Dat klopt, je kunt het het beste vervangen als de nieuwe bewoners er zijn komen wonen.quote:Op woensdag 6 december 2023 02:09 schreef chufi het volgende:
Dat vaste plaatje in de OP met de teams en de punten is misschien wel wat verwarrend want dat klopt niet altijd .. en nu gaat het sws veranderen ..
SPOILER: de promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: hij is er al weer afgehaald
[ Bericht 2% gewijzigd door KinKiJan op 06-12-2023 10:55:24 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jorrit heeft daar ook een handje van en ik sta versteld dat dat rechten aan het studeren is.quote:Op woensdag 6 december 2023 03:05 schreef ThijsTH het volgende:
Ik schrik trouwens wel keer op keer van de domheid van die Regna. Die lijkt echt totaal niet logisch te kunnen nadenken.
Vooral het aantal jarigen op 1 dag was lachen, je moet een aantal inwoners van zo'n 340 miljoen hebben om op dat getal te komen.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jorrit heeft daar ook een handje van en ik sta versteld dat dat rechten aan het studeren is.
Inderdaad, maar Wesley's idee om tot een getal te komen werd ook meteen afgeserveerdquote:Op woensdag 6 december 2023 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral het aantal jarigen op 1 dag was lachen, je moet een aantal inwoners van zo'n 340 miljoen hebben om op dat getal te komen.
viel mij ook al op,is dus iemand van de haaien die wint, en olivier maakt goede kans om te winnen , gisteren hoorde ik al deel zeggen ik stem op olivier omdat hij sterke speler isquote:Op woensdag 6 december 2023 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
De spoiler promo voor morgen is al weer van instagram afgehaald ..
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen, de haaienmannen besloten dat de 2 vrouwen voor de winst mogen gaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
viel mij ook al op,is dus iemand van de haaien die wint, en olivier maakt goede kans om te winnen , gisteren hoorde ik al deel zeggen ik stem op olivier omdat hij sterke speler is
Ik snap die gedachten niet zo, waarom zou je op een sterke speler stemmen die het spel kan winnen, terwijl je zelf ook misschien wil winnen. Blijft een vreemd gedoe in deze show.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
viel mij ook al op,is dus iemand van de haaien die wint, en olivier maakt goede kans om te winnen , gisteren hoorde ik al deel zeggen ik stem op olivier omdat hij sterke speler is
quote:Op woensdag 6 december 2023 11:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Morgen donderdag is pas de maandfinale dus vanavond weer een uitsmeeraflevering.
Zie voor mij, de poort gaat open, een rolkoffer in beeld, en dan de stem "Tot maandag"quote:Op woensdag 6 december 2023 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan vrijdag pas nieuwe deelnemers erin?
Nog steeds beter dan dat GTST gedoe rond Beau![]()
Medicijnen.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jorrit heeft daar ook een handje van en ik sta versteld dat dat rechten aan het studeren is.
ja maar blijkbaar mag de hele groep beslissen en vele noemden olivier omdat hij sterke speler isquote:Op woensdag 6 december 2023 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen, de haaienmannen besloten dat de 2 vrouwen voor de winst mogen gaan.
Maand finale kunnen ze het niet meer noemen. Ze zitten er inmiddels bijna twee maanden in voordat de eerste ton een feit is.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Morgen donderdag is pas de maandfinale dus vanavond weer een uitsmeeraflevering.
Niet helemaal.....ze gingen er even in mee....totdat Regna zei "en dan keer 30?"quote:Op woensdag 6 december 2023 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Wesley's idee om tot een getal te komen werd ook meteen afgeserveerd
Vraag me ook af hoeveel van die kijkers oud-EJVJL kijkers zijn en of die er ook waren geweest als de volgorde van de programma's andersom was geweest. En hoe lang gaan die nog blijven kijken als het nieuwe ervan af is en/of als BB straks begint?quote:Op woensdag 6 december 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat schrijft 'kijkcijferprofessor' T. Nijkamp over De Bondgenoten...
[ afbeelding ]
Wat ik dus schreef, lager dan EJVJL, dus toch gebrek aan streams; confirmed. So get your shit together Talpa, en start die streams weer op!
quote:Op woensdag 6 december 2023 16:28 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Niet helemaal.....ze gingen er even in mee....totdat Regna zei "en dan keer 30?"![]()
![]()
Professor is een beetje verstrooid, het scoort niet minder dan JAA.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat schrijft 'kijkcijferprofessor' T. Nijkamp over De Bondgenoten...
[ afbeelding ]
Wat ik dus schreef, lager dan EJVJL, dus toch gebrek aan streams; confirmed. So get your shit together Talpa, en start die streams weer op!
Het is nu 1-1 kan nog alle kanten opquote:Op woensdag 6 december 2023 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Haaien gaan winnen volgens mij.
Jammer ik gun het die Jenkenie niet maar wel een mogelijkheid dat ze opdondert.
Het is sowieso stil, normaal zijn er meer.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is @:ChildoftheStars nou? Nu is er niemand aan het klagen over de reclames!
ditquote:Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Helaas heeft SBS6 de finalist al gespoilerd door gisteren en vanmorgen de verkeerde promo op de zender en socials te droppen en nu doen ze het gewoon in de reclame opnieuw door de 2 spelers die tegen elkaar strijden te laten zien!
O echt, heb het niet gezien, wie wint dan?quote:Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Helaas heeft SBS6 de finalist al gespoilerd door gisteren en vanmorgen de verkeerde promo op de zender en socials te droppen en nu doen ze het gewoon in de reclame opnieuw door de 2 spelers die tegen elkaar strijden te laten zien!
Ze lieten gisteren zien dat de haaien de finale zouden spelen, dus de aflevering van vandaag was al niet spannend meer. Net in de reclame lieten ze al zien datquote:Op woensdag 6 december 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb het niet gezien, wie wint dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenover elkaar stonden. Dus ook de aflevering van morgen waarin ze bepalen wie er tegen elkaar zullen spelen is al verpest..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Eigenlijk wisten we dat al, de mannen gunnen het de dames.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
Ja zagen net al weer wie er in de finale staan ...
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze lieten gisteren zien dat de haaien de finale zouden spelen, dus de aflevering van vandaag was al niet spannend meer. Net in de reclame lieten ze al zien datWat raar !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenover elkaar stonden. Dus ook de aflevering van morgen waarin ze bepalen wie er tegen elkaar zullen spelen is al verpest..Trust nobody
Morgen gaat het gebeuren, hoop ik danquote:Op woensdag 6 december 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds die ¤100.000 er niet uit?😏
Klopt, alleen mogen de haaien er zelf maar 1 kiezen, de andere finalist wordt door de andere teams bepaald, dus tot ze net die domme reclame lieten zien was de 2e persoon nog niet zekerquote:Op woensdag 6 december 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk wisten we dat al, de mannen gunnen het de dames.
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds die ¤100.000 er niet uit?😏
Hopen dan maar, morgen begint de nwe cyclus zegt presentatortjequote:Op woensdag 6 december 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen gaat het gebeuren, hoop ik dan
Ja de winnaar dacht ik overmorgen wat hij zei.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hopen dan maar, morgen begint de nwe cyclus zegt presentatortje
Komt nog de 3 NieuwenShow die dagen kan duren.. en hoelang cyclus 2 duurt... ool 6 weken 😧quote:Op woensdag 6 december 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de winnaar dacht ik overmorgen wat hij zei.
Ze rekken het wel uit hoor
Eenvoudig te doen, de mannen kiezen niet dezelfde vrouw, de vrouwen gaan voor elkaar, krijg je 2 x 2 stemmen.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, alleen mogen de haaien er zelf maar 1 kiezen, de andere finalist wordt door de andere teams bepaald, dus tot ze net die domme reclame lieten zien was de 2e persoon nog niet zeker
Al met all vind ik het een grote tegenvaller, zelfs de finale, duurt te lang n iet spannende genoegquote:Op woensdag 6 december 2023 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Komt nog de 3 NieuwenShow die dagen kan duren.. en hoelang cyclus 2 duurt... ool 6 weken 😧
Te langdradig , al 2 afleveringen, en dan komt er ook nog een derde aan.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al met all vind ik het een grote tegenvaller, zelfs de finale, duurt te lang n iet spannende genoeg
Ja en volgens mij vrijdag pas de winnaar bekendquote:Op woensdag 6 december 2023 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te langdradig , al 2 afleveringen, en dan komt er ook nog een derde aan.
Ach, voor de rest is het hoofdzakelijk roddelen over elkaar (En dat deden ze met JAA beter) en een vakantie liefde.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en volgens mij vrijdag pas de winnaar bekend
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ach, voor de rest is het hoofdzakelijk roddelen over elkaar (En dat deden ze met JAA beter) en een vakantie liefde.
Hahaha, sorry, ik was even aan het videobellen en kijk nu terug. Morgen zal ik extra hard klagen om het goed te maken!quote:Op woensdag 6 december 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is @:ChildoftheStars nou? Nu is er niemand aan het klagen over de reclames!
Het klopte dat de mannen het de dames gundequote:Op woensdag 6 december 2023 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eenvoudig te doen, de mannen kiezen niet dezelfde vrouw, de vrouwen gaan voor elkaar, krijg je 2 x 2 stemmen.
Klopt dus niet als de andere groepen ook mogen stemmen.
Maar er kunnen nog altijd beide vrouwen gelijk eindigen als de haaien hebben gestemd.
“Dan gaatie zo, en dan gaatie zo, en dan gaatie zo”quote:Op woensdag 6 december 2023 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat gesprek over de achtbaan is wel grappig. Met armgebaren en al
Op een blauwe maandag de pabo gedaan en kinderen vertellen precies op die manierquote:Op woensdag 6 december 2023 21:11 schreef Moira het volgende:
[..]
“Dan gaatie zo, en dan gaatie zo, en dan gaatie zo”
“en toen deed ik dit, en toen ging er dat, en toen was er zus, en toen deed zij zo”quote:Op woensdag 6 december 2023 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op een blauwe maandag de pabo gedaan en kinderen vertellen precies op die manier
Die hele week hierover doen is wel irritantquote:Op woensdag 6 december 2023 21:14 schreef Moira het volgende:
Het scheelt in ieder geval dat de rest van de rondes wat vlotter zullen gaan. Steeds eerste week vd maand de hele week dit gedoe, dan 3 weken op vaste dagen spelrondes, dan weer een hele week dit gedoe, etc etc.
Nee morgen, wellicht vrijdag pas nieuwe of morgen al. Maar zal niet lang duren want er moeten weer nieuwe bondjes worden samengesteld.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en volgens mij vrijdag pas de winnaar bekend
denk dat het tussen jasmijn en jennemie gaatquote:Op woensdag 6 december 2023 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Exit Kaylee in hetzelfde process als bij EJVJL, door de poort, terugblikje, en hereniging met de achterban.
Team Haaien dus in de finale, wat mij betreft mogen Beau en Olivier de finale spelen, Jennemie wil ik er wel uit maar die verdiend de 100.000 niet dus dat is tricky en Jasmijn mag nog even blijven wat mij betreft.
jan zegde overmorgen starten we met nieuwe cyclus , dus dan moeten de nieuwe teams bekend zijnquote:Op woensdag 6 december 2023 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee morgen, wellicht vrijdag pas nieuwe of morgen al. Maar zal niet lang duren want er moeten weer nieuwe bondjes worden samengesteld.
Hoop het niet, Jasmijn wil ik nog niet kwijt maar als die uiteindelijk 100.000 pakt is het goed, maar Jennemie mag dan blijven vind ik dat niet zo geslaagd.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat het tussen jasmijn en jennemie gaat
Daarom, na de finale van morgen zal dat bekend zijn.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
jan zegde overmorgen starten we met nieuwe cyclus , dus dan moeten de nieuwe teams bekend zijn
Ja, slaat nergens op. Is in 2 dagen tijd in dat huis gebeurdquote:Op woensdag 6 december 2023 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die hele week hierover doen is wel irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ja zo gênant. Zij klikte echt niet met de mensen daar en maakte dat volgens mij voor het eerst in haar leven mee en daar ging ze niet goed op.quote:Op donderdag 7 december 2023 01:52 schreef ThijsTH het volgende:
Kaylee nodigt zichzelf even uit voor Donna's bruiloft![]()
![]()
En Donna's reactie was niet "ja, doe ik" maar "ehh..ja" ofzo
Het is stom dat de winnaar van de maand wordt gekozen, liever hadden ze er voor moeten strijden.quote:Op donderdag 7 december 2023 02:18 schreef ThijsTH het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat maar 2 van de 4 om de ton spelen.
Doe gewoon lekker 1 tegen 1 in 2 halve finales en daarna een finale van 1 tegen 1.
quote:Op woensdag 6 december 2023 23:15 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
lama net de spoiler van KinKiJan gelezen.
Hoop dat je wist waar je op klikte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders moet ik een eventuele volgende keer duidelijker waarschuwen, klagen over spoilers en dan zelf spoileren is natuurlijk niet m'n bedoeling.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja, de haaien kiezen zelf 1 haai, de andere teams kiezen de andere haai. De 2 gekozen haaien strijden dan tegen elkaar om die ton.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:22 schreef ThijsTH het volgende:
Huh? Er wordt toch geen winnaar van een ton gekozen? Er worden toch 2 personen gekozen die samen moeten strijgen dmv een battle? Of heb ik het mis?
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:22 schreef ThijsTH het volgende:
Huh? Er wordt toch geen winnaar van een ton gekozen? Er worden toch 2 personen gekozen die samen moeten strijgen dmv een battle? Of heb ik het mis?
Het was gisteren ook nog te zien op tv wie de finale gingen spelen dus niet echt een spoiler meerquote:Op donderdag 7 december 2023 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat je wist waar je op klikte?
Anders moet ik een eventuele volgende keer duidelijker waarschuwen, klagen over spoilers en dan zelf spoileren is natuurlijk niet m'n bedoeling.
Ze hadden die 4 gewoon moeten laten strijden,,,,2 halve finales.... bijv vrouwen tegen elkaar en mannen tegen elkaar en daarna een finale. Meer leuke TV waarbij er echt veel op het spel staat. Veel spannender dan nu mensen laten stemmen op iemand die ze het het meeste gunnen, ofwel het sterkste is (zodat die uit het spel is daarna).quote:Op donderdag 7 december 2023 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar dan nog liever alle 4 strijden.
Had ook veel liever 2 groepen van 8 gezien, die ook nog eens voor luxe of armoede moeten strijden.
Maar goed, kiezen is de slechtste optie, en daarmee krijg je alleen maar geroddel discussies te zien tussen de bewoners.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:26 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ze hadden die 4 gewoon moeten laten strijden,,,,2 halve finales.... bijv vrouwen tegen elkaar en mannen tegen elkaar en daarna een finale. Meer leuke TV waarbij er echt veel op het spel staat. Veel spannender dan nu mensen laten stemmen op iemand die ze het het meeste gunnen, ofwel het sterkste is (zodat die uit het spel is daarna).
Ja, ik wist waar ik op klikte, ik las pas terug na mijn comment. Had ik voor niks een heel verhaal getypt vandaar dequote:Op donderdag 7 december 2023 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat je wist waar je op klikte?
Ja, lijkt mij ook.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:15 schreef freaky40 het volgende:
Ja er zouden er dan 3 moeten komen, 1 voor de winnaar van de 100.000 euri, de andere voor Kaylee en Sylvia.
Zou lekkere drama gevenquote:Op donderdag 7 december 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Jennemie door de groep gekozen gaat worden.
ze was pisnijdig toen regna zegde dat ze niet op haar ging stemmenquote:Op donderdag 7 december 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Jennemie door de groep gekozen gaat worden.
sta dat is har probleem toch, een ieder kan kiezen wie hij wil en ik kan mij voorstellen dat niet iedereen daar met haar op kan schieten of akties van haar zo leuk vindt.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze was pisnijdig toen regna zegde dat ze niet op haar ging stemmen
Ja maar Jennemie wil en moet zal altijd haar zin krijgen in d'r leven. En anders janken en boosquote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
sta dat is har probleem toch, een ieder kan kiezen wie hij wil en ik kan mij voorstellen dat niet iedereen daar met haar op kan schieten of akties van haar zo leuk vindt.
ja maar nee kan jankemie niet hebbenquote:Op donderdag 7 december 2023 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
sta dat is har probleem toch, een ieder kan kiezen wie hij wil en ik kan mij voorstellen dat niet iedereen daar met haar op kan schieten of akties van haar zo leuk vindt.
Het is echt een vals krengquote:Op donderdag 7 december 2023 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
O bah alleen al die reacties van die Jennemie, eng mens
En dan vaak een "oh sorry" nou als je het zo vaak zegt meen je het nietquote:Op donderdag 7 december 2023 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Geluidjes, gezichtsuitdrukkingen, opmerkingen
ja, zo snel erachteraan dat het een automatisme is en zeker niet gemeendquote:Op donderdag 7 december 2023 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan vaak een "oh sorry" nou als je het zo vaak zegt meen je het niet
Ja, sorry als dekmantel van een rotopmerking of -geluidquote:Op donderdag 7 december 2023 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, zo snel erachteraan dat het een automatisme is en zeker niet gemeend
En hem spelenquote:Op donderdag 7 december 2023 20:03 schreef Moira het volgende:
10 verloren minuten van de aflevering dit. Waarom hier zo lang over doen als je ons gister al hebt laten zien wie ‘m speelt_
Geeft wel conflictenquote:Op donderdag 7 december 2023 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Gadverdamme ze moeten laten weten op wie ze stemmen, echt wie deze spellen verzonnen heeft???
Het kan niet beide, helaas.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil Jennemie eruit en Jasmijn gun ik het geld
quote:Op donderdag 7 december 2023 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
En we krijgen weer een reclameblok die.langer duurt dan de aflevering
Dat weet ik wel.zekerquote:Op donderdag 7 december 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Het zou me niets verbazen als we dan morgen pas de uitslag gaan krijgen
Hoewel ... SBS6 was nu al 2 dagen druk aan het spoileren, dus wie weet krijgen we de uitkomst in de reclame wel al gewoon te zienquote:
Mijn man zei nog dat er nog genoeg tijd was, ik zei laat ze maar schuiven, die rekken wel en dan wordt het morgen.quote:
Ja zoals ik zei WIDM-achtig.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:22 schreef Moira het volgende:
Ik vind dit nou wel grappig gedaan eigenlijk
dat en zeker als ze aan de goede kant staatquote:Op donderdag 7 december 2023 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt wel of Jennemie het niet trekt dat rekken van Jasmijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |