Dan ben je gewoon wereldvreemd. Je kan niet ontkennen dat deze dingen hoe dan ook gebeuren.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eigen schuld nog wel. Journalistje bedreigen, als 'ie dan terugkomt krijgt hij klappen, had 'ie maar niet meer terug moeten komen. Zo werkt het dus niet gewoon.
Het gaat erom dat ze er niks te zoeken hebben. Het gaat hier niet om wat mensen die de boot gemist hebben of zo.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Die mag je me uitleggen.
Als men er niets te zoeken heeft, zijn ze dus vogelvrij?
Er is helemaal geen enkele aanleiding om te denken dat er iets niet in haak is, er is daar sowieso sociale samenhang en controle, iets wat de jongens van Powned niet zullen begrijpen maar dat is hun probleem. Het is sowieso niet aan journalisten om mensen te controleren, toezicht te houden of te beveiligen, dit gaat gewoon om even gluren.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Als er wantoestanden plaats vinden moeten we dat maar negeren want het feest moet en zal overleven?![]()
Ik heb het trouwens niet over filmen. Daar moet ik bij zo'n feest ook niet aan denken. Tenzij het in de openbare ruimte is, dan mag het gewoon.
Maar controle, beveiliging, en toezicht dat alles vrijwillig gebeurt is bij zoiets belangrijk.
Ik vind het niet zo interessant. Als je mensen niet respecteert en provoceert dan doen mensen vrij snel iets wat niet mag.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Die mag je me uitleggen.
Als men er niets te zoeken heeft, zijn ze dus vogelvrij?
Je wilde mededelen dat je constateert dat dingen gebeuren? Damn, bedankt.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon wereldvreemd. Je kan niet ontkennen dat deze dingen hoe dan ook gebeuren.
En ik keur het natuurlijk ook gewoon af. "Werkt het niet gewoon" betekend niet dat er bijvoorbeeld geen vrouwen aangerand worden op de wereld.
Dat had PowNed ook kunnen weten, dus eigen schuld. En dat betekend niet dat ik het niet afkeur.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:49 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je wilde mededelen dat je constateert dat dingen gebeuren? Damn, bedankt.
Vind je het zo ongelooflijk interessant wat er in de 'inner circle' op Ameland gebeurt dan?quote:Op woensdag 6 december 2023 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
Vrouwen en kinderen 'opsluiten' en wanneer ze slaan wanneer ze buitenkomen.. Een stel inwoners dat zelf even meent te kunnen handhaven wie er wel/geen toegang krijgt tot wegen en andere openbare plekken (betaald met onze belastingcenten nota bene) en dit desnoods met geweld afdwingen. Mensen intimideren en opzettelijk rammen met een auto. Een stel politieagenten dat uiterst traag reageert en de bewoners min of meer vrij spel geeft. Daarnaast ook nog eens weigert een aangifte aan te nemen.
Je kunt veel zeggen maar dit hele gebeuren klopt natuurlijk van geen kanten. Als wij hier met ons dorpsfeest alle straten gaan afzetten en iedereen intimideren en/of meppen die alsnog binnenkomt hebben we binnen de kortste keren een busje ME-ers op bezoek. Maar goed we hebben niet het privilege omringd te zijn door water natuurlijk.
Dat lijkt me niet relevant.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind je het zo ongelooflijk interessant wat er in de 'inner circle' op Ameland gebeurt dan?
Laten we hopen dat je de keuze hebt mee te doen of niet, als je daar woont.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:25 schreef PzKpfw het volgende:
Sowieso dat hier dingen gebeuren die niet helemaal in de haak zijn of waar ze zich enigszins voor schamen. Want als je niets te verbergen hebt reageer je niet collectief zo semi-agressief. Dan had iemand wel even globaal het hoe en wat van dit gebruik beschreven en was het mysterieuze er ook wel weer af en daarmee gelijk ook niet meer interessant voor journalistiek.
Naar aanleiding van dit hele gebeuren heb ik er juist wat over proberen te vinden en dan kom je van alles tegen natuurlijk. Dat de vrouwen vanaf een bepaald tijdstip worden 'opgesloten' in aangewezen huizen en dat ze klappen krijgen als ze buitenkomen. Dat de mannen eerst verkleed door de straten lopen en daarna die huizen binnengaan. Het hele gebeuren zou iets met het 'testen' van de vruchtbaarheid van de vrouwen te maken hebben. Oudere inwoners die ook aangaven er niet meer aan mee te doen omdat ze er te oud voor zijn. Dat riekt naar een of andere eiland-orgie waarvan ik het dan wel weer zou begrijpen dat men daar geen buitenstaanders bij wil hebben.
Het is wel degelijk relevant want daar is het pownewsmannetje zogezegd voor op Ameland.quote:
Het is niet relevant voor de door mij genoemde punten.quote:Op donderdag 7 december 2023 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel degelijk relevant want daar is het pownewsmannetje zogezegd voor op Ameland.
Dat willen wij als buitenwereld toch, een inkijkje in de eeuwenoude traditie van sunneklaas?
Of vinden we het lekker om tekeer te gaan op 'inteeltvolk' en hun primitieve reacties?
Waar komt die oh, zo'n grote noodzaak vandaan voor dit stukje world-press journalistiek?
Bij Powned? Clickbait headlines en hijgerig doen.quote:Op donderdag 7 december 2023 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel degelijk relevant want daar is het pownewsmannetje zogezegd voor op Ameland.
Dat willen wij als buitenwereld toch, een inkijkje in de eeuwenoude traditie van sunneklaas?
Of vinden we het lekker om tekeer te gaan op 'inteeltvolk' en hun primitieve reacties?
Waar komt die oh, zo'n grote noodzaak vandaan voor dit stukje world-press journalistiek?
Dit gaat niet over North Sentinel Island he?quote:Op donderdag 7 december 2023 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oke dus? Het is geen prive terrein. Geeft ze niet het recht om geweld te gaan gebruikenquote:Op woensdag 6 december 2023 16:04 schreef luxerobots het volgende:
Uit het eerdere filmpje bleek al dat Powned niet welkom was. Maar ze komen dan toch, gewoon omdat ze spectaculaire internetfilmpjes willen maken.
Nu helemaal, volgend jaar heb je allemaal tiktokkers, want sensatie en views gaat het sowieso wel opleverenquote:Op woensdag 6 december 2023 16:26 schreef summer2bird het volgende:
Ik was er al bang voor, sunneklaas is steeds populairder geworden omdat het erg mysterieus is.
Ik denk dat er elk jaar steeds meer mensen er stiekem heen gaan proberen te gaan of zich verstoppen nadat ze eigenlijk naar huis hadden moeten gaan.
Levert wel interessante filmpjes op
Die wordt ook gewoonquote:Op woensdag 6 december 2023 22:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgend jaar met de FOK knokploeg erheen !
Hoezo is dat apart? Kijk eens hoe linksen en negers de sinterklaas traditie hebben beinvloed de afgelopen jaren. Of dat winkels al niet meer over kerst praten omdat het niet inclusief genoeg is. Ik snap best dat ze dat randstedelijk gezeur buiten de deur willen houden.quote:Op donderdag 7 december 2023 00:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gaat niet over North Sentinel Island he?![]()
Maar een gemeente binnen Nederland. Erg apart dat een of ander feest zo geheim gehouden moet worden, en ze je zelfs proberen te verwonden als je daar in de openbare ruimte een kijkje gaat nemen.
quote:Op donderdag 7 december 2023 07:41 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Die wordt ook gewoon weggejaagd. Is niet iets wat specifiek voor powned wordt gedaan.
[..]
Hoezo is dat apart? Kijk eens hoe linksen en negers de sinterklaas traditie hebben beinvloed de afgelopen jaren. Of dat winkels al niet meer over kerst praten omdat het niet inclusief genoeg is. Ik snap best dat ze dat randstedelijk gezeur buiten de deur willen houden.
quote:Op woensdag 6 december 2023 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
Vrouwen en kinderen 'opsluiten' en wanneer ze slaan wanneer ze buitenkomen.. Een stel inwoners dat zelf even meent te kunnen handhaven wie er wel/geen toegang krijgt tot wegen en andere openbare plekken (betaald met onze belastingcenten nota bene) en dit desnoods met geweld afdwingen. Mensen intimideren en opzettelijk rammen met een auto. Een stel politieagenten dat uiterst traag reageert en de bewoners min of meer vrij spel geeft. Daarnaast ook nog eens weigert een aangifte aan te nemen.
Je kunt veel zeggen maar dit hele gebeuren klopt natuurlijk van geen kanten. Als wij hier met ons dorpsfeest alle straten gaan afzetten en iedereen intimideren en/of meppen die alsnog binnenkomt hebben we binnen de kortste keren een busje ME-ers op bezoek. Maar goed we hebben niet het privilege omringd te zijn door water natuurlijk.
Ja, het uiterst linkse Powned.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het duurde even maar daar is ie toch! Schuld van links
Powned is niet meer wat het vroeger was hoor. Dominique Weesie heeft zijn ziel verkocht aan de NPO duivel voor het geld.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het uiterst linkse Powned.
Ik denk dat het isquote:Op donderdag 7 december 2023 08:54 schreef bianconeri het volgende:
''Amelanders vallen Powned met auto politie weigert onderzoek te doen''
Wat een lekkere TT zeg
Amelanders vallen, hoe vallen ze? Waar vallen ze over?
Powned is met een auto? Met een leuke auto? Bijzondere auto?
Politie weigert onderzoek te doen? Waarnaar?
Tijd om de boel even te reframen #handenafvansunneklaas #trotsopdeamelander #noamelandersnofishquote:Op donderdag 7 december 2023 09:10 schreef nietzman het volgende:
Huh gek een paar weken geleden stond Powned nog te juichen toen KOPZ ergens met eieren werd bekogeld wat een stel draaikonten weer.
Wat de fuck lees ik allemaalquote:Op woensdag 6 december 2023 23:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier staat best veel info
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sunneklaas
Komt goed, er wordt aardgas gewonnen. Op Ameland zelf (AME-1) en vlak voor de kust (AWG-1 en AME-2).quote:Op donderdag 7 december 2023 08:34 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon afzinken dat eiland, met de inwoners erbij.
KOZP probeert de boel te ontregelen/demonstreren, Powned komt gewoon vragen wat het gebruik inhoudt.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:10 schreef nietzman het volgende:
Huh gek een paar weken geleden stond Powned nog te juichen toen KOPZ ergens met eieren werd bekogeld wat een stel draaikonten weer.
Hahaha ja ècht he.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:38 schreef PzKpfw het volgende:
Powned komt gewoon vragen wat het gebruik inhoudt.
Ik lees helemaal niks geks in dat artikel. Het is een traditie en daar hoeft niemand zich mee te bemoeien. De regels zijn duidelijk voor iedereen.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat de fuck lees ik allemaal
Ik kan me nog herinneren dat ze dit eerder ook deden.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:45 schreef Nielsch het volgende:
PowNed wil vooral scoren met sensatie over het wegsturen / aanvallen. Als ze het feest echt hadden willen filmen dan hadden ze gewoon een anoniem persoon met een verborgen camera kunnen sturen. Ik kom regelmatig op Ameland en het is niet alsof je dat weekend Ameland niet op mag of geen hotelkamer mag huren.
Wel gehoord van the projects maar in Manhattan distantiëren zich daarvan en hebben ze hun eigen project?quote:Op donderdag 7 december 2023 01:55 schreef Michie_ het volgende:
Vind die geheimzinnigheid maar dom. Het is een of ander dom feest. Niet het Manhattan project.
Dit hele verhaal geeft mij een groot sekte idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |