quote:Op donderdag 7 december 2023 12:27 schreef Morgane89 het volgende:
Beterschap iedereen!
Ja, ik schuif ook aan op het bankje. Ik had er even niet aan gedacht dat Aleve Feminax een NSAID is (waar niet zo goed tegen kan) dus nu zijn m'n darmen al sinds gisteravond helemaal van slag. Ik heb er meer last van dan van het kwaaltje waarvoor ik ze had ingenomen (kramp na verwijdering spiraaltje). Lekker handig
Dat snap ikquote:Op donderdag 7 december 2023 15:15 schreef exode het volgende:
Deze opsom doe ik niet aan mee Majo in het kader van de Fokwet.
Beterschap iedereen! Hier is iedereen gelukkig (nog) gezondquote:Op donderdag 7 december 2023 15:10 schreef MaJo het volgende:
Misschien kunnen we een opsomming maken van mensen die niet ziek zijn
Soms denk je opeens aan mensen die je al een tijd niet hebt zien posten en in dat kader vroeg ik me af of iemand nog wel eens iets gehoord heeft van @:vencodark en @:PKM Beiden heb ik al een tijd niet gezien op Fok.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 7 december 2023 15:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Beterschap iedereen! Hier is iedereen gelukkig (nog) gezond. Ik heb het idee dat ik eerstgenoemde laatst nog heb gezien (misschien in SHO?) maar kan het mis hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat is tenminste een leuk virus (die set hebben wij overgeslagen vorig jaar).quote:Op donderdag 7 december 2023 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik
Man is trouwens ook weer door het LEGO virus gegrepen. Zijn Efteling monopoly gaan we nu ruilen voor deze set:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:06 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe ik me voel, maar het neigt naar verdrietig.Daar hebben ze vast niet genoeg bij stil gestaan, maar wel jammer als je dan met zo'n borrel daar niet beter bij stil staat als organisator... Dan kijk je er naar uit en dan lijkt dit me een domperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Vicky, beterschap voor A.
En eenvoor jou
Fake it till you make it...
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:06 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe ik me voel, maar het neigt naar verdrietig.Als het goed is ruikt sushi niet sterk naar vis, dus daar zou ik niet zo bang voor zijn. En ach, de collega zal wel gewend zijn aan wat minder keus. Dat is vaak zo in restaurants.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn kerstdiner op mijn werk afgezegd. Ik trek al die geforceerde vrolijkheid echt niet.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik! Ik ben weer beter!quote:Op donderdag 7 december 2023 15:10 schreef MaJo het volgende:
Misschien kunnen we een opsomming maken van mensen die niet ziek zijn
Jah, nu moet ik wel, komt alleen niet echt uit op dit momentquote:Op donderdag 7 december 2023 20:56 schreef amaranta het volgende:
@:Leandra, hoe was je bloeduitslag?
@:Troel, ik zou wel gaan. Ookal hou ik ook niet van sushi.
@:Vicky, sterkte
@:Mushanga, die rug van jou hè… je moet ook wel een beetje rustig aan doen.
Verder beterschap aan alle zieken of zieke partners, kinderen of andere familieleden
Die staat bij ons al op de vensterbankquote:Op donderdag 7 december 2023 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik
Man is trouwens ook weer door het LEGO virus gegrepen. Zijn Efteling monopoly gaan we nu ruilen voor deze set:
[ afbeelding ]
Uitslag was goed, ontstekingswaarde ook erg laag, morgenmiddag wel een afspraak met de dermatoloog.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:56 schreef amaranta het volgende:
@:Leandra, hoe was je bloeduitslag?
@:Troel, ik zou wel gaan. Ookal hou ik ook niet van sushi.
@:Vicky, sterkte
@:Mushanga, die rug van jou hè… je moet ook wel een beetje rustig aan doen.
Verder beterschap aan alle zieken of zieke partners, kinderen of andere familieleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |