Die wordt ook gewoonquote:Op woensdag 6 december 2023 22:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgend jaar met de FOK knokploeg erheen !
Hoezo is dat apart? Kijk eens hoe linksen en negers de sinterklaas traditie hebben beinvloed de afgelopen jaren. Of dat winkels al niet meer over kerst praten omdat het niet inclusief genoeg is. Ik snap best dat ze dat randstedelijk gezeur buiten de deur willen houden.quote:Op donderdag 7 december 2023 00:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gaat niet over North Sentinel Island he?![]()
Maar een gemeente binnen Nederland. Erg apart dat een of ander feest zo geheim gehouden moet worden, en ze je zelfs proberen te verwonden als je daar in de openbare ruimte een kijkje gaat nemen.
quote:Op donderdag 7 december 2023 07:41 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Die wordt ook gewoon weggejaagd. Is niet iets wat specifiek voor powned wordt gedaan.
[..]
Hoezo is dat apart? Kijk eens hoe linksen en negers de sinterklaas traditie hebben beinvloed de afgelopen jaren. Of dat winkels al niet meer over kerst praten omdat het niet inclusief genoeg is. Ik snap best dat ze dat randstedelijk gezeur buiten de deur willen houden.
quote:Op woensdag 6 december 2023 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
Vrouwen en kinderen 'opsluiten' en wanneer ze slaan wanneer ze buitenkomen.. Een stel inwoners dat zelf even meent te kunnen handhaven wie er wel/geen toegang krijgt tot wegen en andere openbare plekken (betaald met onze belastingcenten nota bene) en dit desnoods met geweld afdwingen. Mensen intimideren en opzettelijk rammen met een auto. Een stel politieagenten dat uiterst traag reageert en de bewoners min of meer vrij spel geeft. Daarnaast ook nog eens weigert een aangifte aan te nemen.
Je kunt veel zeggen maar dit hele gebeuren klopt natuurlijk van geen kanten. Als wij hier met ons dorpsfeest alle straten gaan afzetten en iedereen intimideren en/of meppen die alsnog binnenkomt hebben we binnen de kortste keren een busje ME-ers op bezoek. Maar goed we hebben niet het privilege omringd te zijn door water natuurlijk.
Ja, het uiterst linkse Powned.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het duurde even maar daar is ie toch! Schuld van links
Powned is niet meer wat het vroeger was hoor. Dominique Weesie heeft zijn ziel verkocht aan de NPO duivel voor het geld.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het uiterst linkse Powned.
Ik denk dat het isquote:Op donderdag 7 december 2023 08:54 schreef bianconeri het volgende:
''Amelanders vallen Powned met auto politie weigert onderzoek te doen''
Wat een lekkere TT zeg
Amelanders vallen, hoe vallen ze? Waar vallen ze over?
Powned is met een auto? Met een leuke auto? Bijzondere auto?
Politie weigert onderzoek te doen? Waarnaar?
Tijd om de boel even te reframen #handenafvansunneklaas #trotsopdeamelander #noamelandersnofishquote:Op donderdag 7 december 2023 09:10 schreef nietzman het volgende:
Huh gek een paar weken geleden stond Powned nog te juichen toen KOPZ ergens met eieren werd bekogeld wat een stel draaikonten weer.
Wat de fuck lees ik allemaalquote:Op woensdag 6 december 2023 23:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier staat best veel info
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sunneklaas
Komt goed, er wordt aardgas gewonnen. Op Ameland zelf (AME-1) en vlak voor de kust (AWG-1 en AME-2).quote:Op donderdag 7 december 2023 08:34 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon afzinken dat eiland, met de inwoners erbij.
KOZP probeert de boel te ontregelen/demonstreren, Powned komt gewoon vragen wat het gebruik inhoudt.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:10 schreef nietzman het volgende:
Huh gek een paar weken geleden stond Powned nog te juichen toen KOPZ ergens met eieren werd bekogeld wat een stel draaikonten weer.
Hahaha ja ècht he.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:38 schreef PzKpfw het volgende:
Powned komt gewoon vragen wat het gebruik inhoudt.
Ik lees helemaal niks geks in dat artikel. Het is een traditie en daar hoeft niemand zich mee te bemoeien. De regels zijn duidelijk voor iedereen.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat de fuck lees ik allemaal
Ik kan me nog herinneren dat ze dit eerder ook deden.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:45 schreef Nielsch het volgende:
PowNed wil vooral scoren met sensatie over het wegsturen / aanvallen. Als ze het feest echt hadden willen filmen dan hadden ze gewoon een anoniem persoon met een verborgen camera kunnen sturen. Ik kom regelmatig op Ameland en het is niet alsof je dat weekend Ameland niet op mag of geen hotelkamer mag huren.
Wel gehoord van the projects maar in Manhattan distantiëren zich daarvan en hebben ze hun eigen project?quote:Op donderdag 7 december 2023 01:55 schreef Michie_ het volgende:
Vind die geheimzinnigheid maar dom. Het is een of ander dom feest. Niet het Manhattan project.
Dit hele verhaal geeft mij een groot sekte idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |