abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211538786

[ Bericht 97% gewijzigd door Tele6 op 06-12-2023 20:30:51 ]
pi_211538818
Oogt meer als met punt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211538987
Bomen O+

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 18:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh ja, dit schijnt ook de tijd om snowboard(schoenen) te verkopen.
Ik moet aan de bak.
Ik heb in die categorie nog een paar moonboots klaarstaan. Volgens mij staan er ook nog skischoenen in de schuur.

Morgen worden de groene vloerplaten (voor onder laminaat) opgehaald. Toch weer 15 euro.
Spoilers!
  woensdag 6 december 2023 @ 20:57:59 #4
63722 z80
I fink you freaky
pi_211539161
En dat was een plak chocola. Even op de verpakking kijken. Valt mee. Iets over de 1000Kcal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211539411
Wij bestelden een boom, een reuzenkornoelje. Hij komt ijs en weder dienende nog voor de kerst.
pi_211539510
Het blijft emmeren met de commissie die ik voorzit bij m'n sportclub. Eén van de leden komt uit het buitenland en kan amper Nederlands. Afgelopen vergadering was de eerste vergadering waar zij bij was en toen hebben we in het Engels vergaderd, wat tot een heleboel gemopper leidde - meerdere leden hebben aangegeven niet meer naar vergaderingen te komen als die in het Engels moeten.

Volgende week vergaderen we weer. Degene die geen Nederlands kan, appte me om te vragen wat het plan is voor komende vergadering. Maar ik kan gewoon geen goede oplossing bedenken.

• We hebben al een probleem met dat er weinig mensen op komen dagen op vergaderingen. Vaak zijn dat mensen die voor de rest wél goed werk doen binnen de commissie dus het zou zonde zijn om ze kwijt te raken als we eisen gaan stellen aan aanwezigheid bij vergaderingen en dat het dan in het Engels moet
• Vergaderen in het Engels en iedereen die dat niet wil is er niet: we kunnen het een keertje proberen maar ik ben bang dat we dan amper mensen overhouden op de vergaderingen. Maar misschien wordt de soep niet zo heet gegeten en valt het in de praktijk mee.
• We zouden een tolk kunnen aanwijzen? Maar ik denk dat de vergaderingen daar ook niet soepeler van gaan lopen
• Laatste optie zou zijn dat de niet-Nederlandse alleen meeschrijft aan de agenda en de notulen naderhand leest en daar haar opmerkingen op geeft, en op die manier bijdraagt zonder bij een vergadering te zijn die ze toch niet verstaat. Maar dan kan ze niet 100% bijdragen en ik vind het te veel op buiten sluiten lijken.
pi_211539517
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 21:26 schreef Tuindier het volgende:
Wij bestelden een boom, een reuzenkornoelje. Hij komt ijs en weder dienende nog voor de kerst.
Hoe on topic _O_
Spoilers!
pi_211539554

Deze boom gaat de kerst niet halen :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211540016
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zó veel sneeuw?! in het Noorden.

Hier alleen wat autoruit schrapen bij - 0,5 o
Allemaal kerstdeunen in mijn hoofd sinds het zingen vanavond. 🎶 🎄
Verder gaar.

Wat een dilemma, Tele6
De laatste optie lijkt mij het best uitvallen voor de cie. ~:)
pi_211540034
quote:
[ afbeelding ]
Wat gaaf O+
Spoilers!
  woensdag 6 december 2023 @ 22:19:36 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 6 december 2023 @ 22:21:41 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211540060
quote:
[ afbeelding ]
1-0 voor Bert Bever

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 06-12-2023 22:32:26 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 6 december 2023 @ 22:22:11 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211540077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Het blijft emmeren met de commissie die ik voorzit bij m'n sportclub. Eén van de leden komt uit het buitenland en kan amper Nederlands. Afgelopen vergadering was de eerste vergadering waar zij bij was en toen hebben we in het Engels vergaderd, wat tot een heleboel gemopper leidde - meerdere leden hebben aangegeven niet meer naar vergaderingen te komen als die in het Engels moeten.

Volgende week vergaderen we weer. Degene die geen Nederlands kan, appte me om te vragen wat het plan is voor komende vergadering. Maar ik kan gewoon geen goede oplossing bedenken.

• We hebben al een probleem met dat er weinig mensen op komen dagen op vergaderingen. Vaak zijn dat mensen die voor de rest wél goed werk doen binnen de commissie dus het zou zonde zijn om ze kwijt te raken als we eisen gaan stellen aan aanwezigheid bij vergaderingen en dat het dan in het Engels moet
• Vergaderen in het Engels en iedereen die dat niet wil is er niet: we kunnen het een keertje proberen maar ik ben bang dat we dan amper mensen overhouden op de vergaderingen. Maar misschien wordt de soep niet zo heet gegeten en valt het in de praktijk mee.
• We zouden een tolk kunnen aanwijzen? Maar ik denk dat de vergaderingen daar ook niet soepeler van gaan lopen
• Laatste optie zou zijn dat de niet-Nederlandse alleen meeschrijft aan de agenda en de notulen naderhand leest en daar haar opmerkingen op geeft, en op die manier bijdraagt zonder bij een vergadering te zijn die ze toch niet verstaat. Maar dan kan ze niet 100% bijdragen en ik vind het te veel op buiten sluiten lijken.
Probleem neerleggen bij de veroorzaker en die laten oplossen

Klaar *O*
pi_211540083
De laatste optie lijkt me goed @tele6. Hoe denkt ze er zelf over, weet je dat? En ze kan toch gewoon aanwezig zijn maar wel vooraf doorgeven dat in het Engels vergaderen eenmalig was
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 december 2023 @ 22:25:46 #15
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211540128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:57 schreef z80 het volgende:
En dat was een plak chocola. Even op de verpakking kijken. Valt mee. Iets over de 1000Kcal.
Bedankt, nu voel ik me wat minder schuldig over m'n zojuist verorberde miniletter van 531kc. En driekwart er wel ongeveer 'afgesport' maar dan van tevoren :+
pi_211540134
Niet voor de poes 😉
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211540156
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 22:26 schreef AnneX het volgende:
Niet voor de poes 😉
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_211540186
quote:
[ afbeelding ]
Gebeverde boom! _O_
pi_211540373
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Probleem neerleggen bij de veroorzaker en die laten oplossen

Klaar *O*
De veroorzaker als in de niet-Nederlandse?
pi_211540396
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De laatste optie lijkt me goed @:tele6. Hoe denkt ze er zelf over, weet je dat? En ze kan toch gewoon aanwezig zijn maar wel vooraf doorgeven dat in het Engels vergaderen eenmalig was
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.

Het stomme is, voordat ze bij de commissie kwam heeft ze me gevraagd of ze als niet-nederlandstalige wel welkom was en toen heb ik gezegd jazeker, want juist goed omdat de club al jaren streeft naar internationalisering. En nu blijkt ze niet zo welkom te zijn als ik dacht.

Ik heb haar nu gevraagd welke van twee opties ze zou willen, agenda en notulen meeschrijven/lezen of aanwezig zijn met iemand die tolkt.
  woensdag 6 december 2023 @ 23:09:54 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211540454
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef Tele6 het volgende:

Praktische oplossing, gebruik maken van de live vertaaloptie van Teams (of een andere applicatie), zodat ze ter plekke mee kan lezen/luisteren?
Ik heb ook veel te maken met Polen, Bulgaren e.d. die geen Nederlands spreken/verstaan én collega's die de Engelse taal niet goed beheersen en op die manier lossen we regelmatig de taalbarrières op.
  woensdag 6 december 2023 @ 23:39:04 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211540573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 22:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De veroorzaker als in de niet-Nederlandse?
Ja ervoor waren er toch geen vraagstukken hierover?

Gewoon vragen hoe hij/zij het voor zich ziet in de aansluiting en meedraaien met Nederlands groepje
  woensdag 6 december 2023 @ 23:40:25 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211540581
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.

Het stomme is, voordat ze bij de commissie kwam heeft ze me gevraagd of ze als niet-nederlandstalige wel welkom was en toen heb ik gezegd jazeker, want juist goed omdat de club al jaren streeft naar internationalisering. En nu blijkt ze niet zo welkom te zijn als ik dacht.

Ik heb haar nu gevraagd welke van twee opties ze zou willen, agenda en notulen meeschrijven/lezen of aanwezig zijn met iemand die tolkt.
Je mag aannemen dat zij er zelf ook over nagedacht heeft of over na kan denken.
Je neemt het nu van haar over en dat mag natuurlijk, maar hoeft niet
pi_211541018
Goed....er waren luizen in klas van kind gemeld...nu had ik een droom waarin ik onder de luizen zat....en nu met jeuk op mijn hoofd klaarwakker op de bank...
Straks maar een luizenkam kopen!

Of het is natuurlijk alleen maar verbeelding...

Maar voorlopig heb ik JEUK! EN slaap...
pi_211541042
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 04:52 schreef Yinny het volgende:
Goed....er waren luizen in klas van kind gemeld...nu had ik een droom waarin ik onder de luizen zat....en nu met jeuk op mijn hoofd klaarwakker op de bank...
Straks maar een luizenkam kopen!

Of het is natuurlijk alleen maar verbeelding...

Maar voorlopig heb ik JEUK! EN slaap...
He bah! Hopelijk zakt de jeuk snel genoeg om eerst nog weer even verder te kunnen slapen!
  donderdag 7 december 2023 @ 05:39:02 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211541047
Wakker…

Vandaag waarschijnlijk weer symbolisch jongleren met 40 ballen tegelijk. Oftewel, alles opvangen wat door alle zieke collega’s achter is gelaten.
Vanavond staat er een concert van Living Colour op het programma, eens kijken of we dat gaan redden…

c_/ c_/ c_/ c_/ c_/
pi_211541117
Ochtend!

Extra vroeg naar werk ivm afspraak, dan vlaai eten, dan daadwerkelijk wat werken, tussendoor kerstpakketten ontvangen voor de hele club en naar huis via een collega die zelf slecht van huis kan en wat ict gedoe heeft. Ik voorzie veel thee c_/

Vanavond naar verjaardag. Gelukkig woont de jarige in het centrum en is het koopavond, kan ik nog snel kadootjes kopen obv de last minute geuite kado wensen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211541182
Goedemorgen, ondanks de vroege wekker zit ik nog aan het ontbijt. De activeringsenergie wordt steeds groter.
pi_211541261
Goedemorgen!

Even een blommetje tussen de bomen door. Speciaal voor @Blues en g. Succes vandaag!

Ik werk het eerste uur vanuit huis; met katten op schoot en verse echte koffie. Klim ik straks op de fiets naar kantoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211541306
Goedemorgen!
Ik lag van 4-6.30 wakker en doezelde daarna nog een uurtje :Z dat was niet helemaal optimaal.
Zo katten eten geven, huisarts, kat pijnstilling geven, online werkafspraak, PT en dan rest van de middag nog wat nakijkwerk.
  donderdag 7 december 2023 @ 07:52:22 #31
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 08:08:37 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211541369
Hmmm, dat werd tijd
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211541373
Mogge!
Succes @Blues en @golfer , duimen zijn aan het werk
pi_211541419
Goedemorgen! Ik werd wakker en voelde me weer levend O+

Rusthartslag is ook weer terug van 100+ naar onder de 50. ^O^

Straks om 10:00 sollicitatiegesprek via Teams. Dus na m'n ontbijt dat nog voorbereiden en dan hopen dat ik er om 10:00 nog steeds fris bij zit *G*

Succes @Blues en g, ik duim mee *;
  donderdag 7 december 2023 @ 08:23:06 #35
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211541428
Ik had pijnstillers geslikt waar ik blijkbaar niet zo goed tegen kan. Dus nu heb ik meer pijn dan voordat ik ze slikte :')
pi_211541435
Ach wat een pech @Morgane89 ;(
pi_211541443
Goedemorgen. Ik zit te wachten op de monteur die glasvezel aan komt sluiten. Dat is toch altijd een beetje onrustig, het gevoel dat ik niet weg kan (terwijl ik niet echt ergens heen moet). En vanochtend om kwart voor 7 stond er al een enorme vrachtwagen stationair te draaien 3 huizen verderop. Kennelijk wordt er daar een kozijn van een pui geleverd. Maar het dreunde zo dat ik toen maar ben opgestaan en ik zit dus sindsdien al klaar met de radio aan ;( maar ik zie dat ik niet de enige ben met een relatief vroege ochtend!

Ik duim ook voor een geslaagde operatie van golfer! En voor een goed gesprek van Tele!
pi_211541455
Hij is om 8 uur opgehaald en heeft kennis gemaakt met de chirurg die nogmaals de verwachtte procedure uit kwam leggen.
Deze dok ken ik goed, is een topper in wat hij doet _O_
Dus ik heb alle vertrouwen in hem!

En ik vind t retespannend tegelijkertijd :X :{
pi_211541458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:23 schreef Morgane89 het volgende:
Ik had pijnstillers geslikt waar ik blijkbaar niet zo goed tegen kan. Dus nu heb ik meer pijn dan voordat ik ze slikte :')
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)
pi_211541465
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Hij is om 8 uur opgehaald en heeft kennis gemaakt met de chirurg die nogmaals de verwachtte procedure uit kwam leggen.

:*

Ja ik kan me voorstellen dat het tegelijk geruststellend en verontrustend is als je het ziekenhuis zo goed kent als jij…
pi_211541467
Duim, duim, duim voor @Blues en golfer

@Morgane89 o, nee, hopelijk heb je iets waardoor de pijn wel minder wordt ipv meer

@Tele6 toi, toi, toi met je sollicitatie! Fijn dat je je beter voelt

@sigme brrrrrrr, een hele frisse neus is dat

@vlindertje89 slechte slaap boks
Liever niet te vaak....

@Cat-astrophe drukke dag weer voor de boeg! Succes!

@MadMaster koffie ze!

@Tuindier go, go, go! Je kan het!

Ik heb kind naar school gebracht en nu fhf kerstpakketten inpakken. Dan kan ik die vandaag wegbrengen, ben benieuwd wat de ontvangers ervan vinden
pi_211541471
Sterkte Morgan, heel veel succes tele en luizen, yinny :B

Ik ga maar eens uit bed en douchen.
Wachten op telefoon uit zkh en op de combiketel reparateur. Steeds foutmeldingen en in de kou zitten }:|
pi_211541506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:30 schreef yinu het volgende:

Ja ik kan me voorstellen dat het tegelijk geruststellend en verontrustend is als je het ziekenhuis zo goed kent als jij…
Ja, zo werkt t.

Overigens ging ik op tijd en doodmoe naar bed om vervolgens tot half 4 of zo wakker te liggen |:(
En voor 7 uur alweer wakker want wilde nog ff contact met g.
Ergens vandaag maar een dutje inplannen :P
pi_211541536
quote:

:S___D
  donderdag 7 december 2023 @ 08:44:50 #45
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211541557
quote:

[..]
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)
Ik wist niet dat Aleve Feminax een NSAID is :D gisteren m'n spiraaltje eruit laten halen en dus een uur van tevoren 2 ingenomen, en 's avonds nog 1 voordat ik naar bed ging. Dat was niet zo'n strak plan.
pi_211541605
Succes @Tele6 en balen @Morgane89

Fijn van de goede chirurg. En lezen over luizen geeft al jeuk, brrr
  donderdag 7 december 2023 @ 08:59:05 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211541634
quote:

Fijn dat je de arts kent en vertrouwen in hebt!

En spannend is het ook, moest wel grinniken om woordje retespannend in dit geval. Sorry :P
  donderdag 7 december 2023 @ 08:59:50 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211541641
quote:

[..]
Ik heb een paracetamol allergie, ook altijd top _O_ :D
pi_211541649
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:44 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik wist niet dat Aleve Feminax een NSAID is :D gisteren m'n spiraaltje eruit laten halen en dus een uur van tevoren 2 ingenomen, en 's avonds nog 1 voordat ik naar bed ging. Dat was niet zo'n strak plan.
Oh, shit zeg! Sterkte…
  donderdag 7 december 2023 @ 09:01:58 #50
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211541656
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:

[..]
O jeetje, dat lijkt me heel onhandig! Ik wist niet dat dat bestaat.
pi_211541657
quote:

[..]
Oh nee! Wat rot. Hoop dat je niet te vaak pijnstilling nodig hebt…
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 09:41:28 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211541892
quote:

[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.

Gelukkig hoef maar zelden pijnstilling nodig. Laatste keer was drie jaar terug ofzo? Toen ik keihard tegen een deurpost trapte :')
  donderdag 7 december 2023 @ 09:43:56 #53
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211541911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.

Gelukkig hoef maar zelden pijnstilling nodig. Laatste keer was drie jaar terug ofzo? Toen ik keihard tegen een deurpost trapte :')
Bij kruidvat hebben ze ovale paracetamol, die krijg ik veel beter weg dan die ronde. Lijken ook iets gladder. Misschien gaan die bij jou ook beter.
Au, dat klinkt inderdaad pijnlijk :X
pi_211542009
quote:

[..]

Ik kauw mijn paracetamol altijd fijn en vind dat veel beter te doen dan zo'n traag bitter plakkerig remspoor via je tong je keel in.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 10:00:46 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211542071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Bij kruidvat hebben ze ovale paracetamol, die krijg ik veel beter weg dan die ronde. Lijken ook iets gladder. Misschien gaan die bij jou ook beter.
Au, dat klinkt inderdaad pijnlijk :X
Goed om te weten. Heb toen gewoon zetpillen gebruikt.
pi_211542079
Hier geen vroege morgen. 10+ uur geslapen :{

Ik duim zo voor golfer. En ook voor Tele want die functie in de bib klinkt echt heel geinig.
Spoilers!
pi_211542095
Hier ook altijd ovale paracetamol van een eigen merk. Vroeger handenvol geld uitgegeven aan de gladde tabletten van merk paracetamol maar dat is gelukkig niet meer nodig.
Spoilers!
pi_211542107
quote:

[..]
Damn, dat is onpraktisch! Je mag ook geen NSAIDs toch?
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 10:14:35 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542198
quote:

[..]

Gelcaps geen optie? Zetpillen kan idd ook wel voor veel dingen maar duurt zo lang voordat het werkt heb ik het idee

Plus gedoe
pi_211542230
De nieuwe tv kwam en de nieuwe kast, zo blij mee

O+

Sterkte voor g. en @Blues vandaag :*
  donderdag 7 december 2023 @ 10:18:08 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542238
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Damn, dat is onpraktisch! Je mag ook geen NSAIDs toch?
Gelukkig wel :Y

Tijdens een zwangerschap mag je die alleen niet dus toen zou ik meteen aan de morfine moeten als er iets was. Heb het toen de keren dat ik anders een pijnstiller had genomen maar uitgezeten gezien ik dat wat heftig vond

Van alle allergieën de minst ingewikkelde hoor, alleen komt weinig voor dus zijn altijd figuren die het niet geloven of die gewoon standaard paracetamol geven. Moet dus altijd even checken als ik ergens ben.
Anesthesioloog heeft er nu code rood op gezet in mijn dossier dus dat geeft automagisch wat rode vlaggen mocht ik opgenomen worden _O_ O+
  donderdag 7 december 2023 @ 10:18:34 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
De nieuwe tv kwam en de nieuwe kast, zo blij mee [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+

Sterkte voor g. en @:Blues vandaag :*
Leuk ding! Hoop dat je m niet zelf in elkaar of op de plek hoefde te zetten
  donderdag 7 december 2023 @ 10:19:14 #63
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211542249
Wat een gave kast! Prachtige kleur O+
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 10:20:01 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211542260
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Gelcaps geen optie? Zetpillen kan idd ook wel voor veel dingen maar duurt zo lang voordat het werkt heb ik het idee

Plus gedoe
Broek naar beneden, ding er in drukken, broek weer naar boven, handen wassen, klaar.

Als ik met die zere poot naar de winkel had moeten strompelen, dat was niet best geweest.

Volgens mij werkte het vrij snel en goed.
pi_211542266
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Gelukkig wel :Y

Tijdens een zwangerschap mag je die alleen niet dus toen zou ik meteen aan de morfine moeten als er iets was. Heb het toen de keren dat ik anders een pijnstiller had genomen maar uitgezeten gezien ik dat wat heftig vond

Van alle allergieën de minst ingewikkelde hoor, alleen komt weinig voor dus zijn altijd figuren die het niet geloven of die gewoon standaard paracetamol geven. Moet dus altijd even checken als ik ergens ben.
Anesthesioloog heeft er nu code rood op gezet in mijn dossier dus dat geeft automagisch wat rode vlaggen mocht ik opgenomen worden _O_ O+
Oh, ik dacht dat dat standaard niet mocht bij een maagverkleining. Beter dat dat wel mag. Direct morfine is ook zo drastisch inderdaad :D
Spoilers!
pi_211542288
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Leuk ding! Hoop dat je m niet zelf in elkaar of op de plek hoefde te zetten
Zeker niet 8-) bezorging inc plaatsing op de begane grond was voor 'n paar tientjes, ding is loeizwaar en anders hadden we ook weer iets moeten huren qua bus of aanhanger dus was het heel erg waard :7
pi_211542313
Oh lekkere grote kast Memo ^O^
pi_211542322
Ik heb een kaart voor Lenny Kravitz op 1 juli jonges *G* in de voorverkoop *G*
Goeie plek mét parkeerkaart onder de arena.
Moest toch wachten op telefoontje ziekenhuis en dacht ik ga mezelf dit kado doen _O_ O+
pi_211542342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Moest toch wachten op telefoontje ziekenhuis en dacht ik ga mezelf dit kado doen _O_ O+
Oh supertof *O*
pi_211542350
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
_O_ _O_

Ik dacht nog aan je toen ik van de week las over het concert.
Spoilers!
pi_211542356
Ja, mijn 3e concert van 'm.
Vanaf begin al best fan.
En ik ga ook een bandshirt kopen van de tour daar, oude is helemaal versleten :+
Kom maar op met je 5% extra salaris en mijn eindejaarsuitkering *) *)
  donderdag 7 december 2023 @ 10:30:56 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542380
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Broek naar beneden, ding er in drukken, broek weer naar boven, handen wassen, klaar.

Als ik met die zere poot naar de winkel had moeten strompelen, dat was niet best geweest.

Volgens mij werkte het vrij snel en goed.
Ja ik snap hoe zetpillen werken :+

Pil in je bakkes jassen met slok water is dus toch stuk makkelijker, en overal mogelijk. Ok, in theorie is overal een pil in je kontgat duwen ook mogelijk maar toch vaak anders gewaardeerd :T
  donderdag 7 december 2023 @ 10:31:52 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542391
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat dat standaard niet mocht bij een maagverkleining. Beter dat dat wel mag. Direct morfine is ook zo drastisch inderdaad :D
Misschien bij een gastric bypass niet, geen idee eigenlijk
Ik heb geen restricties nu iig hierdoor, wel zo makkelijk

Leven is al moeilijk zat jatogggg
  donderdag 7 december 2023 @ 10:32:49 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211542399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef Blues het volgende:
Ja, mijn 3e concert van 'm.
Vanaf begin al best fan.
En ik ga ook een bandshirt kopen van de tour daar, oude is helemaal versleten :+
Kom maar op met je 5% extra salaris en mijn eindejaarsuitkering *) *)
Bizar hoe aantrekkelijk die kerel nog steeds is trouwens

En fijne muziek, goeie ontspanning!
pi_211542902
@derLudolf wij kregen vroeger paracetamol altijd "opgelost" in een paar slokken water. Als je de pil in water doet en het glas wat zwenkt, valt de pil al gauw uit elkaar. Het smaakt wel goor maar qua textuur merk je er eigenlijk niks van. Inmiddels doe ik het niet meer, want ik vind de gore smaak vervelender dan de gore textuur. Maar misschien voor jou evt wel het proberen waard.
pi_211542906
@Blues wat leuk *G*
pi_211542908
Tuurlijk is het retespannend @Blues 😘

Luizen en kasten.
Kasten kun je nooooit genoeg hebben.

Afgelopen zaterdag legde Tele uit, dat hoofdluizen niet overspringen van jas op jas.
Pffft.
Mijn jas hing ik zelden op buitenshuis in bios of restaurant.. Of hield die bij me. >:O
Voortaan wat meer relaxt dus.

Vervelend hoor Yinny.

En Tele succes!
pi_211542921
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward, ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
  donderdag 7 december 2023 @ 11:24:56 #79
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211542925
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward dus ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
O jee, succes daar :*
pi_211542935
quote:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward, ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
Sjips, ik denk aan jullie...
pi_211542939
quote:
Sjonge.

Wij wachten af. Tis ook geen kleinigheidje.
pi_211542984
quote:
pi_211542998
quote:
pi_211543088
quote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_211543425
Het is weer gelukt *O*

quote:
Je hebt gestemd voor de NPO Radio 2 Top 2000 en dit is jouw stemlijstje:

Kyteman
Sorry

Oasis
Don't Look Back In Anger

Adamski & Seal
Killer

Aerosmith
Dream On

The Beach Boys
God Only Knows

Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton
Can't Hold Us

Michael Jackson
Smooth Criminal

Paolo Nutini
Iron Sky (Albumversie)

Don McLean
American Pie (Albumversie)

George Michael & Queen
Somebody To Love (Live)

Foo Fighters
The Pretender

Santana
Black Magic Woman

Animals
We Gotta get Out Of This Place

Bob Dylan
Hurricane (Albumversie)

Green Day
American Idiot

Freddie Mercury & Montserrat Caballé
Barcelona

Dr. Dre ft. Snoop Dogg
The Next Episode

ABBA
Summer Night City

Nirvana
The Man Who Sold The World (Unplugged)

Propellerheads ft. Shirley Bassey
History Repeating

Red Hot Chili Peppers
Road Trippin'

Beth Hart
Leave The Light On

Fleetwood Mac
Dreams

Massive Attack
Unfinished Sympathy

Dire Straits
Sultans Of Swing

Metallica
Master Of Puppets

2 Unlimited
Get Ready For This

Chef
Chocolate Salty Balls

Tenacious D
Tribute

Eurythmics
Sweet Dreams (Are Made Of This)

Us3
Cantaloop (Flip Fantasia)

Jamiroquai
Virtual Insanity

Lenny Kravitz
Fly Away

Prince
Cream

Faithless
Insomnia (Albumversie)
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 12:28:35 #86
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211543468
Oe, jij hebt een goede smaak. Jamiroquai en RHCP O+ Om Chef moest ik erg lachen :D
pi_211543475
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:28 schreef Morgane89 het volgende:
Oe, jij hebt een goede smaak. Jamiroquai en RHCP O+ Om Chef moest ik erg lachen :D
Chef is ook gewoon echt wel een serieus lekker nummer :9
Spoilers!
  donderdag 7 december 2023 @ 12:30:41 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211543517
quote:
pi_211543589
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:30 schreef MadMaster het volgende:
@:Tele6, had je deze (mogelijk) praktische oplossing nog gezien: MadMaster in CUL / [CUL SC] Met boom ?
Ja die had ik gezien, bedankt O+

De niet-Nederlandse is inmiddels akkoord met agenda+notulen meeschrijven/lezen en niet fysiek bij de vergadering aanwezig zijn, ze zei namelijk dat ze een tolk/vertaaloptie niet zag zitten omdat dat toch de vergadering weer lastiger te organiseren maakt en ze wilde niet tot last zijn. (Ze zei ook dat ze best geschrokken was van de verkiezingsuitslagen en de spanning die er kennelijk in de samenleving is over internationalisatie. Ik vind het zo sneu voor haar, want ze komt uit een land waar ze niet zomaar naartoe terug kan. Ja het wordt tijd dat ze Nederlands leert al helemaal als ze hier op lange termijn wil blijven maar aan de andere kant, zal ze hier lang mogen blijven??)
pi_211543623
Verder was mijn sollicitatiegesprek om 10:00 en om 9:30 kwam ik erachter dat de Teamslink in de mail zo'n automatisch gegenereerde was maar dat er ergens anders in de mail (wat ik in Gmail niet goed kon zien) een locatie stond en 'melden bij portier'. Op 25 min fietsen hiervandaan :o :o :o
Dus ik erheen geracet, nét op tijd binnengerend. Portier gaf me heel lief een tissue voor m'n bezwete gezicht _O-
Gesprek ging best goed, ik heb inhoudelijk alle vragen prima kunnen beantwoorden (voorzover ik zelf denk natuurlijk) maar ik weet niet of het qua persoonlijkheid matcht -- volgens mij zoeken ze een veel extravertere, zelfverzekerdere persoon. Aan de andere kant, het was een groot verhaal over "verbinden" en "netwerken" en ik heb echt m'n best gedaan om voorbeelden te geven van ervaring die ik daarmee heb. Uiteindelijk hangt het er denk ik vanaf wat de andere kandidaten doen. Ze hebben er nog drie.
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 13:07:58 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211543740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:49 schreef Tele6 het volgende:
Verder was mijn sollicitatiegesprek om 10:00 en om 9:30 kwam ik erachter dat de Teamslink in de mail zo'n automatisch gegenereerde was maar dat er ergens anders in de mail (wat ik in Gmail niet goed kon zien) een locatie stond en 'melden bij portier'. Op 25 min fietsen hiervandaan :o :o :o
Dus ik erheen geracet, nét op tijd binnengerend. Portier gaf me heel lief een tissue voor m'n bezwete gezicht _O-
Gesprek ging best goed, ik heb inhoudelijk alle vragen prima kunnen beantwoorden (voorzover ik zelf denk natuurlijk) maar ik weet niet of het qua persoonlijkheid matcht -- volgens mij zoeken ze een veel extravertere, zelfverzekerdere persoon. Aan de andere kant, het was een groot verhaal over "verbinden" en "netwerken" en ik heb echt m'n best gedaan om voorbeelden te geven van ervaring die ik daarmee heb. Uiteindelijk hangt het er denk ik vanaf wat de andere kandidaten doen. Ze hebben er nog drie.
Oops :o
pi_211543824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat blijkt uit niks wat je schrijft. Er blijkt uit dat er een taalbarrière is. Ik vind het helemaal niet zo'n gekke boodschap dat ze welkom is én de voertaal bij jullie club Nederlands is. Die dingen sluiten elkaar niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 07-12-2023 13:27:13 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211543876
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja ik snap hoe zetpillen werken :+

Pil in je bakkes jassen met slok water is dus toch stuk makkelijker, en overal mogelijk. Ok, in theorie is overal een pil in je kontgat duwen ook mogelijk maar toch vaak anders gewaardeerd :T
Overal wel wcs tegenwoordig toch
pi_211544116
IK HEB DE BAAN
pi_211544148
Jeetje ik zit helemaal te shaken :')
  donderdag 7 december 2023 @ 14:04:28 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211544161
*O* *O* *O*

Het is je gegund!!!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 december 2023 @ 14:04:47 #98
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211544165
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:03 schreef Tele6 het volgende:
Jeetje ik zit helemaal te shaken :')
*O* *O* *O* Wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd!
pi_211544170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 13:59 schreef Tele6 het volgende:
IK HEB DE BAAN
Woehoe! Gefelicitterd! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_211544184
En ik ga dus iets van 800 euro bruto meer verdienen dan nu _O_

Zo veel nieuwe hardloopschoenen _O_
pi_211544240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
En ik ga dus iets van 800 euro bruto meer verdienen dan nu _O_

Zo veel nieuwe hardloopschoenen _O_
Goedzo, gefeliciteerd. Wat heeft je toekomstige werkgever toch een geluk 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')