abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211544181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 12:27 schreef Morgane89 het volgende:
Beterschap iedereen!

Ja, ik schuif ook aan op het bankje. Ik had er even niet aan gedacht dat Aleve Feminax een NSAID is (waar niet zo goed tegen kan) dus nu zijn m'n darmen al sinds gisteravond helemaal van slag. Ik heb er meer last van dan van het kwaaltje waarvoor ik ze had ingenomen (kramp na verwijdering spiraaltje). Lekker handig |:(
:X :*
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 15:10:18 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211544670
Misschien kunnen we een opsomming maken van mensen die niet ziek zijn :P

Soms denk je opeens aan mensen die je al een tijd niet hebt zien posten en in dat kader vroeg ik me af of iemand nog wel eens iets gehoord heeft van @vencodark en @PKM Beiden heb ik al een tijd niet gezien op Fok.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211544707
Deze opsom doe ik niet aan mee Majo in het kader van de Fokwet.
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 15:18:21 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211544725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:15 schreef exode het volgende:
Deze opsom doe ik niet aan mee Majo in het kader van de Fokwet.
Dat snap ik :Y

Man is trouwens ook weer door het LEGO virus gegrepen. Zijn Efteling monopoly gaan we nu ruilen voor deze set:

26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211544766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:10 schreef MaJo het volgende:

Soms denk je opeens aan mensen die je al een tijd niet hebt zien posten en in dat kader vroeg ik me af of iemand nog wel eens iets gehoord heeft van @:vencodark en @:PKM Beiden heb ik al een tijd niet gezien op Fok.
Beterschap iedereen! Hier is iedereen gelukkig (nog) gezond :+ . Ik heb het idee dat ik eerstgenoemde laatst nog heb gezien (misschien in SHO?) maar kan het mis hebben.
  Moderator donderdag 7 december 2023 @ 15:33:54 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211544840
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:24 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Beterschap iedereen! Hier is iedereen gelukkig (nog) gezond :+ . Ik heb het idee dat ik eerstgenoemde laatst nog heb gezien (misschien in SHO?) maar kan het mis hebben.
Je hebt gelijk :Y Mobiel leek het alsof ze maanden niet was ingelogd maar ik zie inderdaad recente posts in SHO. Dan ligt het dus aan ons :+
  donderdag 7 december 2023 @ 17:06:00 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_211545701
Ik weet niet zo goed hoe ik me voel, maar het neigt naar verdrietig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211545806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Man is trouwens ook weer door het LEGO virus gegrepen. Zijn Efteling monopoly gaan we nu ruilen voor deze set:

[ afbeelding ]
Dat is tenminste een leuk virus (die set hebben wij overgeslagen vorig jaar).
pi_211545837
Ik ben niet ziek. A wel. Die is de hele nacht aan het spugen geweest.

Heb wel knallende koppijn maar dat is niet zo gek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211545884
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:06 schreef Troel het volgende:

SPOILER
Daar hebben ze vast niet genoeg bij stil gestaan, maar wel jammer als je dan met zo'n borrel daar niet beter bij stil staat als organisator... Dan kijk je er naar uit en dan lijkt dit me een domper :*

@Vicky, beterschap voor A.
En een :* voor jou
Fake it till you make it...
  donderdag 7 december 2023 @ 18:08:00 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211546181
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:06 schreef Troel het volgende:

SPOILER
Als het goed is ruikt sushi niet sterk naar vis, dus daar zou ik niet zo bang voor zijn. En ach, de collega zal wel gewend zijn aan wat minder keus. Dat is vaak zo in restaurants.

Ik heb mijn kerstdiner op mijn werk afgezegd. Ik trek al die geforceerde vrolijkheid echt niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 7 december 2023 @ 18:08:21 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211546186
Beterschap aan alle zieken trouwens.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211546393
Hier geen diner, maar een borrel in het gebouw aan het eind van een werkdag. Zo laagdrempelig en makkelijk dat iedereen wel minstens een uurtje gaat. Heb er wel zin in.
Met een meidenkwartet
pi_211546400
Wij zijn allemaal in de beurt ziek geweest en als laatste manlief. Longontsteking. Pffff. Schiet voor geen meter op
Met een meidenkwartet
pi_211546477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:10 schreef MaJo het volgende:
Ik! Ik ben weer beter! ;)

Nou, ik ben blijven plakken op de foto, dus dit weekend kan iedereen me zien in het krantje. Met gemengde gevoelens, maar goed. Als ik zo'n bejaarde muts ben dat ik die puzzel instuur, moet ik ook zo stoer zijn om gewoon die prijs op te halen, vind ik.
pi_211546503
Troel wat vervelend zeg. Sushi restaurant voor een kerst evenement is niet echt voor de hand liggende keuze.
Zelf zou ik wel mee gaan. Je keek er zo naar uit! (Eerder) weggaan kan altijd nog
Met een meidenkwartet
  donderdag 7 december 2023 @ 18:53:06 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211546580
@Vicky :* Dat zal heel heftig geweest zijn...

Verder beterschap aan iedereen, vooralsnog gaat alles, op een heeeeeel lichte mannensnotneus na, hier de deur voorbij. *afklopt...
pi_211546649
@Vicky heel veel sterkte :*

Beterschap aan alle zieken :*

@Troel, dat is wel jammer dat er gekozen is voor een sushirestaurant. Heb het idee dat dat tegenwoordig zo standaard is dat iedereen dat lust.. maar ik zou het ook erg jammer vinden als dat de keuze zou worden inderdaad. Ik houd ook absoluut niet van vis (en geef verder niks om een rolletje rijst met iets ‘niet vis’ er in).
Maar ik zou persoonlijk wel mee gaan voor de gezelligheid, en er wat van proberen te maken. (En ze later de tip geven een volgende keer iets te boeken waar ‘voor elk wat wils’ is).

Wat leuk hulpje dat je een prijs gewonnen hebt :)
  donderdag 7 december 2023 @ 19:44:01 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211547261
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211547480
Sushi restaurants hebben ook voldoende vlees en groente opties vaak. Meerdere soorten rundvlees en kip, vaak ook iets als eend. En smaakvolle champignons, komkommer, aubergine en boontjes. En allerlei gefrituurd spul maar dat bestel ik nooit. Wij gaan ook met werkuitjes vaak naar een sushi-restaurant omdat er voor ieder wat wils is. En ook met mijn niet-vis etende man ben ik er wel een aantal keer geweest. Maar mijn ervaring reikt wat dat betreft alleen tot all you can eat-restaurants, niet iets met een vast menu.

Overigens is bij een goede Japanner het vlees veel beter dan de sushi imo, en vegetarisch zijn ze ook sterk in. Je moet alleen van soja en teriyaki houden.

Wat voor prijs heb je nou precies gewonnen Hupje? Daar praat je een beetje omheen… geitenwollen sokken?
pi_211548024
Ooooh de Kerstborrels, die zijn groots en legendarisch bij ons. Ik drink zelf al een paar jaar geen alcohol en dronk daarvoor geen alcohol op werkdingen. Als ik het gefilmd zou hebben.... O-)

Over 1,5 week is het weer zover met altijd eerst een hysterische Kerstloterij, met prijzen zoals afgedankte telefoonhoesjes maar ook een robotstofzuiger etc. Er zitten echt grote dure cadeaus tussen, maar ja met ruim 8000 collega's is de kans op winnen klein.

Bedrijfsfeesten ga ik niet meer heen (in onze Dome) maar de Kerstborrel is altijd wel leuk omdat het meteen na werk is, met je eigen afdeling vooral.
pi_211548219
@Leandra, hoe was je bloeduitslag?

@Troel, ik zou wel gaan. Ookal hou ik ook niet van sushi.

@Vicky, sterkte

@mushanga, die rug van jou hè… je moet ook wel een beetje rustig aan doen.

Verder beterschap aan alle zieken of zieke partners, kinderen of andere familieleden
pi_211549833
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:56 schreef amaranta het volgende:
@:Leandra, hoe was je bloeduitslag?

@:Troel, ik zou wel gaan. Ookal hou ik ook niet van sushi.

@:Vicky, sterkte

@:Mushanga, die rug van jou hè… je moet ook wel een beetje rustig aan doen.

Verder beterschap aan alle zieken of zieke partners, kinderen of andere familieleden
Jah, nu moet ik wel, komt alleen niet echt uit op dit moment :+ Kleinzoon komt morgen niet en das misschien maar beter ook. Kan hem nu niet eens verschonen :@ :')

En sushi :r Maar misschien wel gaan voor de gezelligheid @Troel?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211550309
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 15:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die staat bij ons al op de vensterbank O+ Hele leuke set. Ik heb vooral een persoonlijke voorkeur voor het drumstel O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 7 december 2023 @ 23:54:27 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211550358
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:56 schreef amaranta het volgende:
@:Leandra, hoe was je bloeduitslag?

@:Troel, ik zou wel gaan. Ookal hou ik ook niet van sushi.

@:Vicky, sterkte

@:Mushanga, die rug van jou hè… je moet ook wel een beetje rustig aan doen.

Uitslag was goed, ontstekingswaarde ook erg laag, morgenmiddag wel een afspraak met de dermatoloog.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')