abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:13:41 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_211551620
Ik ga zo een boompje halen. Een echte O+
pi_211551639
Mijne staat al sinds 19 november. Hoef je met een échte niet te doen :7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211551640
[quote]0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:33 schreef exode het volgende:
Wij zitten thuis dit jaar in een Kunstboom of echte Kerstboom discussie. Een echte samen de haard is toch wel een gedoe merkten we vorig jaar, maar ja een echte O+

En ja, er zijn tegenwoordige mooie nepperds maar je ziet het toch (ja ook bij die van jullie >:) )

Maar wij hebben wel een mooie nepperd.. vind ik

[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 08-12-2023 11:04:00 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:17:43 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211551651
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:04 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ja fijn he.
Zo hebben wij op 1 dag 3x een DHL bezorger gehad.. 1x de ochtendshift, 1x de middagshift en 1x de avondshift. En dan van die 3x 2x dezelfde chauffeur. Echt goed gepland
Dat niet alleen, ook vrij schadalig dat het dezelfde chauffeur is.

Ik heb al eens een bezorging van Samsung gehad die echt uit de klauwen liep qua aflevertijd en daardoor qua werktijd, toen er vervolgens een issue was heb ik daar (richting Samsung) wel een opmerking over gemaakt... laat ze dan maar 3 bezorgingen minder in een bus plannen, als het vrijwel standaard zo gierend uit de hand loopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:20:12 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_211551667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijne staat al sinds 19 november. Hoef je met een échte niet te doen :7
Nee, moet er niet aan denken _O-
Ik ga m over anderhalve week halen.
disclaimer
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:21:27 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_211551684
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:16 schreef Vicky het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar wij hebben wel een mooie nepperd.. vind ik
Is dat jouw echte naam??
disclaimer
pi_211551712
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:20 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee, moet er niet aan denken _O-
Ik ga m over anderhalve week halen.
Was dit keer ook wel heel erg vroeg. Ben um nog niet zat maar hoop wel dat ie de kerst haalt :')
If they say
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:28:00 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211551730
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:56 schreef Nanukerst het volgende:
Mijn puber betrapte kortgeleden een van de pakketbezorgers op urineren in de voortuin van de buren. :') Het is op camera vastgelegd, dus krijgt vast nog een staartje. Maar dude, als je nodig moet heb ik liever dat je even aanbelt hoor.
Onze postbode weet dat ook, en ik spreek hem met bloedheet of ijskoud weer ook altijd even aan dat hij welkom is voor een koud of warm drankje, of whatever hij op dat moment misschien nodig heeft.
Hij zet zijn fiets ook altijd tegen ons hek, dat geeft me zo'n heerlijk dorpsgevoel :')

Qua pakjes zijn wij het favoriete adres van de bezorgers want we hebben een pakketbrievenbus waar de meeste van onze pakjes wel in passen, verder is er vrijwel altijd iemand thuis dus als het niet past wordt er open gedaan, en we nemen ook regelmatig een pakje voor de buren aan :D
Ik kom de diverse bezorgers ook door de hele wijk tegen en er wordt meestal gegroet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:31:43 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211551766
Echte kerstboom trouwens, moet ik wel halen op een droge, liefst zonnige dag, want ik moet het dak open hebben om hem mee te kunnen nemen.
Zal maandag ofzo wel worden, ik ben even de hort op.

Een van mijn favoriete uitspraken van Pauline van Echte Gooische Moeders:
In 't Gooi is alles nep, behalve de kerstboom, die moet echt zijn :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:34:27 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211551800
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:11 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh maar jullie mogen van mij best een neppe opzetten hoor. Zolang ik het maar niet hoef :P
Ik was ook altijd redelijk fanatiek #teamechteboom tot we bij het tuincentrum een best geslaagde nepperd zagen. Mijn man speelde toen perfect in op mijn jaarlijkse ergernissen rondom naalden en het maandenlang in de achtertuin rondzwerven van wat ooit een kerstboom was, en toen zwichtte ik. We konden immers altijd gewoon alsnog een echte nemen en deze op zolder laten. Drie keer raden wat er nooit gebeurt :').
Ik mis wel een echte, maar kan er eigenlijk niet meer zo mee zitten, vind het wel erg gemakkelijk zo. Bovendien heb ik eigenlijk een hekel aan kerstbomen, dus ik onderneem zelf nooit actie 'm op te zetten. Vind het elk jaar weer een rotklus (man en de kinderen vinden het juist leuk, dus ik laat het maar mooi aan hun).
KuikenGuppy
pi_211551814
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:21 schreef SQ het volgende:

[..]
Is dat jouw echte naam??
Op het pakketje? Nee niet de mijne
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211551833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Onze postbode weet dat ook, en ik spreek hem met bloedheet of ijskoud weer ook altijd even aan dat hij welkom is voor een koud of warm drankje, of whatever hij op dat moment misschien nodig heeft.
Hij zet zijn fiets ook altijd tegen ons hek, dat geeft me zo'n heerlijk dorpsgevoel :')

Qua pakjes zijn wij het favoriete adres van de bezorgers want we hebben een pakketbrievenbus waar de meeste van onze pakjes wel in passen, verder is er vrijwel altijd iemand thuis dus als het niet past wordt er open gedaan, en we nemen ook regelmatig een pakje voor de buren aan :D
Ik kom de diverse bezorgers ook door de hele wijk tegen en er wordt meestal gegroet.
Postbode, geen idee wie dat is en de pakketbezorger ook niet meer. Zie ze niet :')
Jaren geleden wel, vaste bezorger en dan kreeg ik zelfs mn pakketje als ik al in de auto zat, door het raam :D
Dan gaf ik met de feestdagen altijd een kaartje met wat geld er in. Met sint, kerst en een verjaardag liep die arme man het vuur uit zn sloffen voor ons. Maar geen idee aan wie ik nu mijn kaartje moet geven :')
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 december 2023 @ 09:41:10 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211551857
Eerste jaar als moeder van een en kind op school... En de kerstlunch staat voor de deur.
Geen intekenlijsten maar wel het verzoek om iets hartigs te maken voor 4a5 kinderen.

Wat zijn de ultieme toppers en wat de ultieme floppers?

Wie brengt me op het idee wat te maken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:43:36 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211551880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:41 schreef Ynske het volgende:
Eerste jaar als moeder van een en kind op school... En de kerstlunch staat voor de deur.
Geen intekenlijsten maar wel het verzoek om iets hartigs te maken voor 4a5 kinderen.

Toppers: alles wat ongezond is.
Floppers: alles wat gezond is.

:').

Qua hartig zou ik iets maken met bladerdeeg. Of iets met pizza. En meer dan 4-5 stuks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 08-12-2023 10:37:00 ]
KuikenGuppy
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:48:15 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211551940
En je bent voor eeuwig (die dag) "the man" als je aankomt met een schaal (warme) mini worstenbroodjes, saucijzenbroodjes etc.
KuikenGuppy
  Moderator vrijdag 8 december 2023 @ 09:51:36 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211551982
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 23:42 schreef LeSage het volgende:

[..]
Die staat bij ons al op de vensterbank O+ Hele leuke set. Ik heb vooral een persoonlijke voorkeur voor het drumstel O+
Een drumstel? :o Vet! Ik drum ook *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Bestel je twee dingen bij bol, beide voor vandaag. Handig, hoeft de bezorger maar 1x te bezorgen. Behalve als het ene via post puntnl wordt bezorgd en het andere via dhl :') :') :')
Bol is tegenwoordig meer een verzamelpunt van verschillende verkopers. Bijna niks komt meer bij Bol zelf vandaan dus alles wordt met hun eigen bezorgingsdiensten geleverd.

Ik ken inmiddels alle chauffeurs want wij zijn altijd thuis dus er wordt regelmatig van anderen bij ons bezorgd, vrijwel dagelijks _O-

En team #nepboom. Veel duurzamer en lekker boeiend dat je ziet dat het nep is, zoals Vanyel ook zegt gebruik je het alleen om vol te hangen met allemaal spullen :P Wij hebben onze boom nu denk ik 12 jaar. Dus naast beter voor het milieu ook een stuk vriendelijker voor de portemonnee :9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211551985
@Ynske Of minicroisantjes :Y
Kipnuggets, stukjes frikandel doen het ook altijd goed.
If they say
pi_211552030
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:51 schreef MaJo het volgende:

[..]
Een drumstel? :o Vet! Ik drum ook *O*
[..]
Bol is tegenwoordig meer een verzamelpunt van verschillende verkopers. Bijna niks komt meer bij Bol zelf vandaan dus alles wordt met hun eigen bezorgingsdiensten geleverd.

Ik ken inmiddels alle chauffeurs want wij zijn altijd thuis dus er wordt regelmatig van anderen bij ons bezorgd, vrijwel dagelijks _O-

En team #nepboom. Veel duurzamer en lekker boeiend dat je ziet dat het nep is, zoals Vanyel ook zegt gebruik je het alleen om vol te hangen met allemaal spullen :P Wij hebben onze boom nu denk ik 12 jaar. Dus naast beter voor het milieu ook een stuk vriendelijker voor de portemonnee :9
Ja, ik weet het maar niet opgelet. Bij amazon let ik wel altijd op, zeker ook omdat daar dropshippers tussen kunnen zitten.

Ik kocht een paar jaar geleden een nieuwe kunstboom. De oude werd kaal :') Ben nu met nummer 3 bezig, waarvan ik er eentje vanuit de zaak had omdat we die niet meer gebruikten. 3 nepperds in 33 jaar :+
If they say
pi_211552132
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:49 schreef exode het volgende:
Vandaag wordt de Sinterklaas aankleding in de woonkamer verwijderd, dus dit weekend komt er sowieso een boom, echt of nep.
Ik kan ook stiekem een nepperd kopen en kijken of de rest van het gezin het doorheeft (ik heb 3 blondies in huis die ruiken aan de boom he...)
Je hoeft voor decoratie in ieder geval niet naar de action. Want daar is kerst ‘uit seizoen mevrouw’.

Kom er liever helemaal niet maar ging even kijken woensdag om kerstkaarten voor de kids te halen. Niks meer.
Met een meidenkwartet
pi_211552143
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:41 schreef Ynske het volgende:

OUD / Het kerst(diner) op school
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211552154
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:07 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Je hoeft voor decoratie in ieder geval niet naar de action. Want daar is kerst ‘uit seizoen mevrouw’.

Kom er liever helemaal niet maar ging even kijken woensdag om kerstkaarten voor de kids te halen. Niks meer.
Hebben ze de paaseieren alweer liggen? :9
pi_211552162
Ik ga 27 december kijken voor een nieuwe nepper. Die van ons is prima nog maar heb nu zo veel meer ruimte in huis dan 16 jaar geleden, toen ik hem kocht. En wil een O+ grote O+
Met een meidenkwartet
pi_211552176
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:09 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hebben ze de paaseieren alweer liggen? :9
Wat zit er nog tussen??? Misschien dat ze nog of een weekje oud en nieuw hebben liggen. Daarna zal Pasen niet lang op zich laten wachten.
Met een meidenkwartet
pi_211552187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 10:10 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Wat zit er nog tussen??? Misschien dat ze m of een weekje oud en nieuw hebben liggen. Daarna za Pasen niet lang op zich laten wachten.
Oh vast, maar begin januari ligt de paasmeuk er weer hoor :D
Gekke Action :')
pi_211552232
Inderdaad extreem ja. Maar goed, een winterjas is ook bijna nergens meer te vinden. En toen mijn dochter eind juli een nieuwe bikini wilde lagen die ook negens meer. Blijkbaar is dat hoe het werkt, want ze doen dat allemaal zo
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')