Ja fijn he.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:01 schreef Mushanga71 het volgende:
Bestel je twee dingen bij bol, beide voor vandaag. Handig, hoeft de bezorger maar 1x te bezorgen. Behalve als het ene via post puntnl wordt bezorgd en het andere via dhl![]()
![]()
Ja lekkere planning. Ik probeer goede vrienden te zijn met de heren van de pakket diensten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja fijn he.
Zo hebben wij op 1 dag 3x een DHL bezorger gehad.. 1x de ochtendshift, 1x de middagshift en 1x de avondshift. En dan van die 3x 2x dezelfde chauffeur. Echt goed gepland
Dat dacht ik laatst ook, makkelijk pakketkluis van dhl. Staan bij een benzinepomp en moest toch tanken. Krijg ik een mail, ergens anders gebracht. Ga ik bellen waarom? bestond dat pakketkluisjespunt niet. Ik tanken, foto maken, foto mailen dat ie er toch écht wél was, bleek ie vol te zitten en was dat de redenquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja lekkere planning. Ik probeer goede vrienden te zijn met de heren van de pakket diensten.
Voor belangrijke zaken laat ik meestal leveren in een pakketkluisje vlakbij.
En dan zijn ze zogenaamd groenquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja fijn he.
Zo hebben wij op 1 dag 3x een DHL bezorger gehad.. 1x de ochtendshift, 1x de middagshift en 1x de avondshift. En dan van die 3x 2x dezelfde chauffeur. Echt goed gepland
Heb je niet gewoon het een uit bolmagazijn gekocht en het ander elders? Dan komt het toch al van verschillende plekken.quote:
Spray je um in met dennengeurquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:49 schreef exode het volgende:
Vandaag wordt de Sinterklaas aankleding in de woonkamer verwijderd, dus dit weekend komt er sowieso een boom, echt of nep.
Ik kan ook stiekem een nepperd kopen en kijken of de rest van het gezin het doorheeft (ik heb 3 blondies in huis die ruiken aan de boom he...)
Niet opgelet. De goedkoopste zou pas dinsdag geleverd worden dus heb iets duurder gedaan maar dan vandaag. De andere werd sowieso vandaag bezorgd.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon het een uit bolmagazijn gekocht en het ander elders? Dan komt het toch al van verschillende plekken.
Ik heb een Everlands Grandis Fir gekocht. Heb al verschillende mensen ermee gefopt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Spray je um in met dennengeur![]()
Er zijn nu echt wel mooie neppers die net echt lijken. Geen naalden meer, geen gesjouw met kopen, weer wegslepen na kerst, kunnen opzetten wanneer je maar wil. Alleen maar voordelen
De discussie woedt hier al meer dan 13 jaar. Inmiddels hebben we een hele mooie nepperd, en eens in de zoveel jaar zetten we toch een echte neer ipv de neppe 'want dat ruikt zo lekker' inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:33 schreef exode het volgende:
Wij zitten thuis dit jaar in een Kunstboom of echte Kerstboom discussie. Een echte samen de haard is toch wel een gedoe merkten we vorig jaar, maar ja een echte![]()
En ja, er zijn tegenwoordige mooie nepperds maar je ziet het toch (ja ook bij die van jullie)
Zo heb ik ook wel eens een Albert bezorger aangetroffen. Die vond het niks leuk dat ik fotos van hem maakte.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:56 schreef Nanukerst het volgende:
Mijn puber betrapte kortgeleden een van de pakketbezorgers op urineren in de voortuin van de buren.Het is op camera vastgelegd, dus krijgt vast nog een staartje. Maar dude, als je nodig moet heb ik liever dat je even aanbelt hoor.
Ja, maar het is nep en dat weegt nooit op tegen echte.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Spray je um in met dennengeur![]()
Er zijn nu echt wel mooie neppers die net echt lijken. Geen naalden meer, geen gesjouw met kopen, weer wegslepen na kerst, kunnen opzetten wanneer je maar wil. Alleen maar voordelen
Dat is ook een goede inderdaad!quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:58 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
De discussie woedt hier al meer dan 13 jaar. Inmiddels hebben we een hele mooie nepperd, en eens in de zoveel jaar zetten we toch een echte neer ipv de neppe 'want dat ruikt zo lekker' inderdaad.
Dat hoeft ook helemaal niet imo.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, maar het is nep en dat weegt nooit op tegen echte.
Daarbij lijkt een neppe nooit echt. Ever.
Die ene keer dat ik een echte had, flikkerde ie 3x om. Dat was dus eens maar nóóit meer. 16 jaar later, tijdens de verhuizing vond ik nog dennennaalden onder het tapijt. In de slaapkamerquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, maar het is nep en dat weegt nooit op tegen echte.
Daarbij lijkt een neppe nooit echt. Ever.
En dat. Ik zie mn boom niet eens meerquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet imo.
Een kerstboom is uitsluitend een vehikel om lichtjes en andere zooi in te prakken, zeg maar zoals pasta enkel bestaat om saus te dragen.
Nep is 1927272 keer makkelijker en aardiger voor de boompjes en en en
Nooit meer een echte hier.
Wij ook weer.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:33 schreef exode het volgende:
Wij zitten thuis dit jaar in een Kunstboom of echte Kerstboom discussie. Een echte samen de haard is toch wel een gedoe merkten we vorig jaar, maar ja een echte![]()
En ja, er zijn tegenwoordige mooie nepperds maar je ziet het toch (ja ook bij die van jullie)
Oh maar jullie mogen van mij best een neppe opzetten hoor. Zolang ik het maar niet hoefquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet imo.
Een kerstboom is uitsluitend een vehikel om lichtjes en andere zooi in te prakken, zeg maar zoals pasta enkel bestaat om saus te dragen.
Nep is 1927272 keer makkelijker en aardiger voor de boompjes en en en
Nooit meer een echte hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |