dan die ronde. Lijken ook iets gladder. Misschien gaan die bij jou ook beter.
Au, dat klinkt inderdaad pijnlijk
Damn, dat is onpraktisch! Je mag ook geen NSAIDs toch?quote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelcaps geen optie? Zetpillen kan idd ook wel voor veel dingen maar duurt zo lang voordat het werkt heb ik het ideequote:Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig welquote:Op donderdag 7 december 2023 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Damn, dat is onpraktisch! Je mag ook geen NSAIDs toch?
Leuk ding! Hoop dat je m niet zelf in elkaar of op de plek hoefde te zettenquote:Op donderdag 7 december 2023 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
De nieuwe tv kwam en de nieuwe kast, zo blij mee [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte voor g. en @:Blues vandaag
Broek naar beneden, ding er in drukken, broek weer naar boven, handen wassen, klaar.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelcaps geen optie? Zetpillen kan idd ook wel voor veel dingen maar duurt zo lang voordat het werkt heb ik het idee
Plus gedoe
Oh, ik dacht dat dat standaard niet mocht bij een maagverkleining. Beter dat dat wel mag. Direct morfine is ook zo drastisch inderdaadquote:Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Tijdens een zwangerschap mag je die alleen niet dus toen zou ik meteen aan de morfine moeten als er iets was. Heb het toen de keren dat ik anders een pijnstiller had genomen maar uitgezeten gezien ik dat wat heftig vond
Van alle allergieën de minst ingewikkelde hoor, alleen komt weinig voor dus zijn altijd figuren die het niet geloven of die gewoon standaard paracetamol geven. Moet dus altijd even checken als ik ergens ben.
Anesthesioloog heeft er nu code rood op gezet in mijn dossier dus dat geeft automagisch wat rode vlaggen mocht ik opgenomen worden![]()
Zeker nietquote:Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk ding! Hoop dat je m niet zelf in elkaar of op de plek hoefde te zetten
Oh supertofquote:Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Ik heb een kaart voor Lenny Kravitz op 1 juli jongesin de voorverkoop
Goeie plek mét parkeerkaart onder de arena.
Moest toch wachten op telefoontje ziekenhuis en dacht ik ga mezelf dit kado doen![]()
quote:Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Ik heb een kaart voor Lenny Kravitz op 1 juli jongesin de voorverkoop
Goeie plek mét parkeerkaart onder de arena.
Moest toch wachten op telefoontje ziekenhuis en dacht ik ga mezelf dit kado doen![]()
Ja ik snap hoe zetpillen werkenquote:Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Broek naar beneden, ding er in drukken, broek weer naar boven, handen wassen, klaar.
Als ik met die zere poot naar de winkel had moeten strompelen, dat was niet best geweest.
Volgens mij werkte het vrij snel en goed.
Misschien bij een gastric bypass niet, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat standaard niet mocht bij een maagverkleining. Beter dat dat wel mag. Direct morfine is ook zo drastisch inderdaad
Bizar hoe aantrekkelijk die kerel nog steeds is trouwensquote:Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef Blues het volgende:
Ja, mijn 3e concert van 'm.
Vanaf begin al best fan.
En ik ga ook een bandshirt kopen van de tour daar, oude is helemaal versleten
Kom maar op met je 5% extra salaris en mijn eindejaarsuitkering![]()
O jee, succes daarquote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward dus ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
Sjips, ik denk aan jullie...quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward, ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
Sjonge.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward, ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
quote:Je hebt gestemd voor de NPO Radio 2 Top 2000 en dit is jouw stemlijstje:
Kyteman
Sorry
Oasis
Don't Look Back In Anger
Adamski & Seal
Killer
Aerosmith
Dream On
The Beach Boys
God Only Knows
Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton
Can't Hold Us
Michael Jackson
Smooth Criminal
Paolo Nutini
Iron Sky (Albumversie)
Don McLean
American Pie (Albumversie)
George Michael & Queen
Somebody To Love (Live)
Foo Fighters
The Pretender
Santana
Black Magic Woman
Animals
We Gotta get Out Of This Place
Bob Dylan
Hurricane (Albumversie)
Green Day
American Idiot
Freddie Mercury & Montserrat Caballé
Barcelona
Dr. Dre ft. Snoop Dogg
The Next Episode
ABBA
Summer Night City
Nirvana
The Man Who Sold The World (Unplugged)
Propellerheads ft. Shirley Bassey
History Repeating
Red Hot Chili Peppers
Road Trippin'
Beth Hart
Leave The Light On
Fleetwood Mac
Dreams
Massive Attack
Unfinished Sympathy
Dire Straits
Sultans Of Swing
Metallica
Master Of Puppets
2 Unlimited
Get Ready For This
Chef
Chocolate Salty Balls
Tenacious D
Tribute
Eurythmics
Sweet Dreams (Are Made Of This)
Us3
Cantaloop (Flip Fantasia)
Jamiroquai
Virtual Insanity
Lenny Kravitz
Fly Away
Prince
Cream
Faithless
Insomnia (Albumversie)
Chef is ook gewoon echt wel een serieus lekker nummerquote:Op donderdag 7 december 2023 12:28 schreef Morgane89 het volgende:
Oe, jij hebt een goede smaak. Jamiroquai en RHCPOm Chef moest ik erg lachen
Ja die had ik gezien, bedanktquote:Op donderdag 7 december 2023 12:30 schreef MadMaster het volgende:
@:Tele6, had je deze (mogelijk) praktische oplossing nog gezien: MadMaster in CUL / [CUL SC] Met boom ?
Oopsquote:Op donderdag 7 december 2023 12:49 schreef Tele6 het volgende:
Verder was mijn sollicitatiegesprek om 10:00 en om 9:30 kwam ik erachter dat de Teamslink in de mail zo'n automatisch gegenereerde was maar dat er ergens anders in de mail (wat ik in Gmail niet goed kon zien) een locatie stond en 'melden bij portier'. Op 25 min fietsen hiervandaan![]()
![]()
Dus ik erheen geracet, nét op tijd binnengerend. Portier gaf me heel lief een tissue voor m'n bezwete gezicht
Gesprek ging best goed, ik heb inhoudelijk alle vragen prima kunnen beantwoorden (voorzover ik zelf denk natuurlijk) maar ik weet niet of het qua persoonlijkheid matcht -- volgens mij zoeken ze een veel extravertere, zelfverzekerdere persoon. Aan de andere kant, het was een groot verhaal over "verbinden" en "netwerken" en ik heb echt m'n best gedaan om voorbeelden te geven van ervaring die ik daarmee heb. Uiteindelijk hangt het er denk ik vanaf wat de andere kandidaten doen. Ze hebben er nog drie.
Dat blijkt uit niks wat je schrijft. Er blijkt uit dat er een taalbarrière is. Ik vind het helemaal niet zo'n gekke boodschap dat ze welkom is én de voertaal bij jullie club Nederlands is. Die dingen sluiten elkaar niet uit.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.
Het stomme is, voordat ze bij de commissie kwam heeft ze me gevraagd of ze als niet-nederlandstalige wel welkom was en toen heb ik gezegd jazeker, want juist goed omdat de club al jaren streeft naar internationalisering. En nu blijkt ze niet zo welkom te zijn als ik dacht.
Ik heb haar nu gevraagd welke van twee opties ze zou willen, agenda en notulen meeschrijven/lezen of aanwezig zijn met iemand die tolkt.
Overal wel wcs tegenwoordig tochquote:Op donderdag 7 december 2023 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik snap hoe zetpillen werken
Pil in je bakkes jassen met slok water is dus toch stuk makkelijker, en overal mogelijk. Ok, in theorie is overal een pil in je kontgat duwen ook mogelijk maar toch vaak anders gewaardeerd
Goedzo, gefeliciteerd. Wat heeft je toekomstige werkgever toch een gelukquote:Op donderdag 7 december 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
En ik ga dus iets van 800 euro bruto meer verdienen dan nu![]()
Zo veel nieuwe hardloopschoenen
Of sokkenadventskalendersquote:Op donderdag 7 december 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
quote:
Supertof, gefeliciteerd!quote:
je hebt een dmquote:Op donderdag 7 december 2023 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Supertof, gefeliciteerd!![]()
Wat voor baan is het eigenlijk, ik heb dat ergens gemist..
Haha ik vind het lastig om het cryptisch/algemeen te houden.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:48 schreef Morgane89 het volgende:
Als je het een beetje cryptisch/algemeen houdt kan men je vast niet traceren @:Tele6
Ebooks op de plank zettenquote:Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ik vind het lastig om het cryptisch/algemeen te houden.
Maar goed, @:Memento-Mori ik ga bij de universiteitsbibliotheek werken maar dan het digitale gedeelte ervan
800 Euro, dat is fors.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
Nou had ik nog m'n salaris in m'n hoofd van toen ik bij huidige werkgever aangenomen werd en daar is inmiddels een CAO-wijziging overheen gegaan dus inmiddels scheelt het ongeveer 500 euro ipv ongeveer 800. In vergelijking met m'n teamgenoten verdien ik bij huidige werkgever veelquote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
800 Euro, dat is fors.
Word je bij je huidige werkgever onderbetaald of bij de nieuwe precies juist goed (of over)betaald?
Per half februari. Komende week neemt HR contact met me op voor arbeidsvoorwaardengesprek maar alle arbeidsvoorwaarden stonden al in de vacature of hebben we vandaag al kort over overlegd, dus dat komt wel in orde.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Val meteen binnen in goed nieuws van @:Tele6 wat ging dat snel en wat fijn. Per wanneer?
Prachtige kast @:Memento-mori Is ook echt een kast die in jullie huis past. En heerlijk veel opbergruimte.
Spreekuur vanochtend maar eerder begonnen want we moesten ook eerder weg. In 45 min zo’n 20 mensen geholpen en een kwartier voor sluitingstijd kwam er weer een hele groep binnen, iedere week weer, begin druk, einde druk en tussendoor niets. Daarna hadden we een bijeenkomst van de gemeente voor de vrijwilligers betrokken bij vluchtelingen gevolgd door een lunch. En daarna![]()
![]()
![]()
kon ik mijn fiets ophalen. De reparatie viel ook nog eens onder garantie
Ik ga werken aan beleid voor het digitale gedeelte van de universiteitsbibliotheek. Ik heb in m'n opleiding met een hoop digitale gegevens en computerprogramma's gewerkt die door andere universiteiten of onderzoekers aangeboden werden en dat ging 99% van de tijd erg klunzig, dus ben er enthousiast over dat die dingen allemaal via 1 route zouden kunnen gaan lopen via de bieb. Denk dat het feit dat ik hier Meningen over heb echt geholpen heeft met m'n brief en gesprek. Deze brief heb ik vorige week in een avondje snel-snel nog voor de deadline in elkaar geflanst, en zie wat ik nu hebquote:Op donderdag 7 december 2023 15:29 schreef Karzai het volgende:
Gefeliciteerd tele6!, wat ga je nu doen?
Een fietsquote:Op donderdag 7 december 2023 15:31 schreef Karzai het volgende:
Meer geld uitgegeven dan ik verdiend heb vandaag bij de kringloop.
Een Fiets , 7 ps3 spelletjes en een stripboek.
Gevaarlijk zo,n baan
Gazelle heren fiets met 7 versnellingen. Innergyquote:Op donderdag 7 december 2023 15:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een fiets
Wat voor fiets?
Goede tweedehands fietsen zijn echt topvondsten bij de kringloop
Wat een heerlijke functie voor jequote:Op donderdag 7 december 2023 15:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga werken aan beleid voor het digitale gedeelte van de universiteitsbibliotheek. Ik heb in m'n opleiding met een hoop digitale gegevens en computerprogramma's gewerkt die door andere universiteiten of onderzoekers aangeboden werden en dat ging 99% van de tijd erg klunzig, dus ben er enthousiast over dat die dingen allemaal via 1 route zouden kunnen gaan lopen via de bieb. Denk dat het feit dat ik hier Meningen over heb echt geholpen heeft met m'n brief en gesprek. Deze brief heb ik vorige week in een avondje snel-snel nog voor de deadline in elkaar geflanst, en zie wat ik nu heb
Ik heb dus ook meteen al telefoon gekregen van HR over de voorwaarden, en ze mailt me zometeen met het voorstel zodat ik er over het weekend over na kan denken. Heb aan de telefoon gezegd dat ik een beetje overweldigd was dus even moeite had om te overzien hoe ik het wil doen met uren per week vs vakantiedagen en zo - ik kan 38 u/week werken en 8 weken vakantie, of 36 u/week en 6 weken vakantie, als ik het goed begrijp. Ik denk erover om toch voor de 36 u/week te gaan omdat ik die vrije middag wel nodig heb om te voorkomen dat ik in een vuilnisbelt woonquote:Op donderdag 7 december 2023 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een heerlijke functie voor jeVeelbelovend dat ze zo snel schakelen daar ook.
Meer hardloopschoenen
Yayyyyy!quote:Op donderdag 7 december 2023 14:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ik vind het lastig om het cryptisch/algemeen te houden.
Maar goed, @:Memento-Mori ik ga bij de universiteitsbibliotheek werken maar dan het digitale gedeelte ervan
Ja, goeie. Zou ik voorstellen, kijken of t kan.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gefeliciteerd Tele!
Je kunt ook vragen om 32/40. Eens per 2 weken een vrije dag? Ik vind het altijd zonde om voor een halve dag mijn bed uit te komen.
Wat leuk!!!!!! Heel erg gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op donderdag 7 december 2023 15:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga werken aan beleid voor het digitale gedeelte van de universiteitsbibliotheek. Ik heb in m'n opleiding met een hoop digitale gegevens en computerprogramma's gewerkt die door andere universiteiten of onderzoekers aangeboden werden en dat ging 99% van de tijd erg klunzig, dus ben er enthousiast over dat die dingen allemaal via 1 route zouden kunnen gaan lopen via de bieb. Denk dat het feit dat ik hier Meningen over heb echt geholpen heeft met m'n brief en gesprek. Deze brief heb ik vorige week in een avondje snel-snel nog voor de deadline in elkaar geflanst, en zie wat ik nu heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst: wat goeeed!! Klinkt ook echt als een goede matchquote:Op donderdag 7 december 2023 16:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb dus ook meteen al telefoon gekregen van HR over de voorwaarden, en ze mailt me zometeen met het voorstel zodat ik er over het weekend over na kan denken. Heb aan de telefoon gezegd dat ik een beetje overweldigd was dus even moeite had om te overzien hoe ik het wil doen met uren per week vs vakantiedagen en zo - ik kan 38 u/week werken en 8 weken vakantie, of 36 u/week en 6 weken vakantie, als ik het goed begrijp. Ik denk erover om toch voor de 36 u/week te gaan omdat ik die vrije middag wel nodig heb om te voorkomen dat ik in een vuilnisbelt woon
Ja dat is het plan idd! Dat heb ik de afgelopen 2 jaar ook gedaan. Al heb ik ook wel eens twee halve woensdagen gewerkt - komt me eigenlijk ook best prima uit omdat ik een vriendin heb wonen naast m'n werkplek en dan kan ik na een ochtendje werken daarheen - voelt als een hele vrije dag terwijl ik toch de ochtend heb gewerktquote:Op donderdag 7 december 2023 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gefeliciteerd Tele!
Je kunt ook vragen om 32/40. Eens per 2 weken een vrije dag? Ik vind het altijd zonde om voor een halve dag mijn bed uit te komen.
Wat zijn DI uren?quote:Op donderdag 7 december 2023 16:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, goeie. Zou ik voorstellen, kijken of t kan.
Ik werk 32, contract is 28.8. Velen vakantiedagen.
Hebben ze ook DI-uren?
Duurzame inzetbaarheid. Maar volgens mij typisch iets van hbo-cao. Extra uren vrij naar rato dienstverbandquote:
Ik denk ook wel dat het een goede match is. Wel spannend want het is qua verantwoordelijkheid en zelfstandigheid echt een stap.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Eerst: wat goeeed!! Klinkt ook echt als een goede match![]()
![]()
Welke cao is het? Universiteiten? En 1fte?
@:Blues jeetje wat een bericht. Ik duim voor een voorspoedig herstel, en dat er dan even (relatieve) rust mag komen op medisch vlak. Het is nogal wat. Sterkte aan jullie beide
quote:Op donderdag 7 december 2023 16:55 schreef Blues het volgende:
Flinke operatie dus, hopen dat het allemaal goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Wow.quote:
Ik zie hier iig niks staan van DI.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Duurzame inzetbaarheid. Maar volgens mij typisch iets van hbo-cao. Extra uren vrij naar rato dienstverbandnog meer vrij
Zes weken zomervakantie ftw.
De andere drie zijn vanochtend ook op eerste gesprek geweest hoorquote:Op donderdag 7 december 2023 17:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow.
De andere drie(?) hoefden iet eens meer te komen!
Van Harte!🎉
Komt neer op 36u... Dan kun je ook elke week n dag vrij jaquote:Op donderdag 7 december 2023 16:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gefeliciteerd Tele!
Wow! Gefeliciteerd!quote:
En ik ga gewoon zometeen weerquote:Op donderdag 7 december 2023 17:37 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues wauw wat een dag![]()
Ik hoop zo dat g goed herstelt van deze operatie en alles op orde blijft daar!
Fijn dat je gauw naar 'm toe kon
Natuurlijk ben je kapot!quote:Op donderdag 7 december 2023 18:17 schreef Blues het volgende:
[..]
En ik ga gewoon zometeen weer![]()
En morgen paar uurtjes thuiswerken ipv op de poli tot bezoekuur.
Ben kapot
Tis lastig goed te voelen waar m'n eigen grenzen liggen als je al zolang in een soort sneltrein zit.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je kapot!
Als werken er niet in zit dan hebben ze maar pech daar![]()
Maar misschien geeft het je juist wat rust om te kunnen thuiswerken. Doe wat goed voelt he
Als je 38 neemt kun je ze ook elke week opnemen, maar ben je flexibeler met die uren. Tenminste zo doen ze dat bij ons.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb dus ook meteen al telefoon gekregen van HR over de voorwaarden, en ze mailt me zometeen met het voorstel zodat ik er over het weekend over na kan denken. Heb aan de telefoon gezegd dat ik een beetje overweldigd was dus even moeite had om te overzien hoe ik het wil doen met uren per week vs vakantiedagen en zo - ik kan 38 u/week werken en 8 weken vakantie, of 36 u/week en 6 weken vakantie, als ik het goed begrijp. Ik denk erover om toch voor de 36 u/week te gaan omdat ik die vrije middag wel nodig heb om te voorkomen dat ik in een vuilnisbelt woon
Gefeliciteerd.quote:
Ik ga ff de HR webpagina nalezen en een lijstje met vragen opstellen voor de HR mevrouw denk ik. Ik kan haar morgenochtend of maandag bellen met alle vragen die ik maar hebquote:Op donderdag 7 december 2023 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je 38 neemt kun je ze ook elke week opnemen, maar ben je flexibeler met die uren. Tenminste zo doen ze dat bij ons.
Ik ben tester. Zonder inefficiënte collega's had ik niks te doenquote:Op donderdag 7 december 2023 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn collega's zijn dan ook wel allemaal tragisch inefficient.
Nice!!quote:Op donderdag 7 december 2023 17:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het een goede match is. Wel spannend want het is qua verantwoordelijkheid en zelfstandigheid echt een stap.
CAO universiteiten, 0,95 FTE (de HR mevrouw had haar rekenmachine erg nodig)
Ik had eerder vanochtend met de onderste tree zitten rekenen en dan zou ik er ca 500 bruto op vooruitgaan maar ze hebben de 2e tree voorgesteld en dan is het ca 700 bruto
J.? Bij een ander bedrijf of bij het huidige?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt ook een nieuwe baan overwogen. 4x9 Zou echt geweldig zijn.
Mm toch weer zorgen.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Kat ging steeds beter, steeds iets meer beweging in staartje. Even dierenarts geweest om te laten kijken nog en afbouwschema meegekregen om te kijken of we de extra pijnstilling kunnen afbouwen voordat ik twee nachtjes weg ben. Ik was daar rond de tijd dat hij weer pijnstilling moest krijgen, dus had het meegenomen, leek me makkelijker samen even te doen dan dat ik hem thuis na dierenarts moest proberen weer vast te pakken. Ik gaf aan dat ik het steeds op tandvlees smeerde omdat eerste keer bij wang hij probeerde meteen alles eruit te werken/door te slikken, maar ze spoot toch in wang. Hij zat wel heel stil, dus ze kon wel goed even wrijven daarna. Maar nu twijfel ik toch of het wel goed is opgenomen, want hij was bij natvoer geven thuis stuk minder enthousiast weer dan afgelopen dagen (maar heeft zn normale avondeten wel gegeten), en nu wil hij helemaal niks eten (afgelopen dagen kwam ie gewoon meteen aanlopen als ik brokje gooide, nu ruikt ie even als ik voor zn neus hou en wil niks. Ook geen natvoer). Ik heb net even mini beetje extra gegeven (zit nog lang niet aan max dosis), hopelijk gaat dat zo werken. Hij heeft ook bijna alleen maar op dezelfde plek gezeten sinds we terug waren om 16:20
Heb nu bijna spijt dat ik niet toch gewoon zelf heb gedaan, want dan zou ik weten of het door pijnstilling niet goed opgenomen komt of iets anders..
Opzich heeft ie vanavond nog gegeten dus over het eten zelf maak ik me niet zo'n zorgen, maar sinds pijnstilling spuitje op donderdag had ie steeds gewoon goede eetlust dus die verandering vind ik wat minder fijn.
/Liefdagboek
@:Kaatje1 ha toevallig, ik zie je vraag nu pas nadat ik postte
Ik stap komende maart (weer) over, enorme toffe kans dus ik dacht 'fuck it, ik doe het gewoon'quote:Op donderdag 7 december 2023 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is de tijd om van baan te wisselen, grijp naar de sterren! Ik ben in Maart overgestapt, heb mijn droombaan.
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stap komende maart (weer) over, enorme toffe kans dus ik dacht 'fuck it, ik doe het gewoon'![]()
Elfquote:Op donderdag 7 december 2023 19:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nice!!waar ben je ingeschaald? 10 of 11?
Ahh, ja bij 0,95 is het inderdaad 36u zonder compensatieuren. En met die verantwoordelijkheden komt het vast helemaal goed
Bespreek of je de ene week 4 dagen, de andere week 5 dagen kan. Zoveel beter dan altijd 5 dagen, waarvan 1 halve per week moeten werken.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Geniet ervan!quote:Op donderdag 7 december 2023 20:37 schreef Tele6 het volgende:
M'n moeder heeft me op een gebakje getrakteerd, als in m'n vader gesommeerd me geld over te maken voor een gebakje van de patisserie. Nu zit ik met een mini kersenvlaaitje voor m'n neus met meringue erop. Vast vloeken in de @:Cat-astrophe kerk, maar ik vind het wel lekker
Lekker sterk kopje Lapsang Souchong erbij, a.k.a. asbak aldus @MadMasterquote:Op donderdag 7 december 2023 20:37 schreef Tele6 het volgende:
M'n moeder heeft me op een gebakje getrakteerd, als in m'n vader gesommeerd me geld over te maken voor een gebakje van de patisserie. Nu zit ik met een mini kersenvlaaitje voor m'n neus met meringue erop. Vast vloeken in de @:Cat-astrophe kerk, maar ik vind het wel lekker
Dat 9de uur doe je toch niet zoveel, dat is inclusief tas in- en uitpakken, koffie halen, poepen, roddelen, inloggen, lunch pakken etcquote:Op donderdag 7 december 2023 20:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik vond 4×9 ook verschrikkelijk want 8 uur op een dag werken is eigenlijk al veel, 9 voelt echt als nog veeeel meer.
Nu lekker 32 uur.
Ja momenteel zit ik meestal langer op kantoor dan mijn 4x9 collega's -- zij komen om 7:30 en ik om 8:00 maar die eerste 30 min drinken ze koffie wat ik thuis doequote:Op donderdag 7 december 2023 20:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat 9de uur doe je toch niet zoveel, dat is inclusief tas in/ en uitpakken, koffie halen, poepen, roddelen, inloggen, lunch pakken etc
Ligt aan je werkzaamhedenquote:Op donderdag 7 december 2023 20:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat 9de uur doe je toch niet zoveel, dat is inclusief tas in- en uitpakken, koffie halen, poepen, roddelen, inloggen, lunch pakken etc
Koffie drink je thuis.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja momenteel zit ik meestal langer op kantoor dan mijn 4x9 collega's -- zij komen om 7:30 en ik om 8:00 maar die eerste 30 min drinken ze koffie wat ik thuis doe![]()
Zou ik eigenlijk ook niet thuis moeten doen. Maar m'n koffie is thuis lekkerder.
Hmm. Investeren in een to go thermosbeker voor de laatste maandjes hier en luisteren naar het advies van @:Molo om de teugels wat te laten vieren.
Zoek een werkgever waar ze wel lekkere koffie voor je maken, ze bestaan echt.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Koffie drink je thuis.
Op het werk drink je een donkere vloeistof waar als je geluk hebt wat cafeïne in zit.
Vergeten te vragen bij m'n sollicitatiegesprekquote:Op donderdag 7 december 2023 20:49 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zoek een werkgever waar ze wel lekkere koffie voor je maken, ze bestaan echt.
Maar dat is normaal je 8ste uur.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat 9de uur doe je toch niet zoveel, dat is inclusief tas in- en uitpakken, koffie halen, poepen, roddelen, inloggen, lunch pakken etc
Noteer voor morgen voor de HR damequote:Op donderdag 7 december 2023 20:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vergeten te vragen bij m'n sollicitatiegesprek
Maaswater.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Koffie drink je thuis.
Op het werk drink je een donkere vloeistof waar als je geluk hebt wat cafeïne in zit.
Bij een ander bedrijf. Het huidige bedrijf heeft geen doorgroeimogelijkheden helaas. Het nieuwe bedrijf is een stuk groter. Daar heeft hij ook meer verantwoordelijkheid. En het scheelt een uur reistijd en een berg geld.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
J.? Bij een ander bedrijf of bij het huidige?
Dat is liefquote:Op donderdag 7 december 2023 20:37 schreef Tele6 het volgende:
Aaah…ook eens goede berichten.👍🏼 in de sc.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij een ander bedrijf. Het huidige bedrijf heeft geen doorgroeimogelijkheden helaas. Het nieuwe bedrijf is een stuk groter. Daar heeft hij ook meer verantwoordelijkheid. En het scheelt een uur reistijd en een berg geld.
Hij zit nu goed maar wel onder zijn niveau. Die 8 uur per dag houdt hij met twee vingers in de neus vol. Hij heeft 18 jaar elke dag 12 uur of meer gewerkt.
Ho, hij moet eerst nog de stap durven nemen om te gaan solliciterenquote:Op donderdag 7 december 2023 21:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aaah…ook eens goede berichten.👍🏼 in de sc.
Klinkt als een hele verbetering!
Feli aan J en jou.🎄
Ja, vind ik ook!quote:
Dat zou dan een goede stap zijn. Niet nu gelijk weer 18 jaar blijven hangen in wat ie doet omdat ie dat doetquote:Op donderdag 7 december 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij een ander bedrijf. Het huidige bedrijf heeft geen doorgroeimogelijkheden helaas. Het nieuwe bedrijf is een stuk groter. Daar heeft hij ook meer verantwoordelijkheid. En het scheelt een uur reistijd en een berg geld.
Hij zit nu goed maar wel onder zijn niveau. Die 8 uur per dag houdt hij met twee vingers in de neus vol. Hij heeft 18 jaar elke dag 12 uur of meer gewerkt.
Precies datquote:Op donderdag 7 december 2023 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zou dan een goede stap zijn. Niet nu gelijk weer 18 jaar blijven hangen in wat ie doet omdat ie dat doet
Hybride is ook wel echt belangrijk. Op locatie werken is heel uiteenlopend per dag, maar zelden echt meer dan 7 uur. Regelmatig hele dag thuis en geregeld rond de 4 uur.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:10 schreef gcjoel het volgende:
Ik vond 4×9 ook verschrikkelijk want 8 uur op een dag werken is eigenlijk al veel, 9 voelt echt als nog veeeel meer.
Nu lekker 32 uur.
Ik heb nog erg weinig vragen bedacht eigenlijk. Behalve de koffie danquote:Op donderdag 7 december 2023 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook!
Hoe is het met jouw lijst met vragen voor HR? Wat een rollercoaster ineens zeg
Heb je verplicht op te nemen vakantiedagen? Dat is hier een harde nee, verplicht vrij met zomer ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nog erg weinig vragen bedacht eigenlijk. Behalve de koffie dan
Ik had het met B over de vakantiedagen en werktijden, en ik ben er wel over uit dat ik 32/40 wil en niet meer werken voor meer vakantiedagen. Want zes weken is al een hoop. Maar op de site staat overal dat het standaard is om alle weken 40 uur te werken voor meer vakantiedagen. Dus ik weet nu niet of ik een heel raar idee heb hiermee. Maar eigenlijk ben ik wel gehecht aan m'n ene vrije dag in de 2 weken. Dus ik denk dat ik het maar gewoon probeer, en als ik erg uit de toon val zien we het dan wel?
Ik vind trede 2 eigenlijk heel redelijk want afgelopen 2 jaar heb ik inderdaad trede 0 en trede 1 gedaan. Dus weet niet zo goed waar ik verder nog wat van moet vinden
Verder is er nog een Keuzemodel waarbij je salaris kan uitruilen voor thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding, sportabonnementen, een fiets, etc. Dat is bij m'n huidige werk ook en daar heb ik nooit wat van begrepen en ook geen enkel idee hoe veel geld ik kwijtgelopen ben
Een stuk of drie? Bijvoorbeeld "24 december als dit op een maandag valt" en "de vrijdag na Hemelvaart" en "2 januari als dit op een vrijdag valt" en "de middag van vierdaagse-vrijdag" hahaquote:Op donderdag 7 december 2023 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je verplicht op te nemen vakantiedagen? Dat is hier een harde nee, verplicht vrij met zomer ofzo.
Oh dear. Dat bedrijf hier in de buurt is vast vrij met carnaval bedenk ik nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JanOnderwater Een beagle? Serieus? Of hebben jullie daar ervaring mee?
Altijd aan de lijn.
Dat zijn vaak de standaard brugdagen. Koningsdag hoort daar ook bij, en volgens mij ook rondom 5 mei 1x per 5 jaar. Alles cao afhankelijkquote:Op donderdag 7 december 2023 21:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een stuk of drie? Bijvoorbeeld "24 december als dit op een maandag valt" en "de vrijdag na Hemelvaart" en "2 januari als dit op een vrijdag valt" en "de middag van vierdaagse-vrijdag" haha
Oh, dat is prima inderdaadquote:Op donderdag 7 december 2023 21:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een stuk of drie? Bijvoorbeeld "24 december als dit op een maandag valt" en "de vrijdag na Hemelvaart" en "2 januari als dit op een vrijdag valt" en "de middag van vierdaagse-vrijdag" haha
Het is dan totaal geen doen om op je werk te komen dus de hele boel gaat dicht. Mijn huidige werk geeft je de helft en de andere helft moet je zelf opnemen, kan me nu (na het vanavond doorgelezen te hebben) alweer niet meer herinneren hoe het bij nieuwe baan zitquote:Op donderdag 7 december 2023 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, dat is prima inderdaad![]()
Met de vierdaagse is natuurlijk het ding bij jullie in de omgeving. Nooit bij stilgestaan.
Ik ga dat niet meer doen.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het is de tijd om van baan te wisselen, grijp naar de sterren! Ik ben in Maart overgestapt, heb mijn droombaan.
Lange dagen maar dan 3 dagen vrijquote:Op donderdag 7 december 2023 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt ook een nieuwe baan overwogen. 4x9 Zou echt geweldig zijn.
[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 07-12-2023 22:47:33 ]
Hopen op een betere nacht dan de afgelopen tijd, voor ons beiden.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:41 schreef AnneX het volgende:
Een beetje opgelucht slapen @:Blues ? na vandaag. 💤
Wat fijn dat we zulke kundige medici in Nederland hebbenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Hopen op een betere nacht dan de afgelopen tijd, voor ons beiden.
Opgelucht dat het achter de rug is, bezorgd over wat komen gaat.. hopen op geen complicaties. Tuurlijk moet ik positief zijn/blijven/worden maar dat zit voor nu nog niet helemaal goed in mijn systeem.
Ik heb het OK verslag zitten lezen en man man man wat ben ik trots en blij met chirurg dat die dit mogelijk heeft kunnen makenZo knap
Ik duim voor jullie, en fijn dat de topzorg die we hebben in Nederland zo goed ingezet is bij golfer. Nu goed herstellenquote:Op donderdag 7 december 2023 22:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Hopen op een betere nacht dan de afgelopen tijd, voor ons beiden.
Opgelucht dat het achter de rug is, bezorgd over wat komen gaat.. hopen op geen complicaties. Tuurlijk moet ik positief zijn/blijven/worden maar dat zit voor nu nog niet helemaal goed in mijn systeem.
Ik heb het OK verslag zitten lezen en man man man wat ben ik trots en blij met chirurg dat die dit mogelijk heeft kunnen makenZo knap
Lekkere punk hoor ditquote:Op donderdag 7 december 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Old rockers never die…
[ afbeelding ]
Nee, bewust niet aangeschaft wegens de datum die bij nader inzien, agenda technisch, niet uitkwam…quote:Op donderdag 7 december 2023 23:40 schreef Blues het volgende:
Lekker Madmaster.![]()
Heb je nog kaarten voor LK kunnen kopen?
Goede band, die lopen ook in de vijftig inmiddels?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Old rockers never die…
[ afbeelding ]
Bijna en midden 60'ers zelfs. Gitarist Vernon Reid is uit 1958.quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goede band, die lopen ook in de vijftig inmiddels?
SPOILER: Front row fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: https://www.at5.nl/artike(...)n-bijna-de-hele-stadquote:Vanaf vandaag voet van het gaspedaal: 30 km per uur in bijna de hele stad
Sinds afgelopen nacht heeft Amsterdam er ruim 4500 borden bij met een rode cirkel om het getal '30' heen. De verkeersborden stonden er al even, maar tot vandaag nog afgeplakt met grote stickers. Die zijn er vannacht allemaal afgetrokken.
Moet altijd denken aan een stukje van Bert Visscher die wordt aangehouden "onder de 80 slaat ie af"quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bron: https://www.at5.nl/artike(...)n-bijna-de-hele-stad
Zag de stickerverwijderaars gisteravond vanaf laddertjes de borden, die er al weken stonden, 'onthullen'.
30 Kilometer per uur, waar gaat het over?
Ik calculeer de nodige bekeuringen wel in…
Kezerquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Ja, wakker. Leef nog.
We werden met ons team van werk 3e in de pubquiz woensdag. Boven verwachting.
Gisteren was prutsdag en vandaag is dat ook. Wel leuke prutsdagen want wat klusklusjes met zn twee.
Klinkt alsof je vooral horizontaal gaat klussen.quote:
Hehehe. Had ik het toch goed begrepen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je vooral horizontaal gaat klussen.
Succes daarmeequote:Op vrijdag 8 december 2023 08:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehe. Had ik het toch goed begrepen.
Ook, maar niet uitsluitend.
DOE ES FF RUSTIG JA!quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien mag ie zelfs al wel een eigen letter in de sc.
SPREEK VOOR JEZELF IK BEN HIER WEL AAN TOEquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIJ ZIJN HIER NOG HELEMAAL NIET AAN TOE
IK STIEKEM OOK WELquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
SPREEK VOOR JEZELF IK BEN HIER WEL AAN TOE
is dit een heel erg anglicisme eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
SPREEK VOOR JEZELF IK BEN HIER WEL AAN TOE
Mogguquote:Op vrijdag 8 december 2023 06:39 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh.
Hoe zou de patiënt de nacht hebben doorstaan?
God hij/jullie krijgen ook wel echt de hele strontemmer voor de kiezen hequote:Op vrijdag 8 december 2023 09:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Moggu
Als je g bedoeld dan was het een vreselijke nacht.
Heeft nu ook nog een neussonde erbij want liters maagzuur kwam omhoog😭 Heel erg pijnlijk allemaal als je zo grote buik OK hebt gehad en je boert iets op wat niet weg kan + misselijkheid.
Zo klote voor m
quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:31 schreef Blues het volgende:
Ik heb hier ff een potje zitten janken toen ik de foto zag die de vpk had genomen van hem en de zak vol maagzuur😱😭
Ik heb hier ff een potje zitten janken toen ik de foto zag die de vpk had genomen van hem en de zak vol maagzuur😱😭
Ik voorzie ook 1 grote boel ergernis, van de mensen die zich er wel aan willen houden en van de mensen die willen doorkarren. 30 slaat nergens op maar er zal wel een beleidsmaker bedacht hebben dat het een paar verkeersdoden per jaar scheelt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bron: https://www.at5.nl/artike(...)n-bijna-de-hele-stad
Zag de stickerverwijderaars gisteravond vanaf laddertjes de borden, die er al weken stonden, 'onthullen'.
30 Kilometer per uur, waar gaat het over?
Ik calculeer de nodige bekeuringen wel in…
Sterkte!quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:31 schreef Blues het volgende:
Ja hallo, het is de situatie die je wist dat zou komen.quote:
Lekker doorspoelen, kan er maar weer uit zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:31 schreef Blues het volgende:
Ik neigde geloof ik meer naar een selectie letterloze snackjes op rotatie, maar het leven is wat je gebeurt als je andere plannen voor een ander maakt, ditdat.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hallo, het is de situatie die je wist dat zou komen.
Wij wel in ieder geval.
Mja mja. Zo vlot zat dit ook niet in de verwachting en wat de toekomst brengt weet niemand maar echte verrassing is dit niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lekker doorspoelen, kan er maar weer uit zijn.
[..]
Ik neigde geloof ik meer naar een selectie letterloze snackjes op rotatie, maar het leven is wat je gebeurt als je andere plannen voor een ander maakt, ditdat.
Wij weten hier duidelijk niet genoeg vanquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hallo, het is de situatie die je wist dat zou komen.
Wij wel in ieder geval.
God ja tell me about it.quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik neigde geloof ik meer naar een selectie letterloze snackjes op rotatie, maar het leven is wat je gebeurt als je andere plannen voor een ander maakt, ditdat.
Alle vragen mogen gesteld.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij weten hier duidelijk niet genoeg van
Pick je ook eens lekker tacky iemand op op een fuifjequote:Op vrijdag 8 december 2023 10:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ja tell me about it.
Al jaren oud aan het worden met mijn allereerste rebound
Ja A tot Z verhaal graag.quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pick je ook eens lekker tacky iemand op op een fuifje![]()
![]()
Leve is wat je gebeurt, ditdatquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik wilde alleen mijn geknakte ego een boostje geven.
Is lang verhaal man. Veel ook. Wel goed verhaal bij vlagen en vrij veel "oi"quote:
Maar echt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Leve is wat je gebeurt, ditdat
Je noemt het vlaai dus je vloekt nietquote:Op donderdag 7 december 2023 20:37 schreef Tele6 het volgende:
Check. Hier ook. Had nog wel wat plannen voor meer casual experimenten maar hij was te leuk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ja tell me about it.
Al jaren oud aan het worden met mijn allereerste rebound
Dat laatste klinkt wel héél leuk. 😉quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja mja. Zo vlot zat dit ook niet in de verwachting en wat de toekomst brengt weet niemand maar echte verrassing is dit niet.
Belangrijkste is denk ik dat het heul leuk is.
En inclusief sporten, a sort of 😇quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. Er wordt as we speak ontbijt voor me gemaakt.
Verstandig. Jij en G komen nu eerst.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:17 schreef Blues het volgende:
Ik heb mezelf net ziekgemeld op werk.
Nou ja gezegd dat t niet gaat gewoon.
En ik denk dat ik maandag mezelf ook op ziek laat zetten voor de rest vd week.
Geeft nu al wat meer lucht, loop al de hele ochtend steeds te janken.
Het stroomt ff over.
Heel goed van je! Het is ook hartstikke heftig, logisch dat je overloopt nu!quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:17 schreef Blues het volgende:
Het stroomt ff over.
Elke UB heeft typische mensenquote:Op donderdag 7 december 2023 16:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yayyyyy!![]()
![]()
![]()
Semi-collega's!
Benieuwd of bij de UB ook zo'n typische mensen werken als bij ons(leuk typisch hoor).
quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:17 schreef Blues het volgende:
Het stroomt ff over.
Spreek het in?quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is lang verhaal man. Veel ook. Wel goed verhaal bij vlagen en vrij veel "oi"
Ik had mijn bloemkool 'droog' gedaan (dus niet in saus na de oven) naar dit ziet er ook heel prima uitquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:20 schreef Blues het volgende:
Ga ik zo lekker zennen door een bloemkoolcurry alvast te maken voor vanaaf.
Geïnspireerd door de butterbloemkoolchicken van LHO.
Dit leek me ook erg lekker met zoeken naar een recept.
https://www.dishcover.be/indiase-bloemkoolcurry/
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:18 schreef Yinny het volgende:
O, en natuurlijk had ik geen luizen...maar de droom was gewoon levensecht...en de jeuk was het ook...
Maar we zijn nu in het bezit van een luizenkam.
Toen ik ongeveer 7/8 jaar was had ik een keer luizen gehad. Toen woonde ik in Hongkong bij mijn oma. Een oplossing: buzzcut...
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:52 schreef AnneX het volgende:
De boom staat!
Herhaling: de boom staat.Biblioboom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |