abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211550360
Onze kerstborrel is gewoon bij mijn werkgevers thuis en altijd enorm gezellig O+
Heb ook wel geluk dat ik in zo’n fijn team werk waar het personeelsfeestje en de kerstborrels oprecht een feest zijn en absoluut geen verplichting voelen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_211551197
Bestel je twee dingen bij bol, beide voor vandaag. Handig, hoeft de bezorger maar 1x te bezorgen. Behalve als het ene via post puntnl wordt bezorgd en het andere via dhl :') :') :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211551207
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Bestel je twee dingen bij bol, beide voor vandaag. Handig, hoeft de bezorger maar 1x te bezorgen. Behalve als het ene via post puntnl wordt bezorgd en het andere via dhl :') :') :')
Ja fijn he.
Zo hebben wij op 1 dag 3x een DHL bezorger gehad.. 1x de ochtendshift, 1x de middagshift en 1x de avondshift. En dan van die 3x 2x dezelfde chauffeur. Echt goed gepland
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211551282
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:04 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ja fijn he.
Zo hebben wij op 1 dag 3x een DHL bezorger gehad.. 1x de ochtendshift, 1x de middagshift en 1x de avondshift. En dan van die 3x 2x dezelfde chauffeur. Echt goed gepland
Ja lekkere planning. Ik probeer goede vrienden te zijn met de heren van de pakket diensten.
Voor belangrijke zaken laat ik meestal leveren in een pakketkluisje vlakbij.
Met een meidenkwartet
pi_211551313
Wij zitten thuis dit jaar in een Kunstboom of echte Kerstboom discussie. Een echte samen de haard is toch wel een gedoe merkten we vorig jaar, maar ja een echte O+

En ja, er zijn tegenwoordige mooie nepperds maar je ziet het toch (ja ook bij die van jullie >:) )
pi_211551386
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Ja lekkere planning. Ik probeer goede vrienden te zijn met de heren van de pakket diensten.
Voor belangrijke zaken laat ik meestal leveren in een pakketkluisje vlakbij.
Dat dacht ik laatst ook, makkelijk pakketkluis van dhl. Staan bij een benzinepomp en moest toch tanken. Krijg ik een mail, ergens anders gebracht. Ga ik bellen waarom? bestond dat pakketkluisjespunt niet. Ik tanken, foto maken, foto mailen dat ie er toch écht wél was, bleek ie vol te zitten en was dat de reden :')

Tegenwoordig gaat het hier zo met een pakket. Elke vervoerder he. Zetten pakket neer, bellen aan, rennen weg. Als ik snel ben, brul ik nog even een dank je wel erachteraan. Of ik ben niet thuis en staat dat pakket tig voor de deur :')

Team kunstkerstboom @exode :P Zoveel makkelijker dan echt. En hij kan al ver vóór kerst worden opgezet :+
If they say
pi_211551398
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:04 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ja fijn he.
En dan zijn ze zogenaamd groen _O-
If they say
pi_211551420
Vandaag wordt de Sinterklaas aankleding in de woonkamer verwijderd, dus dit weekend komt er sowieso een boom, echt of nep.
Ik kan ook stiekem een nepperd kopen en kijken of de rest van het gezin het doorheeft (ik heb 3 blondies in huis die ruiken aan de boom he...)
pi_211551433
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
En dan zijn ze zogenaamd groen _O-
Heb je niet gewoon het een uit bolmagazijn gekocht en het ander elders? Dan komt het toch al van verschillende plekken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211551435
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:49 schreef exode het volgende:
Vandaag wordt de Sinterklaas aankleding in de woonkamer verwijderd, dus dit weekend komt er sowieso een boom, echt of nep.
Ik kan ook stiekem een nepperd kopen en kijken of de rest van het gezin het doorheeft (ik heb 3 blondies in huis die ruiken aan de boom he...)
Spray je um in met dennengeur :+
Er zijn nu echt wel mooie neppers die net echt lijken. Geen naalden meer, geen gesjouw met kopen, weer wegslepen na kerst, kunnen opzetten wanneer je maar wil. Alleen maar voordelen :Y
If they say
pi_211551460
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb je niet gewoon het een uit bolmagazijn gekocht en het ander elders? Dan komt het toch al van verschillende plekken.
Niet opgelet. De goedkoopste zou pas dinsdag geleverd worden dus heb iets duurder gedaan maar dan vandaag. De andere werd sowieso vandaag bezorgd.
Maar dat zal idd de reden zijn dan. Moet ik nog meer opletten.

Edit: binnenband komt van bol, buitenband van een ander.
If they say
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:54:57 #137
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_211551463
Bij bol.com komt ook niet alles vanaf dezelfde locatie.

Hier duwen ze pakketjes nog wel eens in de papierbak als er niemand thuis is.

Ik heb 2 vervelende ervaringen met pakketbezorgers van wat langer geleden.

Toen ik in een flat woonde met van die rijen brievenbussen en toen online shoppen nog niet echt een ding was (20 jaar geleden) toen heeft een bezorger mijn pakje met boeken open gemaakt en de boeken + verpakking los in de brievenbus geduwd. Daar heb ik toen wel een klacht over ingediend.

En een keer toen ik voor Sinterklaas een groot station voor mijn oudste bestelde en de afzender besloot dat er geen extra doos omheen hoefde dus alleen een adressticker erop. Normaal gesproken helemaal prima want besparing op verpakking maar met speelgoed in sinterklaastijd iets minder geslaagd. Maar dat lag natuurlijk niet aan de bezorger.
  Moderator/colorchick vrijdag 8 december 2023 @ 08:56:32 #138
382129 crew  Donna
pi_211551471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Er zijn nu echt wel mooie neppers die net echt lijken. Geen naalden meer, geen gesjouw met kopen, weer wegslepen na kerst, kunnen opzetten wanneer je maar wil. Alleen maar voordelen :Y
Ik heb een Everlands Grandis Fir gekocht. Heb al verschillende mensen ermee gefopt.
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:56:46 #139
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211551473
Mijn puber betrapte kortgeleden een van de pakketbezorgers op urineren in de voortuin van de buren. :') Het is op camera vastgelegd, dus krijgt vast nog een staartje. Maar dude, als je nodig moet heb ik liever dat je even aanbelt hoor.
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:58:22 #140
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211551487
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:33 schreef exode het volgende:
Wij zitten thuis dit jaar in een Kunstboom of echte Kerstboom discussie. Een echte samen de haard is toch wel een gedoe merkten we vorig jaar, maar ja een echte O+

En ja, er zijn tegenwoordige mooie nepperds maar je ziet het toch (ja ook bij die van jullie >:) )
De discussie woedt hier al meer dan 13 jaar. Inmiddels hebben we een hele mooie nepperd, en eens in de zoveel jaar zetten we toch een echte neer ipv de neppe 'want dat ruikt zo lekker' inderdaad. :D
pi_211551503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:56 schreef Nanukerst het volgende:
Mijn puber betrapte kortgeleden een van de pakketbezorgers op urineren in de voortuin van de buren. :') Het is op camera vastgelegd, dus krijgt vast nog een staartje. Maar dude, als je nodig moet heb ik liever dat je even aanbelt hoor.
Zo heb ik ook wel eens een Albert bezorger aangetroffen. Die vond het niks leuk dat ik fotos van hem maakte.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 8 december 2023 @ 08:59:57 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_211551505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ja, maar het is nep en dat weegt nooit op tegen echte.
Daarbij lijkt een neppe nooit echt. Ever.
disclaimer
pi_211551511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:58 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
De discussie woedt hier al meer dan 13 jaar. Inmiddels hebben we een hele mooie nepperd, en eens in de zoveel jaar zetten we toch een echte neer ipv de neppe 'want dat ruikt zo lekker' inderdaad. :D
Dat is ook een goede inderdaad!
pi_211551529
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Dat hoeft ook helemaal niet imo.
Een kerstboom is uitsluitend een vehikel om lichtjes en andere zooi in te prakken, zeg maar zoals pasta enkel bestaat om saus te dragen.
Nep is 1927272 keer makkelijker en aardiger voor de boompjes en en en
Nooit meer een echte hier.
pi_211551539
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Die ene keer dat ik een echte had, flikkerde ie 3x om. Dat was dus eens maar nóóit meer. 16 jaar later, tijdens de verhuizing vond ik nog dennennaalden onder het tapijt. In de slaapkamer :+
If they say
pi_211551546
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een kerstboom is uitsluitend een vehikel om lichtjes en andere zooi in te prakken, zeg maar zoals pasta enkel bestaat om saus te dragen.
En dat. Ik zie mn boom niet eens meer :D
If they say
pi_211551550
Op zich hangen wij er zo ontzettend veel in dat je de boom steeds minder ziet O-) Alles door elkaar ook, wij hebben geen gestylde boom. :D
pi_211551572
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 08:33 schreef exode het volgende:

Wij ook weer.
Man wil perse een echte dus zijn taak om er eentje te kopen maar is ook dit jaar weer te laat. ik ga niet een paar dagen voor kerst nog een sneu kerstboompje optuigen.
Ik was al langs het tuincentrum geweest want daar stonden vorig jaar mooie neppers maar dit jaar hebben ze niets. Even zien waar ik ze nu in het echt kan zien. Of heeft iemand hier misschien een goede tip voor een klein kerstboompje? Ik denk een 60 - 90 cm die op tafel kan staan ivm dreumes.
pi_211551599
Wij zijn allebei team echte, maar vorig jaar viel hij echt wel behoorlijk uit eind december. Hij staat een meter of 2 van de haard vandaan en een andere plek kan momenteel niet.

Dus besteld....
En verloofde verzuchtte net hoopvol 'Als de uitbouw er is, hebben we wel weer plek voor een grote echte!'
Heb er meteen 400 gekleurde lampjes bij besteld want eej, als het matcht, hoort het niet bij ons >:) ;)
  vrijdag 8 december 2023 @ 09:11:00 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_211551603
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2023 09:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh maar jullie mogen van mij best een neppe opzetten hoor. Zolang ik het maar niet hoef :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')