Ik heb in die categorie nog een paar moonboots klaarstaan. Volgens mij staan er ook nog skischoenen in de schuur.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja, dit schijnt ook de tijd om snowboard(schoenen) te verkopen.
Ik moet aan de bak.
Hoe on topicquote:Op woensdag 6 december 2023 21:26 schreef Tuindier het volgende:
Wij bestelden een boom, een reuzenkornoelje. Hij komt ijs en weder dienende nog voor de kerst.
Zó veel sneeuw?! in het Noorden.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boom gaat de kerst niet halen
Wat gaafquote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Gebeverd?quote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
1-0 voor Bert Beverquote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem neerleggen bij de veroorzaker en die laten oplossenquote:Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Het blijft emmeren met de commissie die ik voorzit bij m'n sportclub. Eén van de leden komt uit het buitenland en kan amper Nederlands. Afgelopen vergadering was de eerste vergadering waar zij bij was en toen hebben we in het Engels vergaderd, wat tot een heleboel gemopper leidde - meerdere leden hebben aangegeven niet meer naar vergaderingen te komen als die in het Engels moeten.
Volgende week vergaderen we weer. Degene die geen Nederlands kan, appte me om te vragen wat het plan is voor komende vergadering. Maar ik kan gewoon geen goede oplossing bedenken.
• We hebben al een probleem met dat er weinig mensen op komen dagen op vergaderingen. Vaak zijn dat mensen die voor de rest wél goed werk doen binnen de commissie dus het zou zonde zijn om ze kwijt te raken als we eisen gaan stellen aan aanwezigheid bij vergaderingen en dat het dan in het Engels moet
• Vergaderen in het Engels en iedereen die dat niet wil is er niet: we kunnen het een keertje proberen maar ik ben bang dat we dan amper mensen overhouden op de vergaderingen. Maar misschien wordt de soep niet zo heet gegeten en valt het in de praktijk mee.
• We zouden een tolk kunnen aanwijzen? Maar ik denk dat de vergaderingen daar ook niet soepeler van gaan lopen
• Laatste optie zou zijn dat de niet-Nederlandse alleen meeschrijft aan de agenda en de notulen naderhand leest en daar haar opmerkingen op geeft, en op die manier bijdraagt zonder bij een vergadering te zijn die ze toch niet verstaat. Maar dan kan ze niet 100% bijdragen en ik vind het te veel op buiten sluiten lijken.
Bedankt, nu voel ik me wat minder schuldig over m'n zojuist verorberde miniletter van 531kc. En driekwart er wel ongeveer 'afgesport' maar dan van tevorenquote:Op woensdag 6 december 2023 20:57 schreef z80 het volgende:
En dat was een plak chocola. Even op de verpakking kijken. Valt mee. Iets over de 1000Kcal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 december 2023 22:26 schreef AnneX het volgende:
Niet voor de poes 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Gebeverde boom!quote:Op woensdag 6 december 2023 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
De veroorzaker als in de niet-Nederlandse?quote:Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Probleem neerleggen bij de veroorzaker en die laten oplossen
Klaar
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De laatste optie lijkt me goed @:tele6. Hoe denkt ze er zelf over, weet je dat? En ze kan toch gewoon aanwezig zijn maar wel vooraf doorgeven dat in het Engels vergaderen eenmalig was
Praktische oplossing, gebruik maken van de live vertaaloptie van Teams (of een andere applicatie), zodat ze ter plekke mee kan lezen/luisteren?quote:Op woensdag 6 december 2023 21:35 schreef Tele6 het volgende:
Het blijft emmeren met de commissie die ik voorzit bij m'n sportclub. Eén van de leden komt uit het buitenland en kan amper Nederlands. Afgelopen vergadering was de eerste vergadering waar zij bij was en toen hebben we in het Engels vergaderd, wat tot een heleboel gemopper leidde - meerdere leden hebben aangegeven niet meer naar vergaderingen te komen als die in het Engels moeten.
Volgende week vergaderen we weer. Degene die geen Nederlands kan, appte me om te vragen wat het plan is voor komende vergadering. Maar ik kan gewoon geen goede oplossing bedenken.
• We hebben al een probleem met dat er weinig mensen op komen dagen op vergaderingen. Vaak zijn dat mensen die voor de rest wél goed werk doen binnen de commissie dus het zou zonde zijn om ze kwijt te raken als we eisen gaan stellen aan aanwezigheid bij vergaderingen en dat het dan in het Engels moet
• Vergaderen in het Engels en iedereen die dat niet wil is er niet: we kunnen het een keertje proberen maar ik ben bang dat we dan amper mensen overhouden op de vergaderingen. Maar misschien wordt de soep niet zo heet gegeten en valt het in de praktijk mee.
• We zouden een tolk kunnen aanwijzen? Maar ik denk dat de vergaderingen daar ook niet soepeler van gaan lopen
• Laatste optie zou zijn dat de niet-Nederlandse alleen meeschrijft aan de agenda en de notulen naderhand leest en daar haar opmerkingen op geeft, en op die manier bijdraagt zonder bij een vergadering te zijn die ze toch niet verstaat. Maar dan kan ze niet 100% bijdragen en ik vind het te veel op buiten sluiten lijken.
Ja ervoor waren er toch geen vraagstukken hierover?quote:Op woensdag 6 december 2023 22:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De veroorzaker als in de niet-Nederlandse?
Je mag aannemen dat zij er zelf ook over nagedacht heeft of over na kan denken.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.
Het stomme is, voordat ze bij de commissie kwam heeft ze me gevraagd of ze als niet-nederlandstalige wel welkom was en toen heb ik gezegd jazeker, want juist goed omdat de club al jaren streeft naar internationalisering. En nu blijkt ze niet zo welkom te zijn als ik dacht.
Ik heb haar nu gevraagd welke van twee opties ze zou willen, agenda en notulen meeschrijven/lezen of aanwezig zijn met iemand die tolkt.
He bah! Hopelijk zakt de jeuk snel genoeg om eerst nog weer even verder te kunnen slapen!quote:Op donderdag 7 december 2023 04:52 schreef Yinny het volgende:
Goed....er waren luizen in klas van kind gemeld...nu had ik een droom waarin ik onder de luizen zat....en nu met jeuk op mijn hoofd klaarwakker op de bank...
Straks maar een luizenkam kopen!
Of het is natuurlijk alleen maar verbeelding...
Maar voorlopig heb ik JEUK! EN slaap...
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)quote:Op donderdag 7 december 2023 08:23 schreef Morgane89 het volgende:
Ik had pijnstillers geslikt waar ik blijkbaar niet zo goed tegen kan. Dus nu heb ik meer pijn dan voordat ik ze slikte
quote:Op donderdag 7 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Hij is om 8 uur opgehaald en heeft kennis gemaakt met de chirurg die nogmaals de verwachtte procedure uit kwam leggen.
Deze dok ken ik goed, is een topper in wat hij doet![]()
Dus ik heb alle vertrouwen in hem!
En ik vind t retespannend tegelijkertijd![]()
Ja, zo werkt t.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:30 schreef yinu het volgende:
![]()
Ja ik kan me voorstellen dat het tegelijk geruststellend en verontrustend is als je het ziekenhuis zo goed kent als jij…
quote:Op donderdag 7 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Hij is om 8 uur opgehaald en heeft kennis gemaakt met de chirurg die nogmaals de verwachtte procedure uit kwam leggen.
Ik wist niet dat Aleve Feminax een NSAID isquote:Op donderdag 7 december 2023 08:30 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)
Fijn dat je de arts kent en vertrouwen in hebt!quote:Op donderdag 7 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Ik heb een paracetamol allergie, ook altijd topquote:Op donderdag 7 december 2023 08:30 schreef yinu het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg! Ik wist niet dat dit kon. Wel een beetje verontrustend dit. Wat had je geslikt? (Extra interesse als iemand die nogal wat pijnstillers gebruikt)
Oh, shit zeg! Sterkte…quote:Op donderdag 7 december 2023 08:44 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Aleve Feminax een NSAID isgisteren m'n spiraaltje eruit laten halen en dus een uur van tevoren 2 ingenomen, en 's avonds nog 1 voordat ik naar bed ging. Dat was niet zo'n strak plan.
O jeetje, dat lijkt me heel onhandig! Ik wist niet dat dat bestaat.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een paracetamol allergie, ook altijd top![]()
Oh nee! Wat rot. Hoop dat je niet te vaak pijnstilling nodig hebt…quote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze ovale paracetamol, die krijg ik veel beter weg dan die ronde. Lijken ook iets gladder. Misschien gaan die bij jou ook beter.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.
Gelukkig hoef maar zelden pijnstilling nodig. Laatste keer was drie jaar terug ofzo? Toen ik keihard tegen een deurpost trapte
Ik kauw mijn paracetamol altijd fijn en vind dat veel beter te doen dan zo'n traag bitter plakkerig remspoor via je tong je keel in.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen allergie, maar door de structuur/oppervlakte krijg ik ze echt niet weg. De aantal keren dat ik antibiotica had was dat eigenlijk geen probleem.
Gelukkig hoef maar zelden pijnstilling nodig. Laatste keer was drie jaar terug ofzo? Toen ik keihard tegen een deurpost trapte
Goed om te weten. Heb toen gewoon zetpillen gebruikt.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Bij kruidvat hebben ze ovale paracetamol, die krijg ik veel beter weg dan die ronde. Lijken ook iets gladder. Misschien gaan die bij jou ook beter.
Au, dat klinkt inderdaad pijnlijk
Damn, dat is onpraktisch! Je mag ook geen NSAIDs toch?quote:Op donderdag 7 december 2023 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelcaps geen optie? Zetpillen kan idd ook wel voor veel dingen maar duurt zo lang voordat het werkt heb ik het ideequote:Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig welquote:Op donderdag 7 december 2023 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Damn, dat is onpraktisch! Je mag ook geen NSAIDs toch?
Leuk ding! Hoop dat je m niet zelf in elkaar of op de plek hoefde te zettenquote:Op donderdag 7 december 2023 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
De nieuwe tv kwam en de nieuwe kast, zo blij mee [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte voor g. en @:Blues vandaag
Broek naar beneden, ding er in drukken, broek weer naar boven, handen wassen, klaar.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelcaps geen optie? Zetpillen kan idd ook wel voor veel dingen maar duurt zo lang voordat het werkt heb ik het idee
Plus gedoe
Oh, ik dacht dat dat standaard niet mocht bij een maagverkleining. Beter dat dat wel mag. Direct morfine is ook zo drastisch inderdaadquote:Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Tijdens een zwangerschap mag je die alleen niet dus toen zou ik meteen aan de morfine moeten als er iets was. Heb het toen de keren dat ik anders een pijnstiller had genomen maar uitgezeten gezien ik dat wat heftig vond
Van alle allergieën de minst ingewikkelde hoor, alleen komt weinig voor dus zijn altijd figuren die het niet geloven of die gewoon standaard paracetamol geven. Moet dus altijd even checken als ik ergens ben.
Anesthesioloog heeft er nu code rood op gezet in mijn dossier dus dat geeft automagisch wat rode vlaggen mocht ik opgenomen worden![]()
Zeker nietquote:Op donderdag 7 december 2023 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk ding! Hoop dat je m niet zelf in elkaar of op de plek hoefde te zetten
Oh supertofquote:Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Ik heb een kaart voor Lenny Kravitz op 1 juli jongesin de voorverkoop
Goeie plek mét parkeerkaart onder de arena.
Moest toch wachten op telefoontje ziekenhuis en dacht ik ga mezelf dit kado doen![]()
quote:Op donderdag 7 december 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Ik heb een kaart voor Lenny Kravitz op 1 juli jongesin de voorverkoop
Goeie plek mét parkeerkaart onder de arena.
Moest toch wachten op telefoontje ziekenhuis en dacht ik ga mezelf dit kado doen![]()
Ja ik snap hoe zetpillen werkenquote:Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Broek naar beneden, ding er in drukken, broek weer naar boven, handen wassen, klaar.
Als ik met die zere poot naar de winkel had moeten strompelen, dat was niet best geweest.
Volgens mij werkte het vrij snel en goed.
Misschien bij een gastric bypass niet, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 7 december 2023 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat standaard niet mocht bij een maagverkleining. Beter dat dat wel mag. Direct morfine is ook zo drastisch inderdaad
Bizar hoe aantrekkelijk die kerel nog steeds is trouwensquote:Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef Blues het volgende:
Ja, mijn 3e concert van 'm.
Vanaf begin al best fan.
En ik ga ook een bandshirt kopen van de tour daar, oude is helemaal versleten
Kom maar op met je 5% extra salaris en mijn eindejaarsuitkering![]()
O jee, succes daarquote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward dus ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
Sjips, ik denk aan jullie...quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward, ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
Sjonge.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
Ben gebeld door chirurg, later meer, het is iig gecompliceerd verlopen g was verward, ik mag naar de uitslaapkamer van de dok.
quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef Blues het volgende:
quote:Je hebt gestemd voor de NPO Radio 2 Top 2000 en dit is jouw stemlijstje:
Kyteman
Sorry
Oasis
Don't Look Back In Anger
Adamski & Seal
Killer
Aerosmith
Dream On
The Beach Boys
God Only Knows
Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton
Can't Hold Us
Michael Jackson
Smooth Criminal
Paolo Nutini
Iron Sky (Albumversie)
Don McLean
American Pie (Albumversie)
George Michael & Queen
Somebody To Love (Live)
Foo Fighters
The Pretender
Santana
Black Magic Woman
Animals
We Gotta get Out Of This Place
Bob Dylan
Hurricane (Albumversie)
Green Day
American Idiot
Freddie Mercury & Montserrat Caballé
Barcelona
Dr. Dre ft. Snoop Dogg
The Next Episode
ABBA
Summer Night City
Nirvana
The Man Who Sold The World (Unplugged)
Propellerheads ft. Shirley Bassey
History Repeating
Red Hot Chili Peppers
Road Trippin'
Beth Hart
Leave The Light On
Fleetwood Mac
Dreams
Massive Attack
Unfinished Sympathy
Dire Straits
Sultans Of Swing
Metallica
Master Of Puppets
2 Unlimited
Get Ready For This
Chef
Chocolate Salty Balls
Tenacious D
Tribute
Eurythmics
Sweet Dreams (Are Made Of This)
Us3
Cantaloop (Flip Fantasia)
Jamiroquai
Virtual Insanity
Lenny Kravitz
Fly Away
Prince
Cream
Faithless
Insomnia (Albumversie)
Chef is ook gewoon echt wel een serieus lekker nummerquote:Op donderdag 7 december 2023 12:28 schreef Morgane89 het volgende:
Oe, jij hebt een goede smaak. Jamiroquai en RHCPOm Chef moest ik erg lachen
Ja die had ik gezien, bedanktquote:Op donderdag 7 december 2023 12:30 schreef MadMaster het volgende:
@:Tele6, had je deze (mogelijk) praktische oplossing nog gezien: MadMaster in CUL / [CUL SC] Met boom ?
Oopsquote:Op donderdag 7 december 2023 12:49 schreef Tele6 het volgende:
Verder was mijn sollicitatiegesprek om 10:00 en om 9:30 kwam ik erachter dat de Teamslink in de mail zo'n automatisch gegenereerde was maar dat er ergens anders in de mail (wat ik in Gmail niet goed kon zien) een locatie stond en 'melden bij portier'. Op 25 min fietsen hiervandaan![]()
![]()
Dus ik erheen geracet, nét op tijd binnengerend. Portier gaf me heel lief een tissue voor m'n bezwete gezicht
Gesprek ging best goed, ik heb inhoudelijk alle vragen prima kunnen beantwoorden (voorzover ik zelf denk natuurlijk) maar ik weet niet of het qua persoonlijkheid matcht -- volgens mij zoeken ze een veel extravertere, zelfverzekerdere persoon. Aan de andere kant, het was een groot verhaal over "verbinden" en "netwerken" en ik heb echt m'n best gedaan om voorbeelden te geven van ervaring die ik daarmee heb. Uiteindelijk hangt het er denk ik vanaf wat de andere kandidaten doen. Ze hebben er nog drie.
Dat blijkt uit niks wat je schrijft. Er blijkt uit dat er een taalbarrière is. Ik vind het helemaal niet zo'n gekke boodschap dat ze welkom is én de voertaal bij jullie club Nederlands is. Die dingen sluiten elkaar niet uit.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb wel eens bij haar gepolst wat ze ervan vindt maar ze geeft alleen vage beleefde antwoorden.
Het stomme is, voordat ze bij de commissie kwam heeft ze me gevraagd of ze als niet-nederlandstalige wel welkom was en toen heb ik gezegd jazeker, want juist goed omdat de club al jaren streeft naar internationalisering. En nu blijkt ze niet zo welkom te zijn als ik dacht.
Ik heb haar nu gevraagd welke van twee opties ze zou willen, agenda en notulen meeschrijven/lezen of aanwezig zijn met iemand die tolkt.
Overal wel wcs tegenwoordig tochquote:Op donderdag 7 december 2023 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik snap hoe zetpillen werken
Pil in je bakkes jassen met slok water is dus toch stuk makkelijker, en overal mogelijk. Ok, in theorie is overal een pil in je kontgat duwen ook mogelijk maar toch vaak anders gewaardeerd
Goedzo, gefeliciteerd. Wat heeft je toekomstige werkgever toch een gelukquote:Op donderdag 7 december 2023 14:06 schreef Tele6 het volgende:
En ik ga dus iets van 800 euro bruto meer verdienen dan nu![]()
Zo veel nieuwe hardloopschoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |