6 jarige talenten op de toekomst worden harder aangepakt dan deze artsen in opleiding. Snowflakes die straks huilend staan te vertellen dat je terminaal bent.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje hard zijn als je mensen opleidt. Kan me wel voorstellen in ieder geval dat er situaties zijn waarbij studenten niet goed luisteren en weer iets fout doen, terwijl je secuur moet zijn. Neem aan dat hij geen Van Nieuwkerk was, de genoemde dingen klinken niet zo bijzonder. Maar ken hem uiteraard niet.
Was wel een hele goeie schijnt, ben z'n naam kwijt maar deed veel topsporters dus zal vast elders wel weer aan de bak komen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij was orthopedisch chirurg daar en tevens hoogleraar, ving 24k per maand not bad.
https://www.at5.nl/artike(...)verschrijdend-gedrag
Binnenkort hebben we chirurgen met een onverklaarbare angst voor bloed en daardoor getriggered raken.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
6 jarige talenten op de toekomst worden harder aangepakt dan deze artsen in opleiding. Snowflakes die straks huilend staan te vertellen dat je terminaal bent.
Ik ga even kiekn.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:29 schreef Erasmus het volgende:
Zojuist om advies gevraagd in GAM @:Drizzt_DoUrden
Dit gebeurt echt niet zomaar, zeker als je competent en al jaren in dienst bent. Dan verziek je echt heel erg de sfeer. Maar wat schreeuwen over ‘ze kunnen nergens meer tegen!!’ bekt wat makkelijker.quote:Toch is de man terecht ontslagen, oordeelt de rechter. Dat heeft niets te maken met zijn functioneren als chirurg, maar wel met de manier waarop hij zijn collega's en studenten behandelt.
Laat wezen lunchen en een oliebol gegeten.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een omeletje.
Gore zeugquote:Op woensdag 6 december 2023 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat wezen lunchen en een oliebol gegeten.
Een koud exemplaar. @:coco
Dus ik eet alleen een boterham later op de avond.
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet toch iets lekker vast kunnen houden.
Ja wel eens. Geen zichtbare lijntjes knap ik ook op af.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een echte vrouw hou je gewoon vast aan het sleutelbeen
Dick pic terreurquote:Op woensdag 6 december 2023 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gebeurt echt niet zomaar, zeker als je competent en al jaren in dienst bent. Dan verziek je echt heel erg de sfeer. Maar wat schreeuwen over ‘ze kunnen nergens meer tegen!!’ bekt wat makkelijker.
Telt delen ook als versturen?quote:
Tuurlijk, sharing is caring. Leuk dat je je moeder betrekt bij wat je zoal bezigt in de dagelijkse beslommeringen van het leven.quote:
'Aziatische meuk', @KingRoland triggeredquote:Op woensdag 6 december 2023 18:35 schreef Coco het volgende:
Ongevraagd advies gegeven aan @:Erasmus in GAM
wtf? ik ga nu naar GAMquote:Op woensdag 6 december 2023 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Aziatische meuk', @:KingRoland triggered
Dat was positief bedoeld.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Aziatische meuk', @:KingRoland triggered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |