quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Link naar je lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ken je helemaal niet. Je post hier één bericht per maand.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog om je Instagram maar dat negeerde je subtiel
Laat dan maar zitten!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Eigenlijk is dit best een goed lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6,5/10
Ben je nog boos over m’n Adèle comment van vorig jaar?quote:
Ik kreeg hem ook nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog om je Instagram maar dat negeerde je subtiel
Laat dan maar zitten!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je nog boos over m’n Adèle comment van vorig jaar?
40-45 post per dag (42,maar ik ga voor een like van onlogisch)quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Je post hier één bericht per maand.
Ik ga zoeken op Totoriente. Ook al heb je geen Insta. (Zeg je.)quote:
ik weet zijn naam welquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zoeken op Totoriente. Ook al heb je geen Insta. (Zeg je.)
Wow je speelt met mijn vorige account privéquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zoeken op Totoriente. Ook al heb je geen Insta. (Zeg je.)
Ja denk het wel. Achternaam ooit wel geweten, heb wel eens een stalkrondje op fb gedaan. Via Ama kon je een hoop mensen vindenquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voornaam neem ik aan? Achternaam zou ik enorm eng eng eng vinden
Lol.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Achternaam ooit wel geweten, heb wel eens een stalkrondje op fb gedaan. Via Ama kon je een hoop mensen vinden
Oh ja kan kloppen, maar fb heb ik ook al 4 jaar of zo niet meer. Voornaam vind ik ook niet zo ergquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Achternaam ooit wel geweten, heb wel eens een stalkrondje op fb gedaan. Via Ama kon je een hoop mensen vinden
[..]KRS One heb ik concertje van meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja, heb niets opgeslagen of verspreid ervanquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol.
Precies de reden om nooit privé en Fok! te mixen.
Vet. Zeer jaloers.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KRS One heb ik concertje van meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |