abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211537774
Is Sunneklaas niet gewoon het WEF-evenement waar de elite kinderbloed drinkt?
pi_211537804
quote:
Ik zal het maar verklappen. Sunneklaas is een oud vruchtbaarheidsfeest, als je als Amelandse eens stevig in het donker door de buurman wil genomen worden, dan ga je lekker 's avonds met Sunneklaas de straat op. Het ie gewoon een feest waar bronstige Amelander mannen achter loopse Amelandse juffers aan mogen hollen. Daar willen de Amelanders natuurlijk geen toeschouwers bij.
Ik geloof dit wel.
Koel en donker bewaren
pi_211537879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:34 schreef Raw85 het volgende:
Is Sunneklaas niet gewoon het WEF-evenement waar de elite kinderbloed drinkt?
NWS / Ritueel mensenoffer op terrein deeltjesversnellerlab CERN _O_ >:O _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 6 december 2023 @ 19:53:47 #104
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211538096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ik geloof dit wel.
Deze reden verklaart ook waarom mannen in een beschaafd land bereidt zijn andere mannen dood te rijden. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211538182
Hopen op een flinke knokploeg die daar volgend jaar heengaat om orde op zaken te stelen. Die inteeltfeestjes vieren ze maar in Rusland.
pi_211538190
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Als ik hier een foute kroeg binnenloop, ik stap op de grootste, stoerste kerel af en ik vertel 'm dat z'n moeder een hoer is, dan geeft dat hem niet het recht om mij een klap te verkopen. Maar het was wel een beetje te verwachten...

Als je daarheen gaat vanwege Sunneklaas, dan neem ik aan dat je je een beetje in het onderwerp verdiept hebt. Dan weet je dus ook heel goed dat buitenstaanders (niet-eilanders) niet welkom zijn. Je weet dan trouwens ook dat de lichten 's avonds uit gaan, dus beetje vreemd om je er over te beklagen dat het donker was in het hotel.
Wat een bullshit vergelijking. Iemand beledigen en uitdagen, versus, wat? ergens zijn waar je wettelijk gezien gewoon mag zijn?

En volgens mij zit de klacht meer in het 'we werden van de weg gereden en de politie weigerde iets te doen' dan in het donkere hotel. Maar goed, mooie bagatellisering wel weer hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_211538225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:10 schreef Guanabana het volgende:
En persvrijheid is één ding, maar als politie hulp weigeren aan burgers/journalisten die worden belaagd (aangereden!), een aangifte weigeren en onder één hoedje spelen met de bevolking is natuurlijk nog erger.
Dit dus.
  woensdag 6 december 2023 @ 19:59:58 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:57 schreef probeer het volgende:

[..]
Wat een bullshit vergelijking. Iemand beledigen en uitdagen, versus, wat? ergens zijn waar je wettelijk gezien gewoon mag zijn?

En volgens mij zit de klacht meer in het 'we werden van de weg gereden en de politie weigerde iets te doen' dan in het donkere hotel. Maar goed, mooie bagatellisering wel weer hoor.
Ja je mag wettelijk ook om half 5 's nachts ergens in een bijlmersteeg lopen.

Dit is niveautje gereformeerden uitlokken en dan een paar pofferds krijgen. Dat snap je zelf ook wel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211538247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja je mag wettelijk ook om half 5 's nachts ergens in een bijlmersteeg lopen.

Dit is niveautje gereformeerden uitlokken en dan een paar pofferds krijgen. Dat snap je zelf ook wel.
Nee, dit is poging tot doodslag.
pi_211538254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nog los van die baarlijke nonsens over corruptie. Wat is er precies niet nieuwswaardig aan het feit dat je in een bepaald deel van dit land kennelijk niet normaal over straat kunt?
Dat is al eeuwen zo en blijkbaar geen probleem, wat is er dan precies nieuw? Als het door vervelende randstedelingen zijn besloten en daarmee eigen karakter verliest dan is dat nieuws. Dan weten we allemaal hoe het feest was en dat het nu stuk is, gefeliciteerd. Dat is de waarde journalistiek mensen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211538349
Collega van mij uit Ameland ook: "JA! Dan krijg je maar klappen en een blauw oog! Dat hoort er gewoon bij!"

Even los van het Powned gebeuren, want je krijgt daar als vrouw ook gewoon tikken op straat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:05:33 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538361
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee, dit is poging tot doodslag.
Matige act.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 december 2023 @ 20:06:01 #113
284411 crew  heywoodu
pi_211538371
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat gestook in tradities. Beetje uitlokken en janken als er op gereageerd wordt. Blijf dan lekker in de randstad
Nou ja, het lezen over dat sunneklaasgebeuren is ook wel opperste treurnis hoor. Tijdelijk een soort Iran van het eiland maken, waar vrouwen alleen onder begeleiding van een volwassen man naar buiten mogen, en met volle bak geweld buitenstaanders weren om het feestje lekker binnen de eigen genenpoel te houden, die zo mogelijk nog beperkter is dan die lui zelf. Moeten zij weten, maar wat een geneuzel.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:09:46 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538452
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, het lezen over dat sunneklaasgebeuren is ook wel opperste treurnis hoor. Tijdelijk een soort Iran van het eiland maken, waar vrouwen alleen onder begeleiding van een volwassen man naar buiten mogen, en met volle bak geweld buitenstaanders weren om het feestje lekker binnen de eigen genenpoel te houden, die zo mogelijk nog beperkter is dan die lui zelf. Moeten zij weten, maar wat een geneuzel.
En dit allemaal op basis van 2 pownews rapportages?

Lekker boeiend wat ze daar doen.
pi_211538507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:57 schreef probeer het volgende:

[..]

De vergelijking klopt waarschijnlijk een stuk beter dan je denkt. Om er die dag te willen zijn, wordt wel degelijk gezien als uitdagen. Het zijn indringers, pottenkijkers, mensen die de traditie komen verstoren. Ik vraag me ook af hoe ze überhaupt een hotel gereserveerd hebben. Misschien is het nu anders, maar vroeger waren de hotels dicht tijdens Sunneklaas en voer de boot ook niet. Alles om ervoor te zorgen dat er geen vreemden op het eiland waren.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:14:31 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211538563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
Collega van mij uit Ameland ook: "JA! Dan krijg je maar klappen en een blauw oog! Dat hoort er gewoon bij!"

Even los van het Powned gebeuren, want je krijgt daar als vrouw ook gewoon tikken op straat.
"Twee dagen in het jaar zijn de mannen de baas!"
Ik heb zo'n vermoeden dat vrouwen dat eerder gedwongen moeten tolereren in plaats van dat ze dat zelf een leuk spel vinden.
  Moderator woensdag 6 december 2023 @ 20:15:59 #117
375570 crew  Cyan9
pi_211538587
quote:

[..]
Wat verwacht je dan bij een traditioneel eilander volksfeest dat al meer dan 100 jaar angstvallig hetzelfde wordt gehouden? Dat het helemaal bij de tijd is?

Geweld is natuurlijk niet ok en het handelen van de politie in dit geval ook zeker niet, maar om meteen maar een traditie af te stempelen als een ongeremd incest feestje gaat ook wel wat ver, niet?
Natuurlijk niet je persoonlijke exacte woorden, maar wel de tendens die ik nu voorbij zie komen hier en op sociale media.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_211538589
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De vergelijking klopt waarschijnlijk een stuk beter dan je denkt. Om er die dag te willen zijn, wordt wel degelijk gezien als uitdagen. Het zijn indringers, pottenkijkers, mensen die de traditie komen verstoren. Ik vraag me ook af hoe ze überhaupt een hotel gereserveerd hebben. Misschien is het nu anders, maar vroeger waren de hotels dicht tijdens Sunneklaas en voer de boot ook niet. Alles om ervoor te zorgen dat er geen vreemden op het eiland waren.
Om dan maar bij je achterlijke vergelijking te blijven .. Dus dan is het te verwachten dat iemand je van de weg probeert te rijden en de politie vervolgens weigert om iets te doen? Dat krijg je er nou eenmaal van, wanneer je gaat lopen uitdagen?

Zou je trouwens ook zo reageren als KOZP bij een optocht komt protesteren? Dat het dan te verwachten is dat ze klappen krijgen omdat ze aan het uitdagen zijn? En dat de politie dan niets doet?
  woensdag 6 december 2023 @ 20:16:32 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211538601
quote:

[..]
je hebt ook kans dat er in tegenstelling tot andere volksfeesten weinig toezicht en controle is of zo.
pi_211538609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:05 schreef Discombobulate het volgende:

Ik denk eerlijk gezegd wel wat anders dan tikken.
Koel en donker bewaren
pi_211538626
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hotel verbaasd mij ook ja. Boot vaart onder een OV concessie, dus die moet blijven doorvaren. anders hadden ze dat zelf liever ook niet gedaan denk ik.
pi_211538655
Ik had vanmorgen bij het opstaan ook weer zo'n Sunneklaas.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211538677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:16 schreef probeer het volgende:

[..]
Om dan maar bij je achterlijke vergelijking te blijven .. Dus dan is het te verwachten dat iemand je van de weg probeert te rijden en de politie vervolgens weigert om iets te doen? Dat krijg je er nou eenmaal van, wanneer je gaat lopen uitdagen?
Dat is gebleken, toch?

Ik zeg niet dat het goed is, of dat ik het er mee eens ben, maar onverwacht? Nee, dat is het inderdaad niet.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:19:58 #124
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211538681
quote:
15s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:15 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Wat verwacht je dan bij een traditioneel eilander volksfeest dat al meer dan 100 jaar angstvallig hetzelfde wordt gehouden? Dat het helemaal bij de tijd is?

Geweld is natuurlijk niet ok en het handelen van de politie in dit geval ook zeker niet, maar om meteen maar een traditie af te stempelen als een ongeremd incest feestje gaat ook wel wat ver, niet?
Natuurlijk niet je persoonlijke exacte woorden, maar wel de tendens die ik nu voorbij zie komen hier en op sociale media.
Probleem is dat ze totaal geen openbaarheid van zaken geven.
Dan is het niet heel raar dat mensen gaan denken dat iets niet in de haak is.

Genoeg gevallen bekend van wantoestanden in bekrompen afgesloten communes.
pi_211538698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is gebleken, toch?

Ik zeg niet dat het goed is, of dat ik het er mee eens ben, maar onverwacht? Nee, dat is het inderdaad niet.
Des te kwalijker dat de autoriteiten hier niet op voorbereid waren. Terwijl ze het wisten. Want er stond in de haven op de vaste wal al politie.
zie email 27 oktober
pi_211538706
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is gebleken, toch?

Poging tot doodslag, helemaal te verwachten.

:')
pi_211538711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat ja. Gecombineerd met deze uitbarsting van geweld maakt dit item gewoon zeer nieuwswaardig.
zie email 27 oktober
pi_211538716
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:11 schreef grimselman het volgende:
Lastige afweging. Is mijn hekel aan geweld groter dan mijn hekel aan Powned?
Dit dus. Objectief gezien vind ik het gedrag van de Amelanders en al helemaal van de politie niet kunnen. En toch: Team Amelanders/politie.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_211538721
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
"Twee dagen in het jaar zijn de mannen de baas!"
Ik heb zo'n vermoeden dat vrouwen dat eerder gedwongen moeten tolereren in plaats van dat ze dat zelf een leuk spel vinden.
En dan vind je het gek dat die mensen daar niet op jouw domme mening zitten te wachten? Het is gewoon willen gluren en oordelen en vastleggen. Iedereen met een beetje hersens weet hoe kut het is dat alles op een feestje zomaar gefilmd kan worden en dat dan iedereen daar dan zomaar wat van mag vinden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:22:47 #130
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Misschien moeten ze er volgend jaar weer heen gaan. Gezellig feestje joh. Ga jij ook mee?
pi_211538753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
En dan vind je het gek dat die mensen daar niet op jouw domme mening zitten te wachten? Het is gewoon willen gluren en oordelen en vastleggen. Iedereen met een beetje hersens weet hoe kut het is dat alles op een feestje zomaar gefilmd kan worden en dat dan iedereen daar dan zomaar wat van mag vinden.
Openbare weg. Persvrijheid. Vrije nieuwsgaring. De Nederlandse wet- en regelgeving geldt ook gewoon op Ameland. Ze hebben het maar te tolereren.

Als we nou praten over een feest in een besloten gelegenheid is het anders. Maar hier gaat de eilandtaliban door de straten.
zie email 27 oktober
pi_211538759
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Misschien moeten ze er volgend jaar weer heen gaan. Gezellig feestje joh. Ga jij ook mee?
Ik hoop dat ze er volgend jaar weer zijn.
zie email 27 oktober
  woensdag 6 december 2023 @ 20:24:06 #133
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538765
quote:

[..]
En dan komt er zo'n provocerend wijsneusje met roze plofkap die op zijn rechten wijst, openbare weg! En dat soort geneuzel.

Nee, gewoon oprotten daar te stoken :') laat die mensen.
pi_211538778
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee. Ik vind PowNed een kutomroep, hoef niet met die lui in een auto. En heb ook echt geen behoefte in een achterlijk inteelt-feestje.

Maar los daarvan is die 'tsja dat krijg je er nou eenmaal van' onzin van sommigen hier, echt heel erg bizar. En voor zover ik hun meningen over andere geweldsincidenten ken, ook nog eens zeer selectief hypocriet.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:25:27 #135
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538787
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze er volgend jaar weer zijn.
Zou mooi zijn als ze dan niet voor de sensatie en slachtofferrol gaan.

Anders maar wat diplomaten uit bananenrepublieken wijzen op het feit dat ze verkeerd geparkeerd staan. Zelfde tv.
pi_211538788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat is wat Powned ervan maakt. Het voldoet daar natuurlijk totaal niet aan.
pi_211538791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En dan komt er zo'n provocerend wijsneusje met roze plofkap die op zijn rechten wijst, openbare weg! En dat soort geneuzel.

Nee, gewoon oprotten daar te stoken :') laat die mensen.
Dat kun je vinden. En dan ben ik het nog met je eens ook. Maar als je overgaat tot stevig geweld verlies je dat argument.
zie email 27 oktober
  woensdag 6 december 2023 @ 20:25:45 #138
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211538792
Sowieso dat hier dingen gebeuren die niet helemaal in de haak zijn of waar ze zich enigszins voor schamen. Want als je niets te verbergen hebt reageer je niet collectief zo semi-agressief. Dan had iemand wel even globaal het hoe en wat van dit gebruik beschreven en was het mysterieuze er ook wel weer af en daarmee gelijk ook niet meer interessant voor journalistiek.

Naar aanleiding van dit hele gebeuren heb ik er juist wat over proberen te vinden en dan kom je van alles tegen natuurlijk. Dat de vrouwen vanaf een bepaald tijdstip worden 'opgesloten' in aangewezen huizen en dat ze klappen krijgen als ze buitenkomen. Dat de mannen eerst verkleed door de straten lopen en daarna die huizen binnengaan. Het hele gebeuren zou iets met het 'testen' van de vruchtbaarheid van de vrouwen te maken hebben. Oudere inwoners die ook aangaven er niet meer aan mee te doen omdat ze er te oud voor zijn. Dat riekt naar een of andere eiland-orgie waarvan ik het dan wel weer zou begrijpen dat men daar geen buitenstaanders bij wil hebben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211538800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Een opzettelijke aanrijding? Dan is dat heel waarschijnlijk.
zie email 27 oktober
pi_211538809
quote:

[..]
Iemand van de weg proberen te rijden is dat niet?
  Moderator woensdag 6 december 2023 @ 20:27:40 #141
375570 crew  Cyan9
pi_211538813
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Is dat erg? Moeten we als buitenstaanders er meteen maar vanuit gaan dat er dingen gebeuren die niet in de haak zijn?

Ik kom zelf van Terschelling, daar heb je in december Sunderum. Nou wordt dat vooral op het oosten van het eiland gevierd, en ik kom uit West, dus ik heb er niet super veel van meegekregen. Maar ook daar is het mysterieuze en de geheimzinnigheid juist één van de belangrijkste aspecten van het hele feest. En ook daar wordt heel veel waarde gehecht aan dat men eer blijft doen aan hoe het feest oorspronkelijk gevierd werd. Dat betekent niet meteen dat het één grote illegale bende is.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_211538828
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:27 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Is dat erg? Moeten we als buitenstaanders er meteen maar vanuit gaan dat er dingen gebeuren die niet in de haak zijn?

Ik kom zelf van Terschelling, daar heb je in december Sunderum. Nou wordt dat vooral op het oosten van het eiland gevierd, en ik kom uit West, dus ik heb er niet super veel van meegekregen. Maar ook daar is het mysterieuze en de geheimzinnigheid juist één van de belangrijkste aspecten van het hele feest. En ook daar wordt heel veel waarde gehecht aan dat men eer blijft doen aan hoe het feest oorspronkelijk gevierd werd. Dat betekent niet meteen dat het één grote illegale bende is.
Allemaal prima. Maar op het moment dat er zwaar geweld wordt gepleegd tegen journalisten zijn we dat soort argumenten ver voorbij.
zie email 27 oktober
pi_211538833
quote:

[..]
Met meerdere autos, die powned auto van de weg proberen te rijden? En jij blijft bij een of andere vergelijking over 'een klap krijgen in het lokale sportcafe'?

Laat je hier nou niet je (imo terechte, want het is gewoon een kutomroep) hekel aan powned de boel flink kleuren?
  woensdag 6 december 2023 @ 20:28:58 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538838
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:25 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee. Ik vind PowNed een kutomroep, hoef niet met die lui in een auto. En heb ook echt geen behoefte in een achterlijk inteelt-feestje.

Maar los daarvan is die 'tsja dat krijg je er nou eenmaal van' onzin van sommigen hier, echt heel erg bizar. En voor zover ik hun meningen over andere geweldsincidenten ken, ook nog eens zeer selectief hypocriet.
Ik kan hier inderdaad niet mee zitten omdat Pownews exact gekregen heeft wat het wilde. Niks hypocriets aan.

Net zoals ze weer eens naar Urk, Staphorst of een ander gat gaan om de lokalen te trollen.
pi_211538850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik kan hier inderdaad niet mee zitten omdat Pownews exact gekregen heeft wat het wilde. Niks hypocriets aan.

Net zoals ze weer eens naar Urk, Staphorst of een ander gat gaan om de lokalen te trollen.
Ik had inderdaad van jou niets anders verwacht dan dat je het volkomen normaal vindt om een auto van de weg proberen te rijden omdat de inzittenden iets doen wat je niet aan staat.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:30:15 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211538852
quote:

[..]
Geef dan openbaarheid van zaken.
Zeg dan gewoon dat het een besloten buurtseksfeest is voor volwassenen. Daar ligt niemand wakker van, dat gebeurt vrijwel overal wel in Nederland. Van foute huisfeestjes tot parenclubs langs de autoweg.

Of zouden op dat eiland toch door de jaren heen misstanden gebeurt zijn die ophef kunnen veroorzaken en daardoor binnenshuis moeten blijven?

Zie je? Die vermoedens krijgt men als ze zo dom geheimzinnig blijven doen.
pi_211538865
quote:
13s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:30 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik had inderdaad van jou niets anders verwacht dan dat je het volkomen normaal vindt om een auto van de weg proberen te rijden omdat de inzittenden iets doen wat je niet aan staat.
Je moet KOZP eens de weg blokkeren. Dan staan ze ter linkerzijde te schreeuwen tot ze een ons wegen.

Terwijl hier precies hetzelfde aan de hand is. Met geweld een ander de uitoefening van zijn grondrechten proberen te verhinderen.
zie email 27 oktober
  woensdag 6 december 2023 @ 20:33:24 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538889
quote:
13s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:30 schreef probeer het volgende:

[..]
Het was inderdaad dermate ingrijpend dat de politie pas iets deed toen de minister belde namens powned :')
  Redactie Sport woensdag 6 december 2023 @ 20:35:13 #149
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211538907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sunneklaas op Ameland lijkt wel een soort cultverering als ik het item van Powned zie.
Goh. Dat is het toch ook gewoon?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 6 december 2023 @ 20:35:15 #150
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211538908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat kun je vinden. En dan ben ik het nog met je eens ook. Maar als je overgaat tot stevig geweld verlies je dat argument.
Het zijn inderdaad oorden die je als sneeuwvlok beter kunt mijden.

Daarom ga ik er ook niet heen tijdens dit soort onzin en liever helemaal niet :7~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')